Tonje Elin Høgdahl Mysen

Kringsjå Legesenter

1996

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Kringsjå Legesenter Telefonnummer22 02 03 3022 02 03 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Folke Bernadottesvei 32 0862 Oslo
Tonje Elin Høgdahl Mysen er en av 538 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tonje Elin Høgdahl Mysen

For opptatt

Kan hende hun er flink, men hun har ikke tid. Skriver ikke søknader til ekstern hjelp i tide. Helt håpløst.

Dyktig, kunnskapsrik og "tilstede" for pasienten

Dr. Mysen er utrolig kunnskapsrik. Hvis det er noe hun er usikker på som allmennlege, sender hun pasienten til spesialist med en gang. Hun nøler aldri.

Et bevis på det er at jeg var hos dr. Mysen en fredag for 7 år siden. Hun så på en føflekk og på kvelden ringte hun meg og hadde fått time til hudlege allerede mandag morgen. Føflekken ble fjernet og etter noen uker ringte hudlegen meg og fortalte at den var ondartet - Malingt melanom. Så jeg er utrolig takknemlig for hennes snarrådighet.

Dr. Mysen er "menneskelig" og virker genuint interessert i pasientene sine. Når jeg er til konsultasjon, tar hun seg god tid, og hun er utrolig flink til å følge opp. Hun ringer hvis hun har tilleggsinformasjon eller for å høre hvordan ting går.

Bedre fastlege enn dr. Mysen finnes ikke :-)

mvh en takknemlig pasient -
:-)

Dyktig

Hos Tonje føler jeg at jeg er i trygge hender. Hun er flink til å følge opp, og rådfører seg med eksperter om det er noe hun er usikker på. Jeg er veldig fornøyd med at jeg fikk henne som min nye fastlege høsten 2016.

Dyktig fastlege

Nøyaktig, kunnskapsrik, genuint interessert i pasienter. Følger opp og er oppdatert. Har full tillitt til henne som lege.
Veldig fornøyd :-)

Travel

Jeg er ikke fornøyd med henne. Får alltid en følelse av at jeg opptar hennes tid på en negativ måte.Mulig hun er for travel derfor en elendig kommunikasjon. I løpet av den korte tiden konsultasjonen tar besvarer hun minst en telefon.