Logo for Øvre Nydalen Legesenter AS

Øvre Nydalen Legesenter AS

Logo for Øvre Nydalen Legesenter AS

Om klinikken

Velkommen til Øvre Nydalen Legesenter – et nyetablert medisinsk senter i hjertet av Nydalen. Hos oss kan du finne din nye fastlege i våre romslige og nyoppussede lokaler.

Med 5 erfarne fastleger og et team av 3 dedikerte helsesekretærer, streber vi etter å tilby den beste helsetjenesten for deg og din familie.

For oss er hver pasient unik. Du vil bli møtt av vennlige fastleger som ikke bare har bred faglig kompetanse, men også et oppriktig ønske om å ta vare på deg og din helse.

Er du på utkikk etter ny fastlege? To av våre dyktige leger har nylig fått null-hjemler, noe som betyr at de for tiden har god kapasitet:

Dr Magnus Espolin Johnson
Dr Sverre Enkerud

Siste vurderinger av behandlere ved Øvre Nydalen Legesenter AS

Ser pasienten, veldig gode forklaringer

Lege: Sverre Enkerud Skrevet

Bruker god tid med pasientene, tilgjengelig på telefon og er veldig flink til å forklare ting for pasienten. Opptrer som støttende og forståelsesfull.

Skremmende erfaring

Lege: Arezou Malekshahian Skrevet

Fastlege for min mor som er over 90 år. Arezou har gjennom lengre tid unnlatt å besvare både e-konsultasjoner og andre henvendelser om at min mor trenger hjemmebesøk, da hun ikke er i stand til å komme seg til legekontoret. Sjokkerende erfaring å se en fullstendig manglende evne/vilje til et minimum av ivaretakelse av svært skrøpelig eldre person. Det bør være et minimum at man er villig til å besvare henvendelser, og e-konsultasjoner er jo legene pliktige til å besvare. Har ikke fått noen respons til tross for gjentatte forsøk gjennom tre måneder.

Faglig dyktig og empatisk

Lege: Sverre Enkerud Skrevet

God opplevelse å bli møtt av en fastlege med faglig engasjement og varm omtanke! Tar seg tid til å høre setningen ut. Kommer med velkvalifiserte råd. Tvinger seg ikke på men er åpent nyskjerrig og deler sine refleksjoner. Slik får jeg økt min helsekompetanse. Kjenner at jeg har en på "min side" som ivaretar meg. Anbefales på det varmeste!

Trygg og ivaretatt

Lege: Sverre Enkerud Skrevet

Jeg bytter nylig til Sverre, og har fått veldig god oppfølging. Han tar seg god tid, og møter deg der du har behov for det. I forbindelse med svangerskapsoppfølging har hans oppfølging vært utslagsgivende, og han har gjort enda mer enn man kan forvente. Som for eksempel å ringe på en fredags kveld for oppfølging, eller å ta direkte kontakt med spesialist for raskere oppfølging og å være et godt medmenneske i det hele. Anbefales varmt.

En fastlege som virkelig bryr seg om pasienter

Lege: Arezou Malekshahian Skrevet

Jeg har hatt gleden av å være pasient hos denne fastlegen, og jeg er svært fornøyd med den omsorgen og profesjonaliteten hun viser i sitt arbeid. Hun er utadvendt og lett å prate med, noe som skaper en umiddelbar følelse av trygghet og tillit.

Hun tar alltid pasientens bekymringer og symptomer på alvor, og jeg har opplevd at hun nøye lytter til de utfordringene jeg har presentert. Hun er ikke bare rask med å komme med en diagnose, men hun tar seg tid til å forklare ulike behandlingsalternativer og kommer opp med gode løsninger som er tilpasset den enkelte pasients behov.

Hennes evne til å kombinere faglig kunnskap med empati og forståelse gjør henne til en eksepsjonell lege. Jeg føler meg trygg i hennes hender, og jeg kan varmt anbefale henne til alle som søker en fastlege som virkelig bryr seg om sine pasienter.