Ensjø Legesenter

Telefonnummer23 03 50 1023 03 50 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ensjøveien 22B 0661 Oslo

Siste vurderinger av Ensjø Legesenter

Fordommer, uhøflig og svært nedlatende

Lege: Ramadan Kovaci Skrevet

Jeg har vært hos Kovaki 3 ganger og da opplevde jeg ting jeg hadde aldri forventet av en lege i det norske helsévesnet. Jeg har vært gjennom mange operasjoner og har vondt i forskjellige deler av kroppen, jeg trenger rehabilitering/terapi og det forklarte jeg til han, og de legene som har operert meg i utlandet mente at jeg må fortsette med fysioterapi det samme mente en del andre leger fra Ullevål sykehus og diakonhjemmet, men da sa han blant annet "F dem" og at de legene vet ingenting, jeg ble veldig overrasket og skuffet og var i sjokk, hver gang jeg er hos han så snakker bare om Nav og arbeid sånn at jeg ikke føler at jeg er hos en lege og jeg har ikke fått noen henvisning til terapi eller lignende, mine opplevelser med Kovaci har gjort at jeg har begynt å tvile på noen leger. Mvh en såret pasient

Akkord lege

Lege: Ramadan Kovaci Skrevet

Er du mer enn 5 min hos han da har du flaks tar aldrig på deg kun pc skriving og blod prøver og ikke noe empati overfor mennesker og er svært glad er vekk fra denne pengemaskin legen. Ventetiden er gjenommsnit 15 min over tid elendig betjenig sure å grinete ikke å anbefale noen.

Trygg og god lege

Lege: Helga Hamnes Aaberge Skrevet

Eg har hatt Dr Helga H. Aaberge siden mai 2001. Ikke alltid eg har vært fornøyd. Men da tatt opp med henne og det har blitt kjempe bra.

Hun lytter, gir omsorg og kommer med råd.

Har alltid tid. Får akutttime ved behov.

Omsorgsfull og engasjert

Lege: Svein Erling Hamnes Aaberge Skrevet

Vi er så glade for at vi har Svein som lege for både voksne og barni vår familie. Han er lyttende, støttende og har gode forklaringer på de valg han tar. Vi blir tatt på alvor - både med smått og stort. En lege som Svein gir oss trygghet. Det er vi velig glade for!

Trygg og seriøs

Lege: Shruti Prabhu Singh Skrevet

Tar alt man sier seriøst. Undersøker mye dypere og mer grundig enn min forrige lege. Tar seg tid til hver enkelt pasient. Kjempe fornøyd!!