Odd Arne Nesbakken

Autorisasjon (1992)

Odd Arne Nesbakken er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Odd Arne Nesbakken

Ærlig, ansvarsfull

Jeg har vært hos han siden 2004. Han er en veldig flink, snill, ærlig med gode råd lege. Jeg har stor respekt for han.

Dyktig og omsorgsfull lege

Fastlegen til barna mine 5 og 18 år. Han er omsorgsfull, utrolig behagelig lege, rolig og imøtekommende, flink å lytte. Synes det var synd å bytte lege pga av flytting utenfor Oslo. Bytter tilbake hvis vi ikke er fornøyd med nye legen =) Dr. Nesbakken er alltid tilgjengelig, han ringer hvis det dukker opp noe eller om vi ønsker å prate med ham på tlf. Vi er kjempefornøyd, hyggelig og imøtekommende legesekretær også. De er veldig flinke med barn. Lett å bestille time enten på tlf eller på nettsiden.

Trygg, kunnskapsrik og forståelsesfull

Er meget fornøyd med Dr. Odd Arne Nesbakken. Han er lett å snakke med og virker dyktig faglig sett. Han er god til å lytte og skape tillit og trygghet. En fastlege jeg absolutt anbefaler.

Nøye og flink

Jeg byttet til Dr Odd A Nesbakken for ca to år siden. Har hatt tre-fire besøk hos ham og er veldig fornøyd. Han tar seg tid til å lytte og virker nøye. Kan virkelig anbefale å benytte Nesbakken som fastlege.

Dyktig og lyttende

Han lytter til hva jeg har og si. Samt er han lett å snakke med. Har ikke benyttet han så ofte, men når jeg først er hos han så føler jeg meg ivaretatt.