Hinna Legesenter AS

Boganesveien 10 4020 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Hinna Legesenter AS

God forståelse

Lege: Inger Marie Godeseth Skrevet

Hun er lett tilgjengelig og er for meg en forståelsesfull lege. Virker nytenkende og er direkte i talen Passer meg perfekt.

Har ikke et holistisk msk.syn

Lege: Syeda Ayesha Riaz Skrevet

Eg har dessverre ikke noen god opplevelse med legesenteret, legen har ikke lest på journal på forhånd av time, og det virker til hun/de bare vil tjene penge og i tillegg får du kjeft. Dette er ikke en anbefalelsesverdig lege.
Efter en blodprøvetagning hadde eg et kjempe hematom en uke i etterkant.

Skuffet

Lege: Syeda Ayesha Riaz Skrevet

Denne legen lytter ikke til pasienten sin og velger heller å kjøre sitt eget løp og trekke egne konklusjoner, til tross for medisinsk historikk. Som pasient oppleves det som at du kommer inn, hun nikker litt mens du snakker, så sender deg ut av kontoret for å ta evt prøver. Hun forklarer ikke hva planen hennes for behandling er og prøver heller ikke betrygge deg som pasient. Hvert spm hun svarer på faktureres med gaffel. Styr unna denne legen som helt klart mangler empati og evne til å kommunisere.

Bra

Lege: Inger Marie Godeseth Skrevet

Grei og profesjonell dame. Hun lytter og har en god tone. Klarer å kommunisere sine medisinske vurderinger

Presset på tid

Lege: Mira Noltemeyer Skrevet

Var fornøyd med Mira for noen år tilbake; hun kommuniserte tydelig, lyttet og fulgte opp det jeg lurte på. Dette har endret seg noe. Virker nokså uinteressert og presset på tid. Som «pasient» opplever jeg å måtte snakke fort, og at ting jeg tar opp som er av mindre akutt/kritisk karakter blir bagatellisert/ikke tatt på alvor. Jeg går ikke ofte til legen, er mest opptatt av å bli tatt seriøst/på alvor og at ting blir fulgt opp (eller begrunnet).

Har hatt en vikarlege for Mira [navn fjernet av moderator], som jeg ikke var fornøyd med. Hun stilte lite spørsmål og satte seg nesten ikke inn i hva som hadde skjedd, hørtes sint/stresset ut.

Dette er en Pluss-tjeneste.