Storoklinikken

Vitaminveien 7-9 4 Etg, Storosenteret 0485 Oslo

Siste vurderinger av Storoklinikken

Ikke bra

Lege: Sissel Bergflødt Lahna Skrevet

Alltid forsinket, dårlig kundeservice i resepsjonen. Skulle ta blodprøver og måtte selv be om hva jeg ville teste for, da hun ikke var på "servicesiden" den dagen, som hun faktisk selv sa. Fikk totalt 1 minutt inne hos legen etter 45 min ventetid. Har gått halvannen uke siden jeg tok blodprøver, prøvesvarene ligger der med jeg får ikke noe svar fra legen selvom jeg har ringt to ganger og bedt om svar. Fryktelig dårlig behandling av både lege og i resepsjonen. Anbefales absolutt ikke!

Alltid forsinkelse

Lege: Sissel Bergflødt Lahna Skrevet

Har hatt henne som fastlege for hele familien i ca 6år. Det har alltid vært forsinkelser med henne. Måtte vente minst 30min til 45min. Veldig skuffende og lei. Skal bytte fastlege.

Arrogant og uhøflig lege. Anbefales ikke

Lege: Sissel Bergflødt Lahna Skrevet

Jeg har tidligere hatt gode fastleger, men da jeg flyttet til Oslo byttet jeg til Sissel Lahna. Traff henne i dag for første gang, hun hilste ikke en gang på meg. Jeg hilste selv når jeg satt meg ned. Hun var forsinket og arrogant. En lege som ikke vil lytte eller se pasienten heller, eier ikke noe empati. Hun sier ord som hun ikke tenker på før hun sier dem og sårer pasientene sine. Dette ble nok første og siste gang hos henne. Frekkeste legen jeg har truffet i hele livet mitt.

Kunnskapsrik lege

Lege: Parviz Nieuwenburg Izadi Skrevet

Parviz Izadi er en veldig flink lege. Han kan gjøre mye uten å bli henvist, og dersom han ikke vet noe så er han ærlig på det.
Litt vanskelig å få time til tider, og han ser som oftest kun på dataskjermen, men det bryr jeg meg ikke så mye om.
Han er også veldig streng med å skrive ut sykemeldinger.

Fastlege som leverer også i kriser

Lege: Sissel Bergflødt Lahna Skrevet

Nok en gang har Sissel B. Lahna, helt konkret, reddet mitt liv. Jeg opplever henne som en meget kompetent fastlege med lang erfaring. Hun kobler alltid raskt inn neste ledd av spesialister til beste for meg som pasient. Denne gangen av det helt avgjørende for resultatet.