Linderudklinikken

Veitvetveien 8 0596 Oslo

Siste vurderinger av Linderudklinikken

meget faglig dyktig

Lege: Nazia Batool Mukhtar Skrevet

Har vært min lege så lenge som jeg kan huske, og har aldri tenkt til å bytte til en annen. Hun er faglig dyktig og profesjonell. Lytter godt og følger opp. Jeg er meget fornøyd.

veldig kunnskapsrik

Lege: Shah Murad Skrevet

veldig profesjonell lege .har hatt ham som min lege i øver 10 år mannen kan sin yrke til 100%
aldri mer enn noe minutter vente tid for komme til ham .
er tilgjengelig når jag trenger å komme for besøk.

Trygg

Lege: Nazia Batool Mukhtar Skrevet

Personlig opplever jeg at min fastlegen møter meg med respekt og lytter på mine problemer/sykdommer. Og jeg er fornøyd med denne hjelpen jeg får.

Trygg og grundig

Lege: Nazia Batool Mukhtar Skrevet

Jeg og barna mine har hatt Mukhtar som fastlege i mange år, og vi er veldig fornøyde. Jeg opplever at vi blir sett, og at hun gjør alt hun kan for å finne ut hva som er i veien. Hun er grundig og får meg til å føle meg trygg på at vi er i trygge hender. Hun er også alltid smilende og hyggelig og får meg til å føle meg velkommen.

FAGLIG DYKTIG & IMØTEKOMMENDE

Lege: Nazia Batool Mukhtar Skrevet

Jeg opplever Dr Nazia som en faglig dyktig lege. Hun utfører sine oppgaver med stor presisjon. Hun er flink til å spørre og lytte og gir god veiledning og vurdering.
I tillegg til at hun har bred og spesialisert erfaring og kompetanse innen allmennmedisin, så er det et stort pluss er at Dr Nazia også har erfaring i minoritetshelse og hun prater og forstår både urdu og punjabi i tillegg til norsk.
Hadde min mor bodd i Oslo området så hadde Dr Nazia vært førstevalget også for henne.
Jeg anbefaler Dr Nazia på det varmeste.