Sissel Bergflødt Lahna

Autorisasjon (1990)

0 av 2000

Storoklinikken Telefonnummer22 09 88 8822 09 88 ...
Vitaminveien 7-9 4 Etg, Storosenteret 0485 Oslo
Sissel Bergflødt Lahna er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sissel Bergflødt Lahna

Trygg og dyktig lege

Har hatt henne som fastlege i snart 7 år og hun er utrolig dyktig. Jeg har mange kroniske plager og en komplisert helse både somatisk og psykisk som gjør at jeg er MYE syk. Hun tar meg alltid på alvor uansett hva det måtte gjelde og undersøker nøye. Har alltid følt meg trygg hos henne og hun hjelper meg så godt hun kan. Følger godt opp min helse med jevnlige timer. Hun er også utrolig flink til å henvise videre til riktig instans og til veldig dyktige folk. Alt i alt en super lege.

Uempatisk, streng og fæl fastlege.

Rett og slett en skuffelse. Har blitt psykisk dårlig av å ha henne som fastlege. Har fått svært dårlig oppfølging av mine utfordringer og gått ut av legekontoret gråtende flere ganger for å ikke ha blitt hørt/trodd på. Jeg har større plager som hun ikke på noen måter har tatt seriøst. Hun er en dårlig lytter og er svært uempatisk. Hun har alltid dårlig tid, avslutter timene før jeg har sagt ferdig mitt og bryr seg lite om hva jeg sier. Samtidig er hun veldig vanskelig å komme i kontakt med og er alltid veldig sen. Hun er også veldig surrete og gjør ikke jobben sin korrekt.

Med andre ord er dette en uhøflig, arrogant, uempatisk og frekk lege som jeg fraråder på det sterkeste.

Beste Legen

Har gått hos Sissel i snart 10 år å mener jeg fått den fineste fastlegen som finnes.
Rask tenkt å trygg.

Takk og lov for Lahna!

Aldri har jeg hatt bedre lege og ingen bedre kan jeg tenke meg. Hun tenker utenfor boksen, tar deg på alvor, er dyktig... jeg føler meg trygg hos henne og har aldri vært misfornøyd. Eventuelt å måtte vente et kvarter spiller ingen rolle.

Trygg!

Sissel er en dyktig og veldig trygg lege.
Tar seg tid og er alltid godt tilstede.
Jeg reiser utenbys fra for å beholde henne som fastlege,det er det absolutt verdt.