Enebakk Legesenter

Prestegårdsveien 4 1912 Enebakk

Siste vurderinger av Enebakk Legesenter

Faglig dyktig empatisk menneskeljenner

Lege: Pål Christian Offergaard Skrevet

Sterk faglig og er det symptomer som krever ytterligere utredning så sender han meg videre. Dyktig coach som har fått meg til å endre livsstil så jeg kan klare meg på lave medisin doser

En lege som bryr deg.

Lege: Thao Hien Thuy Dang Skrevet

Hun er den beste legen jeg har hatt. Hun er kunnskapsrik, og nøler ikke med å sende deg videre dersom du trenger hjelp av eksperter. Hun har verdier jeg ikke har møte hos tidligere leger, noe som muligens skyldes hennes bakgrunn. Hun stilte opp for meg da jeg virkelig trengte hjelp. Har aldri opplevd maken. Og hun følger opp. Jeg tror at hun finner bedre løsninger enn piller og krem, og det liker jeg. Hun har en tøff hverdag med lange og strevsomme arbeidsdager, og barn hjemme. Jeg bøyer meg i hatten for henne, som vi Ytringer (ellet enebakkinger) sier.

Topp lege!

Lege: Kamran Ashraf Butt Skrevet

Meget fornøyd. Alltid tid til pasienten. Bor selv ikke lenger i kommunen. Kommer ikke bytte lege selvom det nå er en bit og kjøre.

Fantastisk fastlege

Lege: Pål Christian Offergaard Skrevet

Faglig dyktig, han kan veldig mye. Er han usikker, synser han ikke, men leser seg opp eller tar kontakt med sykehuset for å snakke med noen som kan det.
Viser omsorg og bryr seg.
Tar seg tid
Positiv
Beste legen som finnes

Dyktig lege og god samtalepartner.

Lege: Heidi Solhjell Lilleås Skrevet

Den aller beste legen jeg noen gang har hatt. Hun er grundig og faglig dyktig. Hun tar pasienten på allvor i undersøkelser og behandling. Er en god samtaler og kan gi gode råd.