Nazia Batool Mukhtar

Tlf: 22 80 39 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Nazia Batool Mukhtar er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Nazia Batool Mukhtar

Åpen, lyttende og dyktig

Nazia er en meget dyktig fastlege som alltid tar meg på alvor, lytter til meg og kommer med gode vurderinger og råd. Jeg har stor tillit til henne som lege og person, og trygghet og tillit til legen er noe jeg setter høyt.

En utorlig dyktig lege

Har hatt dr Mukhtar som lege i snart 10 år og er veldig fornøyd med henne som min fastlege.

En lege som lytter og bryr seg.

De få gangene hun ikke har hatt mulighet til å være til stede på legesenteret har det vært flinke vikarer som erstattere.

Hyggelig og imøtekommende

Nå har jeg endelig sett legen regelmessig etter et par år med mange vikarer. Hun er hyggelig og lar meg få ta del i avgjørelsene. Skal sies at jeg ikke har hatt noen alvorlige eller kompliserte lidelser de gangene jeg har vært hos henne. Sekretærene har vært helt greie. Relativt kort ventetid for å få time. Lokalene er ganske enkle men for meg er ikke det noe jeg bryr meg om.

Den beste lege jeg hadde i mitt live

Jeg hadde vondt i magen min i flere år og jeg har vært hos flere lege men ingen av dem viste hva årsak til det, Men Nazia fant ut til meg.
Jeg er veldig fornøyd med henne.

Den flinkeste legen i hele byen!

Jeg er så utrolig fornøyd med Nazia som min fastlege. Jeg byttet til hun og er svært fornøyd med oppfølgingen jeg får etter hvert besøk.

Dr Nazia Batool Mukhtar

Dr. Nazia Batool Mukhtar svært flink til og forstå pasienten. Kunnskapsrik, både generelt og spesielt behagelig vesen og god resepsjonsbetjent

Ikke en god opplevelse

For å si det sånn, hvis du kun trenger å fornye e-resepten og ingen andre leger er ledige i ditt område, så velg Nazia.

Følte ikke at jeg ble tatt seriøst, og det endte med at jeg tilslutt droppet å dra til fastlegen uansett hva som var galt. Var det nødvendig å få hjelp så dro jeg til legevakten, og det var heldigvis ikke mange ganger i året.

En uinteressert og overlegen lege

En arrogant dame som sitter der kun for å tjene penger.

Hun interesserer seg ikke for å høre på deg, prøver hele tiden å avslutte samtale og tror alt du forteller henne er løgn. Hun er også dårlig til å følge opp og papirarbeidet klarer hun bare ikke.

Ikke tilstede, følger ikke opp.

Har hatt henne som fastlege i 4 år. Hun er veldig sjeldent tilstede. Kjempelang ventetid for å komme inn til legen, de er alltid forsinket. Skjønner ikke hvordan det går til, da man kanskje får 3 min med legen.
Legen er hyggelig nok, men føler ikke at hun tar meg seriøst. Følger ikke opp. Måtte nesten kjefte på vikaren for å få henvisninger som fastlegen hadde glemt å gi. Måtte til legen nå, fikk beskjed om at hun var på ferie og kom tilbake i september. Da var begeret nådd, byttet fastlege.

Ikke den beste legen akkurat

De aller fleste gangene jeg trenger time har vært for reseptfornyelser, så jeg kan ikke si så veldig mye om hennes kompetanse. Men de få gangene jeg har bestilt time pga andre ting så har jeg blitt skuffet. Hvis du ikke har symptomer på forkjølelse eller feber så virker det ikke som om hun vet hva hun snakker om.

I tillegg så føler jeg meg ukomfortabel av å være inne hos henne fordi det hele tiden virker som om hun bare vil ha meg ut derfra, og da vil ikke jeg plage henne med mine spørsmål. Men det gjelder de gangene hun faktisk er der, og det er heller ikke så ofte.

Har vært hos flere vikarer som absolutt ikke aner hva de snakker om. Jeg spør heller venner og familie (som ikke er leger) om hva de tenker. Var hos en turnuslege en gang som var fantastisk flink!

Jeg fikk relativt raskt time, men det regner jeg med er fordi jeg da var under 18 år.

Umulig å få time hos

Hadde henne som fastlege en stund, men er umulig å få time hos, dersom det ikke er noe som er planlagt. Syksom som intreffer og gjør at man må ha sykemelding, er eksempelvis helt umulig.

Ble syk i slutten av november og måtte ha en sykemelding, ble tilbudt time i midten av januar.. så måtte innom legevakta istede for tre dager sykemelding.

Også tidlgiere når jeg har ringt hit, har jeg fått samme ventetiden opp mot to måneder. Har ikke fått tak i legen i det hele tatt..

byttet fastlege.

Er aldri tilgjengelig

Hun er aldri tilgjengelig og har vikarer som er nye studenter. De kan ingenting, har byttet bort raskt. Anbefales ikke i det hele tatt.
De tar deg ikke seriøs.
uprofesjonelle. Sitter med legehåndboka hele tiden og prøver å gjette hva som feiler deg.

Utilgjenglig og har ikke tid til deg

Har hatt henne i siste 3 år og kun klart å få time hos henne 2 ganger, resten av 7-8 ganger havnet jeg hos vikarer og turnus leger. Turnusleger var faktisk bedre enn henne..

Nazia er dårlig til å stille diagnose og enda dårlig til papirarbeid. Hun klarte ikke å fylle papirer ved graviditet og glemte å ta vekt ved første konsultasjon. Får inntrykk at hun vil ha meg ut av kontoret raskest mulig.

Regn med ca 30-40 min ventetid selv om du kommer tidsnok til timen.

lite tilgjengelig og vanskelig å få time

vanskelig å bestille time, får ofte en turnus lege i stedet. lite tid og bryr seg lite.

Dårlig lokasjon etter at de flyttet vekk fra linderud senter.

Dyktig og lyttende lege

Nazia var en lyttende og dyktig lege. Jeg sluttet hos henne etter et par dårlige erfaringer med vikaren hennes, og lokasjonen var ikke optimal for meg.