Saadiya Javid

Legesenteret Olav V's Gate

• Allmennmedisin
  • Barne- og ungdomspsykiatri

2005

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Legesenteret Olav V's Gate
Olav V's gate 13 4005 Stavanger
Saadiya Javid er en av 109 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Saadiya Javid

Seriøs og profesjonell

Går tett på sak og stiller gode åpne spørsmål. Synd hun har venteliste og ikke kan ta i mot resten av familien min.

Stresser

Stresser og gir tidlig beskjed om at hun har det travelt. Ikke noe flink til å sy barn da hun ryker tråden så hun må du om igjen. Dette er ikke bra når det kommer til barn eller voksene når de er redd for å bli sydd.

Lytter til pasienten.

Vennlig og hjelpsom.Føler at hun lytter og tar meg alvorlig.
Flink til å videresende til spesialist om nødvendig.

Rom for forbedring

Et slitent legekontor som samvarer med servicen. Lever ikke på tid (vet ikke om det er legen eller personalet). Bestilte time tidlig en dag fordi jeg hadde en viktig avtale, 30 min etter avtale kommer legen til lokalene, ikke engang en unnskyldning.

Nei

Nå ble jeg overrasket over å se hva Dr. Javid har spesialisert seg på.... For hun var ikke til god hjelp da jeg som har slitt med depresjon og angst trengte hjelp. Jeg er i starten av 30 årene og pådro meg depresjon og angst som følge av tidligere hendelser og mestret ikke lengre å jobbe i barnehage.
Jeg opplevde at Dr. Javid ikke trodde på meg og at hun kun ville få meg tilbake på jobb uten å ta meg på alvor. Jeg valgte å bytte fastlege, da jeg hver gang satt hjemme med enda mer angst i meg, fordi jeg gruet meg til å spørre om fonyelse av sykemeldingen min, da Dr. Javid fikk meg til å føle meg som en unnasluntrer som ikke ville jobbe. Hun var kald mot meg, så ikke på meg og viste meg ingen omsorg eller empati! Bytt fastlege om du strever med noe psykisk og er vekke fra arbeid. Her får du ingen forståelse!!
Min nye fastlege på et annet legekontor er helt fantsastisk og jeg fikk god hjelp av han fra dag èn. Etter ett år hos han og med riktig behandling, så er jeg så og si frisk igjen :)