Østensjø Legesenter

Vetlandsveien 99/101 0685 Oslo

Siste vurderinger av Østensjø Legesenter

Kun heldige kan få han som fastlege

Lege: Frode Grønn Johannesen Skrevet

Ved å ta kvaliteten av helsetjeneste generelt, så er hans pasient mest tatt hensyn til. Jeg vil takke for oppfølging. Tusen takk.

Dyktig, empatisk og tålmodig

Lege: Synnøve Iren Haddal Carey Skrevet

Vært fastlegen min i nesten fire år.
Utrolig trist å måtte bytte (pga. flytting)!
Alltid opplevd at hun tar seg tid, og lytter.
Hun stresser ikke for å bli for å bli ferdig med deg, men tar den tiden som trengs.
Grundig, profesjonell og omtenksom.
Anbefaler henne på det sterkeste, her vil du bli godt i varetatt.

Kompetent, imøtekommende og forstående

Lege: Synnøve Iren Haddal Carey Skrevet

Synnøve er den perfekte kombinasjonen av kompetent og empatisk. Ikke bare føler man seg forstått og riktig diagnostisert, man føler også at hun har medfølelse og at hun virkelig bryr seg om pasientens vel og ve. Man føler seg ikke mistenkeliggjort eller som om hun føler at man kaster bort tiden hennes.

Kunnskapsrik rolig seriøs

Lege: Frode Grønn Johannesen Skrevet

Utrolig god lege, rolig og seriøs. Kunnskapsrik og god på å henvise videre om nødvendig. Også innmari flink med barn! Tar seg alltid tid.

Strålende fornøyd!

Lege: Tone Wallin Skrevet

Tone har vært min fastlege siden jeg var barn, og jeg ville aldri byttet fastlege selv om jeg hadde flyttet langt unna.

Hun er alltid interessert, virker oppriktig engasjert og jeg opplever henne som et medmenneske som ser deg. Hun er en god lytter, forståelsesfull, tar deg alltid på alvor, henviser videre ved behov og tar seg god tid. Hun hører på hva du sier og vil gjerne høre hva du tenker og mener.

At hun noen ganger er litt forsinket til timen, er et godt tegn. Hun bruker nemlig den tiden som trengs til hver pasient.

Kunne ikke fått en bedre fastlege.