Sissel Bergflødt Lahna

Storoklinikken

1990

0 av 2000

Storoklinikken Telefonnummer22 09 88 8822 09 88 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vitaminveien 7-9 4 Etg, Storosenteret 0485 Oslo
Sissel Bergflødt Lahna er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sissel Bergflødt Lahna

Verdens verste lege!

Hun viser ingen forståelse eller vil lytte til det du har å si. Hun sjekker ikke opp i noe og følger deg ikke opp om du skulle ha en alvorlig sykdom. Hun henviser nesten alltid feil slik at man ikke får hjelpen man skal ha, men heller bruker en masse tid og penger på ingenting. Veldig tydelig å se at hun er lei jobben sin og mennesker generelt. Rett og slett trist at sånne folk kan være leger.

Beste legen jeg har hatt

Utrolig forsåelsefull! jeg sliter med angst for sprøyter og annen medisinskbehandling og med henne som fastlege så er det første gang jeg har blitt møtt med forståelse og respekt! hun tar seg alltid god tid også :)

Dyktig, erfaren og empatisk lege

Jeg er veldig fornøyd med Sissel Lahna, har gått til henne i ca ett år. Hun ser deg, lytter, følger med når du prater, og følger opp. Hun viste stor forståelse og opptrådte veldig profesjonelt da jeg ble utbrent i fjor, og syns det var veldig vanskelig å gå til legen. Hun er rett på sak, og ikke så mye dill dall, samtidig som hun ikke er uvennlig. Anbefales på det sterkeste.
Man må belage seg på ventetid, men det er det verdt.

Kunnskapsrik og empatisk lege

Jeg er meget godt fornøyd med Sissel Lahna som fastlege. Hun lytter, tenker helhetlig og viser forståelse. Kommer frem til behandling i samarbeid med pasienten. Hun har en meget tydelig kommunikasjon og sier ting rett frem. Noen ganger kan det bli litt vel rett frem hvis man er sårbar, men stort sett opplever jeg det som nyttig og hun hører på deg hvis du har gode argumenter for en sykemelding for eksempel. Ventetiden er gjennomsnittlig 40 min og jeg har aldri kommet inn til tiden. Litt dumt, men har man tid til å vente så er det verdt det, hun er en fastlege du ønsker å beholde!

Solid, dyktig og empatisk lege

Sissel Lahna tar seg tid til pasienten, er interessert i problemstillingen, og gjør virkelig alt for å komme til bunns i et problem. Hun henviser videre til spesialist, tar prøvene som trengs og skriver ut aktuelle medisiner på en rask og effektiv måte. Hun tar seg tid til å lytte til meg og diskutere problemene. Opplever henne som samvittighetsfull og flink. Javisst er hun travel og man må vente, men slik er det med alle seriøse leger..