Storoklinikken

Vitaminveien 7-9 4 Etg, Storosenteret 0485 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Storoklinikken

Dårlig komunikasjon

Lege: Dan Michael Nørager Andersen Skrevet

Legen bruker en komunikasjon s om ikke fungerer for meg. D.v.s. en lenke man skal klikke inn på , så oppgi mobilnr. , så få melding med "kode" for å logge inn .
Dette har ikke fungert. Jeg sa ifra om dette andre gang jeg var der , men ingenting skjedde...

Kunnskapsrik, trygg og tilgjengelig

Lege: Parviz Nieuwenburg Izadi Skrevet

Jeg fikk et nytt liv etter at jeg byttet fastlege til dr Parviz, han tok grep og fikk meg til de rette spesialistene så jeg fikk den hjelpen jeg trengte.

Stort forbedringspotensiale

Lege: Anders Bye Skrevet

Lite undersøkende, virker ikke interessert i å finne ut hva som er galt. Useriøs klinikk, fikk beskjed om å komme inn når jeg ringte men ble skjelt ut i gangen foran venterommet pga mistanke om corona, selv med negativ test. Endte opp med at han satte meg i ny karantene og måtte ta ny test, som igjen ble negativ. Tok 3 uker før jeg ble tatt på alvor med de faktiske plagene mine.

Ekstremt fornøyd

Lege: Parviz Nieuwenburg Izadi Skrevet

Han tar tak alt og er veldig flink til å lytte. Han fanger opp ting jeg ikke ser selv, og gjør veldig godt jobb med å hjelpe. Han sjekker inn på tidligere skader og lignende å følger opp pasienten sin. Kan virke litt brå, men vil heller kalle det rett på sak og effektiv. Forstår når du trenger tid, og setter av ekstra tid til å lytte om det merkes er et behov.

Dyktig lege med direkte språk.

Lege: Gunhild Hanssen Skrevet

Dette er en lege som samarbeider med deg. Hun sier ting som det er. Det setter jeg pris på. Det gir trygghet og gir meg muligheter til å ta valg. Gir god service, f.eks. sender prøvesvar på E-mail med kommentarer.