Ensjø Legesenter

Ensjøveien 22 0661 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Ensjø Legesenter

Anbefales!

Lege: Suzana Gojkovic Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med å ha hatt Suzana som min fastlege. Hun er god å kommunisere med, tar seg tid, har glimt i øyet og jeg gir henne mine beste skussmål. Dyktig. Har flyttet til en annen kommune inntil videre men ønske ikke å bytte ut Suzana.

Flink lege, anbefalt.

Lege: Ali Zia Ullah Skrevet

Flink lege, høflig og føles trygt hos ham. Jeg har hatt han, noen ganger, skulle ønsker han var min fastlege. Sendte meg til Fysio, der jeg få riktig hjelp.

Emptisk og dyktig

Lege: Shruti Prabhu Singh Skrevet

Singh har vært legen min i 5 år. Har ingenting negativt å si om henne. Hun er svært dyktig, emptisk, grundig og interessert.
Noe hun har litt potensiale med er tid, er ofte litt ekstra ventetid. Men hun er absolutt verdt det.

Anbefales på det sterkeste.

Tilbake melding

Lege: Ali Zia Ullah Skrevet

Er veldig glad for at Ali Zia Ulla er min fastlege, opplever han som trygg, interessert . Han lytter, husker og følger opp det han har sagt han skal gjøre. Kommer aldri til å bytte

Mistet tilliten

Lege: Shruti Prabhu Singh Skrevet

For meg var hun ikke der når jeg havnet i situasjon hvor jeg virkelig trengte hennes støtte inn mot bla. arbeidsgiver og nav. Mitt sinn og kropp brukte lengre tid enn anntatt på å komme seg opp igjen når jeg ikke opplevde en lyttende og tilstedeværende lege. For meg ble det en vond opplevelse.