Enebakk Legesenter

Telefonnummer64 92 35 0064 92 35 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Prestegårdsveien 4 1912 Enebakk

Siste vurderinger av Enebakk Legesenter

Fantastisk fastlege

Lege: Pål Christian Offergaard Skrevet

Faglig dyktig, han kan veldig mye. Er han usikker, synser han ikke, men leser seg opp eller tar kontakt med sykehuset for å snakke med noen som kan det.
Viser omsorg og bryr seg.
Tar seg tid
Positiv
Beste legen som finnes

Dyktig lege og god samtalepartner.

Lege: Heidi Solhjell Lilleås Skrevet

Den aller beste legen jeg noen gang har hatt. Hun er grundig og faglig dyktig. Hun tar pasienten på allvor i undersøkelser og behandling. Er en god samtaler og kan gi gode råd.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Thao Hien Thuy Dang Skrevet

Byttet fastlege etter mange år. Fikk anbefalt Thao Dang av en bekjent. Grundig og kunnskapsrik lege som bryr seg om pasienten. Veldig fornøyd med ny fastlege. Hun fant ut at jeg brukte en hjertemedisin jeg ikke trengte. Ringte Ahus for å sjekke det ut. Ble til at jeg sluttet med den. Bra er det da den gav meg noen bivirkninger.

Tatt på alvor

Lege: Lars Erik Fikke Skrevet

På grunn av smerter måtte jeg for kort tid siden til haste-undersøkelse på Enebakk Legesenter. Måten jeg ble møtt på av dr. Fikke og de øvrig ansatte var rett ut sagt fantastisk! Det viktigste enkeltforholdet var at dr. Fikke, på tross av at undersøkelsen ikke gav et klart svar, besluttet å videresende meg til Ahus for nye, mer omfattende undersøkelser. Her kunne en bekrefte dr. Fikkes antagelser. Resultatet er at sykehuset har besluttet å følge dette opp med ytterligere undersøkelser. Deretter vil det bli avgjort hvor vidt jeg er i behov for å bli operert. - En operasjon som er relativt uproblematisk, når dette er planlagt og jeg er relativt velfungerende, men som er krevende å gjennomføre når pasienten blir akutt syk og derfor må hasteopereres. - Derfor en STOR takk til dr. Lars-Erik Fikke!

Dårlig lege som ikke tar deg på alvor

Lege: Ragna Torgersen Engstad Skrevet

Jeg byttet til Ragna etter anbefalinger av andre. Jeg forstår ikke at hun får så gode tilbakemeldinger her, hun ser ikke pasienten og er den strengeste legen til å skrive ut smertestillende, det sier hun selv. Styr unna om du er kronisk syk eller trenger ekstra oppfølging. Mere usympatisk lege skal du lete lenge etter.