Saadiya Javid

Legesenteret Olav V`s gate

Olav V`s gate 13 4005 Stavanger
Saadiya Javid er en av 106 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Saadiya Javid

Verste legen jeg har vært borti

Jeg valgte henne pga bakgrunnen hennes med barne og ungdomspsykiatri - men skjønner godt hvorfor hun ikke jobber innefor det, fordi hun mangler empati og er ikke forståelsefull i det hele tatt. Hun kommer med nedlatende kommentarer - spesielt angående at jeg er sykemeldt. Hun får aldri til å skrive ut en sykemelding, det er alltid noe feil - hun ser ikke på deg når jeg prater, og virker alltid veldig gira på å få meg ut , hun tar seg ikke tid til meg. hun har også skrevet ut smertestillende som ikke funker sammen med de andre medisinene mine - det virker som hun ikke gidder å sette seg inn i mitt liv og vil bare ha meg vekk. Hun hilste ikke første gangen jeg traff henne heller. Nå har jeg prøvdt å gå til henne i et halvt år, men ender bare opp med å gå ut grineferdig, så nå bytter jeg lege og skal aldri se henne igjen..

Beste legen jeg har hatt

She is the best doctor I have had so far in Stavanger. All the family is now registered with her. She takes good time and always does the necessary checks without giving unnecessary medicines. She is good with my young kids.
I would highly recommend her.

Grundig, lyttende, hyggelig

Javid er hyggelig og imøtekommende. Hun er grundig, spør mange spørsmål, lytter og tar bekymringer på alvor.
Hun skjønner også egne begrensninger og henviser til spesialit hvis hun ikke klarer løse problemet. Føler meg godt ivaretatt.

Tommel opp!

Kjenner meg overhodet ikke igjen i en del av vurderingene av Javid. Blid imøtekommende lege som tar meg på alvor. Veldig fornøyd

Veldig fornøyd

Jeg er veldig fornøyd med Javid, hun tar seg tid når hun ser det er nødvendig, og gjør det mer effektivt når det gjerne ikke er så alvorlig (ved feks forkjølelse og idrettsskader), og det er helt i orden.

Var spesielt fornøyd med henne da jeg hadde et ubehagelig kvinneproblem, hun tok seg god tid og lyttet, og spurte også de riktige spørsmålene.