Atle Klovning

Autorisasjon (1991)

Frogner Helsesenter Telefonnummer22 54 71 0022 54 71 ...
Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Atle Klovning er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Atle Klovning

Dyktig lege

Dr Klovning er en dyktig lege som lytter å forstår. Ser deg i øynene og lar deg snakke ut uten å avbryte. Han er også veldig støttende og det er bra at han tid til samtaletimer, noe som har hjulpet meg veldig mye. Ein trygg og god fastlege som er lett å få tillit til. Den beste legen jeg har hatt.

Empatisk, dyktig og faglig sterk

Atle Klovning er en flott fastlege. Han setter alltid av god tid, er flink til å lytte og tar deg på alvor. En av fordelene med Klovning er at han har en genuin interesse for faget da han også er forsker og underviser/veileder studenter. Du kan være være trygg på at han er oppdatert på behandlinger og medisinsk praksis. Han har humor, byr på seg selv og er lett å få tillit til. Han er også spesielt god på psykiske lidelser og jeg opplevde at han tok min angstproblematikk på alvor, satte opp faste samtaletimer og var en dyktig samtalepartner (som kan være mangelvare hos andre mer typiske fastleger)

Dessverre gjør også hans engasjement i faget at han også er mer utilgjengelig enn enn andre fastleger. Men kan man vente litt på time, så er ikke det et problem. Ved akutte henvendelser har jeg blitt henvist til hans kolleger på dagen, som også er dyktige. Må også dessverre si at service på kontoret (legesekretærene) der trekker litt ned.

Prima fastlege

Klovning er en stø og rolig fastlege som har tatt hånd om meg på beste måte. Personlig og profesjonell med fin sans for humor!

Fineste legen i byen.

Dr Klovning er så absolutt den fineste legen i Oslo, anbefaler han til alle. Men du må tåle å vente litt når du har time, for han bruker god tid på pasientene som trenger det (men dette er et pluss den dagen du selv trenger det). I tillegg er konen hans jordmor og har pasienter hver torsdag, et tilbud jeg var ekstremt fornøyd med når jeg har gravid. De overlapper hvis det skulle være noe, og dette var veldig betryggende for meg.
Ser flere skriver at de må til andre leger når de må ha time på dagen, men sånn er det nok overalt uansett hvilket kontor man bruker. Så jeg blir der hvor jeg er.

Flink men lite tilgjengelig

Jeg opplever Atle lovning som en flink og empatisk lege. Føler at jeg blir sett og hørt når jeg er der, men kan ikke si at legen selv følger opp noe uten det må jeg gjøre selv. Det er vanskelig å få en rask time men hvis det er akutt har jeg erfart å bli satt opp på time dagen etter eller ev hos en annen lege.
Problemene med å ikke komme frem på telefonen har faktisk blitt bedre i det siste, opplever også at personalet blitt bedre og yter bedre service. Mulig dem har insett selv at det ikke nytter når pasientene mister tilliten.