Ensjø Legesenter

Telefonnummer23 03 50 1023 03 50 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ensjøveien 22B 0661 Oslo

Siste vurderinger av Ensjø Legesenter

Hyggelig men ikke så god lege

Lege: Shruti Prabhu Singh Skrevet

Hyggelig men litt distansert. Ikke så veldig interessert i pasienten. Er kjapp med å skrive ut resepter, hvilket er positivt i noen tilfeller og andre tilfeller ikke. Nøler ikke med å henvise videre, det er positivt. Kom med uttalelser rundt gravide og medisiner som kunne endt opp med at fosteret kunne blitt alvorlig feilutviklet dersom man fulgte hennes anvisning. Kanskje var hun stresset og tenkte seg ikke om. Ang. legekontoret generelt så er det noe slitt men rent der. De som jobber i ekspedisjonen fremstår som utrolig sure og lite hyggelige. Ble tatt blodprøve av uten at vedkommende sa et ord, og hun så ikke på meg en gang. Jeg forventer ikke service av en annen verden på et legekontor, men det stedet der reagerte jeg på.

Altfor lang ventetid og sure sekretærer

Lege: Helga Hamnes Aaberge Skrevet

Sitter bestandig 1-1,5 time før jeg får komme inn. Føler at jeg ikke blir tatt på alvor. Hun googler alt jeg spør om. Blir ikke fulgt opp, får kun melding om prøvesvar eller røntgensvar. Bestiller ny time da jeg ikke skjønner latinsk. Har nå ventet på henvisning i mange mnd, hører ingenting.Jeg er ikke en som løper til lege titt og ofte.
Hun er hyggelig, men det er ikke nok for meg, blir ikke frisk av det.
Sekretærene er bestandig sure og arrogante. Verste er å ringe, lite forståelsfulle, småfrekk og noen skjønner ikke norsk. Blir å bytte fastlege snarest.

Fordommer, uhøflig og svært nedlatende

Lege: Ramadan Kovaci Skrevet

Jeg har vært hos Kovaki 3 ganger og da opplevde jeg ting jeg hadde aldri forventet av en lege i det norske helsévesnet. Jeg har vært gjennom mange operasjoner og har vondt i forskjellige deler av kroppen, jeg trenger rehabilitering/terapi og det forklarte jeg til han, og de legene som har operert meg i utlandet mente at jeg må fortsette med fysioterapi det samme mente en del andre leger fra Ullevål sykehus og diakonhjemmet, men da sa han blant annet "F dem" og at de legene vet ingenting, jeg ble veldig overrasket og skuffet og var i sjokk, hver gang jeg er hos han så snakker bare om Nav og arbeid sånn at jeg ikke føler at jeg er hos en lege og jeg har ikke fått noen henvisning til terapi eller lignende, mine opplevelser med Kovaci har gjort at jeg har begynt å tvile på noen leger. Mvh en såret pasient

Akkord lege

Lege: Ramadan Kovaci Skrevet

Er du mer enn 5 min hos han da har du flaks tar aldrig på deg kun pc skriving og blod prøver og ikke noe empati overfor mennesker og er svært glad er vekk fra denne pengemaskin legen. Ventetiden er gjenommsnit 15 min over tid elendig betjenig sure å grinete ikke å anbefale noen.

Trygg og god lege

Lege: Helga Hamnes Aaberge Skrevet

Eg har hatt Dr Helga H. Aaberge siden mai 2001. Ikke alltid eg har vært fornøyd. Men da tatt opp med henne og det har blitt kjempe bra.

Hun lytter, gir omsorg og kommer med råd.

Har alltid tid. Får akutttime ved behov.