Enebakk Legesenter

Tlf: 64 92 35 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Enebakk Legesenter

Kjempeflink og nøye

Lege: Ragna Torgersen Engstad Skrevet

Veldig hyggelig og flink. Hun foretar grundige undersøkelser og lytter til pasienten. Kan virkelig anbefales.

Anbefales!

Lege: Ragna Torgersen Engstad Skrevet

Den beste legen jeg har hatt. Har hatt 4 fastleger. Lytter, tar pasienten på alvor, er oppriktig engasjert i pasienten og ønsker å undersøke grundig.

Ikke så fornøyd desverre

Lege: Ragna Torgersen Engstad Skrevet

Synes det er rart at denne legen får så gode tilbakemeldinger... Jeg har kroniske plager og har brukt ting med rød trekant på i alle år. Dette er Ragna helt imot. Så folk får bare gå å lide... Synes hun mangler empati og forståelse.

Fantastisk!

Lege: Ragna Torgersen Engstad Skrevet

Hun får ting gjort, og tar deg på alvor. Hun er den beste legen jeg har hatt og anbefaler henne gjerne til andre!

Fantastisk fin lege.

Lege: Torgeir Landvik Skrevet

Legen tar den tiden det tar og hører på hva jeg har å si. Jeg føler at mine plager blir tatt på alvor. Han lytter og lar pc`n være mens vi snakker.. Legen ser meg og lytter og forklarer.
Har bare godt å si om han. Han har hjulpet meg med alt jeg har kommet og trengt hjelp til.

Ekte humanist

Lege: Ane Terese Lørdahl Tjernæs Skrevet

Beklagelig at man ikke kan forvente at alle leger er som Tjernæs. Hun tar pasienten på alvor. Ser mennesket. Utviser forståelse for den situasjonen man er i og er veldig empatisk. Gir en trygghet for at legen er der for pasienten.

Ingen tillit til pasienten

Lege: Thao Hien Thuy Dang Skrevet

Har kun en agenda overfor pasient: unngå sykemelding. Virker livredd for å ikke 'tilfredsstille' NAV og sykemeldingsstatistikk. Regner pasienten som ikke syk med mindre det kan dokumenteres i form av prøveresultater. Ønsket å være flink, men går ut over empati, medmenneskelighet etc

Blant de beste legene jeg har hatt.

Lege: Torgeir Landvik Skrevet

Legen lytter og er rolig. Sender henvisning når det trengs.
Ringer meg når prøvene er klare. Ikke sms.
Virker vare en erfaren å flink lege.
Stresser ikke.

Beste legen noensinne!

Lege: Heidi Solhjell Lilleås Skrevet

Lilleås er nok den beste legen jeg har hatt noensinne.
Hun er dyktig , grundig og helt fantastisk på oppfølging.
Etter tester og prøvesvar sender hun alltid raskt brev, også om prøvene er fine.
Hun følger opp sine henvisninger videre til spesialister, og tar gjerne oppfølgingstimer.
Skulle bare ønske hun ikke var så populær , blir litt ventetid på ledig time :-)
Kan virkelig anbefales!!

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Pål Christian Offergaard Skrevet

Meget imøtekommende, tilstedeværende, tar seg god tid å høre på hva du har å si, sender deg til videre oppfølging, meget meget dyktig. Det er den aller beste legen jeg har vært hos noen gang. Han er helt unik. Gikk fra legen med en særdeles god følese. Jeg er veldig takknemlig for at han har blitt min fast lege.

Kunnskapsrik og står på for pasienten når det gjelder.

Lege: Lars Erik Fikke Skrevet

Trivelig og direkte. Hjelpsom når det gjelder å stå på. Lytter, gir råd, passe belærende.

Står på for pasienten og tar seg tid til en kort prat. Roer på den måten pasienten.

Fantastisk flink lege!

Lege: Ragna Torgersen Engstad Skrevet

Hyggelig lege som lytter, vurderer og tar pasienten seriøst. Jeg er lykkelig over å endelig ha funnet en fastlege som jeg kjenner meg trygg på. Anbefales!

beste legen jeg har hatt

Lege: Pål Christian Offergaard Skrevet

får deg til å slappe av virker som han har allverdens tid til deg. man føler seg som en velkommen og spesiell pasient.

Kjempeflink og hyggelig

Jeg vil gjerne gi all min ros til Kamran A.Butt
Han ordner alltid opp å hjelper med hyggelig tone å smiler å trøster når man trenger det, flink å trygg

Lyttende

Lege: Kamran Ashraf Butt Skrevet

En lege som anbefales på det sterkeste. Han lytter, bryr seg og prøver å finne løsninger.
Et stort pluss er at han spør andre leger om råd. Noe som gjør at jeg følte meg trygg hos han.

kjempe fornøyd

Lege: Kamran Ashraf Butt Skrevet

Butt er en lege jeg liker veldig godt. Han lytter til det du har å si. Han tar deg alvorlig og vurdere det som blir sakt. Hjelpsom og følger opp hele veien. Akurat slik jeg ønsker min fastlege skal være. Ønsker ikke å bytte fastlege.

Superfornøyd med denne fastlegen

Lege: Kamran Ashraf Butt Skrevet

Dette er den første fastlegen jeg har hatt i voksen alder jeg føler tar seg tid til å høre på meg og hva som er galt. Han tar tid til å finne rett diagnose og er alltid hyggelig og profesjonell.

En veldig god lege

Lege: Kamran Ashraf Butt Skrevet

Jeg har bare positivt å si om dr.Butt. Han er hyggelig, flink og forståelsesfull. Føler meg trygg med han som fastlege.

Fantastisk lege, som lytter.

Lege: Kamran Ashraf Butt Skrevet

Har han i flere år nå, og er utrolig fornøyd.
Han tar ting seriøst og er pålitelig.
Legesenteret er så som så, men i helheten er det legen som teller.

Flink lege, lytter, gir råd og viser empati

Lege: Kamran Ashraf Butt Skrevet

Byttet til Butt fra nyttår 2014/2015. Ved første time hadde han satt seg godt inn i min journal og supplerte med spm slik at han fikk en bedre innsikt i hva jeg har av behov. Anbefales.