Odd Arne Nesbakken

Autorisasjon (1992)

Odd Arne Nesbakken er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Odd Arne Nesbakken

Trygg, kunnskapsrik og gir tillit

Jeg er meget fornøyd med fastlegen min. Han har henvist med flere ganger videre i systemet til hjelp for meg. Dr. Odd Arne Nesbakken er lette å snakke med og skaper tillit etter kort tid hos han. Jeg kan anbefale doktoren til andre-

Dyktig lege.

Jeg har hatt ham som fastlege i over to år. Perioder med hyppige besøk pga kronisk sykdom. Jeg syns han er veldig flink til å ta mine spørsmål seriøst uansett hvor rare de kan være, og han undersøker og følger opp. Han virker kanskje litt morsk i begynnelsen men han er ganske festlig! Han tar seg tid og stresser ikke, noe som kan bety at man må vente litt- men det gjør ingenting.

Trygg og flink lege.

Jeg har hatt som fastlege i mange år,og er fornøyd. Jeg er hos han ganske ofte og vi tar alltid en liten oppdatering om livet generelt. Sjelden forsinket,i tillegg at han tar seg tid. At han sitter og noterer på daten tar jeg som et godt tegn,da han ofte ser opp og møter blikket mitt. En fastlege jeg anbefaler.

Dyktig fastlege

Nesbakken tok en full helsesjekk første gang jeg var hos han, det har jeg aldri opplevd hos andre fastleger. Han følger opp og spør alltid de riktige spørsmålene når jeg er hos legen. Jeg blir alltid tatt på alvor og han følger opp helhetlig. Han er en bra samtalepartner om vanskelige ting. Jeg anbefaler han på det sterkeste.

Ikke flink

Jeg har vært bare 2 ganger,men følte meg ikke bra hos han,ikke fornøyd med han.Han hilser høflig,men begynner å være litt arogant på kontoret sitt,har dårlig tid og viser ikke interesse i det som jeg sier.For han ser det ut som en bagatel og for meg er det en alvorlig ting.Hade noe problemer med allergi gjennom livet mitt og hadde store problemer med allergi på kroppen i de siste 3 år.Jeg sa at det er veldig kjedelig fordi jeg vet ikke hvor allergiene kommer fra.Legen gjørde noe allergi prøve gjennom blod til meg,men det var det.Fant ikke noe den gangen.Etter kort tid så kom jeg igjen med samme type allergi,gitt meg tableter og det var det.Sendte meg ikke hos en spesialist som jobber mer med allergier og som kanksje kan udersøke mer hvor kommer mine allergiene fra.Og jeg sa til han at det er plagsomt og kjedelig å gå sånn og å vite ikke hvorfor har jeg det eller hvor kommer det fra.Ville gjerne vite,så at jeg kan beskytte meg.Han sa at allergier kommer for forskjellige grunn.Men da er det kanskje greit å undersøke det,synes jeg.Da bestemte jeg å slutte hos han og å gå hos en annen som skal kanskje vise mer forståelse for meg som pasient og for problemene mine.