Hinna Legesenter AS

Boganesveien 10 4020 Stavanger

Siste vurderinger av Hinna Legesenter AS

Ble latterliggjort

Lege: Syeda Ayesha Riaz Skrevet

Denne legen fremstår meget lite empatisk. Da jeg forklarte at jeg er plaget med diverse bekymringer, lo hun av meg og var oppriktig frekk. Hun kunne ikke forstå hvordan en jente på 26 år uten barn har bekymringer! Helt uakseptabelt at en lege oppfører seg slik foran en sårbar pasient. Jeg måtte også vente 45 minutter på forhåndsbestilt time. Styr unna.

Dedikert og faglig dyktig.

Lege: Syeda Ayesha Riaz Skrevet

Trygt og godt å ha en lege som henne. Satte seg raskt inn i min journal og satte opp en prioriteringsliste. lHalverte blodtrykks medisin og kolesterol dempende. Følger godt opp i etterkant. Personellet ellers er flinke og hyggelige.

Lite forståelsesfull

Lege: Syeda Ayesha Riaz Skrevet

Var kald og lite imøtekommende i forhold til mine problemer. Jeg så meg nødt til å bytte fastlege, det måtte også resten av familien gjøre da de ikke fikk hjelpen de trengte av henne.

Imøtekommende

Lege: Mira Noltemeyer Skrevet

Mira er hyggelig tar seg god tid til å lytte samtidig som hun er effektiv ved konsultasjon. Hun henviser til spesialist ved behov og er behjelpelig med å finne alternativet med minst ventetid. Har fått fjernet 2 av 4 føflekker av Mira, og kan knapt se arr i dag. Kan anbefale Mira som fastlege.

Kjempefornøyd

Lege: Mira Noltemeyer Skrevet

Er kjempefornøyd med Mira, beste fastlegen jeg har hatt. Byttet til henne da jeg hadde en dårlig fastlege tidligere og har nå holdt meg til henne i flere år. Hun ser meg som pasient og hennes vikarer har også vært kjempeflinke, det har også de andre legene på legekontoret vært når jeg har trengt hjelp. Av og til så kan jeg få litt lite info men det ordner seg kjapt. Har bodd i utlandet nå i 2 år og har ikke vært hos henne igjen før nå, men det var null problem å få ordnet opp i ting å få riktige medisiner i forhold til hva jeg har fått av en annen lege.