Tomasz Pochylski

Østensjø Legesenter AS Mann, 61 år

Autorisert1990

Siste vurderinger av Tomasz Pochylski

Anbefales!

Tomasz Pochylski er den beste legen jeg har hatt - jeg hadde aldri byttet, hadde det ikke vært for at jeg flyttet til en annen by.

Han er flink, hyggelig og imøtekommende, og svært løsningsorientert. Jeg har kun positive ting å si om Dr. Pochylski.

Den beste legen noen gang jeg har hatt

En dyktig lege som ikke bruker mye tid på pc eller lese seg gjennom lommelege leksikon. Han heller tar seg god tid for pasient.

Omsorgsfull og faglig dyktig

Jeg har hatt Pochylski som fastlege i 14 år og opplever ham som omsorgsfull og faglig dyktig. Han er rask til å sende til videre til utredning dersom han er i tvil om diagnose eller behandling. Jeg synes at han er en god lytter og han tar meg og min helse på alvor. Han har mine beste anbefalinger. Dette sier jeg også på bakgrunn av at jeg er sykepleier og vet hva man skal forvente av en fastlege.

God lytter

Tar seg alltid tid og lytter, kjenner pasientene godt. Henviser videre. Hadde gjerne sett litt tettere oppfølging, men han er alltid tilgjengelig for spørsmål.

Kjempegod lege med fokus på pasienten

Tomasz Pochylski har alltid hatt tid til meg, fulgt meg opp og gitt meg enorm støtte.
Han viser omsorg og bryr seg om meg som menneske.
Han er god til å stille diagnoser og har alltid truffet midt i blinken.
Tomasz anbefales på det varmeste!