Daniella Lotfi

Tlf: 22 90 58 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Daniella Lotfi er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Daniella Lotfi

Lite fornøyd

Har hatt Daniella som lege i 12 år. Var ikke mye hos henne men de gangene jeg var der virket hun veldig stresset og vil helst ikke ha meg der virket det som. Følger ikke opp og er veldig rask i konklusjonene sine. Kommer til å bytte nå.

Den beste legen som jeg har hatt

Snill ,smart ,klarer å finne den riktig medisin med en gang ,presis ,
Man kan stole på hennes vurdering ,aldri kommet tilbake til henne til samme sykdom

Fornøyd

Har vært ved dette legekontoret i nesten 20 år.. og Daniella har vært min fastlege i mange år alt. Hun har hjulpet til med alt jeg har hatt av problemer. Jeg har alltid fått hjelp eller henvisning videre til sykehus osv når det ligger utenfor hennes område. Selv om jeg nå bor ganske langt unna Oslo, vil jeg ikke bytte fastlege. Jeg føler at hun lytter og tar meg på alvor. Hun har til og med fått meg til å slutte å røyke! Jeg har bare positive opplevelser her, og anbefaler henne gjerne til andre.

Bryr seg ikke

Får nesten alltid time på dagen, men Lotfi virker ikke interessert, og jeg er ute av rommet hennes på 2 minutter. Dette har skjedd flere ganger i år. Jeg kommer hjem fortumlet, og irritert over å bli behandlet slik. Hun er så rask i sine svar at jeg glemmer å medbringe viktig informasjon. Hun spør lite, og gir bare smertestillende og sykemelding. 9 av 10 ganger er det enten feil på resept eller datoer på sykemelding. Jeg bytter i dag. Hatt henne i 2 år.

Ikke lyttende

Har hatt henne som fastlege i ca 2 år. Er ikke storforbruker av legetjenester men oppsøkte lege i vinter da kroppen var fullstendig i ulage og var så stiv i alt av rygg, bein og armer at jeg klarte fint lite.
Eneste som ble tilbudt var voltaren og sykmelding, så sykmelding igjen til jeg selv måtte be om henvisning til MR etter en del uker. Så måtte jeg be om henvisning til fysioterapi. Da plagene bare var blitt værre utover våren ba jeg om at det ble tatt blodprøve, men det ble avfeid fordi det var tatt blodprøve av meg for noen måneder side. Det var i forbindelse med kontoll av stoffskiftet mitt og hadde lite med dette å gjøre. Arrogant og lite villig til å høre på meg som pasient. Jeg byttet desverre

Flott lege

Daniella var min fastlege da jeg bodde i Tromsø:Da jeg flyttet sørover og skulle velge lege i Oslo var valget ikke vanskelig da jeg så hun var fastlege her.Meget dyktig lege som tar seg tid til å lytte,og tar deg på alvor,og ikke minst har hun truffet på diagnosene meget raskt.

Dessverre lite fornøyd.

Jeg har hatt Lotfi som fastlege i nærmere seks år, etter å ha byttet fra UiO etter avsluttede studier. Hun fremstår som faglig dyktig på sine områder, men lite forståelsesfull ift. kronisk sykdom. Tidvis nedlatende og lite interessert i å hjelpe. Har opplevd god hjelp fra andre leger ved samme legesenter. Har byttet fastlege.

Absolutt ikke fornøyd

Har hatt Daniella som fastlege i over 5 år og har vært der totalt 4 ganger. Lang ventetid for og få time umulig og få akutttime. De gangene jeg har vært der har jeg hatt inntrykk av at hun helst vil bli fortest mulig ferdig. Ikke fått noen som helst hjelp eller oppfølging med kronisk sykdom. Mulig jeg har kommet på dårlige dager men de andre legene jeg har fått der når hun ikke har kunnet har faktisk vært mye bedre så jeg har byttet.

beste legen som finnes

jeg bodde i tromsø før og hadde lotfi som fastlege der. og nå i oslo har jeg henne som fastlege. veldig flink lenge.

Min beste fastlege

Har hatt henne i noen år og er den beste fastlegen jeg har hatt. Tar seg tid til å lytte og ser meg som pasient som en helhet.

kjempe fornøyd som lege

jeg har nå hatt daniella i noen år og må ærlig si at jeg er veldig fornøyd. Hun er omtenksom, profesjonell og bryr seg om sine pasienter. Er generellt veldig flink med å diagnotisere sykdommer og gi riktig medisinering eller behandling. Anbefales.

Beste legen jeg har hatt

Daniella var ikke min fastlege, men jobbet på samme legekontor. Var hos henne et par ganger og hun var rett og slett bedre på alle punkter enn de andre legene jeg har vært hos.

Dessverre ikke så fornøyd

Jeg har hatt henne som fastlege i noen år nå, og har vært hos henne kanskje 5 ganger. Hver gang har jeg følt at hun ikke har tid til meg, og ikke lytter til meg. Jeg har nå byttet lege.

God lege

Lyttende, tar deg alvorlig og effektiv

Nettbestilling av time fungerer utmerket