Pia Solveig Kvåle

Ullevål Hageby Legesenter

Autorisasjon (2008)

Ullevål Hageby Legesenter Telefonnummer23 36 90 9023 36 90 ...
Niels Henrik Abels v. 2C 0851 Oslo
Pia Solveig Kvåle er en av 558 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Pia Solveig Kvåle

Not empathetic and not professional

i was a patient with her for many year and felt she's cold and not welcoming.

Once i visited her because of severe period pain from endometriosis and mentioned my failed 5 IVF tempts. I was running tears when i told her about all the physical and psychological pain.

She just looked at me and coldly said: 'period pain cannot be not serious. I really don't like people cry in front of me!'

I have no word to say and decide to change doctor right away.

Trygg og erfaren fastlege.

Veldig glad hun er fastlegen min, og barnas. Effektiv og dyktig, og jeg opplever meg sett og hørt selv på liten tid. Evner å skjelne mellom virkelig syk - evt trenger innleggelse/ henvisning til spesialist- og at det evt ikke er så alvorlig med symptomene til barna.

Trygg, rolig og kunnskapsrik

Pia har vært min families fastlege over flere år. Hun er svært dyktig, henviser til gode spesialister om nødvendig. Pålitelig, handlekraftig og engasjert! Finnes ikke bedre lege enn Pia Kvåle. Kort ventetid på time, aldri forsinket og veldig hjelpsomme damer både i skranken og på laboratoriumet.

Meget dyktig

Dyktig almen lege,roter ikke selv,rask til og sende deg videre til spesialister.Stor omsorg for pasienten.Den beste legen jeg har hatt.

Ser helheten, utrolig dyktig!

Jeg er imponert! Pia ser pasienten i en helhet og ikke kun de enkelte sykdommene uavhengig av hverandre. Hun er handlekraftig, omsorgsfull og lyttende. Hun har et godt system og har opprettet friplass i kalenderen til hasteoppdrag, slik man kan få time på dagen hvis nødvendig. Selv om hun har det travelt, er ikke dette merkbart for pasienten og hun svarer på alle spørsmål. Takk for at slike leger finnes!