Storoklinikken

Vitaminvn 7-9 0485 Oslo

Siste vurderinger av Storoklinikken

Topp lege.

Lege: Gunhild Hanssen Skrevet

Hun har ordnet opp i flere av mine problemer etter at jeg fikk henne. Tar ansvar, og er pasientens advokat.

Dårlig med barn

Lege: Sissel Bergflødt Lahna Skrevet

Var till Sissel med mitt syke barn, hon hade noll förståelse och vi fölte oss bara i veien egentligen. Hon kritiserad också att jag fortsatt ammade min unge (15mnd gammal) och tyckte det var dags å slutte. Så nej, här blir det bytte av lege på direkten!

Denne legen bør du styre langt unna!! Det er trist at hun får være lege.

Lege: Gunhild Hanssen Skrevet

Hun virker sur og grinete og lite tilstede. Ser kun nedi PC skjermen og skriver så det griner men EMPATI finnes dessverre ikke hos denne damen.
Jeg kan ikke forstå å begripe at denne damen er lege. Det virker som om hater jobben sin og det er utrolig trist Jeg tenker på de stakkars pasientene som ikke sier ifra når eller bytter fastlege. Gjør deg selv og resten av pasientene en stor tjeneste og bytt til en annen lege slik at hun ikke kan være der lenger.

Bytt bytt og bytt til en annen lege.

Gundhild Hansen, finn deg noe annet og gjøre. Fastlege er ikke din greie.

Lege: Gunhild Hanssen Skrevet

Enda et eksempel på at ikke alle passer til fastlege rollen. Gunhild er hverken spesielt interessert i og høre på det du har og si eller og hjelpe deg med det. Hun er stortsett sur og lite i møtekommende. Når hun til slutt blir nødt til og gjøre noe er hun slurvete. Når hun skal undersøke deg virker hun usikker og hennes henvisninger er ikke spesielt gode. Hun sitter med snusboksen sin i noe som virker som en helt annen dimmensjon. Jeg vil annbefale sterkt og finne deg en annen fastlege.

Belastning for helsevesenet.

Lege: Gunhild Hanssen Skrevet

Slurvete fastlege som såvidt tar seg tid til å fysisk inspisere eller undersøke pasienten. Velger å henvise til spesialistkø i 3 måneder i stedet, og fremstår rett og slett som veldig usikker...

Positivt at hensikten er å hjelpe pasienten, men det skal ikke være nødvendig å bli henvist når det er helt generelle allmennplager som skal avdekkes og behandles. Er ikke under den oppfatningen at legen er kompetent nok til å yte tjenester som en fastlege skal kunne gjøre.