Storoklinikken

Kontakt

Telefonnummer22 09 88 8822 09 88 ...
Vitaminveien 7-9 4 Etg, Storosenteret 0485 Oslo
Vis kart

Tilknyttede personer

Brukernes vurderinger

Samlet vurdering
(248)
248 vurderinger
Tilgjengelighet
(182)
182 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(190)
190 vurderinger
Service
(164)
164 vurderinger

Siste vurderinger av Storoklinikken

Kjempe hyggelig og hjelpsøm en som lytter

Lege: Sissel Bergflødt Lahna Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Sissel tar tid til å lytte og snakke om mine plager, hun er flink å finne en spesialist når jeg trenger en grundig undersøkelser av min helse.

Jeg vil absolutt anbefale henne 100%.

Utgir lite informasjon, råd, oppfølging. Absolutt ingen god lytter,

Lege: Sissel Bergflødt Lahna Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Opplever svært lite informasjon og kommunikasjon under samtale. Lite blikk-kontakt under samtale. Ofte forsinkelse, og i tillegg til det opplever jeg å måtte prate fort og effektivt under samtale. INGEN god lytter. Gjentar gjerne spørsmål som jeg nylig svarte på. Jeg er ikke fornøyd med oppfølging og føler at jeg selv må be om eks. blodprøve, infeksjonsprøve ect. Jeg føler meg overhodet ikke trygg, skal bytte fastlege.

Effektivt, men savner en totalitet

Lege: Gunhild Hanssen Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Bra: Effektiv, tydelig, har ledige timer.

Kan bli bedre: Jeg har i perioder slitt med dårlig helse og kropp, og dermed hatt flere møter med legen gjennom årene. Til tross for hyppige legebesøk, savner jeg en helhetlig oppfølging av meg og min helse. Jeg vet ikke om jeg her krever for mye av en fastlege? Men jeg ser for meg at fastlegen skal være ankerpunktet for alt det sårbare, smertefulle eller kjipe man opplever med helsa. Der har ikke denne legen vært der for meg, eller klart å trygge meg med noen plan for hvordan jeg kan bli bedre fremover.

Til tross for effektiviteten som jeg verdsetter høyt, har jeg kommet frem til at hit ønsker jeg ikke å ta med eventuelle fremtidige barn, og bytter dermed lege.

Kritikkverdig

Lege: Dan Michael Nørager Andersen Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Undertegnede er 80 år - og hadde nylig fått forskrevet ny hjertemedisin. Pga Corona-situasjonen våget han seg ikke til legekontoret og skrev - med den begrunnelsen - brev til Nørager Andersen 02.03.20 for å forsikre seg om at det ikke skulle være risiko for ‘kollisjoner’ mellom ulike medisiner, faste og sporadiske.

Tidligere erfaringer hadde vist at det kunne gå litt over ’stokk og stein’.

Intet svar.
Purret ham opp med ‘Beskjed’ 30.03.20
Intet svar.
Purret ham opp 03.04.20 med ‘Beskjed’ og kopi av brevet 02.03.20.
Svar 07.04.20: ‘Brev- og papirhenvendelser blir i øyeblikket ikke prioritert så høyt’

I beskjedene ble han bedt om å ringe hvis han ønsket å unngå e-svar.
I løpet av tiden fra han fikk første brev til han svarte 07.04.20 - ca 1 måned senere - hadde det tatt ham få minutter å komme med et e-svar / telefon.

Påsken kom - uten nærmere svar fra Nørager Andersen.

Kritikkverdig! - undertegnedes fastlege i ca 20 år. Huff!

Svært dårlig.

Lege: Gunhild Hanssen Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Hun ba meg si unnskyld til de som satt i venterommet for å ha brukt opp deres tid, men jeg kom selv inn 10 minutter forseint til timen min pga hun var forsinket. Frekk og nesten ingen øyenkontakt gjennom timene. Bare sitter å skriver på pcn sin for å så sende deg videre til ett annet sted. Føler ikke hun hører etter eller vil hjelpe. Her er det mest mulig pasienter fort inn og fort ut for pengenes del. Det er trist.For min del blei det bytte av fastlege,da jeg aldri får den hjelpen jeg trenger eller føler at jeg blir hørt.