Ensjø Legesenter

Ensjøveien 22 0661 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Ensjø Legesenter

God dialog med barn og foreldre

Lege: Tasmia Anwar Khalid Skrevet

Jeg har Tasmia som fastlege til mine barn, og hun er trygg, tar barna på alvor og snakker også godt og direkte med barna, noe jeg setter pris på. Enkelt å få time når man trenger det.

Ingen empati og lytter ikke

Lege: Tasmia Anwar Khalid Skrevet

Tasmia er den dårligste fastlegen jeg noen gang har hatt. Ingen empati, lytter ikke til deg, og har ingen interesse av å hjelpe deg, annet enn å få deg raskest mulig ut av kontoret hennes. Styr unna.

Ekstremt empatisk, lyttende og forståelsesfull

Lege: Assim Abdullah Skrevet

En fantastisk bra fastlege. Var svært uheldig med min tidligere lege, så var nervøs for å bytte. Angrer ikke et sekund. Assim tar meg på alvor, får meg til å føle meg så sett og hørt. Han følger opp plagene man beskriver, ringer for å følge opp hvordan man har det og tar seg virkelig tid til deg. Han er rolig og forståelsesfull. Beste fastlegen jeg har hatt.

Lite kunnskapsrik og uempatisk

Lege: Tasmia Anwar Khalid Skrevet

Tasmia er svært lite empatisk og fremstår skråsikker selv om hun ved flere besøk har vist liten kunnskap og dårlige ferdigheter i enkle prosedyrer.

Veldig fornøyd

Lege: Tasmia Anwar Khalid Skrevet

Jeg opplever Tasmia som en dyktig og omsorgsfull lege som tar meg seriøst. Hun tar seg tid til å prate og jeg har alltid følt meg velkommen og godt ivaretatt på timene. Hun har gjort gode vurderinger når det kommer til hvilke blodprøver og henvisninger jeg trengte. Jeg er glad for at jeg «sikret» meg henne som fastlege når min tidligere fastlege snart går av med pensjon.