Storoklinikken

Vitaminvn 7-9 0485 Oslo

Siste vurderinger av Storoklinikken

Rasjonell og analytisk lege.

Lege: Gunhild Hanssen Skrevet

Stiller de rette spørsmålene, og sjekker de rette parametrene. Lot seg ikke "lure" av hva jeg trodde, og fant en helt annen årsak til plagene enn jeg hadde tenkt. Er nok ikke legen som "diller" med pasienten, men er analytisk og undersøkende. Min type lege.

En fantastisk lege!

Lege: Sissel Bergflødt Lahna Skrevet

Har hatt Dr. Sissel Bergflødt Lahna som lege i 12 år.En lege som virkelig tar deg på alvor. Man føler seg trygg og ivaretatt når man kommer til Sissel Bergflødt Lahna. Hun tar seg alltid god tid, og nøler ikke med å henvise deg videre om hun er i tvil på noe, og hun følger alltid opp. En lege med ett stort hjertet som bryr seg om pasientene sine.

Super lege

Lege: Gunhild Hanssen Skrevet

Noen trenger en lege som tar deg seriøst, rett på sak og følger opp pasientene. Andre trenger en lege som skal dulle med deg og gi deg betryggende ord. Jeg foretrekker den første varianten.
Skjønner ikke de som mener at hun burde slutte, absolutt en lege jeg håper blir!

Topp lege.

Lege: Gunhild Hanssen Skrevet

Hun har ordnet opp i flere av mine problemer etter at jeg fikk henne. Tar ansvar, og er pasientens advokat.

Dårlig med barn

Lege: Sissel Bergflødt Lahna Skrevet

Var till Sissel med mitt syke barn, hon hade noll förståelse och vi fölte oss bara i veien egentligen. Hon kritiserad också att jag fortsatt ammade min unge (15mnd gammal) och tyckte det var dags å slutte. Så nej, här blir det bytte av lege på direkten!