Marie Barlindhaug

Autorisasjon (2002)

Marie Barlindhaug er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Marie Barlindhaug

Den beste lege jeg har hatt

Hun tar tid til å forstår hva er det som pågår, forklarer veldig nøyaktig hva er mulig som skjer, og hvordan vi skal takle ting videre. Hun sender ikke deg hjemme med tablett med å si "vi prøver det og hvis det går ikke bedre om 2 dager kom tilbake". Jeg føler alltid at hun tar tid det trenger til å vurdere mine problemer, og hvis hun kan ikke hjelpe direkte, hun vil anbefale andre behandling muligheter enn bare tablett, som f eks. behandling med fysio, muskular trening, psykolog osv.

Hun har ofte litt forsinkelse når du kommer til timen, men det er ikke et problem når du innser at det er egentelig bare pga hun tar tiden det trenger med hver pasient, istede å rushe deg ut av kontoren hennes... Egentlig alle de veldig gode lege jeg fikk har alltid vært litt forskinket, og da betyr det at det er et bra tegn med forsinkelse syns jeg.

Dyktig, effektiv og lyttende lege

Flink, effektiv og handlingsdyktig lege. Ho virker ivrig etter å gjøre de riktige grepene slik at du skal få det bedre, akkurat slik en lege bør være. Har så absolutt fått den hjelpen jeg trenger av henne. Det samme har sønnen min. Anbefaler henne!

fantastisk flink lege

Hun er kjempe flink, viser omtanke, flink med barn og forståelsefull.

lege uten empati

ikke interisert å hjelpe. viser ikke omtanke. glemmer fort kroniske alvorlige pas. virker som hun har liten erfaring med pas og samarbeid med syke hus, må bli bedre. ellers tror jeg mange gir henne opp .som lege har man et stort ansvar for pas og pårørende