Saadiya Javid

Olav V`s gate 13 4005 Stavanger
Saadiya Javid er en av 108 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Saadiya Javid

Finnes ikke verre lege!

Hun har stormangel på empati, er ganske arrogant i måten hun snakker på, å svarer frekt på ting. Hun ser ikke på deg når du snakker, bare sitter klistra fast foran pcen og mumler ja, mhm, ja, altså, hun oppfører seg som om hun ikke bryr seg om deg og bare vil ha deg ut. Eneste gangen hun er gira, er når du skal gå. Da våkner hun plutselig til og vil ha deg ut så fort som mulig.
Første gangen jeg møtte henne, hilste hun ikke på meg en gang.
Hvis du vil ha en skikkelig lege, som faktisk tar seg av deg, bryr seg og hjelper deg, så hold dere LANGT unna henne! Aldri vært så skuffet før!

Fantastisk, sympatisk og meget kunskapsrik

Hun jobber veldig systematisk og engansjert lege.
Hun er empatisk og tar seg tid til å lytte og jeg føler meg veldig trygg.

Samvittighetsfull og pliktoppfyllende

Har hatt denne legen som min fastlege i en årrekke, følger alltid opp og er høflig, imøtekommende og et oppriktig ønske om å hjelpe sine pasienter... Tusen takk for jobben du gjør...

Skuffelse

Vi valgte denne legen med tanke på at hun hadde barn og ungdom som spesialfelt på cv`en sin. Hele lege opplevelsen startet som mareritt, fra de enorm slitte klaustrobiske lokalene til resepsjonister som ikke kunne snakke norsk, sykepleier som heller ikke kunne snakke norsk og ved blodprøve stramte opp armen min så mye at jeg hadde vondt i to dager etter dette. Men får å komme til det viktigste altså legen, hun kunne ikke svare på et enkelt allment medisinsk spørsmål, googlet hele tiden det vi spurte om og måtte ringe til en annen lege og spør om råd. Ikke nok med det så oppførte hun seg arrogant og svarte frekt når hun ikke kunne svare på ting vi spurte om. Nå har hun itillegg sendt eresept på en medisin uten å rådføre seg om jeg kan bruke dette, på bruksanvisningen til medisinen er den i strid med en annen medisin som jeg bruker. Dette er første gangen jeg tar meg tid til å skrive en slik vurdering om noen men dette er kun for å advare og hjelpe andre pasienter, hold dere virkelig unna denne legen.

Verste legen jeg har vært borti

Jeg valgte henne pga bakgrunnen hennes med barne og ungdomspsykiatri - men skjønner godt hvorfor hun ikke jobber innefor det, fordi hun mangler empati og er ikke forståelsefull i det hele tatt. Hun kommer med nedlatende kommentarer - spesielt angående at jeg er sykemeldt. Hun får aldri til å skrive ut en sykemelding, det er alltid noe feil - hun ser ikke på deg når jeg prater, og virker alltid veldig gira på å få meg ut , hun tar seg ikke tid til meg. hun har også skrevet ut smertestillende som ikke funker sammen med de andre medisinene mine - det virker som hun ikke gidder å sette seg inn i mitt liv og vil bare ha meg vekk. Hun hilste ikke første gangen jeg traff henne heller. Nå har jeg prøvdt å gå til henne i et halvt år, men ender bare opp med å gå ut grineferdig, så nå bytter jeg lege og skal aldri se henne igjen..