Atle Klovning

Autorisasjon (1991)

Frogner Helsesenter Telefonnummer22 54 71 0022 54 71 ...
Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Atle Klovning er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Atle Klovning

Nesten utilgjengelig lege - lang ventetid for behandling

Legen er kunnskapsrik og imøtekommende, men viser ingen forståelse for at besøk av privat praksis må til, når ventetiden er ukesvis og sentralbordet tar sjelden telefonen. E-konsultasjon er heller ikke mulig. Har opplevd arroganse, men også evnen til å hjelpe. Har du en litt mer komplisert sak som kan innebære operasjon, går det uker. Jeg kan bare uttale meg ut ifra min erfaring, men her er det forbedrings potensiale i stor grad. Har du små helseproblemer, er nok dette en god lege. Men her ble det fastlegebytte raskt for min del.

Håpløs

Ikke mulig å få tak i, lover han skal sende lege erklæringer til NAV men gjør det ikke. NAV får heller ikke tak i han. Vanskelig å få time, ventet 1 mnd på timen, så ble den avlyst. Neste time er 1 mnd ventetid igjen. Har flere ganger måttet bruke dr. Drop in ved akutte ting.

Treg

Etter å ha fått en henvisning til spesialist har jeg ventet nesten et halvt år der jeg har ventet på at Atle skal sende meg videre (jeg kan ikke ta kontakt med spesialist selv). Etter å ha ringt legekontoret fem ganger over noen uker får jeg bare beskjed om at de skal purre på han, men ingenting skjer.

Han svarer heller ikke på helsenorge.no.

I tillegg ble legetimen min flyttet i veldig kort tid før avtalt tid. Når jeg hadde legetime måtte jeg vente over en halvtime lengre en avtalt tid på venterommet.

Mangelfull oppfølging av pasient

Følger ikke opp pasienten Har ringt 4 ganger og bedt han komme på hjemmebesøk til min gamle og syke mor. Umulig å komme i kontakt med ham.

Kunnskapsrik og medmenneske

Svært fornøyd. Tenker utenfor boksen. Ikke pretensiøs, og en god lytter. Tatt tilleggsutdannelse utdannelse innenfor psykiatri (?) hvilket gir han større dybde.