Odd Arne Nesbakken

Tveita Legesenter

1992

Tveita Legesenter Telefonnummer22 76 19 5022 76 19 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Tvetenveien 150 0671 Oslo
Odd Arne Nesbakken er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Odd Arne Nesbakken

Trygg og flink lege.

Jeg har hatt som fastlege i mange år,og er fornøyd. Jeg er hos han ganske ofte og vi tar alltid en liten oppdatering om livet generelt. Sjelden forsinket,i tillegg at han tar seg tid. At han sitter og noterer på daten tar jeg som et godt tegn,da han ofte ser opp og møter blikket mitt. En fastlege jeg anbefaler.

Dyktig fastlege

Nesbakken tok en full helsesjekk første gang jeg var hos han, det har jeg aldri opplevd hos andre fastleger. Han følger opp og spør alltid de riktige spørsmålene når jeg er hos legen. Jeg blir alltid tatt på alvor og han følger opp helhetlig. Han er en bra samtalepartner om vanskelige ting. Jeg anbefaler han på det sterkeste.

Ikke flink

Jeg har vært bare 2 ganger,men følte meg ikke bra hos han,ikke fornøyd med han.Han hilser høflig,men begynner å være litt arogant på kontoret sitt,har dårlig tid og viser ikke interesse i det som jeg sier.For han ser det ut som en bagatel og for meg er det en alvorlig ting.Hade noe problemer med allergi gjennom livet mitt og hadde store problemer med allergi på kroppen i de siste 3 år.Jeg sa at det er veldig kjedelig fordi jeg vet ikke hvor allergiene kommer fra.Legen gjørde noe allergi prøve gjennom blod til meg,men det var det.Fant ikke noe den gangen.Etter kort tid så kom jeg igjen med samme type allergi,gitt meg tableter og det var det.Sendte meg ikke hos en spesialist som jobber mer med allergier og som kanksje kan udersøke mer hvor kommer mine allergiene fra.Og jeg sa til han at det er plagsomt og kjedelig å gå sånn og å vite ikke hvorfor har jeg det eller hvor kommer det fra.Ville gjerne vite,så at jeg kan beskytte meg.Han sa at allergier kommer for forskjellige grunn.Men da er det kanskje greit å undersøke det,synes jeg.Da bestemte jeg å slutte hos han og å gå hos en annen som skal kanskje vise mer forståelse for meg som pasient og for problemene mine.

Flink lege - Virker kunnskapsrik

Grundig, sikker og tillitvekkende lege. Han er rask til å finne rett diagnose og behandlingsmetode, og forteller meg det jeg trenger å vite.

Håper han mister lisensen!

Dette må være den verste legen jeg noensinne har vært borti. Legetimen startet med at han satte seg ned i stolen og sa "Ja, det var noe svimmelhet og noe P-piller og noe greier, var det ikke?". Dette var helt feil, så det viser jo bare at han ikke har gjort hjemmeleksa si og bare fant på noe der og da fordi jeg så ut som en jente som sikkert kom pga. svimmelhet og p-piller!

Videre da jeg begynte å fortelle om plagene mine (som hjalt hjertet) reiste han seg opp før jeg hadde snakket ferdig og sa "ta også flytt deg litt så jeg kan sjekke deg". Da brukte han stetoskopet sitt og blodtrykksmåleren for så å konkludere med at ingenting er galt med hjertet mitt.

I 2016 er det altså sånn at bedre utstyr enn stetoskop og blodtrykksmåler, nei det har vi ikke!

I tillegg var han direkte frekk og antydet at jeg ikke snakket sant fra første sekund jeg satte meg i stolen. Det virket som om han ville ha meg ut derfra så fort som mulig. Ikke stilte han et eneste spørsmål, eller prøvde å komme til bunns i det. Han mente rett og slett at 10 sekunder med pulsmåling var nok behandling.

Håper han aldri behandler en pasient igjen. Jeg begynte til og med å gråte i stolen fordi han var så uhyggelig og tok meg så lite seriøst. Bortkastet tid og penger å gå til han rett og slett!