Enebakk Legesenter

Prestegårdsvn 4 1912 Enebakk

Siste vurderinger av behandlere ved Enebakk Legesenter

Kunnskapsrik

Lege: Pål Christian Offergaard Skrevet

Han tar deg på alvor. God til å lytte. har bred erfaring som gjør at han benytter er stor spekter av behandling og medisiner.
innbyr til tillit. og er meget respektfull

Finnes ingen bedre!

Lege: Thao Hien Thuy Dang Skrevet

Har hatt Thao som fastlege siden jeg var liten. Hun er god, trygg og tar meg alltid på alvor!
Veldig flink til å følge opp!

Grunnet flytting må jeg bytte fastlege, men skulle ønske jeg kunne ta henne med til mitt nye bosted...:)

Godt ivaretatt.

Lege: Thao Hien Thuy Dang Skrevet

Har hatt mitt første besøk hos henne. Følte meg godt forstått og ivaretatt, og god dialog for å sette seg inn i situasjonen. Langt bedre enn min forrige fastlege.
Nå er jeg sjelden hos lege, men når jeg først trenger en, så er det greit at man blir hørt og ivaretatt, det følger jeg at jeg gjorde her.

Faglig dyktig, empatisk, yter service langt utover det man kan forvente

Lege: Pål Christian Offergaard Skrevet

Offergaard viser stor forståelse og faglig innsikt når han tar deg i mot som pasient. Han utreder alt nøye og tar heller en prøve for mye. Er det ting han ikke kan gi svar på så undersøker han med sykehus eller henviser til spesialist. Han har fulgt opp min familie svært godt.

Eneste bittelille minus er at han ofte er litt forsinket men det er for meg en bagatell mot alt det andre flotte han gjør og får pasientene sine til å føle seg trygge.

Faglig dyktig empatisk menneskeljenner

Lege: Pål Christian Offergaard Skrevet

Sterk faglig og er det symptomer som krever ytterligere utredning så sender han meg videre. Dyktig coach som har fått meg til å endre livsstil så jeg kan klare meg på lave medisin doser