Pia Solveig Kvåle

Ullevål Hageby Legesenter
Niels Henrik Abels v. 2C 0851 Oslo
Pia Solveig Kvåle er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Pia Solveig Kvåle

den beste legen jeg har hatt

Utrolig oppmerksom og effektiv. Vennlig og dyktig. Kan ta mange spørsmål samtidig og er alltid hyggelig. Flinke mennesker på laboratoriet.

Bra lege

Har hatt dr. Kvåle som fastlege i flere år, og selv etter at jeg flyttet til Asker ser jeg ingen grunn til å endre lege, så jeg drar et par ganger i året til Ullevål Hageby.

Det mest positive med Pia Kvåle er at hun tar meg som pasient på alvor. Jeg har ikke på noe tidspunkt merket at hun er brysk, som noen (få) har nevnt, heller at hun spør relevante spørsmål og foreslår ting jeg aldri har stilt spørsmål ved. Jeg er normalt temmelig kritisk, spesielt til autoriteter, men Pia Kvåle har jeg ingen problemer med. En utmerket lege!

Om noe kan bli bedre, må det være å komme gjennom på telefonen. Men siden hele landet skal til lege hele tiden ser jeg at dette kan bli et problem som vedvarer.

Produktiv, men lite empatisk

Har hatt Pia Kvåle siden hun begynte her, hun har alltid fått timene til å gå kjapt, men ofte sliter jeg med å få henne på samme side, hun kan lite empatisk ovenfor sine pasienter og kan virke som om hun bagatelliserer din lidelser/problemmer.

Det kan ofte være lang ventetid for å få en legetime(mellom 1 & 2 uker)

Har merket at hun sliter med hukommelse, hvor ofte hun har glemt resepter og glemt å sende legeerklæring.

Men først og fremst så er hun en effektiv og dyktig lege.
Så er empati ingenting for deg, så er dette legen din.

Anbefaler ikke denne legen

Ble ikke møtt med forståelse eller tatt på alvor, og ble langvarig syk på grunn av dette. Anbefaler virkelig ikke å gå til denne legen.

Flott lege!

Jeg har hatt Pia Kvåle som fastlege siden 2008, og er veldig fornøyd. Kvikk og effektiv, men tar seg også tid til å lytte. Oppmerksom. Oppfatter henne som faglig god. Kan forstå at noen oppfatter henne som litt vel direkte - men kanskje er det ikke så dumt med en lege som ikke syr puter under armene på sine pasienter (for blir man friskere av det da..?).
Er topp fornøyd med Pia, og bytter ikke!