Odd Arne Nesbakken

Autorisasjon (1992)

Odd Arne Nesbakken er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Odd Arne Nesbakken

Meget bra

Han gjør det en fastlege skal gjøre. Han lytter og spør, og tar meg på alvor. Og viktig: han nøler ikke med å henvise videre. Han er vennlig og imøtekommende. En forbilledlig allmennpraktiker, såvidt jeg kan bedømme. Jeg er strålende fornøyd.

veldig bra

Er veldig fornøyd med fastlegen tålmodig og hvis jeg ikke har time så tar han seg tid innimellom andre pasienter

Trygg og faglig dyktig

En erfaren lege som er trygg og virker faglig dyktig. Jeg blir tatt på alvor, og har faktisk ingen forslag til hvordan ting kan bli bedre. Tror ikke jeg kommer til skifte fastlege etter de erfaringer jeg har med Nesbakken!

Bagatelliserer og mangler empati

Følte at jeg ble oversett, ble ikke tatt på alvor og det viste seg at jeg hadde gallesteiner som jeg måtte operere bort. Måtte stille min egen diagnose og kreve ultralyd. Har byttet lege.

Skuffende!

Vært hos denne legen 1 gang, kanskje i det minste laget til å gi en vurdering. Men jeg følte meg lite hørt, og at han ikke tok meg på alvor.Mulig han hadde en dårlig dag, men i ett service yrke bør man kunne trekke på smilebåndet. Dette var en dårlig opplevelse og nok til at jeg byttet fastlege etter denne ene timen.