Ensjø Legesenter

Telefonnummer23 03 50 1023 03 50 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ensjøveien 22B 0661 Oslo

Siste vurderinger av Ensjø Legesenter

Trygg og seriøs

Lege: Shruti Prabhu Singh Skrevet

Tar alt man sier seriøst. Undersøker mye dypere og mer grundig enn min forrige lege. Tar seg tid til hver enkelt pasient. Kjempe fornøyd!!

Opplever henne som vanskelig

Lege: Shruti Prabhu Singh Skrevet

Blir møtt med en vegg av mistro når jeg prøver å forklare at de ansatte som tar telefonen har sendt meg bort ved et tidligere tilfelle. Jeg blir veldig irritert når legen tydeligvis ønsker å forsvare sine kollegaer fremfor å faktisk ta tak i noe som kan være et alvorlig problem.

Bra

Lege: Shruti Prabhu Singh Skrevet

Byttet fastlege i fjor, og har blitt så positivt overrasket over Shrudi Prabhu Singh. Hun lytter, er forståelsesfull og tar seg god tid, og er komfortabel å snakke med. Har henne som fastlege selv + til sønnen min. Anbefales!

Forståelsesfull og pålitelig

Lege: Suzana Gojkovic Skrevet

Er veldig glad for at Suzana er min fastlege, opplever henne som trygg, interessert og pålitelig. Hun lytter, husker og følger opp det hun har sagt hun skal gjøre. Kommer aldri til å bytte!

Hjelpsom Trygg veldig fornøyd

Lege: Ramadan Kovaci Skrevet

Har fått hjelp og det som trengs videre med henvisninger og føler meg trygg hver gang jeg har time hos legen min veldig fornøyd🙏