Nazia Batool Mukhtar

Linderudklinikken Kvinne, 44 år

Autorisert2002
Ledige plasser 185 av 1600
Vil du bytte til denne fastlegen?

Linderudklinikken

Veitvetveien 8 0596 Oslo
Nazia Batool Mukhtar er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Nazia Batool Mukhtar

Åpen, lyttende og dyktig

Nazia er en meget dyktig fastlege som alltid tar meg på alvor, lytter til meg og kommer med gode vurderinger og råd. Jeg har stor tillit til henne som lege og person, og trygghet og tillit til legen er noe jeg setter høyt.

En utorlig dyktig lege

Har hatt dr Mukhtar som lege i snart 10 år og er veldig fornøyd med henne som min fastlege.

En lege som lytter og bryr seg.

De få gangene hun ikke har hatt mulighet til å være til stede på legesenteret har det vært flinke vikarer som erstattere.

Hyggelig og imøtekommende

Nå har jeg endelig sett legen regelmessig etter et par år med mange vikarer. Hun er hyggelig og lar meg få ta del i avgjørelsene. Skal sies at jeg ikke har hatt noen alvorlige eller kompliserte lidelser de gangene jeg har vært hos henne. Sekretærene har vært helt greie. Relativt kort ventetid for å få time. Lokalene er ganske enkle men for meg er ikke det noe jeg bryr meg om.

Den beste lege jeg hadde i mitt live

Jeg hadde vondt i magen min i flere år og jeg har vært hos flere lege men ingen av dem viste hva årsak til det, Men Nazia fant ut til meg.
Jeg er veldig fornøyd med henne.

Den flinkeste legen i hele byen!

Jeg er så utrolig fornøyd med Nazia som min fastlege. Jeg byttet til hun og er svært fornøyd med oppfølgingen jeg får etter hvert besøk.