Marko Radosav Milanovic

Grønland Helsesenter A/S . Mann, 40 år

Autorisert2006
TilleggskompetanseSjømannslege
Ledige plasser 75 av 1700
Vil du bytte til denne fastlegen?

Grønland Helsesenter A/S .

Motzfeldts gate 1 0187 Oslo
Marko Radosav Milanovic er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marko Radosav Milanovic

Beste fastlegen jeg har hatt

Veldig flink lege, som tar deg på alvor og hjelper deg med engang. Kan bestille time, og allerede dagen etter eller et par dager etter får jeg time.

Er tilgjengelig og bryr seg om deg

Jeg har benyttet Marko som fastlege siden 2011 og har kun positive erfaringer med han. Det er både raskt og enkelt å få time, og jeg har som regel fått time samme dag eller neste dag. Han har en ganske mild personlighet og viser at han husker deg og er opptatt av hvordan du har det. Han lytter til deg og tar dine bekymringer på alvor. I tilfeller hvor jeg kun trenger å få fornyet en resept trenger jeg ofte bare å ta en telefon, så er resepten fornyet i løpet av dagen uten at jeg trenger å gå til legen.

Beste legen jeg hatt

Marko er den beste legen jeg hatt. Han liker rak-på-sak kommunikasjon og ingen bullshit. Gå til han og si direkt som det er så hjelper han deg med problemet ditt. Han er erlig og rask. Hade lege vård vart privatisert då hadde jeg betalt får å få en lege som Marko Radosav Milanovic

Ubehagelig legetime

Milanovic er en dårlig lege. Han lytter ikke hva som feiler man. Han lar man ikke forklare, siden timen har gått over før 5 minnuter.

Elendig behandling

Jeg har som sett ikke vært syk og dermed ikke vært i kontakt mye med denne legen, men jeg har alltid opplev at han ikke tar eller gjør en ordentlig/grundig undersøkelse. Jeg måte komme tilbake til han, siden gangen før fikk jeg en elendig legetime mindre enn 5 minutters time og så vidt ikke har fått snakke om mine plager. Jeg velger heler å ta sjansen med ny fastlege.