Hinna Legesenter AS

Telefonnummer51 88 51 5051 88 51 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Boganesveien 10 4020 Stavanger

Siste vurderinger av Hinna Legesenter AS

Lege med hjerte for pasientene

Lege: Endre Balazs Skrevet

Trist å høre at dr Balazs skal slutte. Han er en dyktig lege, gir gode svar og lytter aktivt til det vi har å si. Det virker som han genuint bryr seg og en føler seg trygg og ivaretatt. Om vi får time for et problem, er det alltid mulighet til å få svar på andre ting også. Det er kjent at legene har det travelt og mye som skal dokumenteres, men en får alltid følelsen av at han er fullt og helt til stede. Hans fremtidige pasienter er i gode hender!

Kjempefornøyd

Lege: Mira Noltemeyer Skrevet

Er kjempefornøyd med Mira, beste fastlegen jeg har hatt. Byttet til henne da jeg hadde en dårlig fastlege tidligere og har nå holdt meg til henne i flere år. Hun ser meg som pasient og hennes vikarer har også vært kjempeflinke, det har også de andre legene på legekontoret vært når jeg har trengt hjelp. Av og til så kan jeg få litt lite info men det ordner seg kjapt. Har bodd i utlandet nå i 2 år og har ikke vært hos henne igjen før nå, men det var null problem å få ordnet opp i ting å få riktige medisiner i forhold til hva jeg har fått av en annen lege.

Lege: Endre Balazs Skrevet

Det er veldig vemodig å få brev fra legekontoret om at Endre nå skal slutte fra 1. september 2018. Har aldri før hatt en så dyktig lege som han. Han kan ikke erstattes.

Fantastisk dyktig lege som setter pasienten i fokus

Lege: Dagfinn Steinar Øgreid Skrevet

En fantastisk kunnskapsrik og dyktig lege. Han har hjulpet meg med å finne diagnose som ingen andre har funnet. Mild medisinering som sikrer topp livskvalitet og arbeidsevne.

Trygg og dyktige

Beste lege!
Vi har alle 4 i familien han som fastlege. Man kan også spørre om forskjellige ting på en time. Anbefaler han veldig! Aldri vært så fornøyd før!