Tonje Elin Høgdahl Mysen

Kringsjå Legesenter

1996

Ventetid

Antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Kringsjå Legesenter
Folke Bernadottesvei 32 0862 Oslo
Tlf: 22 02 03 30 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Tonje Elin Høgdahl Mysen er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tonje Elin Høgdahl Mysen

Dyktig

Hos Tonje føler jeg at jeg er i trygge hender. Hun er flink til å følge opp, og rådfører seg med eksperter om det er noe hun er usikker på. Jeg er veldig fornøyd med at jeg fikk henne som min nye fastlege høsten 2016.

Dyktig fastlege

Nøyaktig, kunnskapsrik, genuint interessert i pasienter. Følger opp og er oppdatert. Har full tillitt til henne som lege.
Veldig fornøyd :-)

Travel

Jeg er ikke fornøyd med henne. Får alltid en følelse av at jeg opptar hennes tid på en negativ måte.Mulig hun er for travel derfor en elendig kommunikasjon. I løpet av den korte tiden konsultasjonen tar besvarer hun minst en telefon.

For mange pasienter?

Jeg er lite fornøyd med henne og har nå skiftet lege. Hun har veldig dårlig tid og en får følelsen av at timen bør være over før man har fått forklart hvorfor en er kommet. Typisk er hun ikke klar til avtalt time, og en må vente uten forklaring. Det virker som hun har altfor mange pasienter til å få god nok tid til den enkelte.

En dyktig lege

Hun lytter, beroliger og forstår. Hun tar symptomer på alvor og følger deg opp. Når hun har gjort det hun kan sendes du videre til spesialister.

Veldig flink!

Kunnskapsrik, empatisk, flott dame. Jeg er veldig fornøyd. Men hun er altfor travel! Har altfor mye å gjøre. Får likevel time på dagen om det virkelig haster. God service.

Hatt henne som fastlege siden hun overtok praksisen etter dr: Lang

Nøyaktig, kunnskapsrik, genuint interessert i pasienter, følger opp og er oppdatert. Har full tillitt til henne som lege.
Kan ikke få gitt henne gode nok skussmål og er glad hun er min fastlege.

Hyggelig og profesjonell men alt for lang ventetid

Driver også som helsesøster på skolen og prioriterer nok aldri å jobbe noe ekstra for å få ned køen sin. Alltid 2-3 ukers ventetid for å få en time. Uakseptabelt. Jeg har fått nok og ser etter en ny lege, til tross for at hun er flink når du først slipper til. Anbefaler å kutte ned antall pasienter eller jobbe litt mere!

Den beste almenlegen jeg har hatt

Tonje er kunnskapsrik, følger opp, imøtekommende og oppdatert.

Veldig bra fastlege!

Tonje Høgdahl Mysen er interessert, lydhør og opptatt av pasienten. Hun er alltid hyggelig og positiv. En grundig og nøye lege som tar seg tid til å se pasienten. Anbefales!

Glimrende allmenlege.

Hele familien, 2 store og 2 små, er alle veldig fornøyde med tilgjengelighet, kunnskaper og hjelpsomheten hennes.