Tomasz Pochylski

Østensjø Legesenter

1990

Siste vurderinger av Tomasz Pochylski

Lyttende og dyktig til å gi riktig hjelp

Har gått til han i over 20 år og han har vært min fastlege siden ordningen startet. Får time raskt. Han tar seg alltid tid til å lytte og stiller alltid de riktige spørsmålene. Han setter seg først ved Pc når diagnosen er klar, eller han skal henvise videre.
Han er alltid blid og hyggelig, har aldri opplevd han stresset. Vil på det varmeste anbefale han.

Lyttende

Begge ungene har han som fastlege, og vi er veldig fornøyd. Han er flink til å prate med og til barna, han henviser videre ved behov, følger opp i etterkant, tar seg tid. Hadde brukt han selv også om det ikke var for lang historikk hos egen fastlege gjennom flere tiår.

Veldig god lege

Har gått til han i snart 4år, han lytter å forsøker virkelig å hjelpe. Henviser raskt om det skulle være noe å tar seg god tid til deg. Føler aldri at han har det travelt å sitter aldri igjen med spørsmål når jeg går der ifra. Håper jeg aldri må bytte lege.

Anbefales!

Tomasz Pochylski er den beste legen jeg har hatt - jeg hadde aldri byttet, hadde det ikke vært for at jeg flyttet til en annen by.

Han er flink, hyggelig og imøtekommende, og svært løsningsorientert. Jeg har kun positive ting å si om Dr. Pochylski.

Den beste legen noen gang jeg har hatt

En dyktig lege som ikke bruker mye tid på pc eller lese seg gjennom lommelege leksikon. Han heller tar seg god tid for pasient.

Omsorgsfull og faglig dyktig

Jeg har hatt Pochylski som fastlege i 14 år og opplever ham som omsorgsfull og faglig dyktig. Han er rask til å sende til videre til utredning dersom han er i tvil om diagnose eller behandling. Jeg synes at han er en god lytter og han tar meg og min helse på alvor. Han har mine beste anbefalinger. Dette sier jeg også på bakgrunn av at jeg er sykepleier og vet hva man skal forvente av en fastlege.

God lytter

Tar seg alltid tid og lytter, kjenner pasientene godt. Henviser videre. Hadde gjerne sett litt tettere oppfølging, men han er alltid tilgjengelig for spørsmål.

Kjempegod lege med fokus på pasienten

Tomasz Pochylski har alltid hatt tid til meg, fulgt meg opp og gitt meg enorm støtte.
Han viser omsorg og bryr seg om meg som menneske.
Han er god til å stille diagnoser og har alltid truffet midt i blinken.
Tomasz anbefales på det varmeste!

Flink

Han vet hva må gjøres og hvor henvises. Alltid blid og hyggelig.

Ok

Tar seg tid og lytter. Henviser videre.
Ingen oppfølging, du må ta kontakt selv.

Fin fyr

Tar seg tid og lytter. Tydelig. Henviser videre og det er bra.

god

ta seg tid for å høre på pasienten, tålmodig, angasjert