Shah Murad

Autorisasjon (1999)

Shah Murad er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Shah Murad

Tar meg ikke på alvor !!! dette må ta slutt !!

Jeg føler meg aldri trygg når jeg har time hos legen. Han bruker max 3-5 min på meg, og sender meg ut. Jeg spør spørsmål men får aldri et ordentlig svar.

veldig kunnskapsrik

veldig profesjonell lege .har hatt ham som min lege i øver 10 år mannen kan sin yrke til 100%
aldri mer enn noe minutter vente tid for komme til ham .
er tilgjengelig når jag trenger å komme for besøk.

Henviser ikke videre og er kort på kunnskap!! + ingen sympati til pas.

Ambulansepersonell kommer hjem og ringer legen for å følge opp. Legen har ikke tatt kontakt og har heller ikke tid til å følge meg opp.
Føler han har liten og null respekt og sympati.
Fraskriver ansvar og henviser ikke videre når diagnosen strekker seg utenfor hans kunnskapsområde. Han er IKKE villig til å henvise videre.

Blir fort hissig og sur og jeg er redd for å spørre om ting jeg egentlig har krav på. 70 har jeg også blitt;-( og det er ikke alltid man har krefter nok til å konkurrere og kreve. Totalt svært misfornøyd med denne legen.

Fraskriver seg ansvar

Føler ikke jeg ble møtt med forståelse. Trekker bare på skuldrene når symptomer strekker seg utenfor hans kunnskapsområde. Ikke villig til å henvise videre selv om allmennmedisinkunnskapen kommer til kort.

Veldig ovenfra og ned-holdning. Blir hissig/svært misfornøyd når man står på sitt i forbindelse med egen opplevelse av sykdom, og etterspør mer hjelp.

God lytter. Flink lege og behandler.

Han er lyttende, tålmodig og grundig. Gir deg vanligvis en god sjanse til å forklare deg og noterer grundig dine tanker og nødvendig info. Flink til å få i gang prosesser slik at du kommer videre med dine problemer. Sender deg til nødvendig spesialist når det trengs. Gir deg også de medisiner du trenger.