Ramadan Kovaci

Ensjø Legesenter

1997

1 person

Ensjø Legesenter Telefonnummer23 03 50 1023 03 50 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ensjøveien 22B 0661 Oslo
Ramadan Kovaci er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ramadan Kovaci

Fordommer, uhøflig og svært nedlatende

Jeg har vært hos Kovaki 3 ganger og da opplevde jeg ting jeg hadde aldri forventet av en lege i det norske helsévesnet. Jeg har vært gjennom mange operasjoner og har vondt i forskjellige deler av kroppen, jeg trenger rehabilitering/terapi og det forklarte jeg til han, og de legene som har operert meg i utlandet mente at jeg må fortsette med fysioterapi det samme mente en del andre leger fra Ullevål sykehus og diakonhjemmet, men da sa han blant annet "F dem" og at de legene vet ingenting, jeg ble veldig overrasket og skuffet og var i sjokk, hver gang jeg er hos han så snakker bare om Nav og arbeid sånn at jeg ikke føler at jeg er hos en lege og jeg har ikke fått noen henvisning til terapi eller lignende, mine opplevelser med Kovaci har gjort at jeg har begynt å tvile på noen leger. Mvh en såret pasient

Akkord lege

Er du mer enn 5 min hos han da har du flaks tar aldrig på deg kun pc skriving og blod prøver og ikke noe empati overfor mennesker og er svært glad er vekk fra denne pengemaskin legen. Ventetiden er gjenommsnit 15 min over tid elendig betjenig sure å grinete ikke å anbefale noen.

Hjelpsom Trygg veldig fornøyd

Har fått hjelp og det som trengs videre med henvisninger og føler meg trygg hver gang jeg har time hos legen min veldig fornøyd🙏

Slett behandling.

Ramadan er en lege med god tilgjengelighet, men jeg kan ikke finne andre positive ting.

Jeg viser ham ting på kroppen jeg er usikker på og raskt/skråsikkert sier han at dette er "ikke noe problem". Kanskje han har rett, men jeg får følelse av dette er hans standardutsagn.

Jeg har en historie som jeg vil fortelle om en kul jeg har på ryggen. Han sier til meg "denne kan jeg ta bort for deg. bestill i såfall dobbeltime". Noen måneder etterpå bestiller jeg dobbeltime og gjør resepsjonen ettertrykkelig klar over at det er snakk om fjerning av kul og at jeg av den grunn må ha dobbeltime. Jeg møter så opp til timen hvorpå Ramadan sier "jeg har ikke tid i dag. Du må bestille ny dobbeltime. Klokken er snart 16 og da tar jeg helg". Jeg spør tilbake om jeg kan komme inn kl 16. Nei svarer han. "Da skal jeg ha helg".

Jeg bestiller ny dobbeltime og lurer på om jeg får samme behandling en gang til. Han sjekker meg raskt og ber meg ta på skjorten. Hva skjer nå spør jeg. Han svarer "Jeg kan ikke ta den kulen. Du må bestille hos hudkirurg". Jeg blir kraftig irritert og spør om hvorfor han ikke ved 2 tidligere anledninger har sagt det samme. Han svarer svakt at kulen har forandret seg. Jeg svarte at det kan den ikke ha gjort på 1 uke og sier at han kaster bort tiden min. 2 ganger tok jeg meg fri fra jobb for å kulen fjernet. Han satt i stolen helt urokkelig, svarte ikke på spørsmålene mine og sa kun at "det er uansvarlig for meg å fjerne kulen". Han klarte aldri å forklare hvorfor han 3 ganger før sa at han kunne ta den. Maken til lege det har jeg ikke opplevd.

Hyggelig men ikke til stede

Jeg opplever Ramadan som hyggelig, men lite til stede når jeg er hos han. Han har ved flere anledninger glemt å følge opp ting (blodprøver ekg osv) og jeg sitter igjen med en følelse av at dette er mitt ansvar. Han fører journalen meget slurvete, noe som har vært et problem når han har hatt vikarirerende leger der ved ferieavvikling. Han er heller ikke spesielt flink å se at enkelte beskjeder kan virke skremmende hvis de legges frem for bardust eller uten å belyse omkringliggende temaer.