Linderudklinikken

Tlf: 22 80 39 60 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Linderudklinikken

Fraværende og lite empatisk

Lege: Nazia Batool Mukhtar Skrevet

Mukhtar følger ikke opp prøvesvar. Mukhtar er fraværende. Mukhtar burde skjerpe seg og bli mer påkoblet og tilgjengelig.

topp kvalitet lege

Lege: Shah Murad Skrevet

Har hatt han som lege min, mannen kan jobben sin til 100% .
alltid på gott humør .har svar på alt vad jeg spørre om alltid rett behandling

Henviser ikke videre og er kort på kunnskap!! + ingen sympati til pas.

Lege: Shah Murad Skrevet

Ambulansepersonell kommer hjem og ringer legen for å følge opp. Legen har ikke tatt kontakt og har heller ikke tid til å følge meg opp.
Føler han har liten og null respekt og sympati.
Fraskriver ansvar og henviser ikke videre når diagnosen strekker seg utenfor hans kunnskapsområde. Han er IKKE villig til å henvise videre.

Blir fort hissig og sur og jeg er redd for å spørre om ting jeg egentlig har krav på. 70 har jeg også blitt;-( og det er ikke alltid man har krefter nok til å konkurrere og kreve. Totalt svært misfornøyd med denne legen.

Fraskriver seg ansvar

Lege: Shah Murad Skrevet

Føler ikke jeg ble møtt med forståelse. Trekker bare på skuldrene når symptomer strekker seg utenfor hans kunnskapsområde. Ikke villig til å henvise videre selv om allmennmedisinkunnskapen kommer til kort.

Veldig ovenfra og ned-holdning. Blir hissig/svært misfornøyd når man står på sitt i forbindelse med egen opplevelse av sykdom, og etterspør mer hjelp.

God lytter. Flink lege og behandler.

Lege: Shah Murad Skrevet

Han er lyttende, tålmodig og grundig. Gir deg vanligvis en god sjanse til å forklare deg og noterer grundig dine tanker og nødvendig info. Flink til å få i gang prosesser slik at du kommer videre med dine problemer. Sender deg til nødvendig spesialist når det trengs. Gir deg også de medisiner du trenger.