Daniella Lotfi

Haugerudsenteret 1 0673 Oslo
Daniella Lotfi er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Daniella Lotfi

Lite fornøyd

Har hatt Daniella som lege i 12 år. Var ikke mye hos henne men de gangene jeg var der virket hun veldig stresset og vil helst ikke ha meg der virket det som. Følger ikke opp og er veldig rask i konklusjonene sine. Kommer til å bytte nå.

Den beste legen som jeg har hatt

Snill ,smart ,klarer å finne den riktig medisin med en gang ,presis ,
Man kan stole på hennes vurdering ,aldri kommet tilbake til henne til samme sykdom

Fornøyd

Har vært ved dette legekontoret i nesten 20 år.. og Daniella har vært min fastlege i mange år alt. Hun har hjulpet til med alt jeg har hatt av problemer. Jeg har alltid fått hjelp eller henvisning videre til sykehus osv når det ligger utenfor hennes område. Selv om jeg nå bor ganske langt unna Oslo, vil jeg ikke bytte fastlege. Jeg føler at hun lytter og tar meg på alvor. Hun har til og med fått meg til å slutte å røyke! Jeg har bare positive opplevelser her, og anbefaler henne gjerne til andre.

Bryr seg ikke

Får nesten alltid time på dagen, men Lotfi virker ikke interessert, og jeg er ute av rommet hennes på 2 minutter. Dette har skjedd flere ganger i år. Jeg kommer hjem fortumlet, og irritert over å bli behandlet slik. Hun er så rask i sine svar at jeg glemmer å medbringe viktig informasjon. Hun spør lite, og gir bare smertestillende og sykemelding. 9 av 10 ganger er det enten feil på resept eller datoer på sykemelding. Jeg bytter i dag. Hatt henne i 2 år.

Ikke lyttende

Har hatt henne som fastlege i ca 2 år. Er ikke storforbruker av legetjenester men oppsøkte lege i vinter da kroppen var fullstendig i ulage og var så stiv i alt av rygg, bein og armer at jeg klarte fint lite.
Eneste som ble tilbudt var voltaren og sykmelding, så sykmelding igjen til jeg selv måtte be om henvisning til MR etter en del uker. Så måtte jeg be om henvisning til fysioterapi. Da plagene bare var blitt værre utover våren ba jeg om at det ble tatt blodprøve, men det ble avfeid fordi det var tatt blodprøve av meg for noen måneder side. Det var i forbindelse med kontoll av stoffskiftet mitt og hadde lite med dette å gjøre. Arrogant og lite villig til å høre på meg som pasient. Jeg byttet desverre