Østensjø Legesenter

Tlf: 23 12 61 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no

Siste vurderinger av Østensjø Legesenter

Lyttende og dyktig til å gi riktig hjelp

Lege: Tomasz Pochylski Skrevet

Har gått til han i over 20 år og han har vært min fastlege siden ordningen startet. Får time raskt. Han tar seg alltid tid til å lytte og stiller alltid de riktige spørsmålene. Han setter seg først ved Pc når diagnosen er klar, eller han skal henvise videre.
Han er alltid blid og hyggelig, har aldri opplevd han stresset. Vil på det varmeste anbefale han.

Grundig, forståelsesfull, kommuniserer bra, ser mennesket i helhet, er flink til å finne riktig diagnose.

Lege: Tone Wallin Skrevet

Har mye kunnskap om mennesker og sykdommer i samfunnet.
Er svært grundig i undersøkelsen sin.
Er aktiv og engasjert i samtalen. Har øyekontakt.
Bra oppfølging.
Samarbeider godt med spesialisthelsetjenesten ved behov.
Flink til å gi trygghet.
Ser alt som kan ha sammenheng med sykdommen din.
Gir forebyggende forslag.

Lyttende

Lege: Tomasz Pochylski Skrevet

Begge ungene har han som fastlege, og vi er veldig fornøyd. Han er flink til å prate med og til barna, han henviser videre ved behov, følger opp i etterkant, tar seg tid. Hadde brukt han selv også om det ikke var for lang historikk hos egen fastlege gjennom flere tiår.

Den aller beste legen!

Lege: Synnøve Iren Haddal Carey Skrevet

Dr. Carey er profesjonell til fingerspissene. Klok. Empatisk. Alltid lyttende! Faglig dyktig. Omsorgsfull. Skiller det vesentlige fra det uvesentlige, og vet når du trenger lenger tid enn oppsatt. Føler meg alltid tatt på alvor, hun bagatelliserer aldri det som er viktig for meg - og tar meg alltid imot med det jeg kommer med. Hun er like mye et medmenneske som hun er lege! Hun har en dyp psykologisk innsikt i hva det vil si å være et menneske - og denne innsikten bruker hun i sin legepraksis.

Godt fornøyd

Lege: Kari Bjørneboe Skrevet

Ble møtt av en lege som tok seg god tid til meg. Satte meg opp på flere tester og hadde en utfyllende samtale rundt tema. Følte meg sett og hørt og fikk god oppfølging.