Atle Klovning

Frogner Helsesenter

Autorisasjon (1991)

Frogner Helsesenter Telefonnummer22 54 71 0022 54 71 ...
Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Atle Klovning er en av 561 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Atle Klovning

Dyktig fastlege jeg trygt kan anbefale

En meget kunnskapsrik og dyktig fastlege som følger deg som pasient godt opp i en sykdomsprosess.
Jeg kan etter å ha brukt ham som fastlege i 7 år trygt anbefale han som den fastlegen du trenger.

Dyktig, klok og kunnskapsrik over all forventing

En stor takk til Dr Atle Klovning, MD, ph.d. Spesialist i allmennmedisin ved Frogner Helsesenter som er den fastlegen jeg vil tro vordende fastleger ønsker å bli. Bekymringer som for leger med like lang erfaring kanskje lett avfeies som bagateller har blitt møtt med profesjonelt alvor, og jeg gått fra samtlige besøk betydelig klokere enn da jeg kom.
Takk en formidabel legegjerning!

En faglig dyktig lege med empati og medmenneskelighet

Jeg har gått hos Atle i flere år nå - og han er den aller beste legen jeg har hatt.
Han er faglig veldig sterk - han brenner for sitt yrke og det skinner igjennom hele han.
Ved to tilfeller har jeg vært nokså syk og dette har han håndtert på en klinisk veldig bra måte.
MEN - utover det: så er han så mye mer: han tar tak og spør deg gjerne om hvordan du har det og ting man kanskje tenker på men ikke tørr spørre om.
Dette er noe jeg setter høyt - det finnes jo noen leger som ser mer på pc-en sin en på sin klient.
Atle har til og med gitt meg svar på prøver på tider hvor det vanligvis ikke er mulig å få tak i leger - dette setter man jo også stor pris på.
Jeg føler Dr.Atle Klovning ser hele sykdomsbildet og dermed hele mennesket og det dynamiske i det hele.
Takk Atle - for din eksepsjonelt trygge væremåte og for at du er min fastlege.

Dr. Atle er dedikert, dyktig, og profesjonell i sine fag

Mine beste tilbakemeldinger går til
Dr Atle Klovning, MD, ph.d. Spesialist i allmennmedisin ved Frogner Helsesenter

Er utrolig fornøyd med både måten jeg har ble møtt på og behandlingen jeg har fått igjennom årene. Som pasient føler jeg meg både sett og hørt, og jeg opplevde at mine bekymringer har blitt tatt på alvor.
Dr. Atle er dedikert, dyktig, og profesjonell i sine fag, og gir den tiden som trenges til pasienten
Takk for god service!

"Verdens" beste lege

Atle er "verdens" beste lege på alle måter. Han er kunnskapsrik, rolig, trygg og veldig omsorgsfull. Han har en tålmodighet av det sjeldne når helseproblemer ikke kan løses raskt. :-) Jeg har hatt tett oppfølging hos han nesten ukentlig i over 1 år nå, etter en alvorlig trafikkulykke, med både store fysiske og psykiske plager, og han har vært fantastisk på alle måter! Er svært takknemlig for å ha han som lege og vil anbefale han på det sterkeste.:-) :-)