Marko Radosav Milanovic

240 av 1900

Marko Radosav Milanovic er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marko Radosav Milanovic

Fæl lege

Jeg sitter der og prøver og forklare problemene mine, men han roper og avbryter og avbryter og jeg blir gal!

5 minutter inn sier han at han ikke har tid og at jeg kaster bort tiden.
Jeg får frekke ting slengt i ansiktet som at jeg prøver å manipulere han, hva mener han med det?!

Nei fysj! At slike leger finns er bare helt utrolig. Er du en ny pasient hos han så kommer dere ikke overens. Han er ikke interessert i å bli kjent med nye pasienter.

Alle tiders lege

Første gang jeg hadde vert v. Ham var jeg så glad og fornøyd etterpå.
Hadde t og m lest epikrisen min føre jeg kom tok seg tid og var åpen og ærlig om min kreftsykdom.
Mange leger kunne lære mye av Dr. Marco.
Takk for jeg har Deg Dr. Marco.
Du er unik.
Mvh. Fra
Henne m. Kreft. Også takk t. Sekretæren. Blid og hyggelig.

Ikke verdt å ha han som fastlege.

Har hatt han som fastlege en stund, merker at han ikke leser nøye journal før og etter prøver heller, han dømmer mye av sykdommer etter sine erfaringer, er alltid raskt for så å få unna pasienten, bare en vanlig undersøkelse så sendes du til spesialisten for så å bli vurdert på nytt, for undersøkelsen.

Kjempeflink

Han tar deg pä alvor,har veldig stor kunnskap og erfaring. Jeg føler meg trygg og ivaretatt. Det er lett å få time hos ham. Jeg har vært pasient hos ham i mange år og ville aldri byttet fastlege.

Forferdelig legekontor

Jeg ble pasient i Grønland helsesenteret og hos legen Marko Radosav Milanovic fra 01.02.2022. Jeg er ikke ofte syk. Når jeg har ringt den 28.03.2022 fordi jeg måtte ha sykemelding for en dag - måtte jeg ringe 30 ganger og er ikke kommet frem. Da har jeg gitt opp og tatt en egenmelding i stedet. For å ikke snakke om at jeg har ikke fått medisin jeg trenger - fordi jeg får ikke dem i telefon. Har byttet lege med engang. Dårlig service! Forferdelig. Ikke anbefaler. Hvordan skal man få hjelp når man må ringe 30 ganger og får ingen til å snakke med?!