Storoklinikken

Vitaminveien 7-9 4 Etg, Storosenteret 0485 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Storoklinikken

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Anders Bye Skrevet

Veldig fornøyd med denne legen, han vet hva han driver med og gjør ting ordentlig. Anbefales på det sterkeste

Trygg og saklig lege

Lege: Gunhild Hanssen Skrevet

Rett på sak, ikke noe dulling. Tar alle symptomer på alvor og nøler ikke med å sende deg videre om hun føler det trengs. Min opplevelse er at hun ønsker å gjøre en grundig jobb og bryr seg genuint om pasienten. Ikke alle trenger å smile for å vise omsorg. Leter du etter en du kan snakke med er ikke dette legen for deg. Leter du etter en som tar symptomene dine på alvor og følger deg opp i etterkant er dette legen for deg.

Trygg og dyktig lege

Lege: Sissel Bergflødt Lahna Skrevet

Har hatt henne som fastlege i snart 7 år og hun er utrolig dyktig. Jeg har mange kroniske plager og en komplisert helse både somatisk og psykisk som gjør at jeg er MYE syk. Hun tar meg alltid på alvor uansett hva det måtte gjelde og undersøker nøye. Har alltid følt meg trygg hos henne og hun hjelper meg så godt hun kan. Følger godt opp min helse med jevnlige timer. Hun er også utrolig flink til å henvise videre til riktig instans og til veldig dyktige folk. Alt i alt en super lege.

Uinteressert, null empati, Arrogant, Kald

Lege: Parviz Nieuwenburg Izadi Skrevet

Han har null empati, kald og ikke interessert hva jeg sier. Tar ikke det på alvor. Har vært hos ham å få sykelmding pga av bortgang av faren min og han vil bare gi meg 3 dager sykemelding. Han har null empati, han skjønner ikke hvordan jeg er i denne situasjon. Han er veldig kald person. Parviz tar seg ikke tid til å lytte til pasientene sine, har alltid dårlig tid, sur, ikke vennlig.
Alltid for sent hvergang jeg har time hos ham, måtte vente 30-45 min. Avslutter konsultasjon veldig kort og ingen forståelsen på hvordan pasienter føler.

Usympatisk, men faglig dyktig

Lege: Gunhild Hanssen Skrevet

Ikke en lege som viser medfølelse for utfordringene du kommer med.
Storoklinikken er full av «fy-lapper» på veggene. Viktig å ikke ta kontakt med de i resepsjonen, da de har bedre ting å gjøre enn å ta i mot pasientene. Har du spørsmål finner du det sikkert svaret på en av de ca 40 lappene som henger rundt inngangen og venterommet..