Ensjø Legesenter

Ensjøveien 22 0661 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Ensjø Legesenter

Bästa fastlegen i Oslo

Lege: Ali Zia Ullah Skrevet

Når du besöker Ali så känner du dig bemött och gott ivaretatt. Han ser dig och er intresserad i att hjälpa dig som kund. Vis de er så att du er på jakt efter en ny fastlege og kommer bort i han så kan jag med 100% sikkerhet si at du aldrig kommer bytte han bort. Jag kommer fixa så hela familjen bytter til han. 10/10 på ALLT! /Tacksam Svensk.

Frekk og snakker nedlatende

Lege: Suzana Gojkovic Skrevet

Har hatt Sizana som fastlege en stund men hadde ikke behov å bruke henne. Da jeg ble syk for første gang etter lenge og var hos Suzana jeg opplevde henne som en som ikke vil lytte til problemer. Hun var veldig opttat av å fortelle meg at sykdomen min er bare en småting og at hun selv har hatt det verre men hun har vært på jobb både syk og med feber fordi folk må jobbe og bør ikke klage hele tiden (jeg var borte fra jobben bare 2 dager som følge av sykdomen og brukte egenmld.). Hun snakket veldig nedlatende med meg og jeg gikk derfra med tårer i øynene.

Veldig kunnskapsrik, empatisk og imøtekommende

Lege: Assim Abdullah Skrevet

Veldig flink lege som tar seg tid til høre på hva pasienten sliter med. Ikke minst viser empati og omsorg. Ofte så har min fastlege fullt så får jeg innimellom time hos Assim. En lege til anbefale. =)

Beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Suzana Gojkovic Skrevet

Suzana er en fantastisk dyktig, trygg og imøtekommende fastlege som jeg opplevde tok meg på alvor. Hun lytter og gjør at jeg som pasient føler meg trygg, sett og ivaretatt. Jeg føler meg veldig heldig som har henne som lege.

Jeg gir topp score takket være henne. De som jobber i skranken derimot opplevde jeg som nedlatende og sinte.

Veldig god lege

Lege: Suzana Gojkovic Skrevet

En veldig dyktig lege som lytter på deg og setter pasient først. Føler meg heldig å ha henne som legen min.