Sissel Bergflødt Lahna

Storoklinikken

Vitaminvn 7-9 0485 Oslo
Sissel Bergflødt Lahna er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sissel Bergflødt Lahna

Dessverre lite lyttende og ikke i møtekommende

Jeg har hatt Sissel som fastlege i mange år, og var de første årene godt fornøyd. Jeg ble lyttet til og fikk den hjelpe jeg trengte. De siste årene derimot oppleves hun lite engasjert i jobben sin, og hun ønsker å engasjere seg så slite som mulig i pasientene sine.

Jeg har forsøkt å spørre om flere ting i samme time, og tenkt at jeg betaler jo for 15 minutter. Da fikk jeg beskjed om at jeg måtte bestille ny time, selv om jeg bare hadde vært der i 5 minutter. De fleste gangene blir jeg sendt på dør med en rask løsning, uten egentlig å føle at hun har hørt på hva jeg sa. Hun har også rotet bort prøveresultatet, og gir meg aldri beskjed når prøvesvarene kommer.

Sist gang ble jeg møtt på en krenkende å sårende måte når hun tok imot meg; "jasså, du har ikke blitt gravid ennå." Vondt å bli snakket til sånn når man er i en sårbar posisjon. Jeg fikk heller ingen hjelp, og ble bedt om å vente noe måneder til.

Hun tar også ofte telefoner med andre pasienter mens jeg har time. Dette hadde jeg forventet at hun tok mellom pasientene. I tillegg er hun alltid forsinket, selv når man har første time på morgenen kommer hun forseint.

Tillitsvekkende

Jeg oppfatter Sissel Lahna som en varm, åpen lege som ser meg som pasient og som tar meg og mine bekymringer på alvor. Jeg har blant annet vært hos henne med en lite utbredt lidelse som hun tok fatt i på beste måte. Hun er gjerne 30 minutter forsinket selv ved timer tidlig på morgenen, men hun tar seg til gjengjeld god tid til meg som pasient. Jeg har ikke opplevd lang ventetid på å få time, og internettbestilling fungerer godt. Jeg kan absolutt anbefale henne til andre.

favorittlegen

Jeg byttet til Sissel etter dårlig erfaring med annen lege og er kjempefornøyd. Hun følger opp og er åpen og ærlig, alt i alt et virkelig godt menneske. Jeg har full tillit til Sissel og anbefaler henne på det varmeste.

Mange klager over å måtte vente noen minutter, men skitt au, det er da bedre å ha en lege som tar seg tid til pasienten hun har foran seg, enn en som kaster deg ut fordi det er en ny som venter utenfor døra.

Hyggelig og oppegående lege!

Hun er alltid 30 til 60 minutter forsinket, men det tar jeg til hennes favør.Hun tar seg tid til å lytte og prøver å ha en helhetsforståelse av situasjonen. Hun tar tak i ting og henviser til spesialisthelsetjenesten om dette er nødvendig. Med meg har hun alltid vært imøtekommende og hyggelig, noe jeg setter pris på hos en lege.
Faglig har jeg ikke kompetanse til å vurdere henne, men hun virker oppdatert og har lang erfaring.

Det lønner seg å bestille time tidlig på dagen, da er det kortere ventetid og hun er mer opplagt.

I perioder med alvorlig sykdom har hun tilbudt meg jevnlig oppfølging med samtale.

Jeg vil gi mine beste anbefalinger!

Trygg og dyktig lege som ser pasienten.

Jeg har hatt Sissel som lege siden jeg kom til Oslo for åtte år siden og har alltid opplevd at hun har hatt tid til å høre på meg, gitt meg god oppfølging og tatt meg på alvor. Hun er tilstedeværende under konsultasjonen og har lest igjennom notater fra forrige time slik at hun kan følge opp tidligere temaer. Jeg ser at det er en del som klager på ventetid, og da vil jeg si at jeg ikke opplever Storoklinikken som hverken bedre eller verre enn andre legesentere, og jeg har selv ventet maks en halvtime på å komme inn.

Personalet på laben er også søte og tar godt vare på voksne damer som har sprøyteskrekk.

Det er sjeldent jeg ringer til Storoklinikken, men da har jeg opplevd relativt lang ventetid, man kan også regne med å måtte vente en ukes tid på legetime ved bestilling på nett. Der finnes det et forbedringspotensiale.

Kort sagt; jeg anbefaler Sissel på det varmeste.