Irene Berchy Luoga

Helsebanken legesenter Kvinne, 51 år

Autorisert2009
Ledige plasser 69 av 1300
Vil du bytte til denne fastlegen?

Helsebanken legesenter

Ålgårdsheiå 10 4330 Ålgård
Irene Berchy Luoga er en av 9 fastleger i Gjesdal

Siste vurderinger av Irene Berchy Luoga

Beste legen jeg vet om.

Jeg byttet til Irene for noen år siden og hun har virkelig fulgt meg opp, både med kols og kreftproblemene mine. Min beste anbefaling går til henne.

Veldig flink og hyggelig lege som viser empati

Var hos denne legen og ble tatt veldig godt imot. Ble tatt seriøst og følte at legen lyttet til meg. Gjorde så godt hun kunne for å komme til bunns i saken. Ble og veldig godt informert om medisinen jeg fikk resept på (bivirkninger etc). Ble fulgt opp videre, noe som sier meg at legen er opptatt av å ivareta sine pasienter, og dette gjør at jeg føler meg trygg når jeg går til legen. Det var god kommunikasjon og jeg ville gått til henne igjen. Meget vennlig. Anbefales :)

En veldig hyggelig og effektiv lege, som jeg ikke kvir meg til å gå til. Flink med både voksne og barn. En stykk tøff da

Positiv, effektiv, blid, oppegående og flink!
Flink med både voksne og barn, er min erfaring.
Tøff dame med bein i nesa. Men også forståelsesfull og har empati.

Ikke helt fornøyd

Litt vanskelig å forstå alt hun sa, og dårlig kommunikasjon. Timen varte max 5 minutter og følte ikke jeg fikk et konkret svar på hva det egentlig var. Men ble heldigvis kvitt problemet.

Jordnær og pliktoppfyllende

Får ting gjort, med tanke på henvisning videre til spesialister. Lytter og føler meg sett, god forståelse og med glimt i øye. Tar ting på alvor. Beste legen jeg har hatt.