Atle Klovning

Frogner Helsesenter Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Atle Klovning er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Atle Klovning

Svært fornøyd

God kommunikasjon og empatisk. Benyttet han også til kognetivterapi, hvor han tydeligvis også har gode evner.

VH
Kent Reichborn-Kjennerud

Den beste legen jeg har hatt.

Jeg stoler på at Atle Klovning gir meg medisinske råd og anbefaling om behandling som er til mitt beste.

Han en av de beste

Meget fornøyd med han og tror han en av de beste legene som jeg kjenner. Veldig flink til å lytte er omsorgsfull og veldig hjelpsom.

-Ja faktisk: Den beste legen jeg har hatt. Av veldig mange.

Først la meg si at seg synes ikke han bør lastes for hverken mangler ved norsk helsevesen generelt, rutinene ved hans spesifikke arbeidssted, eller at han har mange pasienter og lite tid.
Han er dyktig, interessert, fokusert, sympatisk og vennlig.
Min erfaring med utallige leger er at over 90% er fordomsfulle arrogante og uforskammede, som forsøker å skjule sine manglende evner og liker å hoppe til konklusjoner.
Dr. Atle Klovning er helt annerledes. Han søker å finne en løsning, finne svar, finne resultater, forbedring eller problemløsning. Om alle fastleger i Norge var som ham, ville han hatt mye mer tid, og landet ville hatt gladere, sunnere, friskere, og fler funksjonsdyktige innbyggere.
Jeg selv har i årevis vært bortimot krøpling og har fått et godt liv nå, og mye takket være ham. Jeg hadde nærmest gitt opp, etter mange leger og sykehus i mange land. Han fant ut hva som feilet meg, og foreslo riktig behandling. Systematisk og enkelt. Men innsikt og kløkt.
Og han er sterk nok til å være ydmyk. Han kan og vil hjelpe.
Dog, jeg har aldri henvendt meg til ham med legevakt-saker, som feber eller forkjølelse, furtetrang, flis i fingeren og slikt. Bare mer alvorlige helseproblemer der andre leger ikke strekker til.
Begge tomler opp for ham som et profesjonelt menneske.
Jeg bestiller time nå snarest, for jeg har sikkert mange av mine plager og lyter igjen om et par måneder, og da har jeg også kanskje en halvtime til overs for min favorittlege, som jeg ikke har sett på et par år.... :)

Den beste legen jeg har hatt

Atle Klovning er kunnskapsrik, klok og er super forståelsesfull, men stiller likevel spørsmål, slik at man finner ut av ting. Han er den beste, jeg er heldig som han har som fastlege!