Odd Arne Nesbakken

Tveita Legesenter

1992

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Tveita Legesenter Telefonnummer22 76 19 5022 76 19 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Tvetenveien 150 0671 Oslo
Odd Arne Nesbakken er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Odd Arne Nesbakken

Trygg, kunnskapsrik og forståelsesfull

Er meget fornøyd med Dr. Odd Arne Nesbakken. Han er lett å snakke med og virker dyktig faglig sett. Han er god til å lytte og skape tillit og trygghet. En fastlege jeg absolutt anbefaler.

Nøye og flink

Jeg byttet til Dr Odd A Nesbakken for ca to år siden. Har hatt tre-fire besøk hos ham og er veldig fornøyd. Han tar seg tid til å lytte og virker nøye. Kan virkelig anbefale å benytte Nesbakken som fastlege.

Dyktig og lyttende

Han lytter til hva jeg har og si. Samt er han lett å snakke med. Har ikke benyttet han så ofte, men når jeg først er hos han så føler jeg meg ivaretatt.

Trygg, kunnskapsrik og gir tillit

Jeg er meget fornøyd med fastlegen min. Han har henvist med flere ganger videre i systemet til hjelp for meg. Dr. Odd Arne Nesbakken er lette å snakke med og skaper tillit etter kort tid hos han. Jeg kan anbefale doktoren til andre-

Dyktig lege.

Jeg har hatt ham som fastlege i over to år. Perioder med hyppige besøk pga kronisk sykdom. Jeg syns han er veldig flink til å ta mine spørsmål seriøst uansett hvor rare de kan være, og han undersøker og følger opp. Han virker kanskje litt morsk i begynnelsen men han er ganske festlig! Han tar seg tid og stresser ikke, noe som kan bety at man må vente litt- men det gjør ingenting.