Ensjø Legesenter

Ensjøveien 22B 0661 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Ensjø Legesenter

Mistet tilliten

Lege: Shruti Prabhu Singh Skrevet

For meg var hun ikke der når jeg havnet i situasjon hvor jeg virkelig trengte hennes støtte inn mot bla. arbeidsgiver og nav. Mitt sinn og kropp brukte lengre tid enn anntatt på å komme seg opp igjen når jeg ikke opplevde en lyttende og tilstedeværende lege. For meg ble det en vond opplevelse.

Lyttende, kunnskapsrik og effektiv

Lege: Shruti Prabhu Singh Skrevet

Shruti har vært min fastlege siden jeg flyttet til Oslo for 3 år siden. Jeg valgte henne basert på tilbakemeldinger på legelisten.no, og er utrolig fornøyd med valget.

Fra første møte med Shruti ble jeg møtt med en inderlig og profesjonell nysgjerrighet både som person (hvem var jeg, hva gjorde jeg og hvordan jeg hadde det) og som pasient (sykehistorikk og fysisk og psykisk helse).

Hver gang jeg kommer tilbake til henne stiller hun godt forberedt, som om vi sist traff hverandre forrige uke, når det egentlig har gått mer enn ett år.

Ved e-konsultasjon på kvelden fikk jeg to timer senere et godt og informativt svar på hendvendelsen min.

Hos Shruti føler jeg meg alltid trygg på hennes medisinske kompetanse, og opplever at hun stiller gode spørsmål. I tillegg er hun et utrolig hyggelig menneske som er lett å snakke med og gir inntrykk av at hun virkelig bryr seg om meg som både menneske og pasient. Hun er meget empatisk.

Når venner har flyttet til byen har jeg anbefalt Shruti som fastlege, pga. hennes kompetanse og personlighet.

Jeg er veldig fornøyd med fastlegen min og vil på det varmeste anbefale henne til alle.

Lytter ikke og er frekk!

Lege: Suzana Gojkovic Skrevet

Jeg var hos Suzana idag siden min fastlege var syk. Hun var veldig lite hjelpsom og orka ikke å høre på hva som plaget meg. Hun synes at jeg var veldig rar og at det var ingen logikk i det jeg snakket om, da jeg spurte om hjelp. Hun ble sur på meg og prøvde å få meg til å føle meg dum.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Helga Hamnes Aaberge Skrevet

Hatt min fastlege Dr Helga H. Aaberge i 18. 5 år. Hun gjør sitt beste for meg.
Har vi uenigheter, ordner vi alltid opp.

Kan sende mail via helse Norge og får alltid svar.

Eg er super fornøyd med henne.

Tar deg på alvor!

Lege: Suzana Gojkovic Skrevet

Fantastisk lege, tar deg på alvor, er kunnskapsrik og hyggelig. Anbefales på det varmeste!
Opplever at hun virkelig lytter det der man har på hjertet.