Shah Murad

Tlf: 22 80 39 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Shah Murad er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Shah Murad

topp kvalitet lege

Har hatt han som lege min, mannen kan jobben sin til 100% .
alltid på gott humør .har svar på alt vad jeg spørre om alltid rett behandling

Henviser ikke videre og er kort på kunnskap!! + ingen sympati til pas.

Ambulansepersonell kommer hjem og ringer legen for å følge opp. Legen har ikke tatt kontakt og har heller ikke tid til å følge meg opp.
Føler han har liten og null respekt og sympati.
Fraskriver ansvar og henviser ikke videre når diagnosen strekker seg utenfor hans kunnskapsområde. Han er IKKE villig til å henvise videre.

Blir fort hissig og sur og jeg er redd for å spørre om ting jeg egentlig har krav på. 70 har jeg også blitt;-( og det er ikke alltid man har krefter nok til å konkurrere og kreve. Totalt svært misfornøyd med denne legen.

Fraskriver seg ansvar

Føler ikke jeg ble møtt med forståelse. Trekker bare på skuldrene når symptomer strekker seg utenfor hans kunnskapsområde. Ikke villig til å henvise videre selv om allmennmedisinkunnskapen kommer til kort.

Veldig ovenfra og ned-holdning. Blir hissig/svært misfornøyd når man står på sitt i forbindelse med egen opplevelse av sykdom, og etterspør mer hjelp.

God lytter. Flink lege og behandler.

Han er lyttende, tålmodig og grundig. Gir deg vanligvis en god sjanse til å forklare deg og noterer grundig dine tanker og nødvendig info. Flink til å få i gang prosesser slik at du kommer videre med dine problemer. Sender deg til nødvendig spesialist når det trengs. Gir deg også de medisiner du trenger.

Fornøyd

Fått timer når jeg trenger, oppfølgingen har vært adekvat og ingen ting å utsette på noe. Forsinkelser til timen skjer stort sett alltid, men det er vell noe alle legesenter har, så jeg trekker ikke for det.

Dårlig oppfølging av pasienter

Hva som kan bli bedre:
- oppfølging av pasienter
- snakke med pasienter med respekt
- bruke tid med pasientene sine og ikke bare kaste dem ut med det samme

Jeg er fornøyd

Benyttet meg av denne fastlegen siden 2003 og anbefaler han alltid til venner og familie. En lege av ypperste klasse

tar deg ikke på alvor

har har som oftest dårlig tid. tar ikke pasienten på alvor.
man må selv spørre om hendvisning. han burde gi hendvisning selv om han syntes det bør gjøres.
han skulle sende resept til apoteket men sendte resept på feil medisin. så ble mye stress.

Fornøyd

Byttet til Shah Murad i 2001 og angrer ikke på det. Han tar seg tid, er høflig og saklig. I begynnelsen (2001) var han noe unøyaktig i språket brukt på etikettene som settes på medisinene. Her har han blitt mye bedre med årene. Det eneste som kan være negativt er tilgjengelighet. Ellers veldig fornøyd.

En profesjonell lege

En veldig flink lege. Jeg kommer alltid til å bruke han. Han vet hva han driver med. Han er veldig hjelpsom og lytter til sine pasienter. Han er veldig hyggelig. Han er rett og slett en veldig erfaren lege.

den beste legen jeg har hatt

Han er en god menneskekjenner.
Han bryr seg.
Han er oppmuntrende .
han er lett og kommunisere med
De har nødtimer som gjør att kommer inn neste dag hvis det er viktig