Saadiya Javid

Olav V`s gate 13 4005 Stavanger
Saadiya Javid er en av 107 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Saadiya Javid

Skuffelse

Vi valgte denne legen med tanke på at hun hadde barn og ungdom som spesialfelt på cv`en sin. Hele lege opplevelsen startet som mareritt, fra de enorm slitte klaustrobiske lokalene til resepsjonister som ikke kunne snakke norsk, sykepleier som heller ikke kunne snakke norsk og ved blodprøve stramte opp armen min så mye at jeg hadde vondt i to dager etter dette. Men får å komme til det viktigste altså legen, hun kunne ikke svare på et enkelt allment medisinsk spørsmål, googlet hele tiden det vi spurte om og måtte ringe til en annen lege og spør om råd. Ikke nok med det så oppførte hun seg arrogant og svarte frekt når hun ikke kunne svare på ting vi spurte om. Nå har hun itillegg sendt eresept på en medisin uten å rådføre seg om jeg kan bruke dette, på bruksanvisningen til medisinen er den i strid med en annen medisin som jeg bruker. Dette er første gangen jeg tar meg tid til å skrive en slik vurdering om noen men dette er kun for å advare og hjelpe andre pasienter, hold dere virkelig unna denne legen.

Verste legen jeg har vært borti

Jeg valgte henne pga bakgrunnen hennes med barne og ungdomspsykiatri - men skjønner godt hvorfor hun ikke jobber innefor det, fordi hun mangler empati og er ikke forståelsefull i det hele tatt. Hun kommer med nedlatende kommentarer - spesielt angående at jeg er sykemeldt. Hun får aldri til å skrive ut en sykemelding, det er alltid noe feil - hun ser ikke på deg når jeg prater, og virker alltid veldig gira på å få meg ut , hun tar seg ikke tid til meg. hun har også skrevet ut smertestillende som ikke funker sammen med de andre medisinene mine - det virker som hun ikke gidder å sette seg inn i mitt liv og vil bare ha meg vekk. Hun hilste ikke første gangen jeg traff henne heller. Nå har jeg prøvdt å gå til henne i et halvt år, men ender bare opp med å gå ut grineferdig, så nå bytter jeg lege og skal aldri se henne igjen..

Beste legen jeg har hatt

She is the best doctor I have had so far in Stavanger. All the family is now registered with her. She takes good time and always does the necessary checks without giving unnecessary medicines. She is good with my young kids.
I would highly recommend her.

Grundig, lyttende, hyggelig

Javid er hyggelig og imøtekommende. Hun er grundig, spør mange spørsmål, lytter og tar bekymringer på alvor.
Hun skjønner også egne begrensninger og henviser til spesialit hvis hun ikke klarer løse problemet. Føler meg godt ivaretatt.

Tommel opp!

Kjenner meg overhodet ikke igjen i en del av vurderingene av Javid. Blid imøtekommende lege som tar meg på alvor. Veldig fornøyd