Marko Radosav Milanovic

Grønland Helsesenter A/S .

2006

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

14 av 1900

Grønland Helsesenter A/S .
Motzfeldts gate 1 0187 Oslo
Marko Radosav Milanovic er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marko Radosav Milanovic

Bra

Marco er flink lege anbefales sterkest. Han lyttes og finner fort låsninger som er relatert problemene en har.

Anbefales ikke

Marko har vært fastlegen til meg og min familie i flere år og vi alle er svært misfornøyde.Han er veldig flink til å skjelle ut andre og kritisere/krangle om alt og ingenting.
Når man tar prøver hos en annen og svarene skal til Marko for eventuelt videre oppfølgning så har jeg aldri fått beskjed av han ,selv om når noe er galt. Jeg gikk rundt i 2 måneder uten å vite at jeg hadde kritisk lave verdier på vitaminer og høye lever verdier.Han vil ha deg inn og ut av kontoret raskest mulig.Man føler seg ydmyket og er nesten på gråten når man er på vei ut.
Heldigvis har vi byttet lege.

forferdelig dårlig

Han har ikke respekt for pasienter . Fra min 2år lang erfaring med han, jeg kom på at penger betyr alt for han

ikke pra

dårlig lege ikke respekt pasienter Dr. Laerai pasientforhold og taler høyt og respekterer ikke pasienten og går langt utover pasienten og kritiserer pasienten mye.ikke ta hensyn.

veldig flink lege

veldig flink lege.har, får veldig god hjelp når jeg er hos han. Lyter og er med hele tiden. anbefales på det starkeste