Atle Klovning

Frogner Helsesenter

1991

Ingen på venteliste

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Frogner Helsesenter Telefonnummer22 54 71 0022 54 71 ...
Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Atle Klovning er en av 534 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Atle Klovning

En lege som er svært kunnskapsrik og omsorgsfull

Atle kan bare beskrives med superlativer, han er klok, genuin og gjør alltid det han kan for å hjelpe sine pasienter.
Han strekker seg alltid litt lenger og deler gjerne av kunnskap og egne erfaringer.
Jeg er meget fornøyd med min nye lege og evig takknemlig for mennesker som Atle finnes.
Selv i en travel hverdag tar han seg alltid til til å se hele deg.

Den beste legen jeg har hatt

Dr. Klovning er en fantastisk lege. Han tar seg god tid til å lytte, gir klare og gode tilbakemeldinger, og responderer raskt ved henvendelser i min helse.

Da jeg forleden tok influensavaksinen hos han hadde vi en hyggelig samtale, mens vi ventet på å se hvordan jeg responderte på den. Han er jordnær, blid og lett å åpne seg for.

Han ser hva jeg som pasient har behov for å sørger for at jeg får det jeg trenger. Anbefales på det varmeste.

Umulig å få tak i

Ikke digitalt tilgjengelig. Svarer ikke på mail. Selv om viktig. Må purre på epikrise selv om det står om innleggelse. Holder ofte ikke avtaler. Sjeldent tilgjengelig.

dårlig til å følge opp, anbefales ikke til de som sliter psykisk

Har hatt denne legen i 5 år, de første årene var han en topp lege. og han er helt ok lege for enkle ting og super at han kan ha pasienter på kvelden, men når en virkelig trenger hjelp til å bli frisk da er han dårlig til å følge opp å han gjør ikke så mye for at pasienten skal bli fortere frisk. Holder ikke det han lover, må mase til seg henvisninger, tar lang tid før han gjør ting ferdig, svarer ikke på henvendelser, skjelden på kontoret og kommer ikke med så mye råd eller anbefalinger. Har prøve å fått hjelp til å bli frisk i 5 år, men ender alltid med nedturer. Jeg måtte til slutt bytte lege om jeg slulle bli noe friskere og tiliten til denne legen tok slutt. Vil ikke anbefale denne legen. virker som at denne legen blir lei pasientene sine.

Min favoritt!

Har hatt Atle som fastlege siden han kom til Frogner Helsesenter. Han er tilstedeværende, å jobber kveldstid/lørdager for å komme ajoure med papirarbeidet. Han har også kveldstimer for de som ikke kommer seg unna i arbeidstiden. Han har forståelse for andres kriser, og er omtenksom. Alt dette kompenserer for at han ikke er på kontoret hver dag, fordi han er med på å sørge for at fremtidens leger skal bli like empatiske.