Atle Klovning

Frogner Helsesenter

Autorisasjon (1991)

Frogner Helsesenter Telefonnummer22 54 71 0022 54 71 ...
Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Atle Klovning er en av 567 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Atle Klovning

Frogner’s mest empatiske og gode lege

Atle har vært min fastlege i fire år nå - og han er helt fantastisk.
Kunnskapsrik, empatisk, samvittighetsfull og veldig nøyaktig med å følge meg opp.
Når jeg er hos ham føler jeg meg sett på en veldig fin måte - og han tar seg alltid til å spørre; hvordan har du det? Og det kommer fra hans særdeles empatiske personlighet.
Han er ekte, ærlig og jobber hardt - noen ganger kan jeg faktisk få litt vondt av ham og den store arbeidsmengden.
Jeg vil anbefale ham på det varmeste - og noe som er et ekstra bonus er at han også har humor - noe som kommer godt med når man personlig ikke har det så bra alltid.
Det hjelper å gå ut av hans kontor med et smil - tross alt.
Takk, Atle - for at du er akkurat den dedikerte legen du er.
Føler meg heldig som har deg.

Dyktig fastlege jeg trygt kan anbefale

En meget kunnskapsrik og dyktig fastlege som følger deg som pasient godt opp i en sykdomsprosess.
Jeg kan etter å ha brukt ham som fastlege i 7 år trygt anbefale han som den fastlegen du trenger.

Dyktig, klok og kunnskapsrik over all forventing

En stor takk til Dr Atle Klovning, MD, ph.d. Spesialist i allmennmedisin ved Frogner Helsesenter som er den fastlegen jeg vil tro vordende fastleger ønsker å bli. Bekymringer som for leger med like lang erfaring kanskje lett avfeies som bagateller har blitt møtt med profesjonelt alvor, og jeg gått fra samtlige besøk betydelig klokere enn da jeg kom.
Takk en formidabel legegjerning!

Dr. Atle er dedikert, dyktig, og profesjonell i sine fag

Mine beste tilbakemeldinger går til
Dr Atle Klovning, MD, ph.d. Spesialist i allmennmedisin ved Frogner Helsesenter

Er utrolig fornøyd med både måten jeg har ble møtt på og behandlingen jeg har fått igjennom årene. Som pasient føler jeg meg både sett og hørt, og jeg opplevde at mine bekymringer har blitt tatt på alvor.
Dr. Atle er dedikert, dyktig, og profesjonell i sine fag, og gir den tiden som trenges til pasienten
Takk for god service!

"Verdens" beste lege

Atle er "verdens" beste lege på alle måter. Han er kunnskapsrik, rolig, trygg og veldig omsorgsfull. Han har en tålmodighet av det sjeldne når helseproblemer ikke kan løses raskt. :-) Jeg har hatt tett oppfølging hos han nesten ukentlig i over 1 år nå, etter en alvorlig trafikkulykke, med både store fysiske og psykiske plager, og han har vært fantastisk på alle måter! Er svært takknemlig for å ha han som lege og vil anbefale han på det sterkeste.:-) :-)