Sissel Bergflødt Lahna

Autorisasjon (1990)

0 av 2000

Storoklinikken Telefonnummer22 09 88 8822 09 88 ...
Vitaminveien 7-9 4 Etg, Storosenteret 0485 Oslo
Sissel Bergflødt Lahna er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sissel Bergflødt Lahna

Min fantasiske lege Sissel Bergflødt Lahna!!

Jeg er så heldig som fikk Lahna som lege allerede da jeg var 16-17 år,hun har stått ved min side i tykt og tynt siden og aldri gitt meg opp!! Da jeg trengte noen som kunne se meg,lytte og behandle meg riktig,har jeg alltid følt en enorm trygghet hos Lahna da hun alltid har en rekke alternativer og en ståpåvilje for at livet mitt skal bli å bra som mulig!! Jeg har vært plaget iover 10 år av dårlig helse og hadde jeg ikke hatt Lahna ved min side,er jeg ikke sikker på om jeg hadde sitti her idag. Jeg er idag 32 år og stolt over dit jeg har kommet!! Men dette hadde ikke vært mulig uten min fastlege,så tusen takk for at du er så dyktig på det du gjør.

Helhetlig og faglig dyktig

Byttet til Dr Lahna for noen år siden og er veldig fornøyd. Hun er helhetlig i sin tilnærming og jeg føler meg svært trygg på hennes faglige vurderinger. Får raskt time og tilbakemeldinger raskt dersom det er prøver eller henvisninger som skal følges opp.

Tid når det trengs

Joda, det kan være litt å sitte på venterommet, men det gjør jeg da gladelig i visshet om at den gangen jeg trenger litt lenger tid inne hos legen, ja da får jeg det! Hun har et godt "blikk" og er absolutt en lege jeg stoler på!

Har dårlig tid...

Alltid forsinket. Kommer til og med for sent til første time om morgenen. Ser lite på pasienten. Skriver ut hemvisninger mens pasienten forklarer sykdomsbilde. Lytter lite. Dåelig tid. Ikke interessert i å følge opp pasienten.

Gode sosiale antenner

Alltid forsinket, og med lite tid, men hun tar igjen veldig mye ved å ha gode sosiale antenner. Syns det siste er mangelvare hos svært mange leger, så jeg har blitt værende hos Lahna i over 5 år til tross for tiden på venteværelset.