Atle Klovning

Frogner HelsesenterFrederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Atle Klovning er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Atle Klovning

Min favoritt!

Har hatt Atle som fastlege siden han kom til Frogner Helsesenter. Han er tilstedeværende, å jobber kveldstid/lørdager for å komme ajoure med papirarbeidet. Han har også kveldstimer for de som ikke kommer seg unna i arbeidstiden. Han har forståelse for andres kriser, og er omtenksom. Alt dette kompenserer for at han ikke er på kontoret hver dag, fordi han er med på å sørge for at fremtidens leger skal bli like empatiske.

Atle Klovning og Dr Trude Linja

Atle klovning har en veldig bra kollega som stepper inn der Atle ikke har tid. Hun heter Trude Linja og er, om mulig, enda mer tilstede(i legetimen) enn Atle. Fantastisk dame som er svært effektiv og som kommuniserer via tekstmeldingstjenesten via Frogner helsesenter.

Vil anbefale Trude Linja på det aller sterkeste!

Svært fornøyd

God kommunikasjon og empatisk. Benyttet han også til kognetivterapi, hvor han tydeligvis også har gode evner.

VH
Kent Reichborn-Kjennerud

Den beste legen jeg har hatt.

Jeg stoler på at Atle Klovning gir meg medisinske råd og anbefaling om behandling som er til mitt beste.

Han en av de beste

Meget fornøyd med han og tror han en av de beste legene som jeg kjenner. Veldig flink til å lytte er omsorgsfull og veldig hjelpsom.