Ensjø Legesenter

Ensjøveien 22B 0661 Oslo

Siste vurderinger av Ensjø Legesenter

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Helga Hamnes Aaberge Skrevet

Hatt min fastlege Dr Helga H. Aaberge i 18. 5 år. Hun gjør sitt beste for meg.
Har vi uenigheter, ordner vi alltid opp.

Kan sende mail via helse Norge og får alltid svar.

Eg er super fornøyd med henne.

Tar deg på alvor!

Lege: Suzana Gojkovic Skrevet

Fantastisk lege, tar deg på alvor, er kunnskapsrik og hyggelig. Anbefales på det varmeste!
Opplever at hun virkelig lytter det der man har på hjertet.

Håpløst

Lege: Ramadan Kovaci Skrevet

Opprettet e-konsultasjon for å få svar/oppstart av svært enkel behandling. Fikk en usammenhengende/rotete tilbakemelding med svar på kun ett av to spørsmål. Oppfattes som at melding ble skrevet i full hast over noen få linjer. Senere fakturert som vanlig konsultasjon. Håpløst elendig. Tok kontakt med ekstern lege som ordnet saken på 10 minutter.

Trygg, tilgjengelig og dyktig

Lege: Shruti Prabhu Singh Skrevet

Jeg har hatt mange fastleger og vært mye til legen. Shruti er den beste jeg har hatt.

Hun tar meg seriøst med alt jeg tar opp, er kunnskapsrik og får meg til å føle meg trygg etter hver time. Hun har også «knekt koden» med sykdom som flere andre leger ikke har klart.

Et annet stort pluss er at legesenteret har akuttimer på dagen med fastlegen, så jeg har vært hos Shruti selv på akuttimer.

Kan varmt anbefales.

Kunnskapsrik, omsorgsfull og trygg

Lege: Suzana Gojkovic Skrevet

Suzana<3 det finnes ingen bedre fastlege. Hun sier det som det er, er drivende dyktig og veldig omsorgsfull. Hun tar sine pasienter på alvor. Dyktig og rolig rundt små barn er hun også, alltid med en liten sjokoladebit i skuffen:) anbefales varmt!