Sissel Bergflødt Lahna

Storoklinikken

1990

0 av 2000

Ingen på venteliste

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Storoklinikken Telefonnummer22 09 88 8822 09 88 ...
Vitaminveien 7-9 4 Etg, Storosenteret 0485 Oslo
Sissel Bergflødt Lahna er en av 534 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sissel Bergflødt Lahna

Ikke bra

Fulgte min datter, som har store helseproblemer,til denne legen. Var ikke interessert i å snakke med meg. Forlot kontoret mens vi satt der, og tok en ny pasient inn på annet kontor. Fikk ikke spurt om det jeg ønsket, og vi fikk ikke den hjelp vi trenger. Hadde reist til Oslo for å være med på denne legetimen, men ble meget skuffet. Underlig oppførsel av en erfaren fastlege.

Familielege vi kan stole på!

Lahna er en fastlege vi har lang og god erfaring med. Hennes lange og oppdaterte kompetanse gjør at jeg som pasient får adekvat og rask behandling med nødvendig henvisning til spesialisthelsetjenesten. Hun har også vært til stor hjelp som vår rådgivende lege da vi har ansvaret for en i nær familie med Alzheimer.

Grunnen til at jeg ikke stoler på leger.

Har vært plaget med helseproblemer i flere år, som til slutt ble funnet ut av, men da jeg gikk hos Sissel fant man ikke noe på undersøkelsene jeg ble henvist til, og jeg husker fortsatt timen jeg hadde hos henne da hun opplyste meg om at hun ikke kom til å gi meg flere sykemeldinger fordi de hadde påvist at jeg var frisk så det var ikke noe mer hun kom til å gjøre. Hårreisende behandling og jeg håper virkelig ingen vil oppleve det jeg gjorde.

Kunnskapsrik og forståelsesfull

Det er den beste legen jeg noen gang har hatt og noen gang kommer til å få. Har dessverre flyttet fra byen og måtte derfor bytte fastlege. Har til nå byttet fastlege tre ganger uten hell med å finne en lege som er så god og forståelsesfull som Lahna. Da jeg traff henne for første gang hadde jeg langt ifra samme inntrykk som nå, men hun var samtidig ganske trygg. Etter noen møter begynte hun å gjenkjenne meg igjen. Og alt ble så mye lettere, ønsket jeg henvisning, ble den sendt på minuttet, og de ble alltid innvilget. Bortsett fra den ene gangen, da gikk hun inn og skrev litt mer omfattende henvisning og sendte den igjen uten at jeg måtte klage selv og i tillegg beklaget for at jeg ikke fikk den innvilget. Hun hadde rett og slett mye peiling på alt jeg slet med, og jeg følte meg 100% trygg på det hun fortalte meg. Hun var en av de få i verden som forstod hva jeg slet med før jeg selv visste om det. Flytter jeg tilbake til byen. Vil jeg garantert gjøre alt for å få henne som min fastelege igjen.

Du kan få time når du måtte ønske. Noen dager kan være hektiske, men ofte så kan du også få time samme dag

Dyktig

Dette er en proffesjonell lege som tar seg god tid og ser deg som person. Hun er flink i faget sitt og tar seg god tid.