Sissel Bergflødt Lahna

Vitaminvn 7-9 0485 Oslo
Sissel Bergflødt Lahna er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sissel Bergflødt Lahna

Dårlig med barn

Var till Sissel med mitt syke barn, hon hade noll förståelse och vi fölte oss bara i veien egentligen. Hon kritiserad också att jag fortsatt ammade min unge (15mnd gammal) och tyckte det var dags å slutte. Så nej, här blir det bytte av lege på direkten!

Sissel Lahna er den beste legen jeg har hatt!

Sissel Lahna er veldig menneskelig, jeg føler meg veldig sett og hørt, hun er veldig flink med mennesker, hun er lynskarp, ser raskt helhetssituasjonen til pasienten og er bare en aldeles flott dame altså.

Beste legen

Tar seg tid, tar pasienten på alvor og meget dyktig i sitt fag. Har alltid blikkontakt, henvender seg til meg fremfor å se på datamaskinen. Veldig forståelsesfull.

Dessverre lite lyttende og ikke i møtekommende

Jeg har hatt Sissel som fastlege i mange år, og var de første årene godt fornøyd. Jeg ble lyttet til og fikk den hjelpe jeg trengte. De siste årene derimot oppleves hun lite engasjert i jobben sin, og hun ønsker å engasjere seg så slite som mulig i pasientene sine.

Jeg har forsøkt å spørre om flere ting i samme time, og tenkt at jeg betaler jo for 15 minutter. Da fikk jeg beskjed om at jeg måtte bestille ny time, selv om jeg bare hadde vært der i 5 minutter. De fleste gangene blir jeg sendt på dør med en rask løsning, uten egentlig å føle at hun har hørt på hva jeg sa. Hun har også rotet bort prøveresultatet, og gir meg aldri beskjed når prøvesvarene kommer.

Sist gang ble jeg møtt på en krenkende å sårende måte når hun tok imot meg; "jasså, du har ikke blitt gravid ennå." Vondt å bli snakket til sånn når man er i en sårbar posisjon. Jeg fikk heller ingen hjelp, og ble bedt om å vente noe måneder til.

Hun tar også ofte telefoner med andre pasienter mens jeg har time. Dette hadde jeg forventet at hun tok mellom pasientene. I tillegg er hun alltid forsinket, selv når man har første time på morgenen kommer hun forseint.

Tillitsvekkende

Jeg oppfatter Sissel Lahna som en varm, åpen lege som ser meg som pasient og som tar meg og mine bekymringer på alvor. Jeg har blant annet vært hos henne med en lite utbredt lidelse som hun tok fatt i på beste måte. Hun er gjerne 30 minutter forsinket selv ved timer tidlig på morgenen, men hun tar seg til gjengjeld god tid til meg som pasient. Jeg har ikke opplevd lang ventetid på å få time, og internettbestilling fungerer godt. Jeg kan absolutt anbefale henne til andre.