Marko Radosav Milanovic

Grønland Helsesenter A/S .

2006

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

0 av 1900

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Grønland Helsesenter A/S .
Motzfeldts gate 1 0187 Oslo
Marko Radosav Milanovic er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marko Radosav Milanovic

Katastrofe lege

Legen som bryr seg ikke om pasienten sin i det hele tatt. Barna var der men han har aldrig brydd seg om dem. Forferdelig.

fornøyd

En god lege forstår all slags sykdom alvorlig for å hjelpe til med hvor mye han kan være fornøyd med kommunikasjonen og de ansatte som er der.Dette er min nye lege, og jeg håper å fortsette å ha en så positiv mening av ham.

Bra

Marco er flink lege anbefales sterkest. Han lyttes og finner fort låsninger som er relatert problemene en har.

Anbefales ikke

Marko har vært fastlegen til meg og min familie i flere år og vi alle er svært misfornøyde.Han er veldig flink til å skjelle ut andre og kritisere/krangle om alt og ingenting.
Når man tar prøver hos en annen og svarene skal til Marko for eventuelt videre oppfølgning så har jeg aldri fått beskjed av han ,selv om når noe er galt. Jeg gikk rundt i 2 måneder uten å vite at jeg hadde kritisk lave verdier på vitaminer og høye lever verdier.Han vil ha deg inn og ut av kontoret raskest mulig.Man føler seg ydmyket og er nesten på gråten når man er på vei ut.
Heldigvis har vi byttet lege.

forferdelig dårlig

Han har ikke respekt for pasienter . Fra min 2år lang erfaring med han, jeg kom på at penger betyr alt for han