Therese Kilvær-Halvorsen

Lilleakerveien 14 0283 Oslo
Tlf: 22 50 05 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Therese Kilvær-Halvorsen er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Therese Kilvær-Halvorsen

Særdeles tillitsskapende, lyttende og samtidig effektiv.

Jeg har besøkt henne ifbm sykdom hos min gamle mor. Måten hun tok imot henne på, hørte på henne og ikke minst hjalp henne med å få plass på korttids sykehjem etter skade i ryggen var forbiddelig. Hjertelig på vegne av familien og min mor!

Omtenksom lege.

Jeg har gått til Therese i 2 år. Hun er flink, omtenksom og bryr seg om utfordringene jeg måtte ha. Hun tar seg tid til å prate med deg og hun henviser om nødvendig. En av de beste legene jeg har møtt.

Jeg er meget godt fornøyd både med Therese og personalet på resepsjon og lab.

Hun bidrar positivt til min mestring av kronisk sykdom. Hva mer kan man ønske seg ?
Personalet forøvrig er også positive og løsningsorienterte👍

supereffektivt, høy kvalitet

* veldig bra på kommunikasjon
* effektiv
* veldig dyktig

erfaring fra 3 besøk, fra vanlig konsultasjon og opp til kirurgi, - fjerning av føflekker.

En fantastisk lege!

En utrolig dyktig lege med god kompetanse. Forståelsesfull, lytter og tar seg tid til pasienten. Anbefaler henne på det sterkeste!!!

En av de bedre!

Fantastisk lege. Savner henne sååå nå mens hun er i permisjon.
Alltid hjelpsom og hyggelig. Alltid forståelsesfull. Beundrer hennes kompetanse på både det fysiske og det psykiske plan.
Gleder meg til hun kommer tilbake!

Anbefales på det varmeste!!

Vennlig og blid

Kilvær-Halvorsen er veldig vennlig og spør alltid hva hun kan hjelpe meg med når jeg kommer til henne. Hun er omtenksom og genuint interessert i at få meg å bli bedre. Når en behandling ikke virker så har hun skiftet til en ny.
Hun har sendt meg til spesialist når det har vært behov for det.
Jeg savner henne nå som hun er på mammapermisjon.
Det er aldri lang ventetid.

Likte ikke

Jeg var hos henne 3 ganger. Jeg likte ingen time hos henne. Jeg følte at hun ikke ville behandle meg.
I had strong pain in my arm, and it was likely broken but she did not even touch my arm properly to check its strength. She sent me to legevakte! Saying that there is no "gips" in cc vest, and if it was broken it was better to go directly to the legevakte. The address for the legvaktet she gave me was wrong.

Veldig hyggelig og kompetent lege

Therese Kilvær er en meget dyktig og positiv lege. Hun er flink til å lytte og komme med gode råd. Therese kan trygt anbefales

Ganske bra lege.

Jeg tviler ikke på hennes evne til å gi meg gode medisinske råd, men jeg føler meg ofte utilpass i hennes tilværelse. Jeg føler at hun ønsker jeg skal forte meg slik at jeg unngår å fortelle mye av det jeg trener. Dette kan jeg se ved kroppsspråket hennes så jeg skal bytte lege.

Trygg og seriøs

Blir tatt seriøst. Tar seg tid til å snakke og sette seg inn i pasientes situasjon.