Tonje Elin Høgdahl Mysen

Folke Bernadottesvei 32 0862 Oslo
Tonje Elin Høgdahl Mysen er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tonje Elin Høgdahl Mysen

Dyktig

Hos Tonje føler jeg at jeg er i trygge hender. Hun er flink til å følge opp, og rådfører seg med eksperter om det er noe hun er usikker på. Jeg er veldig fornøyd med at jeg fikk henne som min nye fastlege høsten 2016.

Dyktig fastlege

Nøyaktig, kunnskapsrik, genuint interessert i pasienter. Følger opp og er oppdatert. Har full tillitt til henne som lege.
Veldig fornøyd :-)

Travel

Jeg er ikke fornøyd med henne. Får alltid en følelse av at jeg opptar hennes tid på en negativ måte.Mulig hun er for travel derfor en elendig kommunikasjon. I løpet av den korte tiden konsultasjonen tar besvarer hun minst en telefon.

For mange pasienter?

Jeg er lite fornøyd med henne og har nå skiftet lege. Hun har veldig dårlig tid og en får følelsen av at timen bør være over før man har fått forklart hvorfor en er kommet. Typisk er hun ikke klar til avtalt time, og en må vente uten forklaring. Det virker som hun har altfor mange pasienter til å få god nok tid til den enkelte.

En dyktig lege

Hun lytter, beroliger og forstår. Hun tar symptomer på alvor og følger deg opp. Når hun har gjort det hun kan sendes du videre til spesialister.