Hinna Legesenter AS

Boganesveien 10 4020 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Hinna Legesenter AS

Manglende forståelse

Lege: Syeda Ayesha Riaz Skrevet

Veldig skuffet. Var ok til å begynne med , men så bestridet hun dokumentert migrene diagnose fra nevrolog. Ville sende meg til ny nevrolog. Det ble utrivelige konsultasjoner. Jeg ble ikke hørt og hun viste heller ingen interesse. Måtte konsultere andre leger for å ta avgjørelser i enkelte saker. En skal ikke måtte ta til tårene for å bli hørt. Byttet lege.

trygg

Lege: Mira Noltemeyer Skrevet

Mira er min fast lege fra nesten 3 og halv år , hun er beste legen som jeg kjenner, hun forstår og behandle alle helse plager,bruker tid på pasient, haster ikke i samtale. hører alt fra pasient, jeg er heldig at hun er lege min. eg er kjempe fornøyd

Trygg, ærlig og dyktig

Lege: Inger Marie Godeseth Skrevet

En fantastisk god fastlege som virkelig står på for pasientene sine. Trygg, ærlig ,dyktig og utrolig flink til å lytte å gi råd og hjelp. Og alltid hjelpsom

Trygg og flink

Fantastisk lege.
Jeg var utbrent og fikk mye hjelp fra henne.Veldig flink lege.Hun er best til meg og mine familien.

SUPER

Lege: Syeda Ayesha Riaz Skrevet

My relationship with doctor Ayesha is excellent. She makes good decisions, cares about the patient, cares about the patient's health. She is sympathetic and specific in action.

I highly recommend :), :),...