Enebakk Legesenter

Prestegårdsveien 4 1912 Enebakk

Siste vurderinger av Enebakk Legesenter

Faglig dyktig, empatisk, yter service langt utover det man kan forvente

Lege: Pål Christian Offergaard Skrevet

Offergaard viser stor forståelse og faglig innsikt når han tar deg i mot som pasient. Han utreder alt nøye og tar heller en prøve for mye. Er det ting han ikke kan gi svar på så undersøker han med sykehus eller henviser til spesialist. Han har fulgt opp min familie svært godt.

Eneste bittelille minus er at han ofte er litt forsinket men det er for meg en bagatell mot alt det andre flotte han gjør og får pasientene sine til å føle seg trygge.

Faglig dyktig empatisk menneskeljenner

Lege: Pål Christian Offergaard Skrevet

Sterk faglig og er det symptomer som krever ytterligere utredning så sender han meg videre. Dyktig coach som har fått meg til å endre livsstil så jeg kan klare meg på lave medisin doser

En lege som bryr deg.

Lege: Thao Hien Thuy Dang Skrevet

Hun er den beste legen jeg har hatt. Hun er kunnskapsrik, og nøler ikke med å sende deg videre dersom du trenger hjelp av eksperter. Hun har verdier jeg ikke har møte hos tidligere leger, noe som muligens skyldes hennes bakgrunn. Hun stilte opp for meg da jeg virkelig trengte hjelp. Har aldri opplevd maken. Og hun følger opp. Jeg tror at hun finner bedre løsninger enn piller og krem, og det liker jeg. Hun har en tøff hverdag med lange og strevsomme arbeidsdager, og barn hjemme. Jeg bøyer meg i hatten for henne, som vi Ytringer (ellet enebakkinger) sier.

Topp lege!

Lege: Kamran Ashraf Butt Skrevet

Meget fornøyd. Alltid tid til pasienten. Bor selv ikke lenger i kommunen. Kommer ikke bytte lege selvom det nå er en bit og kjøre.

Fantastisk fastlege

Lege: Pål Christian Offergaard Skrevet

Faglig dyktig, han kan veldig mye. Er han usikker, synser han ikke, men leser seg opp eller tar kontakt med sykehuset for å snakke med noen som kan det.
Viser omsorg og bryr seg.
Tar seg tid
Positiv
Beste legen som finnes