Daniella Lotfi

Haugerud legesenter

2002

Haugerud legesenter Telefonnummer22 90 58 5022 90 58 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Haugerudsenteret 1 0673 Oslo
Daniella Lotfi er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Daniella Lotfi

Ikke interessert

Har hatt henne som fastlege i 7 år. Daniella er hyggelig, men virker ofte opptatt av å få deg ut av kontoret i stede for å finne ut hva som feiler deg. Er ofte rask med diagnosen, og noe uvillig til å henvise til spesialist. Hun er også ekstremt dårlig på oppfølging og videreformidlig av svar på diverse prøver og analyser. En lege som ikke lytter godt nok, og er litt distré. Kan til tider virke arrogant. Bytter nå.

Lite fornøyd

Har hatt Daniella som lege i 12 år. Var ikke mye hos henne men de gangene jeg var der virket hun veldig stresset og vil helst ikke ha meg der virket det som. Følger ikke opp og er veldig rask i konklusjonene sine. Kommer til å bytte nå.

Den beste legen som jeg har hatt

Snill ,smart ,klarer å finne den riktig medisin med en gang ,presis ,
Man kan stole på hennes vurdering ,aldri kommet tilbake til henne til samme sykdom

Fornøyd

Har vært ved dette legekontoret i nesten 20 år.. og Daniella har vært min fastlege i mange år alt. Hun har hjulpet til med alt jeg har hatt av problemer. Jeg har alltid fått hjelp eller henvisning videre til sykehus osv når det ligger utenfor hennes område. Selv om jeg nå bor ganske langt unna Oslo, vil jeg ikke bytte fastlege. Jeg føler at hun lytter og tar meg på alvor. Hun har til og med fått meg til å slutte å røyke! Jeg har bare positive opplevelser her, og anbefaler henne gjerne til andre.

Bryr seg ikke

Får nesten alltid time på dagen, men Lotfi virker ikke interessert, og jeg er ute av rommet hennes på 2 minutter. Dette har skjedd flere ganger i år. Jeg kommer hjem fortumlet, og irritert over å bli behandlet slik. Hun er så rask i sine svar at jeg glemmer å medbringe viktig informasjon. Hun spør lite, og gir bare smertestillende og sykemelding. 9 av 10 ganger er det enten feil på resept eller datoer på sykemelding. Jeg bytter i dag. Hatt henne i 2 år.