Pia Solveig Kvåle

Niels Henrik Abels vei 2C 0851 Oslo
Pia Solveig Kvåle er en av 572 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Pia Solveig Kvåle

Vikar gjør ikke jobben

Ansatt tar ikke pasienten seriøst når den forteller om problemer. Mental helse tas ikke på alvor i det hele tatt. Anbefales ikke!

Rask og effektiv

Jeg har benyttet Pia som lege i noen år, og opplever henne som imøtekommende, rask og effektiv. Hun tar meg på alvor, lytter, og har alltid gode løsninger. Mer alvorlige problemstillinger henviser hun videre. Jeg er meget godt fornøyd med Pia!

Skuffet pasient

Må dessverre si meg fullstendig enig med innlegg fra 11.mars 2022. Dr Pia Kvåle virker uinteressert i sine pasienter, lytter ikke og ser oss ikke. Er dårlig på kommunikasjon og oppfølging. Ser enten på PC'n eller rett gjennom deg, og hennes fraværende vesen gir deg ikke følelsen av å snakke med noen som bryr seg. I tillegg er hun blitt utrolig grådig, belaster deg for alt; en sms, et spørsmål på telefon, reseptfornyelse, henvisning m.m. Begynner å ligne på advokathonorarer.
Har brukt dr Kvåle i mange år, men noe har beklageligvis endret seg til det verre i det siste. Og det er veldig synd.

Svært lite empati

Når man går til en fysisk og menneskelig lege forventer man å bli tatt vare på, litt mer enn om man hadde snakket med en virtuell robotlege. Som mangeårig pasient hos dr Kvåle kan jeg med hånden på hjertet si at nærmere den virtuelle robotlegen kan man ikke komme. Slik av det ikke for noen år siden. Dr Kvåle har rendyrket sin fraværenhet over flere år, og hun ser enten på pecen eller rett gjennom deg, og hennes alltid fraværende vesen gir deg aldri følelsen av å snakke med noen som bryr seg. I tillegg fremstår hun faglig svak. Hun er sannsynligvis en bra bedriftsleder, og har nok full fokus på driften, men om du ønsker en lege som bryr seg om deg, da bør du virkelig gå et annet sted.

Veldig grundig

Blir bare mer fornøyd etter som tiden går. Har hatt henne mer enn ti år og har aldri hatt grunn til å klage. Veldig flink til å se kroniker med flere sykdommer. Rask til å sende videre til spesialist ved behov, og følger opp når det haster. Ikke den som sier mest "stakkars deg ", men tar meg på alvor når hun vet at jeg ikke klager uten grunn. Men det er kanskje snakk om gjensidig respekt og tillit. Har støttet meg i forhold til offentlig myndighet ved behov.