Daniella Lotfi

Haugerud legesenter

2002

Haugerud legesenter Telefonnummer22 90 58 5022 90 58 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Haugerudsenteret 1 0673 Oslo
Daniella Lotfi er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Daniella Lotfi

Kjempe fornøyd

jeg og familien min har hatt Daniella Lotfi som fast lege i nesten 10 år og er kjempe fornøyde med henne. Jeg personlig er kjempe glad for å ha fått henne som min fast lege. Hun er en kjempe blid person.

Kjempe fornøyd

Jeg har hatt Daniella Lotfi som fastlege i nesten 10 år og er kjempe fornøyd som har henne som fastlegen min. Hver gang jeg kommer er hun kjempe blid og når jeg har smerter og har vondt hjelper hun meg med det

Beste legen

Jeg har hatt Daniella i 6 år. Hun er alltid prersis,imøtekommende og bruker tid på meg.
Veldig fornøyd!
Anbefales på det sterkeste

Verdens beste lege!

Først kom jeg til Daniella som oversetter til en venn som var hennes pasient. Jeg ble positivt overrasket over hennes kunnskap og tilnærming til pasienten. Nå er jeg Daniellas pasient, og hun er den beste fastlegen jeg har hatt. Hun er en dyktig lege som tar seg tid til å lytte og følge opp sine pasienter. Daniella er den beste legen i verden! Anbefaler henne på det sterkeste.

Fremstår stresset og uinteressert

Jeg har kun hatt Daniella som fastlege et års tid, men har vært hos henne relativt ofte på grunn av et trøblete svangerskap. Hun er blid og imøtekommende men hun kjenner meg ikke igjen fra gang til gang og blir like overrasket hver gang jeg forteller om mine svangerskapsrelaterte plager. Hun fremstår stresset og uinteressert og skriver sykemelding før jeg har rukket å forklare situasjonen og forventer at jeg skal forlate kontoret så fort jeg har sykemeldingen i hånda. Jeg tror aldri mine konsultasjoner har vart mer enn to minutter.