Thao Hien Thuy Dang

Autorisasjon (2003)

Enebakk legesenter Telefonnummer64 92 35 0064 92 35 ...
Prestegårdsvn 4 1912 Enebakk
Thao Hien Thuy Dang er en av 10 fastleger i Enebakk

Siste vurderinger av Thao Hien Thuy Dang

God og snill lege

Hun ser og husker hele deg, lytter og tørr å komme med forslag. Skriver ikke resept på måfå. Pluss hun er nydelig og rolig.

Dyktig lege!

Dette er en dyktig lege som tar seg tid til å lytte. En som tydelig kan jobben sin og bryr seg om pasientene sine!

En fantastisk lege, intet mindre

Her tas ingen snarveier, hun er meget grundig. Virker også som hun har respekt innad i miljøet, såsom i forhold til sykehusene våre. Ser hele mennesket under ett, og tør faktisk komme med forslag om å sette farten ned om hun mener det vil hjelpe. Aldri problemer med henvisning til spesialist, når man trenger det.

Hun er fantastisk

En lege som ser på deg som menneske, samtidg som du er pasient. Hun setter alltid av god tid, fordi hun ønsker å være grundig og hun ønsker å vise at hun tar alle som kommer inn til henne på alvor. Hun setter av tid om du ikke kan komme til legetime, for å ringe og snakke med deg, det har hun stort sett alltid gjort med meg. Selv om man er pasient et annet sted, så vil hun vite alt, fordi hun vil vite om det er noe hun kan gjøre for deg og om hun kan hjelpe til med noe annet. Hun er et fantastisk menneske og verdens beste lege, jeg er heldig som har fått ha henne som fastlege, så lenge og jeg håper det blir mange år til, jeg føler meg trygg når jeg er hos henne. Trygg på at hun alltid gjør det riktige og at hun er grundig, det vet jeg.

Dyktig lege

Jeg har verdens beste fastlege. Hun har altid tid og tar meg på alvor. Hun er veldig profesjonell og gir seg aldri før hun finner ut hva som feiler pasienten. Hun har faktisk reddet livet mitt. Kan virkelig anbefale min lege på det sterkeste.