Sissel Bergflødt Lahna

Tlf: 22 09 88 88 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Sissel Bergflødt Lahna er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sissel Bergflødt Lahna

En fantastisk lege!

Har hatt Dr. Sissel Bergflødt Lahna som lege i 12 år.En lege som virkelig tar deg på alvor. Man føler seg trygg og ivaretatt når man kommer til Sissel Bergflødt Lahna. Hun tar seg alltid god tid, og nøler ikke med å henvise deg videre om hun er i tvil på noe, og hun følger alltid opp. En lege med ett stort hjertet som bryr seg om pasientene sine.

Dårlig med barn

Var till Sissel med mitt syke barn, hon hade noll förståelse och vi fölte oss bara i veien egentligen. Hon kritiserad också att jag fortsatt ammade min unge (15mnd gammal) och tyckte det var dags å slutte. Så nej, här blir det bytte av lege på direkten!

Sissel Lahna er den beste legen jeg har hatt!

Sissel Lahna er veldig menneskelig, jeg føler meg veldig sett og hørt, hun er veldig flink med mennesker, hun er lynskarp, ser raskt helhetssituasjonen til pasienten og er bare en aldeles flott dame altså.

Beste legen

Tar seg tid, tar pasienten på alvor og meget dyktig i sitt fag. Har alltid blikkontakt, henvender seg til meg fremfor å se på datamaskinen. Veldig forståelsesfull.

Dessverre lite lyttende og ikke i møtekommende

Jeg har hatt Sissel som fastlege i mange år, og var de første årene godt fornøyd. Jeg ble lyttet til og fikk den hjelpe jeg trengte. De siste årene derimot oppleves hun lite engasjert i jobben sin, og hun ønsker å engasjere seg så slite som mulig i pasientene sine.

Jeg har forsøkt å spørre om flere ting i samme time, og tenkt at jeg betaler jo for 15 minutter. Da fikk jeg beskjed om at jeg måtte bestille ny time, selv om jeg bare hadde vært der i 5 minutter. De fleste gangene blir jeg sendt på dør med en rask løsning, uten egentlig å føle at hun har hørt på hva jeg sa. Hun har også rotet bort prøveresultatet, og gir meg aldri beskjed når prøvesvarene kommer.

Sist gang ble jeg møtt på en krenkende å sårende måte når hun tok imot meg; "jasså, du har ikke blitt gravid ennå." Vondt å bli snakket til sånn når man er i en sårbar posisjon. Jeg fikk heller ingen hjelp, og ble bedt om å vente noe måneder til.

Hun tar også ofte telefoner med andre pasienter mens jeg har time. Dette hadde jeg forventet at hun tok mellom pasientene. I tillegg er hun alltid forsinket, selv når man har første time på morgenen kommer hun forseint.

Tillitsvekkende

Jeg oppfatter Sissel Lahna som en varm, åpen lege som ser meg som pasient og som tar meg og mine bekymringer på alvor. Jeg har blant annet vært hos henne med en lite utbredt lidelse som hun tok fatt i på beste måte. Hun er gjerne 30 minutter forsinket selv ved timer tidlig på morgenen, men hun tar seg til gjengjeld god tid til meg som pasient. Jeg har ikke opplevd lang ventetid på å få time, og internettbestilling fungerer godt. Jeg kan absolutt anbefale henne til andre.

favorittlegen

Jeg byttet til Sissel etter dårlig erfaring med annen lege og er kjempefornøyd. Hun følger opp og er åpen og ærlig, alt i alt et virkelig godt menneske. Jeg har full tillit til Sissel og anbefaler henne på det varmeste.

Mange klager over å måtte vente noen minutter, men skitt au, det er da bedre å ha en lege som tar seg tid til pasienten hun har foran seg, enn en som kaster deg ut fordi det er en ny som venter utenfor døra.

Hyggelig og oppegående lege!

Hun er alltid 30 til 60 minutter forsinket, men det tar jeg til hennes favør.Hun tar seg tid til å lytte og prøver å ha en helhetsforståelse av situasjonen. Hun tar tak i ting og henviser til spesialisthelsetjenesten om dette er nødvendig. Med meg har hun alltid vært imøtekommende og hyggelig, noe jeg setter pris på hos en lege.
Faglig har jeg ikke kompetanse til å vurdere henne, men hun virker oppdatert og har lang erfaring.

Det lønner seg å bestille time tidlig på dagen, da er det kortere ventetid og hun er mer opplagt.

I perioder med alvorlig sykdom har hun tilbudt meg jevnlig oppfølging med samtale.

Jeg vil gi mine beste anbefalinger!

Trygg og dyktig lege som ser pasienten.

Jeg har hatt Sissel som lege siden jeg kom til Oslo for åtte år siden og har alltid opplevd at hun har hatt tid til å høre på meg, gitt meg god oppfølging og tatt meg på alvor. Hun er tilstedeværende under konsultasjonen og har lest igjennom notater fra forrige time slik at hun kan følge opp tidligere temaer. Jeg ser at det er en del som klager på ventetid, og da vil jeg si at jeg ikke opplever Storoklinikken som hverken bedre eller verre enn andre legesentere, og jeg har selv ventet maks en halvtime på å komme inn.

Personalet på laben er også søte og tar godt vare på voksne damer som har sprøyteskrekk.

Det er sjeldent jeg ringer til Storoklinikken, men da har jeg opplevd relativt lang ventetid, man kan også regne med å måtte vente en ukes tid på legetime ved bestilling på nett. Der finnes det et forbedringspotensiale.

Kort sagt; jeg anbefaler Sissel på det varmeste.

Svært misfornøyd

Alltid forsinket 30 min. - 1 time. Lang ventetid for å få time.
En lege skal være rolig og behersket, dette opplevde ikke jeg. Utagerende på pasienten. Har heller ikke blitt fulgt opp.

Anbefales ikke, verken lege, eller selve senteret!

Jeg må først begynne med å si at sekretærene kan få gå på service og smile kurs. og ikke minst kurs I kommunikasjon.

Sissel Lahna er ikke å anbefale, da hun ALLTID er forsinket, og når du først kommer inn, så har hun plutselig hastverk. Ikke særlig blid eller imøtekommende. OG VEEELDIG VANSKELIG Å FÅ TIME. Uhyggelige sekretærer på tlf og I skranke.

Mvh EN SOM ER GLAD FOR Å HA BYTTET FASTLEGE/SENTER =) =)

Den mest fantastiske legen noensinne!

Hun er en lege som har tid, som bryr seg, er grundig, som henviser og får ting gjort.
Hun sitter alltid med hendene rolig i fanget og blikket festet på pasienten, klar til å høre hva hun kan hjelpe med. Hun sitter aldri låst til pc'n, men har evt lest seg opp på forhånd, så man føler at hun ser Deg, og etterhvert kjenner deg.
Hun har alltid tid! Det er viktig, det.
Jeg har hatt henne som lege (litt til og fra før fastlegeordningen) i nesten 20 år.
Jeg flyttet til en annen del av landet og måtte derfor dessverre bytte fastlege, men er du så heldig å få Sissel Lahna som din fastlege, så skal du vite at du er i de tryggeste hender!

Grundig og flink

Jeg har vært så heldig og har hatt S. Lahna som fastlege siden jeg flyttet til Oslo og har vært veldig fornøyd. Hun er dyktig og gir individuell helhetlig oppfølging samt henviser videre ved behov. Veldig glad for å ha henne som fastlege til meg og mine barn, og er ikke enig i kritikken som er beskrevet her inne. Kan trygt anbefales som fastlege!

Stoler på hennes vurdering

Grundig og flink lege som hører på deg.
Hun er alltid forsinket og det tar lang tid å få time men hun fremstår som varm og menneskelig og det betyr utrolig mye.

Sissel Lahna

En flink lege som kan mye.
Dyktig dame. Eneste ulempe er at det kan være litt lang ventetid på legekontoret.

God lege, vanskelig å få tak i

Faglig god og behagelig å være hos. Men veldig vanskelig å gå time hos eller tilgang til når det trengs.

Erfaren, trygg og løsningsorientert

Hun er travel og vanskelig å få time hos. Men når jeg kommer inn har jeg god erfaring. Hun duller ikke, men det er ikke derfor jeg er der. Min datter har og vært veldig fornøyd.

Jeg savner Lahna

Etter å ha flyttet og fått ny fastlege, merker jeg at jeg savner Lahna. Ja, det stemmer at det til tider kan være vanskelig å få time, at hun ofte er forsinket og kontorpersonalet er sure, men i det du er innenfor døren er du i de beste hender. Jeg opplevde en lege som tok seg god tid, snakket og gjorde undersøkelser, henviste videre dersom det bar behov for dette, viste empati og omsorg når ting ikke var så enkelt. Jeg opplevde henne også som opptatt av og oppdatert på faget sitt. Jeg hadde henne også under et svangerskap og fikk all den bistand jeg trengte da både med tanke med henvisning videre til Ullevål når det oppstod potensielle komplikasjoner og sykemelding da det begynte å butte i mot på slutten. Jeg følte meg alltid godt i varetatt både faglig og som menneske. Hun er kanskje ikke den mest overøsende personen, heller litt rolig og forsiktig, men opplever at hun heller lytter til deg enn å bruke unødig mye tid på å snakke selv. Hadde jeg fortsatt bodd i Oslo, hadde jeg fortsatt hatt Lahna som lege.

Fabelaktig

Jeg har hatt Sissel som min fastlege i mange år og er veldig fornøyd! Hun har alltid tid til å lytte, er grundig, ærlig og direkte. Jeg setter enormt stor pris på henne som min lege og kommer ikke til å bytte. Nå som jeg er gravid er det godt og trygt å ha en lege jeg stoler på som følger meg opp.

Lite tilgjengelig

Min opplevelse av Lahna er at hun stiller spørsmål, hun skriver ikke ut resepter ukritisk, men det kan variere noe i hvilken grad hun er interessert. Det har muligens med at hun alltid er forsinket og derfor er stresset. Man venter stort sett minst en halvtime på time. I dag var jeg første pasient og ute i god tid, men Lahna ankom etter meg og startet første avtale fem minutter forsinket. I tillegg er hun fraværende i lange perioder og jeg måtte vente i mer enn en måned på ledig time. Dette, sammen med en relativt uvennlig resepsjon gjør at jeg i dag skifter fastlege.