Storoklinikken

Telefonnummer22 09 88 8822 09 88 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vitaminveien 7-9 4 Etg, Storosenteret 0485 Oslo

Siste vurderinger av Storoklinikken

Helt fantastisk fastlege

Lege: Dan Michael Nørager Andersen Skrevet

Jeg byttet fastlege til Dr. Nørager når jeg flyttet til Oslo i august 2015, og har aldri vært mer fornøyd med en lege. Alt jeg har trengt behandling for har blitt tatt fullstendig seriøst og tatt videre der det har vært nødvending, og han virker alltid interessert og tar seg god tid til å høre på meg. Takket være han fikk jeg time hos psykiater under enn uke etter at jeg gikk til Dr. Nørager for å fortelle om kraftig sosial og generell angst som jeg har slitt med hele livet, og har nå fullført behandling for det.

Jeg har også vært inne to ganger med kuler i brystet (i en alder av 22 og 23 år), og har fått henvisning til videre undersøkelse, og til fjerning av kul nummer to utrolig raskt. Han tilbød seg også å ta celleprøve av meg da jeg var inne for å få sjekket kul nummer to i en alder av 23, og klarte å gjøre hele den prossessen overraskende behagelig. Har også fått fantastisk oppfølging etter at første celleprøve viste lette celleforandringer.

Jeg har aldri møtt en lege som tar meg så seriøst og har fått meg til å føle meg så hørt og forstått som det Dr. Nørager gjør. Ventetiden på å få time hos han er utrolig kort - i det fleste tilfeller får jeg bestilt time til dagen etter når jeg bestiller på nett - og det er også mulig å bestille hastetimer hos han på dagen fra og med midnatt.

Han er ganske enkelt en helt fantastisk lege, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd.

Erfaren, kunnskapsrik og empatisk fastlege

Lege: Sissel Bergflødt Lahna Skrevet

Sissel B. Lahna er en meget løsningsorientert og trygghetsskapende lege. Hun har alltid kommet til bunns i mine små og store helseproblemer. Hun er en mester i å henvise meg til adekvate undersøkelser og viderebehandling. Jeg har hatt mange operasjoner i løpet av få år. Dr. Lahna har en spesiell spisskompetanse når det gjelder å henvise både til 2. og 3. linjetjenesten. Dette har gjort at min helsetilstand er betydelig bedret. Jeg opplever at hun er meget samarbeidsvillig og som pasient gir hun meg trygghet og tro på en bedre helse. Vi trenger flere slike fastleger !!!

opptatt av å taste på pc´n

Lege: Anders Bye Skrevet

Han var mest opptatt av å taste på pc´n og stilte ikke en gang ett eneste spørsmål ang. tilstanden min.

Verdens verste lege!

Lege: Sissel Bergflødt Lahna Skrevet

Hun viser ingen forståelse eller vil lytte til det du har å si. Hun sjekker ikke opp i noe og følger deg ikke opp om du skulle ha en alvorlig sykdom. Hun henviser nesten alltid feil slik at man ikke får hjelpen man skal ha, men heller bruker en masse tid og penger på ingenting. Veldig tydelig å se at hun er lei jobben sin og mennesker generelt. Rett og slett trist at sånne folk kan være leger.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Sissel Bergflødt Lahna Skrevet

Utrolig forsåelsefull! jeg sliter med angst for sprøyter og annen medisinskbehandling og med henne som fastlege så er det første gang jeg har blitt møtt med forståelse og respekt! hun tar seg alltid god tid også :)