Ensjø Legesenter

Ensjøveien 22 0661 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Ensjø Legesenter

Dyktig og effektiv lege

Lege: Tasmia Anwar Khalid Skrevet

Jeg er svært fornøyd med å ha Tasmia som min fastlege. Hun hører på mine spørsmål og kommer med gode løsninger. Det virker som hun er faglig oppdatert. Jeg er fornøyd med at hun prøver å vise empati/forståelse, og at hun er svært oppegående som person. Jeg setter pris på den hjelpen jeg har fått fra Tasmia.

Forståelsesfull og grundig

Lege: Tasmia Anwar Khalid Skrevet

Ønsket å snakke med en kvinne om plager i underlivet. Legen var forståelsesfull, og tok seg god tid til å høre på mine bekymringer. Det føles trygt når legen er grundig, og rekvirerte prøver og henviste til gynekolog.

Anbefales.

Har hatt denne legen siden jeg var barn

Lege: Shruti Prabhu Singh Skrevet

Shruti har vært legen min i over 20 år og jeg har aldri ikke følt meg sett eller ikke tatt vare på. Vi har diskutert et vidt spekter av utfordringer og hun har alltid tatt meg med ytterst seriøsitet. Kan anbefale alle å ha Shruti som lege!

God dialog med barn og foreldre

Lege: Tasmia Anwar Khalid Skrevet

Jeg har Tasmia som fastlege til mine barn, og hun er trygg, tar barna på alvor og snakker også godt og direkte med barna, noe jeg setter pris på. Enkelt å få time når man trenger det.

Ingen empati og lytter ikke

Lege: Tasmia Anwar Khalid Skrevet

Tasmia er den dårligste fastlegen jeg noen gang har hatt. Ingen empati, lytter ikke til deg, og har ingen interesse av å hjelpe deg, annet enn å få deg raskest mulig ut av kontoret hennes. Styr unna.