Pia Solveig Kvåle

Niels Henrik Abels v. 2C 0851 Oslo
Pia Solveig Kvåle er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Pia Solveig Kvåle

Produktiv, men lite empatisk

Har hatt Pia Kvåle siden hun begynte her, hun har alltid fått timene til å gå kjapt, men ofte sliter jeg med å få henne på samme side, hun kan lite empatisk ovenfor sine pasienter og kan virke som om hun bagatelliserer din lidelser/problemmer.

Det kan ofte være lang ventetid for å få en legetime(mellom 1 & 2 uker)

Har merket at hun sliter med hukommelse, hvor ofte hun har glemt resepter og glemt å sende legeerklæring.

Men først og fremst så er hun en effektiv og dyktig lege.
Så er empati ingenting for deg, så er dette legen din.

Anbefaler ikke denne legen

Ble ikke møtt med forståelse eller tatt på alvor, og ble langvarig syk på grunn av dette. Anbefaler virkelig ikke å gå til denne legen.

Flott lege!

Jeg har hatt Pia Kvåle som fastlege siden 2008, og er veldig fornøyd. Kvikk og effektiv, men tar seg også tid til å lytte. Oppmerksom. Oppfatter henne som faglig god. Kan forstå at noen oppfatter henne som litt vel direkte - men kanskje er det ikke så dumt med en lege som ikke syr puter under armene på sine pasienter (for blir man friskere av det da..?).
Er topp fornøyd med Pia, og bytter ikke!

Usympatisk og uprofesjonell

Var hos Pia da fastlegen min ikke hadde tid. Ble møtt med spydige kommentarer fra første stund, som "oi har du så vondt du da" da jeg nesten ikke kunne sette med på stolen med forstuet/brukket halebein. Mens jeg var der inne satt hun i telefonen og avtalte hyttetur, hadde tårer i øynene fra smerte og utrolig krass behandling. Jeg sa i fra at dette syntes jeg ikke var greit og fikk bare beskjed om at da var det lurt å bytte legesenter hvis jeg ikke var fornøyd. Hun sa til slutt beklager, men det tydelig at hun ikke mente det. Unner ingen en time hos denne legen!

Effektiv og god til å lese pasienten

Jeg har hatt Pia siden hun startet opp på Ullevål. Jeg synes hun er effektiv flink til å lese meg. Hun er god meg å komme med råd og flink til å følge opp.