Tonje Elin Høgdahl Mysen

Autorisasjon (1996)

Tonje Elin Høgdahl Mysen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tonje Elin Høgdahl Mysen

Dyktig og omsorgsfull

Tar meg høytidelig og lytter. En lege som jeg stoler hundre prosent på. Tar seg alltid tid til å hjelpe meg med det som bekymrer meg. Meget effektiv på den korte tiden som er satt av per pasient, og jeg er alltid fornøyd etter å ha vært hos henne til tross for at jeg har en meget alvorlig diagnose.

Sympatisk, grundig og dyktig

Har hatt henne som farlege i over 10 år. Hun følger oss godt opp, svarer rakt på henvendelser og er faglig dyktig.

Usympatisk og lite kunnskapsrik

Jeg opplever denne legen som usympatisk. Hun hverken lytter eller tror på meg som pasient, og tar meg lite seriøst.
Hun yter ikke forsvarlig helsehjelp da jeg har hatt et komplekst sykdomsbilde. Holdningene hennes ovenfor meg og mine pårørende oppleves som svært skremmende. Anbefales derfor dessverre ikke fra min side!

Trygg, vennlig og hjelpsom

Jeg opplever at jeg alltid får hjelp hos denne fastlegen. Hvis hun ikke selv er faglig sikker, kontakter hun spesialister eller evt sender hun meg videre til en spesialist. Selv om hun har det travelt, er hun alltid hyggelig og oppmerksom.

For opptatt

Kan hende hun er flink, men hun har ikke tid. Skriver ikke søknader til ekstern hjelp i tide. Helt håpløst.