Tomasz Pochylski

Østensjø Legesenter AS Mann, 62 år

Autorisert1990

Siste vurderinger av Tomasz Pochylski

Veldig god lege

Har gått til han i snart 4år, han lytter å forsøker virkelig å hjelpe. Henviser raskt om det skulle være noe å tar seg god tid til deg. Føler aldri at han har det travelt å sitter aldri igjen med spørsmål når jeg går der ifra. Håper jeg aldri må bytte lege.

Anbefales!

Tomasz Pochylski er den beste legen jeg har hatt - jeg hadde aldri byttet, hadde det ikke vært for at jeg flyttet til en annen by.

Han er flink, hyggelig og imøtekommende, og svært løsningsorientert. Jeg har kun positive ting å si om Dr. Pochylski.

Den beste legen noen gang jeg har hatt

En dyktig lege som ikke bruker mye tid på pc eller lese seg gjennom lommelege leksikon. Han heller tar seg god tid for pasient.

Omsorgsfull og faglig dyktig

Jeg har hatt Pochylski som fastlege i 14 år og opplever ham som omsorgsfull og faglig dyktig. Han er rask til å sende til videre til utredning dersom han er i tvil om diagnose eller behandling. Jeg synes at han er en god lytter og han tar meg og min helse på alvor. Han har mine beste anbefalinger. Dette sier jeg også på bakgrunn av at jeg er sykepleier og vet hva man skal forvente av en fastlege.

God lytter

Tar seg alltid tid og lytter, kjenner pasientene godt. Henviser videre. Hadde gjerne sett litt tettere oppfølging, men han er alltid tilgjengelig for spørsmål.