Hinna Legesenter AS

Telefonnummer51 88 51 5051 88 51 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Boganesveien 10 4020 Stavanger

Siste vurderinger av Hinna Legesenter AS

Fantastisk lege, ser hele bildet

Lege: Dagfinn Steinar Øgreid Skrevet

Dagfinn er en lege som går i dybden, han ser hele mennesket, alltid rolig og behagelig. Han søker til han finner årsaken, og er utrolig kunnskapsrik.

Kjempefornøyd

Lege: Mira Noltemeyer Skrevet

Er kjempefornøyd med Mira, beste fastlegen jeg har hatt. Byttet til henne da jeg hadde en dårlig fastlege tidligere og har nå holdt meg til henne i flere år. Hun ser meg som pasient og hennes vikarer har også vært kjempeflinke, det har også de andre legene på legekontoret vært når jeg har trengt hjelp. Av og til så kan jeg få litt lite info men det ordner seg kjapt. Har bodd i utlandet nå i 2 år og har ikke vært hos henne igjen før nå, men det var null problem å få ordnet opp i ting å få riktige medisiner i forhold til hva jeg har fått av en annen lege.

Fantastisk dyktig lege som setter pasienten i fokus

Lege: Dagfinn Steinar Øgreid Skrevet

En fantastisk kunnskapsrik og dyktig lege. Han har hjulpet meg med å finne diagnose som ingen andre har funnet. Mild medisinering som sikrer topp livskvalitet og arbeidsevne.

Kjempeflink lege

Lege: Mira Noltemeyer Skrevet

Har skiftet fastlege to ganger de siste 15 årene og Mira er helt klart den beste jeg har hatt. Hun tar seg tid, tar deg på alvor, henviser raskt videre ved behov, følger opp prøvesvar osv. Kjenner meg IKKE igjen i de andre beskrivelsene her inne :)

Dårlig Lege

Lege: Irene Berchy Luoga Skrevet

lytter ikkje,snakker dårlig norsk er vanskelig å skjønne, å forstår ikkje hva jeg sliter med. Skal ikkje til hun igjen