Tonje Elin Høgdahl Mysen

Kringsjå Legesenter

Autorisasjon (1996)

Kringsjå Legesenter Telefonnummer22 02 03 3022 02 03 ...
Folke Bernadottesvei 32 0862 Oslo
Tonje Elin Høgdahl Mysen er en av 558 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tonje Elin Høgdahl Mysen

Sympatisk, grundig og dyktig

Har hatt henne som farlege i over 10 år. Hun følger oss godt opp, svarer rakt på henvendelser og er faglig dyktig.

Usympatisk og lite kunnskapsrik

Jeg opplever denne legen som usympatisk. Hun hverken lytter eller tror på meg som pasient, og tar meg lite seriøst.
Hun yter ikke forsvarlig helsehjelp da jeg har hatt et komplekst sykdomsbilde. Holdningene hennes ovenfor meg og mine pårørende oppleves som svært skremmende. Anbefales derfor dessverre ikke fra min side!

Trygg, vennlig og hjelpsom

Jeg opplever at jeg alltid får hjelp hos denne fastlegen. Hvis hun ikke selv er faglig sikker, kontakter hun spesialister eller evt sender hun meg videre til en spesialist. Selv om hun har det travelt, er hun alltid hyggelig og oppmerksom.

For opptatt

Kan hende hun er flink, men hun har ikke tid. Skriver ikke søknader til ekstern hjelp i tide. Helt håpløst.

Dyktig, kunnskapsrik og "tilstede" for pasienten

Dr. Mysen er utrolig kunnskapsrik. Hvis det er noe hun er usikker på som allmennlege, sender hun pasienten til spesialist med en gang. Hun nøler aldri.

Et bevis på det er at jeg var hos dr. Mysen en fredag for 7 år siden. Hun så på en føflekk og på kvelden ringte hun meg og hadde fått time til hudlege allerede mandag morgen. Føflekken ble fjernet og etter noen uker ringte hudlegen meg og fortalte at den var ondartet - Malingt melanom. Så jeg er utrolig takknemlig for hennes snarrådighet.

Dr. Mysen er "menneskelig" og virker genuint interessert i pasientene sine. Når jeg er til konsultasjon, tar hun seg god tid, og hun er utrolig flink til å følge opp. Hun ringer hvis hun har tilleggsinformasjon eller for å høre hvordan ting går.

Bedre fastlege enn dr. Mysen finnes ikke :-)

mvh en takknemlig pasient -
:-)