Kjetil Bjerke-Johansen

Autorisasjon (2009)

Prestfoss legesenter Telefonnummer32 71 23 0032 71 23 ...
Borgestubakken 3 3350 Prestfoss
Kjetil Bjerke-Johansen er en av 5 fastleger i Sigdal

Siste vurderinger av Kjetil Bjerke-Johansen

Arrogant og unøyaktig

Ser frem til å få en annen fastlege for å begynne hos denne legen var et skikkelig bomskudd. Jeg opplever at legen er veldig dårlig på kommunikasjon, virker uinteressert, følger ikke opp, gjør feil på feil når det gjelder henvisninger og resepter mm. Kan vanskelig anbefale denne legen.

Følte meg litt oversett

Ble ikke tatt på alvor hos denne legen.
Sa han skulle sende henvisning men det ble ikke gjort.
Fikk inntrykk av at han hadde bedre ting å gjøre enn å behandle meg, men det kan jo være at noen foretrekker mer kjapp og til poenget konsultasjon. :-)
Timebestilling og legekontoret i seg selv var veldig bra.

Ikke en flink lege

Vi har ikke vært så mange ganger hos legen,det kan være at vi har vært 3-4 ganger i 2 år som vi bor i Norge og det betyr at vi går ikke for hver minste ting som skjer.Det betyr også at vi masser ikke så at vi forstyrrer han.Vi er tre i familien,2 voksne og ett barn og vi har vært så få ganger hos han.I disse dagene når vi hadde en time hos han,måtte vi vente litt likevel siden hadde vi bestilt time.Han var ikke så flink å finne nok tid for oss,å hørre på oss,hva sier vi eller å gi oss en god tips.Det var flere ting som jeg prøvde å spørre om og fikk altid negativt svar på det.Sa at det er ikke nodvendig,er ikke milig eller trødde ikke i det som jeg sier.Hadde altid få tid til å vie.Glemmer å gjøre tingene,å bestile prøver eller å sende henvisning til sykehus for forskjellige undersøkelser,alt det som er viktig for oss pasienter.Ser ikke ut som en seriøs legen,viet til arbeidet.

Trivelig og flink

Bestemt og flink til å si ifra når han ikke vet og må undersøke nærmere. Alltid i godt humør selv om han er sliten. Setter pris på ærligheten og evnene til å høre ordentlig etter.

Han forstår oss som tøyser og ser glade ut på tross av sykdommer.