Enebakk Legesenter

Prestegårdsveien 4 1912 Enebakk

Siste vurderinger av Enebakk Legesenter

Ikke så fornøyd desverre

Lege: Ragna Torgersen Engstad Skrevet

Synes det er rart at denne legen får så gode tilbakemeldinger... Jeg har kroniske plager og har brukt ting med rød trekant på i alle år. Dette er Ragna helt imot. Så folk får bare gå å lide... Synes hun mangler empati og forståelse.

Fantastisk!

Lege: Ragna Torgersen Engstad Skrevet

Hun får ting gjort, og tar deg på alvor. Hun er den beste legen jeg har hatt og anbefaler henne gjerne til andre!

Fantastisk fin lege.

Lege: Torgeir Landvik Skrevet

Legen tar den tiden det tar og hører på hva jeg har å si. Jeg føler at mine plager blir tatt på alvor. Han lytter og lar pc`n være mens vi snakker.. Legen ser meg og lytter og forklarer.
Har bare godt å si om han. Han har hjulpet meg med alt jeg har kommet og trengt hjelp til.

Ekte humanist

Lege: Ane Terese Lørdahl Tjernæs Skrevet

Beklagelig at man ikke kan forvente at alle leger er som Tjernæs. Hun tar pasienten på alvor. Ser mennesket. Utviser forståelse for den situasjonen man er i og er veldig empatisk. Gir en trygghet for at legen er der for pasienten.

Ingen tillit til pasienten

Lege: Thao Hien Thuy Dang Skrevet

Har kun en agenda overfor pasient: unngå sykemelding. Virker livredd for å ikke 'tilfredsstille' NAV og sykemeldingsstatistikk. Regner pasienten som ikke syk med mindre det kan dokumenteres i form av prøveresultater. Ønsket å være flink, men går ut over empati, medmenneskelighet etc