Sissel Bergflødt Lahna

Storoklinikken

Autorisasjon (1990)

0 av 2000

1 person

Storoklinikken Telefonnummer22 09 88 8822 09 88 ...
Vitaminveien 7-9 4 Etg, Storosenteret 0485 Oslo
Sissel Bergflødt Lahna er en av 557 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sissel Bergflødt Lahna

Likegyldig og tar ikke pasienten seriøst

Hadde hun det ene året jeg bodde i Oslo, og opplevde hun som svært dårlig til å lytte til pasienten. Måtte forklare på nytt hver gang hvorfor jeg var der(med samme skaden) og hun satt kun inn i pcen og skrev mens jeg snakket. Følte ikke hun fulgte med når jeg snakket, og konkluderte med ting som ikke hadde med saken å gjøre. Stod klar i døra lenge før jeg følte vi var ferdig med timen..

Flott lege

Jeg og barnen mine har hatt Sissel som fastlege i mange mange år å vi er kun super fornøyde. Aldrig møtt en lege som virkelig hører så nøye på deg og prøver med alle midler å løse det som trengs for at ting skal bli bedre.

Forståelsesfull, dyktig og samvittighetsfull lege

Jeg har hatt Lahna som fastlege i 13 år, og hele familien bruker henne. Jeg opplever henne som dyktig og pålitelig. Hun lytter til problemstillingen og prøver å hjelpe på beste måte. Jeg er forskrekket over de omtalene her som beskriver henne som lite lyttende og lite empatisk, jeg har helt motsatt inntrykk!

Har vært hos henne både med fysiske problemer og livsbelastninger. Hun har alltid vært forståelsesfull og flink med meg som pasient. Hun har tatt seg tid og gitt råd når jeg har vært nedbrutt og fortvilet, og hvis jeg har hatt livsbelastninger viser hun forståelse for at man trenger sykemelding i tunge perioder. Videre tar hun alltid problemene mine på alvor og henviser meg videre til riktig instans, og sørger ellers for at jeg blir utredet eller får medisinene jeg trenger. Det er litt ventetid og hun er noe forsinket, men det er underordnet for meg. Anbefales!

Kjempe hyggelig og hjelpsøm en som lytter

Sissel tar tid til å lytte og snakke om mine plager, hun er flink å finne en spesialist når jeg trenger en grundig undersøkelser av min helse.

Jeg vil absolutt anbefale henne 100%.

Utgir lite informasjon, råd, oppfølging. Absolutt ingen god lytter,

Opplever svært lite informasjon og kommunikasjon under samtale. Lite blikk-kontakt under samtale. Ofte forsinkelse, og i tillegg til det opplever jeg å måtte prate fort og effektivt under samtale. INGEN god lytter. Gjentar gjerne spørsmål som jeg nylig svarte på. Jeg er ikke fornøyd med oppfølging og føler at jeg selv må be om eks. blodprøve, infeksjonsprøve ect. Jeg føler meg overhodet ikke trygg, skal bytte fastlege.