Irene Berchy Luoga

Helsebanken legesenter

Ålgårdsheiå 10 4330 Ålgård
Irene Berchy Luoga er en av 9 fastleger i Gjesdal

Siste vurderinger av Irene Berchy Luoga

Anbefalles ikke i det heila tatt!!!!

Har varit min fastlege i snart 2 år og har eg kun trengt gå till henne 2 ganger, begge gangerna fikk eg tilltal korfør eg ikke hade førsøkt finna løsning på mitt problem sjølv? Det er jo orsaken till att eg går till hu førdi att eg ikke har klart att få fatt i problemet sjølv!!!!

Eg går ikke ofta till legen men de gangerna eg går så førventer eg iafall att legen ska førsøka finna ut av problemet. Den første gangen eg gikk till hu sa hu att hu skulle henvisa meg till en specialist, det blev ikke gjort!!!
Den andra gangen så sa hu att deresom eg var seine till timmen (eg kom akkurat på rett tid!!!) så kunde hu ikke ta de blodprøverne hu tenkte ta og eg måtte bestilla ny timme og så sa hu att eg måtte komma i god til till neste timme!!!! Eg følte meg som ett 3 årigt barn sånn som hu snakkade till meg, eg har då ikke bestillt ny timme men bytt lege. Denne damen borde IKKE vara lege!!!!

Beste legen jeg vet om.

Jeg byttet til Irene for noen år siden og hun har virkelig fulgt meg opp, både med kols og kreftproblemene mine. Min beste anbefaling går til henne.

Veldig flink og hyggelig lege som viser empati

Var hos denne legen og ble tatt veldig godt imot. Ble tatt seriøst og følte at legen lyttet til meg. Gjorde så godt hun kunne for å komme til bunns i saken. Ble og veldig godt informert om medisinen jeg fikk resept på (bivirkninger etc). Ble fulgt opp videre, noe som sier meg at legen er opptatt av å ivareta sine pasienter, og dette gjør at jeg føler meg trygg når jeg går til legen. Det var god kommunikasjon og jeg ville gått til henne igjen. Meget vennlig. Anbefales :)

En veldig hyggelig og effektiv lege, som jeg ikke kvir meg til å gå til. Flink med både voksne og barn. En stykk tøff da

Positiv, effektiv, blid, oppegående og flink!
Flink med både voksne og barn, er min erfaring.
Tøff dame med bein i nesa. Men også forståelsesfull og har empati.

Ikke helt fornøyd

Litt vanskelig å forstå alt hun sa, og dårlig kommunikasjon. Timen varte max 5 minutter og følte ikke jeg fikk et konkret svar på hva det egentlig var. Men ble heldigvis kvitt problemet.