Storoklinikken

Vitaminveien 7-9 4 Etg, Storosenteret 0485 Oslo

Siste vurderinger av Storoklinikken

ser ikke mennesker og har ikke medfølelse

Lege: Dan Michael Nørager Andersen Skrevet

opplever legen som lite forståelsefull. stilte ingen spørsmål om hvordan jeg hadde det og var lite behjelpelig med å komme med løsninger eller alternativer på min problematikk. har aldri blitt møtt med så lite varme og empati fra en lege noensinne. fikk inntrykk av at jeg var til bry.

Nedlatende, og veldig uinterressert

Lege: Anders Bye Skrevet

Sitter 90% på datamaskinen, viser ingen interesse for pasienten, vitser veldig upassende, og har ingen forståelse ovenfor at grunnen til at pasienten er der kan være av veldig sensitive og vanskelige grunner. Prater på toppen av dette veldig nedlatende til deg og du sitter igjen med en følelse av å være dum og i veien. Dette må være den dårligste legen jeg har vært borti.

Sur og lite forståelsesfull

Lege: Gunhild Hanssen Skrevet

Har vært hos denne legen en gang og gikk rett hjem og byttet fastlege. For en sur dame! Satt og skrev på dataen så mye at jeg trodde nesten hun skulle gi ut en bok om meg..... Følte meg hverken sett eller hørt. Styr unna om kan!

Faglig sterk, men passer nok ikke alle

Lege: Anders Bye Skrevet

Jeg har hatt Anders som fastlege i snart 9 år, og jeg er veldig fornøyd med den faglige hjelpen Anders tilbyr. Han henviser alltid videre til spesialist, og er faglig trygg.

Som andre skriver så kan Anders virke noe kald, så hvis du er ute etter en «kosete» lege så burde du nok velge noen andre. For min del er Anders en super lege!

Jeg ønsker meg en FREMOVERLENT fastlege som ….

Lege: Dan Michael Nørager Andersen Skrevet

…. er oppdatert på - og setter seg inn i - journalen min, før konsultasjonen
…. uoppfordret gjør forslag om endring av medisiner
…. ligger i forkant / og uoppfordret gir råd om vaksiner (feks Kikhoste Difteri Polio Stivkrampe / Lungebetennelse)
…. ikke fornyer resepter uten å korrigere til ’de nye’ doseringene
…. har mer enn 10 minutter pr konsultajon - slik at man ikke behøver ‘å sitte ytterst på stolen’
.... mm

- Vh