Sissel Bergflødt Lahna

Storoklinikken

1990

0 av 2000

Storoklinikken Telefonnummer22 09 88 8822 09 88 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vitaminveien 7-9 4 Etg, Storosenteret 0485 Oslo
Sissel Bergflødt Lahna er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sissel Bergflødt Lahna

Kunnskapsrik og forståelsesfull

Det er den beste legen jeg noen gang har hatt og noen gang kommer til å få. Har dessverre flyttet fra byen og måtte derfor bytte fastlege. Har til nå byttet fastlege tre ganger uten hell med å finne en lege som er så god og forståelsesfull som Lahna. Da jeg traff henne for første gang hadde jeg langt ifra samme inntrykk som nå, men hun var samtidig ganske trygg. Etter noen møter begynte hun å gjenkjenne meg igjen. Og alt ble så mye lettere, ønsket jeg henvisning, ble den sendt på minuttet, og de ble alltid innvilget. Bortsett fra den ene gangen, da gikk hun inn og skrev litt mer omfattende henvisning og sendte den igjen uten at jeg måtte klage selv og i tillegg beklaget for at jeg ikke fikk den innvilget. Hun hadde rett og slett mye peiling på alt jeg slet med, og jeg følte meg 100% trygg på det hun fortalte meg. Hun var en av de få i verden som forstod hva jeg slet med før jeg selv visste om det. Flytter jeg tilbake til byen. Vil jeg garantert gjøre alt for å få henne som min fastelege igjen.

Du kan få time når du måtte ønske. Noen dager kan være hektiske, men ofte så kan du også få time samme dag

Dyktig

Dette er en proffesjonell lege som tar seg god tid og ser deg som person. Hun er flink i faget sitt og tar seg god tid.

Erfaren, kunnskapsrik og empatisk fastlege

Sissel B. Lahna er en meget løsningsorientert og trygghetsskapende lege. Hun har alltid kommet til bunns i mine små og store helseproblemer. Hun er en mester i å henvise meg til adekvate undersøkelser og viderebehandling. Jeg har hatt mange operasjoner i løpet av få år. Dr. Lahna har en spesiell spisskompetanse når det gjelder å henvise både til 2. og 3. linjetjenesten. Dette har gjort at min helsetilstand er betydelig bedret. Jeg opplever at hun er meget samarbeidsvillig og som pasient gir hun meg trygghet og tro på en bedre helse. Vi trenger flere slike fastleger !!!

Verdens verste lege!

Hun viser ingen forståelse eller vil lytte til det du har å si. Hun sjekker ikke opp i noe og følger deg ikke opp om du skulle ha en alvorlig sykdom. Hun henviser nesten alltid feil slik at man ikke får hjelpen man skal ha, men heller bruker en masse tid og penger på ingenting. Veldig tydelig å se at hun er lei jobben sin og mennesker generelt. Rett og slett trist at sånne folk kan være leger.

Beste legen jeg har hatt

Utrolig forsåelsefull! jeg sliter med angst for sprøyter og annen medisinskbehandling og med henne som fastlege så er det første gang jeg har blitt møtt med forståelse og respekt! hun tar seg alltid god tid også :)