Thao Hien Thuy Dang

Autorisasjon (2003)

Enebakk legesenter Telefonnummer64 92 35 0064 92 35 ...
Prestegårdsvn 4 1912 Enebakk
Thao Hien Thuy Dang er en av 10 fastleger i Enebakk

Siste vurderinger av Thao Hien Thuy Dang

Godt ivaretatt.

Har hatt mitt første besøk hos henne. Følte meg godt forstått og ivaretatt, og god dialog for å sette seg inn i situasjonen. Langt bedre enn min forrige fastlege.
Nå er jeg sjelden hos lege, men når jeg først trenger en, så er det greit at man blir hørt og ivaretatt, det følger jeg at jeg gjorde her.

En lege som bryr deg.

Hun er den beste legen jeg har hatt. Hun er kunnskapsrik, og nøler ikke med å sende deg videre dersom du trenger hjelp av eksperter. Hun har verdier jeg ikke har møte hos tidligere leger, noe som muligens skyldes hennes bakgrunn. Hun stilte opp for meg da jeg virkelig trengte hjelp. Har aldri opplevd maken. Og hun følger opp. Jeg tror at hun finner bedre løsninger enn piller og krem, og det liker jeg. Hun har en tøff hverdag med lange og strevsomme arbeidsdager, og barn hjemme. Jeg bøyer meg i hatten for henne, som vi Ytringer (ellet enebakkinger) sier.

Trygg og kunnskapsrik

Byttet fastlege etter mange år. Fikk anbefalt Thao Dang av en bekjent. Grundig og kunnskapsrik lege som bryr seg om pasienten. Veldig fornøyd med ny fastlege. Hun fant ut at jeg brukte en hjertemedisin jeg ikke trengte. Ringte Ahus for å sjekke det ut. Ble til at jeg sluttet med den. Bra er det da den gav meg noen bivirkninger.

Faglig dyktig, men lite empati

Har hatt denne legen i flere år, men går nå videre til en lege som først og fremst fokuserer på pasient.
Oppleves som belærende og ganske uinteressert i hvordan pasienten opplever situasjonen man er havnet i.
Har en sjelden gang i blant opplevd god kjemi med denne legen, men har oftest gått derfra med knekt selvfølelese.
Hvis du ikke har en svært sterk psyke, så bør du finne en annen lege, etter mine opplevelser og erfaringer med vedkommende.

Ingen tillit til pasienten

Har kun en agenda overfor pasient: unngå sykemelding. Virker livredd for å ikke 'tilfredsstille' NAV og sykemeldingsstatistikk. Regner pasienten som ikke syk med mindre det kan dokumenteres i form av prøveresultater. Ønsket å være flink, men går ut over empati, medmenneskelighet etc