Tomasz Pochylski

Østensjø Legesenter

1990

Østensjø Legesenter Telefonnummer23 12 61 8023 12 61 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vetlandsveien 99/101 0685 Oslo
Tomasz Pochylski er en av 534 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tomasz Pochylski

Bedre lege kan man ikke få.

Har hatt Tomasz som min fastlege i snart 15 år. Han er kunnskapsrik, sympatisk, nysgjerrig, støttende og ydmyk. Han har alltid tid til meg, men er allikevel sjeldent forsinket. Henviser raskt videre om det er noe som ikke kan løses på kontoret. Nå har jeg flyttet og så meg derfor nødt til å bytte fastlege, noe jeg aldri hadde gjort ellers. Tror ikke det finnes en bedre lege enn han, som i tillegg har en god dose med humor. Anbefales på det sterkeste! Håper en vakker dag på å kunne komme tilbake på listene hans. Østensjø legesenter er lette å komme i kontakt med på telefon og det er enkelt å bestille time på sms. Legesenteret oppleves som veldig tilgjengelige, kompetente og hyggelige.

Lyttende og dyktig til å gi riktig hjelp

Har gått til han i over 20 år og han har vært min fastlege siden ordningen startet. Får time raskt. Han tar seg alltid tid til å lytte og stiller alltid de riktige spørsmålene. Han setter seg først ved Pc når diagnosen er klar, eller han skal henvise videre.
Han er alltid blid og hyggelig, har aldri opplevd han stresset. Vil på det varmeste anbefale han.

Lyttende

Begge ungene har han som fastlege, og vi er veldig fornøyd. Han er flink til å prate med og til barna, han henviser videre ved behov, følger opp i etterkant, tar seg tid. Hadde brukt han selv også om det ikke var for lang historikk hos egen fastlege gjennom flere tiår.

Veldig god lege

Har gått til han i snart 4år, han lytter å forsøker virkelig å hjelpe. Henviser raskt om det skulle være noe å tar seg god tid til deg. Føler aldri at han har det travelt å sitter aldri igjen med spørsmål når jeg går der ifra. Håper jeg aldri må bytte lege.

Anbefales!

Tomasz Pochylski er den beste legen jeg har hatt - jeg hadde aldri byttet, hadde det ikke vært for at jeg flyttet til en annen by.

Han er flink, hyggelig og imøtekommende, og svært løsningsorientert. Jeg har kun positive ting å si om Dr. Pochylski.