Storoklinikken

Vitaminveien 7-9 4 Etg, Storosenteret 0485 Oslo

Siste vurderinger av Storoklinikken

Jeg ønsker meg en FREMOVERLENT fastlege som ….

Lege: Dan Michael Nørager Andersen Skrevet

…. er oppdatert på - og setter seg inn i - journalen min, før konsultasjonen
…. uoppfordret gjør forslag om endring av medisiner
…. ligger i forkant / og uoppfordret gir råd om vaksiner (feks Kikhoste Difteri Polio Stivkrampe / Lungebetennelse)
…. ikke fornyer resepter uten å korrigere til ’de nye’ doseringene
…. har mer enn 10 minutter pr konsultajon - slik at man ikke behøver ‘å sitte ytterst på stolen’
.... mm

- Vh

God og flink lege

Lege: Parviz Nieuwenburg Izadi Skrevet

God og flink lege som tar psykiatriske pasienter på alvor, og ikke bare skriver ut medisiner men faktisk tilbyr samtaler og henviser ved behov. Bryr seg om klientene sine. Anbefales hvis du trenger en lege som er tilgjengelig for prat og ikke bare praktiske rutiner og medisinske spørsmål.

Elendig

Lege: Anders Bye Skrevet

Alltid 30 min forsinket og sitter med hodet ned i pcen. Føler meg ikke hørt og ivaretatt. Jeg fikk ikke den hjelpen jeg trengte og følte han helst bare vil bli ferdig å komme videre på listen over pasienter.

Ikke bra

Lege: Sissel Bergflødt Lahna Skrevet

Fulgte min datter, som har store helseproblemer,til denne legen. Var ikke interessert i å snakke med meg. Forlot kontoret mens vi satt der, og tok en ny pasient inn på annet kontor. Fikk ikke spurt om det jeg ønsket, og vi fikk ikke den hjelp vi trenger. Hadde reist til Oslo for å være med på denne legetimen, men ble meget skuffet. Underlig oppførsel av en erfaren fastlege.

Alltid gode forklaringer og hjelp

Lege: Anders Bye Skrevet

Jeg har hatt Anders Bye som fastlege i mange år og er meget fornøyd. Han gir meg god forklaring og gode råd når det er noe jeg spør om. Alltid vært meget hyggelig.
Han henviser til spesialister hvis det er noe han ikke kan ordne med selv.