Odd Arne Nesbakken

Autorisasjon (1992)

Odd Arne Nesbakken er en av 556 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Odd Arne Nesbakken

Trygg og faglig dyktig

En erfaren lege som er trygg og virker faglig dyktig. Jeg blir tatt på alvor, og har faktisk ingen forslag til hvordan ting kan bli bedre. Tror ikke jeg kommer til skifte fastlege etter de erfaringer jeg har med Nesbakken!

Bagatelliserer og mangler empati

Følte at jeg ble oversett, ble ikke tatt på alvor og det viste seg at jeg hadde gallesteiner som jeg måtte operere bort. Måtte stille min egen diagnose og kreve ultralyd. Har byttet lege.

Skuffende!

Vært hos denne legen 1 gang, kanskje i det minste laget til å gi en vurdering. Men jeg følte meg lite hørt, og at han ikke tok meg på alvor.Mulig han hadde en dårlig dag, men i ett service yrke bør man kunne trekke på smilebåndet. Dette var en dårlig opplevelse og nok til at jeg byttet fastlege etter denne ene timen.

Både og

Vennlig og sikkert faglig dyktig som lege, men anbefales ikke til svangerskapsomsorg og tiden etterpå. Virker litt slurvete og overser en del ting som f.eks at man har gått ned 7 kg før man er 3 mnd. på vei, ikke forståelse for svangerskapskvalme. Føler at man blir sett på som hysterisk mor og veier tyngre sinen kliniske undersøkelser på under 10 min enn mors observasjoner 24 timer i døgnet.

Dessverre ble første svangerskapskontroll jekket ned til en skuffelse fra stor forventning og glede. Men når det gjelder andre medisinske ting så har han vært helt ok.