Storoklinikken

Telefonnummer22 09 88 8822 09 88 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vitaminveien 7-9 4 Etg, Storosenteret 0485 Oslo

Siste vurderinger av Storoklinikken

betydelig mangel på empati

Lege: Gunhild Hanssen Skrevet

Jeg opplevde at jeg ikke ble møtt. de gangene jeg kom, ble jeg ikke snakket til med respekt på noen måte. Jeg ble avbrutt mens jeg snakket, fikk kun tilbakemeldinger som "mhm", "ja", og da jeg spurte om videre undersøkelse fordi jeg har havnet på legevakta flere ganger grunnet sterke magesmerter og sterk hodepine, ble jeg nektet dette fordi det var "uaktuelt". jeg dessuten også alltid blitt vist døra etter 5-10 minutter. gjentatte ganger forsøkt å bli henvist til psykolog på grunn av traumer, men jeg ble bedt om å kontakte psykologer selv, som vil si at jeg måtte dra til privat, noe jeg ikke har penger til. denne legen har tegn på god utdanning, men mangler en betydelig mengde med empati. jeg har gått ut av legekontoret hennes og følt en dolk i hjertet fordi fastlegen min ikke var til hjelp.

Kunnskapsrik

Lege: Gunhild Hanssen Skrevet

En lege jeg mener å føle meg trygg hos ved evt. alvorlig sykdom.
Viktig i min alder (73 år). Hun undersøker på kontoret, tar en klinisk vurdering, sender ikke pasienten bare til røntgen etc.

Kunnskapsrik og forståelsesfull

Lege: Sissel Bergflødt Lahna Skrevet

Det er den beste legen jeg noen gang har hatt og noen gang kommer til å få. Har dessverre flyttet fra byen og måtte derfor bytte fastlege. Har til nå byttet fastlege tre ganger uten hell med å finne en lege som er så god og forståelsesfull som Lahna. Da jeg traff henne for første gang hadde jeg langt ifra samme inntrykk som nå, men hun var samtidig ganske trygg. Etter noen møter begynte hun å gjenkjenne meg igjen. Og alt ble så mye lettere, ønsket jeg henvisning, ble den sendt på minuttet, og de ble alltid innvilget. Bortsett fra den ene gangen, da gikk hun inn og skrev litt mer omfattende henvisning og sendte den igjen uten at jeg måtte klage selv og i tillegg beklaget for at jeg ikke fikk den innvilget. Hun hadde rett og slett mye peiling på alt jeg slet med, og jeg følte meg 100% trygg på det hun fortalte meg. Hun var en av de få i verden som forstod hva jeg slet med før jeg selv visste om det. Flytter jeg tilbake til byen. Vil jeg garantert gjøre alt for å få henne som min fastelege igjen.

Du kan få time når du måtte ønske. Noen dager kan være hektiske, men ofte så kan du også få time samme dag

Ikke interessert

Lege: Anders Bye Skrevet

Doktor Bye ser ikke engang på deg når du kommer inn på kontoret hans. Jeg har alltid følt at jeg er til bry, at han mye heller skulle vært en annen plass. Sitter og stirrer på pc'en sin og mumler. Man blir helt satt ut og glemmer hvorfor man egentlig er der. Jeg har måttet bytte lege. Etter at jeg fikk barn så er det uaktuelt for meg å fortsette å gå hos han.

Frarådes.

Lege: Parviz Nieuwenburg Izadi Skrevet

Parviz Izadi er (heldigvis) ikke min fastlege, men er en kollega av min faste. Og i dennes fravær har jeg ved noen anledninger vært nødt til å forholde seg til Izadi. Alle kan ha en dårlig dag, men i hans tilfelle har min opplevelse vært konsekvent negativ. Mannen er lite empatisk, virker kald og avvisende, og kommuniserer enveis. Dette er menneskelige egenskaper som helt opplagt ikke passer inn i en hverdag med pasientkontakt. Izadi er muligens en glimrende medisiner, men som burde jobbet innen forskning eller annen form for utøvelse av fag - med minimal menneskekontakt. Izadi er ene og alene grunnen til at jeg nå orienterer meg mot andre legesentre.