Tomasz Pochylski

Autorisasjon (1990)

Tomasz Pochylski er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tomasz Pochylski

Ikke fornøyd

Er ikke ofte innom fastlegen men når jeg først hadde behov for oppfølging manglet jeg det totalt hos denne legen.

Føler heller ikke at jeg ble tatt på alvor eller at jeg ble lyttet til. Når jeg først var der var hadde han det super travelt.

Kunnskapsrik

Han er ikke min fastlege, men jeg fikk time hos han da min lege var ikke tilgjengelig for akutt time.
Min liten vesla på 9 mnd hostet mye og var ikke i fin form. Jeg forklarte symptomene til han, og selv om timen gikk veldig fort, men han tok alle nødvendige prøver, kom med diagnose, visste akkurat hva slags sykdom hun hadde, og hvilke behandling hun skulle få. Jeg har aldri vært hos en så flink og effektivt lege som han før. Rett og slett IMPONERT.

Dyktig og hyggelig lege

Dyktig og kunnskapsrik lege det er lett å snakke med. Pochylski lytter og spør, er god til å følge opp og er en lege det er lett å ha tillit til. Anbefales på det varmeste!!!

Bedre lege kan man ikke få.

Har hatt Tomasz som min fastlege i snart 15 år. Han er kunnskapsrik, sympatisk, nysgjerrig, støttende og ydmyk. Han har alltid tid til meg, men er allikevel sjeldent forsinket. Henviser raskt videre om det er noe som ikke kan løses på kontoret. Nå har jeg flyttet og så meg derfor nødt til å bytte fastlege, noe jeg aldri hadde gjort ellers. Tror ikke det finnes en bedre lege enn han, som i tillegg har en god dose med humor. Anbefales på det sterkeste! Håper en vakker dag på å kunne komme tilbake på listene hans. Østensjø legesenter er lette å komme i kontakt med på telefon og det er enkelt å bestille time på sms. Legesenteret oppleves som veldig tilgjengelige, kompetente og hyggelige.

Lyttende og dyktig til å gi riktig hjelp

Har gått til han i over 20 år og han har vært min fastlege siden ordningen startet. Får time raskt. Han tar seg alltid tid til å lytte og stiller alltid de riktige spørsmålene. Han setter seg først ved Pc når diagnosen er klar, eller han skal henvise videre.
Han er alltid blid og hyggelig, har aldri opplevd han stresset. Vil på det varmeste anbefale han.