Hinna Legesenter AS

Boganesveien 10 4020 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Hinna Legesenter AS

Veldig frekk og ekstremt uprofesjonelt

Lege: Mira Noltemeyer Skrevet

Var inne for første gang med henne for å sjekke sønnen min. Hun var fra første pust veldig frekk. Måten hun snakket til meg var aggressive og hun snakket ned til meg! Hun hadde en dårlig holdning fra det øyeblikket hun begynte å sjekke sønnen min. Jeg har prøvd å forklare henne bekymringene mine som mor, men hun var ikke interessert i å høre noe! Jeg ga henne beskjed om hvor frekk hun er og at hun ikke har rett til å behandle pasientene slik. Hun var sint og etter at vi har lukket døren bak oss gikk hun ut av rommet sitt og ropte at hun håper at vi aldri kommer tilbake for å se henne. Hvis hun ikke er fornøyd med en pasient, bør hun ikke ta den pasienten igjen, men å være så aggressiv og ha en slik holdning…wow..!!

Kjempebra

Lege: Mira Noltemeyer Skrevet

Veldig god lege, alltid hjelpson, lytter godt til pasienten, kjempegod til å finne løsninger, sender rask til spesialist lege. God digital kommunikasjon.

Veldig bra

Lege: Syeda Ayesha Riaz Skrevet

God kontakt og god legevurdering, ikke lang ventetid, god evne til å lytte og løser problemer raskt jeg stoler på henne.

Forståelig

Lege: Syeda Ayesha Riaz Skrevet

Min erfaring med henne er helt positivt. Hun er en lege som veldig omsorgsfull, lyttende, ogveldig åpen for pasienten sin følelser og tanker.

Unpleasant doctor

Lege: Syeda Ayesha Riaz Skrevet

Whether or not she is a good medical professional is hidden behind her inability to listen and general bad attitude. Would recommend to seek elsewhere.