Marko Radosav Milanovic

Grønland Helsesenter A/S .

2006

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Grønland Helsesenter A/S .
Motzfeldts gate 1 0187 Oslo
Marko Radosav Milanovic er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marko Radosav Milanovic

ikke pra

dårlig lege ikke respekt pasienter Dr. Laerai pasientforhold og taler høyt og respekterer ikke pasienten og går langt utover pasienten og kritiserer pasienten mye.ikke ta hensyn.

veldig flink lege

veldig flink lege.har, får veldig god hjelp når jeg er hos han. Lyter og er med hele tiden. anbefales på det starkeste

Utilgjengelig

Nytter ikke å ha en fastlege du ikke får tak i, og må ved flere anledninger ty til legevakta istedenfor. Synes også ting går litt fort i svingene, og jeg stolte ikke på han til slutt. Byttet lege.

Beste fastlegen jeg har hatt

Veldig flink lege, som tar deg på alvor og hjelper deg med engang. Kan bestille time, og allerede dagen etter eller et par dager etter får jeg time.

Er tilgjengelig og bryr seg om deg

Jeg har benyttet Marko som fastlege siden 2011 og har kun positive erfaringer med han. Det er både raskt og enkelt å få time, og jeg har som regel fått time samme dag eller neste dag. Han har en ganske mild personlighet og viser at han husker deg og er opptatt av hvordan du har det. Han lytter til deg og tar dine bekymringer på alvor. I tilfeller hvor jeg kun trenger å få fornyet en resept trenger jeg ofte bare å ta en telefon, så er resepten fornyet i løpet av dagen uten at jeg trenger å gå til legen.

Beste legen jeg hatt

Marko er den beste legen jeg hatt. Han liker rak-på-sak kommunikasjon og ingen bullshit. Gå til han og si direkt som det er så hjelper han deg med problemet ditt. Han er erlig og rask. Hade lege vård vart privatisert då hadde jeg betalt får å få en lege som Marko Radosav Milanovic

Ubehagelig legetime

Milanovic er en dårlig lege. Han lytter ikke hva som feiler man. Han lar man ikke forklare, siden timen har gått over før 5 minnuter.

Elendig behandling

Jeg har som sett ikke vært syk og dermed ikke vært i kontakt mye med denne legen, men jeg har alltid opplev at han ikke tar eller gjør en ordentlig/grundig undersøkelse. Jeg måte komme tilbake til han, siden gangen før fikk jeg en elendig legetime mindre enn 5 minutters time og så vidt ikke har fått snakke om mine plager. Jeg velger heler å ta sjansen med ny fastlege.

Veldig hyggelig, men gjorde ting jeg var uenig i.

Jeg smilte alltid når jeg gikk ut fra kontoret til Marko, fordi han var så behagelig å snakke med. Her har andre leger noe å lære.
Dessverre skjedde to ting som gjorde at jeg likevel ville bytte: 1. Han testet meg for noe jeg ikke var informert om at han ville teste. 2. Han sendte meg til privatpraktiserende spesialist (som jo da koster mere), uten å informere om at denne var privat i steden for offentlig.

Avvist

Jeg hadde Marko som fastlege og besøkte han to ganger. Han er hyggelig å snakke med, men hvis noe blir for vanskelig for han får man nesten beskjed om å ta seg sammen. Jeg hadde et alvorlig problem som jeg etter mye gru tok opp, og ble møtt med avvisning og skam. Det var ingen god opplevelse og jeg gråt etterpå.

Lite tillitsvekkende

Jeg byttet til Marko for relativt kort tid siden og har bare hatt noen få konsultasjoner med ham. Han fremstår som vennlig og effektiv og det har vært lett å få time hos ham på kort varsel, men han oppfører seg på en måte som gir meg lite tillit til ham faglig: Han lytter ikke til meg skikkelig, avbryter meg når jeg forteller om hvorfor jeg er der, trekker konklusjonene uten å ha hørt alt jeg har å si, og sender inn e-resepter på medikamenter før han egentlig har hørt hva som er problemet eller har spurt meg om dette er noe jeg er enig i eller vil prøve. Jeg har nå byttet til en annen lege

En utrivelig person

Jeg har gått hos Milanovic i nærmere to år. I denne tiden kan jeg ikke, under noen av timene jeg har hatt, si at jeg har opplevd å blitt tatt vare på av en omsorgsfull person som ønsker mitt beste.
MIlanovic er derimot særs interessert i at man skal, så fort som mulig, forklare problemet, oppgi ønsket resept, og komme seg ut.

Jeg er ikke imponert over behandlingen hos Milanovic og bytter nå fastlege.
Forhåpentligvis til en som har tid til sine pasienter.

Ok lege.

Hatt Marko som fastlege , og var veldig fornøyd. Litt språkproblemer av og til,men hvem har ikke det med leger i nordnorge i dag. Savner han enda,følte at han brydde seg,og at han hadde tid til oss.kjenner ikke mannen igjen i noen av kommentarene her under.

Enkelt og greit en dårlig lege

Positivt: Man får time relativt raskt.

Negativt: Du kommer inn til et møkkete legekontor og gir beskjed om at du har kommet til timen din til damen i skranken. Hun virker mest oppgitt og skulle ønske hun var alle andre steder enn akkurat der.
Når du blir kalt inn får du tidenes slappeste håndtrykk av denne legen. Da man er inne hos han oppfattes han som stressende og veldig dårlig til å lytte. Han ønsker alltid å sende deg ut igjen fortest mulig.

Om han er faglig dyktig er umulig å si. Jeg har vært hos han 3 ganger og aldri vært inne mer enn 4 minutter (ingen overdrivelse!).

Har nå selvfølgelig byttet fastlege, og anbefaler ingen å gå til Marko med siden plager eller problemer.

Rotete legekontor

Lang ventetid, men ble raskt enige om at jeg kunne ta de prøvene jeg ville.
Ytterligere venting og rot frem og tilbake ble det da jeg skulle ta en enkel blodprøve fordi de manglet personal på jobb. Senere viste det seg at de i tillegg hadde rotet bort deler av svarsprøvene.

Elendig lege

Han er en imøtekommende og hyggelig fyr, men det stopper der. Han snakker over hodet på deg, tar seg ikke tid til å undersøke eller høre på hva du sier/dine opplevelser. Sender deg videre til ditt og datt, noe som fører til at de man blir henvist til ikke tar deg på alvor. Jeg har hatt en alvorlig hudsykdom som fører til ubehagelige blemmer som blør, og han mente det var utslett og fikk meg til å kjøpe salver.

I tillegg er det møkkete, rotete og dårlig lukt i hele lokalet. Dårlige helsesekretærer (forøvrig en gutt også), de har ikke klart å ta blodprøver på meg noen av gangene og henvist meg videre. Dårlig hygiene, i og med at han ber meg om å kle av meg i besøksstolen...

Positivt: Lite ventetid på kontoret, men det er antagelig fordi han ikke tar seg tid til å undersøke.

Grundig, sympatisk og fokusert på hele mennesket.

Dette er den aller beste legen jeg har møtt. Han tok meg på alvor og sørget for å få oversikt over hele meg og hjalp meg videre da jeg trengte det. Som andre har skrevet minner han pasienten om behovet for å ta tak i egen situasjon for å bli bedre. Dette var svært relevant i mitt tilfelle.
Ærligheten, grundigheten og tålmodigheten hans gjør at jeg har full tillit til ham og vil gladelig anbefale ham videre.

Jeg skulle ønske Grønland Helsesenter var tilrettelagt for barnevogn, slik at min kone med vårt felles spedbarn kunne kommet seg inn der og bruke Marko R. Milanovic som fastlege.

Nedlatende OVENIFRA- og nedholdning

Snakket og snakket, som om han visste alt om meg. Det viste seg at journalen ikke var lagt inn på dataen, når jeg omsider slapp til ordet, da så vidt. Det ble nok med den ene gangen, mens jeg holdt på å skifte kunne jeg gjerne ta et skift til.

Arrogant og nedlatende

Jeg er sjokkert over holdningen til denne "legen". Det virker som om han har bestemt seg før han har undersøkt deg grundig. Ble totalt overkjørt når jeg ville forklare hvordan jeg hadde det. Denne legen utviste en slett og respektløs holdning ovenfor meg som pasient. Sliter fra før av med selvbildet/nerver, og ble bare nedtrykt og enda sykere etter konsultasjonene hos han..
Vil ikke anbefale han til noen.

Tålmodig

Veldig sympatisk lege som bruker tid på å finne ut problemet. Positiv og hyggelig.