Kjetil Bjerke-Johansen

Autorisasjon (2009)

Prestfoss legesenter Telefonnummer32 71 23 0032 71 23 ...
Borgestubakken 3 3350 Prestfoss
Kjetil Bjerke-Johansen er en av 5 fastleger i Sigdal

Siste vurderinger av Kjetil Bjerke-Johansen

Overfladisk behandling

Hørte ikke etter, lite empati og var ganske arrogant.
Ble så skuffet. Stor forskjell fra snille, gode, dyktige Dr. Engebretsen han har kjøpt pasientene fra. Har mye å lære fra han. Vi bytter vekk hele familien.

Beste legen jeg har hatt og jeg har hatt mange

En kjempe dyktig og trivelig lege som virkelig byr seg også er forståelsesfull og gjør alt han kan for å hjelpe pasientene sine også man blir behandlet som et medmenneske òg ikke bare pasient jeg ha fett masse god hjelp og behandling, den legene jeg har vertfall mest fornøyd med av alle jeg har hatt, og jeg er også mye hoste legen pga både fysiske og psykiske plager

Blid, kjekk, men litt for lettvint

Jeg har vært kunde siden han begynte på Kongsberg, og jeg er stadig mindre fornøyd. Vi er to i familien som har benyttet han og jeg har "holdt ut" lengst. Nå er han heldigvis på vei bort. Jeg setter min lit til en ny lege. I sommer har han ikke en gang brydd med å svare på prøver jeg må ta med jevne mellomrom. Timebestilling og legekontoret i seg selv var veldig bra.

Så glad å høre han slutter

Blir ikke tatt på alvor. Som lege klare ikke å tolke resultater fra undersøkelser! Følger ikke opp! Ingen oppfølging om hvordan man skulle bruke medisin. Han oppfattes som veldig arrogant! Føler at han nesten dytte meg ut døra før jeg er ferdig.

Dyktig

En faglig dyktig lege som er flink til å kommunisere. Han har dessuten også humor.Jeg har vært med min datter og har alltid opplevd grundige undersøkelser.