Sissel Bergflødt Lahna

Storoklinikken

1990

5 av 2000

Storoklinikken Telefonnummer22 09 88 8822 09 88 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vitaminveien 7-9 4 Etg, Storosenteret 0485 Oslo
Sissel Bergflødt Lahna er en av 534 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sissel Bergflødt Lahna

Dyktig

Dette er en proffesjonell lege som tar seg god tid og ser deg som person. Hun er flink i faget sitt og tar seg god tid.

Erfaren, kunnskapsrik og empatisk fastlege

Sissel B. Lahna er en meget løsningsorientert og trygghetsskapende lege. Hun har alltid kommet til bunns i mine små og store helseproblemer. Hun er en mester i å henvise meg til adekvate undersøkelser og viderebehandling. Jeg har hatt mange operasjoner i løpet av få år. Dr. Lahna har en spesiell spisskompetanse når det gjelder å henvise både til 2. og 3. linjetjenesten. Dette har gjort at min helsetilstand er betydelig bedret. Jeg opplever at hun er meget samarbeidsvillig og som pasient gir hun meg trygghet og tro på en bedre helse. Vi trenger flere slike fastleger !!!

Verdens verste lege!

Hun viser ingen forståelse eller vil lytte til det du har å si. Hun sjekker ikke opp i noe og følger deg ikke opp om du skulle ha en alvorlig sykdom. Hun henviser nesten alltid feil slik at man ikke får hjelpen man skal ha, men heller bruker en masse tid og penger på ingenting. Veldig tydelig å se at hun er lei jobben sin og mennesker generelt. Rett og slett trist at sånne folk kan være leger.

Beste legen jeg har hatt

Utrolig forsåelsefull! jeg sliter med angst for sprøyter og annen medisinskbehandling og med henne som fastlege så er det første gang jeg har blitt møtt med forståelse og respekt! hun tar seg alltid god tid også :)

Dyktig, erfaren og empatisk lege

Jeg er veldig fornøyd med Sissel Lahna, har gått til henne i ca ett år. Hun ser deg, lytter, følger med når du prater, og følger opp. Hun viste stor forståelse og opptrådte veldig profesjonelt da jeg ble utbrent i fjor, og syns det var veldig vanskelig å gå til legen. Hun er rett på sak, og ikke så mye dill dall, samtidig som hun ikke er uvennlig. Anbefales på det sterkeste.
Man må belage seg på ventetid, men det er det verdt.