Ensjø Legesenter

Telefonnummer23 03 50 1023 03 50 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ensjøveien 22B 0661 Oslo

Siste vurderinger av Ensjø Legesenter

Trygg og god lege

Lege: Helga Hamnes Aaberge Skrevet

Eg har hatt Dr Helga H. Aaberge siden mai 2001. Ikke alltid eg har vært fornøyd. Men da tatt opp med henne og det har blitt kjempe bra.

Hun lytter, gir omsorg og kommer med råd.

Har alltid tid. Får akutttime ved behov.

Omsorgsfull og engasjert

Lege: Svein Erling Hamnes Aaberge Skrevet

Vi er så glade for at vi har Svein som lege for både voksne og barni vår familie. Han er lyttende, støttende og har gode forklaringer på de valg han tar. Vi blir tatt på alvor - både med smått og stort. En lege som Svein gir oss trygghet. Det er vi velig glade for!

Trygg og seriøs

Lege: Shruti Prabhu Singh Skrevet

Tar alt man sier seriøst. Undersøker mye dypere og mer grundig enn min forrige lege. Tar seg tid til hver enkelt pasient. Kjempe fornøyd!!

Opplever henne som vanskelig

Lege: Shruti Prabhu Singh Skrevet

Blir møtt med en vegg av mistro når jeg prøver å forklare at de ansatte som tar telefonen har sendt meg bort ved et tidligere tilfelle. Jeg blir veldig irritert når legen tydeligvis ønsker å forsvare sine kollegaer fremfor å faktisk ta tak i noe som kan være et alvorlig problem.

Bra

Lege: Shruti Prabhu Singh Skrevet

Byttet fastlege i fjor, og har blitt så positivt overrasket over Shrudi Prabhu Singh. Hun lytter, er forståelsesfull og tar seg god tid, og er komfortabel å snakke med. Har henne som fastlege selv + til sønnen min. Anbefales!