Marko Radosav Milanovic

Grønland Helsesenteret AS
Motzfeldts gate 1 0187 Oslo
Marko Radosav Milanovic er en av 561 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marko Radosav Milanovic

Dårlig kundeservice i resepsjonen !!!

Jeg måte ringe to ganger for å fiske et feil faktura som jeg har fått fra fastlegen. Resepsjonen seir at de skal ordne det, men igjen ingenting. Da måte jeg gå ditt personlig og snakket jeg med dem. Jeg opplevd også uprofesjonalitet når jeg skal bestille time hos legen. Dessuten vikar legen til Marko. Legen Inteasar har svært dårlig norsk språk. Nesten umulig å kommunisere med.

Alternativ og interessant tilnærming

Dette er en faglig dyktig lege som er lett tilgjengelig og svært åpen. Det jeg derimot setter mest pris på, er at han er opptatt av det psykologiske aspektet ved de fleste kroppslige plager og veileder pasienten til en dypere selvinnsikt.
En ny og berikende tilnærming!

Hold deg borte fra ham

En veldig ubehagelig opplevelse, en nervøs mann som ikke har lyst til å snakke med pasienter, skrikker og vil ikke høre det du har å si.kontoret er veldig skittent og lukter vondt .

Katastrofe lege

Legen som bryr seg ikke om pasienten sin i det hele tatt. Barna var der men han har aldrig brydd seg om dem. Forferdelig.

fornøyd

En god lege forstår all slags sykdom alvorlig for å hjelpe til med hvor mye han kan være fornøyd med kommunikasjonen og de ansatte som er der.Dette er min nye lege, og jeg håper å fortsette å ha en så positiv mening av ham.