Storoklinikken

Vitaminveien 7-9 4 Etg, Storosenteret 0485 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Storoklinikken

Trygg og Kunskapsrik.

Lege: Anders Bye Skrevet

Legen er svært kunnskapsrik og hjelpsom. Han løser ting raskt og effektivt på en profesjonell måte. De 15 minuttene han bruker per pasient er tilstrekkelig, og viderehenviser om nødvendig. Jeg setter pris på hans evne til å forklare medisinske forhold på en forståelig måte, og hans empati ovenfor mine bekymringer. Kontoret hans er godt organisert, og ventetiden er minimal. Jeg føler meg trygg på at jeg får god omsorg og oppfølging hos ham. En pålitelig og effektiv helsepersonell jeg gjerne anbefaler til andre

Jeg hadde ingen god opplevelse

Lege: Parviz Nieuwenburg Izadi Skrevet

Dr. Izadi er en god lege, men en stund nå har en nybegynner dame jobbet der som vikar. Hun vet ingenting om menneskets anatomi og har ingen medisinsk kunnskap. Hun ser alltid på mobilen sin og får hjelp fra Google. Jeg har også en mobiltelefon og tilgang til internett, og jeg kan søke på googel.

Anbefales ikke !

Lege: Parviz Nieuwenburg Izadi Skrevet

Han diganoserer ikke sykdommen og har lite erfaring .Han er alltid sur har ikke empati og omsorg og virker negativ .Jeg får dårlig opplevelse når han ikke lytter på meg .Han sier hvis du er ikke fornøyd så kan du bytte meg .hold unna ham .

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Anders Bye Skrevet

Veldig fornøyd med denne legen, han vet hva han driver med og gjør ting ordentlig. Anbefales på det sterkeste

Trygg og saklig lege

Lege: Gunhild Hanssen Skrevet

Rett på sak, ikke noe dulling. Tar alle symptomer på alvor og nøler ikke med å sende deg videre om hun føler det trengs. Min opplevelse er at hun ønsker å gjøre en grundig jobb og bryr seg genuint om pasienten. Ikke alle trenger å smile for å vise omsorg. Leter du etter en du kan snakke med er ikke dette legen for deg. Leter du etter en som tar symptomene dine på alvor og følger deg opp i etterkant er dette legen for deg.