Kjetil Bjerke-Johansen

Grev Wedel Legesenter

2009

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Kjetil Bjerke-Johansen er en av 62 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Kjetil Bjerke-Johansen

Uforutsigbar i humøret

Opplever han forskjellig fra gang til gang. Enkelte ganger kan han virke interessert i meg som person, mens andre ganger totalt uinteressert. Jeg føler at han noen ganger ikke tar meg på alvor, at jeg ikke blir respektert og møtt, at han ikke har tillit til det jeg formidler.
Av denne grunn får jeg heller ikke tillit til ham, selv om han kan sin medisin i teorien. Jeg savner den gode samtalen med faglig innhold, som gir meg tryggheten jeg har behov for som pasient.

Spesiell - men god !

Opplever han som veldig lyttende og god når det man trenger det. Og sikkelig ungdommelig til vanlig, mot meg som er ungdom. Den ene gangen jeg virkelig trengte det brukte han god tid med meg og viste at han har forståelse for mennesker. Til daglig når jeg trenger små ting bruker vi aldri mer enn fem min. Morsom og VELDIG uformell person til vanlig. Jeg liker kombinasjonen. Effektiv og god lege. Virker i tillegg ut som en bra person.

Flink og hyggelig

Veldig flink, evne til å lytte og gode svar. Er i tillegg veldig hyggelig noe som er et ekstra pluss og man føler seg veldig komfortabel.

Trygg og proffisionell

Har vært hos min fast lege Kjetil 3 ganger som pasient.
Jeg er selv anestesi sykepleier, og kunde se ganske snart at han kunde sitt fag.
Han er en god lyssnare, ser på pasienten, ikke som mange andre leger ,ser i datorn når man taler til legen.
Hyggelig, tar tid med pasienten, og mye proffisionell.
Man føler seg trygg.
Wedel ska være glade at få en så bra lege.

Arrogant og belærende

Unødvendig mye feil med resepter som aldri kommer til apoteket, selv etter mange purringer er de fremdeles ikke på plass.
Flink med fysiske undersøkelser men har lite eller ingen forståelse for psykiske plager som spiseforstyrrelsene og indre stress.
Henvisninger til spesialist blir aldri sendt og jeg endte hele forholdet med enda mindre tro på meg selv en det jeg hadde da jeg gikk inn. Møtte veggen hos Kjetil