Tomasz Pochylski

Østensjø Legesenter

1990

Siste vurderinger av Tomasz Pochylski

Lyttende og dyktig til å gi riktig hjelp

Har gått til han i over 20 år og han har vært min fastlege siden ordningen startet. Får time raskt. Han tar seg alltid tid til å lytte og stiller alltid de riktige spørsmålene. Han setter seg først ved Pc når diagnosen er klar, eller han skal henvise videre.
Han er alltid blid og hyggelig, har aldri opplevd han stresset. Vil på det varmeste anbefale han.

Lyttende

Begge ungene har han som fastlege, og vi er veldig fornøyd. Han er flink til å prate med og til barna, han henviser videre ved behov, følger opp i etterkant, tar seg tid. Hadde brukt han selv også om det ikke var for lang historikk hos egen fastlege gjennom flere tiår.

Veldig god lege

Har gått til han i snart 4år, han lytter å forsøker virkelig å hjelpe. Henviser raskt om det skulle være noe å tar seg god tid til deg. Føler aldri at han har det travelt å sitter aldri igjen med spørsmål når jeg går der ifra. Håper jeg aldri må bytte lege.

Anbefales!

Tomasz Pochylski er den beste legen jeg har hatt - jeg hadde aldri byttet, hadde det ikke vært for at jeg flyttet til en annen by.

Han er flink, hyggelig og imøtekommende, og svært løsningsorientert. Jeg har kun positive ting å si om Dr. Pochylski.

Den beste legen noen gang jeg har hatt

En dyktig lege som ikke bruker mye tid på pc eller lese seg gjennom lommelege leksikon. Han heller tar seg god tid for pasient.