Atle Klovning

Frogner Helsesenter

Autorisasjon (1991)

Frogner Helsesenter Telefonnummer22 54 71 0022 54 71 ...
Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Atle Klovning er en av 558 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Atle Klovning

Dr. Atle er dedikert, dyktig, og profesjonell i sine fag

Mine beste tilbakemeldinger går til
Dr Atle Klovning, MD, ph.d. Spesialist i allmennmedisin ved Frogner Helsesenter

Er utrolig fornøyd med både måten jeg har ble møtt på og behandlingen jeg har fått igjennom årene. Som pasient føler jeg meg både sett og hørt, og jeg opplevde at mine bekymringer har blitt tatt på alvor.
Dr. Atle er dedikert, dyktig, og profesjonell i sine fag, og gir den tiden som trenges til pasienten
Takk for god service!

"Verdens" beste lege

Atle er "verdens" beste lege på alle måter. Han er kunnskapsrik, rolig, trygg og veldig omsorgsfull. Han har en tålmodighet av det sjeldne når helseproblemer ikke kan løses raskt. :-) Jeg har hatt tett oppfølging hos han nesten ukentlig i over 1 år nå, etter en alvorlig trafikkulykke, med både store fysiske og psykiske plager, og han har vært fantastisk på alle måter! Er svært takknemlig for å ha han som lege og vil anbefale han på det sterkeste.:-) :-)

Imøtekommende, tar seg tid

Atle har vært min fastlege lenge - sikkert i 10 år nå. Nå er ikke jeg en "storbruker" som går ofte, men de 5-6 gangene jeg har trengt fastlege har jeg opplevd Atle som profesjonell, kunnskapsrik og imøtekommende.

Én gang har jeg trengt henvisning, det gikk problemfritt. Én annen trengte jeg en attest som ble "slik jeg ville".

Jeg har null problemer med å anbefale Atle som fastlege til andre.

Veldig ujevn

Sliter man psykisk skulle jeg ikke rekommendere han.
Ene legebesøketner han grei og neste gang er han helt borte føler nesten man sitter og snakke med en vegg innimellom.
Svarer ikke på spørsmål på e-konsultasjoner uten for bare sykemelding og det er ofte lang ventetid.
Noen i resepsjoner er hyggelig, men de fleste gangene har jeg nøtt noen rett frekke og utålmodige som sitter der.
Har sittet i telefonkø der de sier man er 1e i køen i over 10min och pluslig er man nummer 8 i køen igjenn uten at noen har svart.

Ekstremt pålitelig og grundig

Atle er en fantastisk lege - helt utenom det vanlige.
Han tar seg grundig tid til undersøkelser, har moderne utstyr på kontoret og klarer alltid å se hele sykdomsbilde - der hvor andre leger gjerne ser lett på din situasjon gjør Atle det tvert motsatte.
Tar han prøver følger han opp umiddelbart, og jeg må si jeg aldri har møtt en så fin lege tidlege.
Han innehar en ekstrem høy faglig kompetanse og bryr seg om pasientene sine.
Han er også flink til å berolige deg og man føler seg i trygge hender.
Jeg kan også føye med at han har et vennlig vesen, en god ro over seg og et vennlig vesen.
Takk Atle for at leger som deg finnes!