Storoklinikken

Telefonnummer22 09 88 8822 09 88 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vitaminveien 7-9 4 Etg, Storosenteret 0485 Oslo

Siste vurderinger av Storoklinikken

Ikke interessert

Lege: Anders Bye Skrevet

Doktor Bye ser ikke engang på deg når du kommer inn på kontoret hans. Jeg har alltid følt at jeg er til bry, at han mye heller skulle vært en annen plass. Sitter og stirrer på pc'en sin og mumler. Man blir helt satt ut og glemmer hvorfor man egentlig er der. Jeg har måttet bytte lege. Etter at jeg fikk barn så er det uaktuelt for meg å fortsette å gå hos han.

Frarådes.

Lege: Parviz Nieuwenburg Izadi Skrevet

Parviz Izadi er (heldigvis) ikke min fastlege, men er en kollega av min faste. Og i dennes fravær har jeg ved noen anledninger vært nødt til å forholde seg til Izadi. Alle kan ha en dårlig dag, men i hans tilfelle har min opplevelse vært konsekvent negativ. Mannen er lite empatisk, virker kald og avvisende, og kommuniserer enveis. Dette er menneskelige egenskaper som helt opplagt ikke passer inn i en hverdag med pasientkontakt. Izadi er muligens en glimrende medisiner, men som burde jobbet innen forskning eller annen form for utøvelse av fag - med minimal menneskekontakt. Izadi er ene og alene grunnen til at jeg nå orienterer meg mot andre legesentre.

Tar lite hensyn til deg som person. Dårlig tid og kommunikasjon.

Lege: Dan Michael Nørager Andersen Skrevet

Jeg ble først møtt av en "Du har 15 minutter på deg" etter å ha ventet i 25 minutter etter avtalt tid på å få behandling. Han er klar over at vi har lite tid og at det jeg ville prate om ville ta litt ekstra tid.

Med dette i bakhodet, tok han 2 telefonsamtaler uten å si unnskyld en eneste gang underveis i behandlingen. Hver av disse varte rundt 2-4 minutter. Deretter, så gikk han ut for å gjøre noe som ikke hadde noe med meg å gjøre. Dette tok 3 minutter ekstra.

Ut av de 15 minuttene jeg hadde på meg, brukte han 7-9 minutter på å gjøre andre ting.

Kan trygt si at jeg aldri kommer til å dra til denne legen igjen. Jeg ble ikke tatt seriøst og følte ikke at jeg kunne åpne meg. Har aldri opplevd noe slikt.

Dyktig

Lege: Sissel Bergflødt Lahna Skrevet

Dette er en proffesjonell lege som tar seg god tid og ser deg som person. Hun er flink i faget sitt og tar seg god tid.

Professionell, men lite empatisk.

Lege: Gunhild Hanssen Skrevet

Da min fastlege ikke var tilgjengelig og vikar ikke hadde tid, bestilte jeg time hos henne. Dette skulle jeg aldrig ha gjort. Begynte og sluttet konsultasjonstimen med å sjelle meg ut. Det er ok å si i fra, men ikke måten det ble gjort på. Er du en person i en sårbar situasjon vil jeg ikke anbefalt deg å gå til henne. Er du derimot ute etter en lege som er rett på sak og litt lite "menneskeperson" er hun for deg. Jeg vurderer faktisk å endre legekontor etter denne opplevelsen.