Daniella Lotfi

Ingen på venteliste

Daniella Lotfi er en av 558 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Daniella Lotfi

Kunnskapsrik, tilstedeværende og effektiv

Jeg er kjempefornøyd med Daniella som fastlege. Jeg opplever henne som faglig dyktig. Hun lytter, er forståelsesfull og gir raskt riktig hjelp på en effektiv måte. Samtidig tror jeg hun er tøff nok til de vanskelige samtalene. Anbefales!

DYKTIG

Imøtekommende,fikk raskt overblikk på min diagnose.Hadde vært bla.på legevakt og privatpraktiserende lege uten å finne ut hva det var...men Lottfi fant fort ut av den,og sendte meg videre til spesialist raskt.Har et mye bedre liv i dag.

Meget tilfredsstillende

Jeg er utrolig heldig som fikk Daniella som fastlege. Hun ser meg,hører meg er tilstede på en måte som får meg til å føle meg trygg og godt ivaretatt.

Kjempe fornøyd

jeg og familien min har hatt Daniella Lotfi som fast lege i nesten 10 år og er kjempe fornøyde med henne. Jeg personlig er kjempe glad for å ha fått henne som min fast lege. Hun er en kjempe blid person.

Kjempe fornøyd

Jeg har hatt Daniella Lotfi som fastlege i nesten 10 år og er kjempe fornøyd som har henne som fastlegen min. Hver gang jeg kommer er hun kjempe blid og når jeg har smerter og har vondt hjelper hun meg med det