Storoklinikken

Vitaminveien 7-9 4 Etg, Storosenteret 0485 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Storoklinikken

Imøtekommende og flink

Lege: Anders Bye Skrevet

Jeg har de siste 6 årene gått til Anders, og oppfatter han som ekstremt dyktig både faglig og ikke minst sosialt.
Lytter til pasienten og er flink på å følge opp. Vært en trygghet å ha under mitt første svangerskap.

Tilbake til en lege jeg kan stole på

Lege: Dan Michael Nørager Andersen Skrevet

Dan Nørager har vært min lege i mange år, og det var vemodig å bytte til en annen da jeg flyttet ut av Oslo. Storoklinikken har til tider vært litt problematisk å få kontakt med og service fra, men i senere tid har de rettet opp dette ved å ha andre leger til å betjene kunder til fraværende lege. Legesenteret jeg byttet til hadde ingen kapasitet da min nye fastlege var fraværende i halvannen måned. Dermed måtte jeg bruke Volvat ved to anledninger bare for å fornye faste medisiner. Nå har jeg byttet tilbake til Dan Nørager, selv om det betyr å reise fra Holmestrand til Oslo.

Direkte og dyktig

Lege: Gunhild Hanssen Skrevet

Gunhild er kanskje ikke alles kopp med te, men for meg passer hun perfekt. Hun snakker direkte og legger ingenting mellom.
Hun har hjulpet meg gjennom et sensitivt problem fra min side, og taklet meg og mine følelser på en meget god måte. Hun er ikke legen som trøster meg når jeg sitter på legekontoret og griner, men tar meg på alvor og er rask med å henvise videre når det er nødvendig. Hun følger meg opp og det er tydelig at hun virkelig bryr seg, hun bare viser det ikke på samme måte som alle andre.

Rett og slett dårlig lege

Lege: Dan Michael Nørager Andersen Skrevet

Jeg har hatt denne legen i over 7 år mest fordi jeg har aldri hatt behov for lege. Hver gang jeg har vært der, har han alltid hatt dårlig tid, gidder ikke å høre på meg og alltid ville avslutte timen før jeg fikk snakket ferdig. I dag er siste dråpen, i det jeg gikk inn i timen, som han var forsinket til, sa han " jeg har 5 minutter før neste timen". Jeg er gravid og er skadet i tillegg men han hadde verken tid til å undersøke skadet eller høre om smerte pga graviditet. Jeg trengte sykemelding og fikk beskjed at jeg måtte booke time for å få den neste gang. Jeg skjønner ikke at denne legen fortsatt får lov til å drive med pasientbehandling.

Flink og hyggelig lege, men usedvanlig dårlig service blant helsepleierne

Lege: Anders Bye Skrevet

Besøkte Dr. Bye i november med min 6-åring. Timen var først 30 min forsinket, men etter 5 min og en kjapp blodprøve hos helsepleier ble vi sittende på venterommet i to timer uten å få svar. Til slutt satt vi helt alene, og resepsjonen slukket lyset og gikk til lunsj.
Jeg banket på døren til pauserommet og hører på innsiden: «Det er sikkert en pasient, jeg åpner ihvertfall ikke».
På innsiden av pauserommet fant jeg åtte helsepleiere som overhodet ikke syntes det var beklagelig at vi hadde brukt en halv skoledag på venterommet. Jeg fikk så beskjed om at dette må jeg snakke med legen om, de brydde seg ikke om det.
Uansett om det er legens feil så er helsepleierene der for å støtte, og bryr seg ingen ting om pasientene.
Vil anbefale andre å finne et annet legekontor.