Atle Klovning

Autorisasjon (1991)

Frogner Helsesenter Telefonnummer22 54 71 0022 54 71 ...
Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Atle Klovning er en av 604 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Atle Klovning

Bra som Lege,men ikke oppfølging ! osv.

Meget dårlig på oppfølging iforb.m.Pasienten ,Forsikringselskap og Kommunen!Gjør ikke det han Lover!

Fullstendig utilgjengelig

Veldig lav tilgjengelighet med vanlig ventetid på 2 måneder. Ingen vikar dersom han er borte, og resepsjonen tilbyr ingen alternativer. Dette kompliserer feks eventuelt behov for sykemelding

Når man først får tid med Atle, er han trygg, kunnskapsrik og lyttende.

Kunnskapsrik og sympatisk

Det kan være en vanskelig kombinasjon hos en leg men Dr. Klovning har nettopp disse egenskapene at han er veldig dyktig samticdig som han tar seg tid med sine pasienter.

Jeg Har bare godt å si om ham.

Veldig Fornøyd!

Beste fastlegen jeg har hatt!! Følger alltid opp!
Legger av tid til å lytte og finner de beste løsningene!! Tilrettelegger for at jeg som pasient for beste løsning på helsetilstanden min. Veldig takknemlig for å ha en lege som Atle Klovning!!!

Norges beste fastlege

Jeg har hatt Atle som fastlege i mange år og synes han er enestående. Uvanlig kunnskapsrik, empatisk, trygg og interessert. Han har hjulpet meg med både fysiske og psykiske utfordringer gjennom de siste årene, og jeg tror jeg ville hatt det mye dårligere i dag om det ikke hadde vært for han.

Jeg ser at mange klager over dårlig tilgjengelighet og lang ventetid, men det er viktig å huske på at fastleger er ekstremt overarbeidet, og mitt inntrykk er at Atle nærmest jobber døgnet rundt. Det er kanskje derfor han er vanskelig å få tak i noen ganger, fordi han faktisk tar seg god tid til å hjelpe de pasientene han har. Det er det ikke mange fastleger som prioriterer. Derfor synes jeg noen av disse anmeldelsene gir et helt feilaktig bilde av hvem han er. Man kan også være trygg på å få time raskt dersom det er noe alvorlig.

Jeg anbefaler Atle på det aller varmeste!