Nadim Latif

Autorisasjon (2002)

Nadim Latif er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Nadim Latif

Grundig og tillitsvekkende lege

Lege som gjør jobben sin grundig og som alltid tar seg tid til deg. Jeg fikk raskt tillit til han og jeg har vært fornøyd med han de årene jeg har vært hans pasient. Jeg har faktisk turt å stille han spørsmål jeg ikke har stilt mine tidligere fastleger. Mitt mot til å gjøre dette har sammenheng med hans personlighet, hans evne til å være empatisk og spesielt det at han tar seg tid til meg.

Tidligere tenkte jeg at han kan bli bedre på å overholde tidspunktene sine, slik at ikke pasientene må vente én time på å komme inn til sin avtale. Dette opplever jeg at har bedret seg etter at det ble en ny og mer systematisk ordning på bestilling av hastetimer (den nye ordningen startet i september 2012). Han kan også, etter min mening, vurdere mer om det er nødvendig med alle henvisningene videre. Jeg savner at legekontoret tilbyr bestilling av legetime via internett. Ellers er jeg strålende fornøyd!

Super fornøyd!

Latif er en fantastisk varm og personlig lege. Han husker hva vi har pratet om tidligere, han spør hvordan det går med familien og husker deres navn. Faglig er han grundig, han spør mange spørsmål, tar prøver og henviser til spesialist hvis det er behov. Jeg har mange rare og varierende erfaringer med leger, men Latif er alltid profesjonell, vennlig og skuffer aldri, han har vært min fastlege i snart 10 år.

Litt for ortodoks for meg.

Jeg har bare besøkt han en gang. Han virket som en veldig hyggelig lege som snakka med meg og spurte masse spørsmål, følte meg noenlunde behagelig med han.

Jeg gikk der pga problemer i eggstokken og han sa jeg måtte finne gynekolog selv, uten å finne det for meg i sin egen database (noe som hadde vært enklere for meg).

Så sa jeg at jeg hadde lyst å sette inn spiral etterhvert og spurte han om han gjorde det (det er noen fastleger som gjør det) han sa nei og så anbefalte han å ikke gjøre det, han sa det ikke var noe lurt å ha det, når en kvinne er såpass ung (jeg er 24) og ikke har hatt barn før. Jeg synes det var litt for ortodoks syn på sånne ting. Greit at han passer på, men det fikk meg til å tro at det var noe veldig farlig, noe jeg lærte etterhvert at det ikke er i det hele tatt.

Så, jeg bytter lege, en som har et litt mer åpen syn på dette med prevensjon.

Og så var han flere ganger opptatt med telefonsamtaler.

Hyggelig og jordnær!

Denne mannen kan hva han driver med, hyggelig er han også. Aldri har det hendt at jeg har følt meg ukomfortabel rundt han. Han er blid og engasjert i sitt arbeid, og alltid har hans råd hjulpet meg. Han er en god lytter med kjempe gode råd! Er meget fornøyd!

Nadir Latif

Utrolig lege,alltid blid og setter seg inn i pasiientens problemer.Var veldig skeptisk da han skulle overta fra Dok.Moe.Han er for meg en fantastisk lege.Følger opp alt med prøver osv.Stoler 100prosent på han.Så kjære Latif fortsett sånn.Digger deg.