Østensjø Legesenter

Tlf: 23 12 61 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no

Siste vurderinger av Østensjø Legesenter

Grundig, forståelsesfull, kommuniserer bra, ser mennesket i helhet, er flink til å finne riktig diagnose.

Lege: Tone Wallin Skrevet

Har mye kunnskap om mennesker og sykdommer i samfunnet.
Er svært grundig i undersøkelsen sin.
Er aktiv og engasjert i samtalen. Har øyekontakt.
Bra oppfølging.
Samarbeider godt med spesialisthelsetjenesten ved behov.
Flink til å gi trygghet.
Ser alt som kan ha sammenheng med sykdommen din.
Gir forebyggende forslag.

Lyttende

Lege: Tomasz Pochylski Skrevet

Begge ungene har han som fastlege, og vi er veldig fornøyd. Han er flink til å prate med og til barna, han henviser videre ved behov, følger opp i etterkant, tar seg tid. Hadde brukt han selv også om det ikke var for lang historikk hos egen fastlege gjennom flere tiår.

Den aller beste legen!

Lege: Synnøve Iren Haddal Carey Skrevet

Dr. Carey er profesjonell til fingerspissene. Klok. Empatisk. Alltid lyttende! Faglig dyktig. Omsorgsfull. Skiller det vesentlige fra det uvesentlige, og vet når du trenger lenger tid enn oppsatt. Føler meg alltid tatt på alvor, hun bagatelliserer aldri det som er viktig for meg - og tar meg alltid imot med det jeg kommer med. Hun er like mye et medmenneske som hun er lege! Hun har en dyp psykologisk innsikt i hva det vil si å være et menneske - og denne innsikten bruker hun i sin legepraksis.

Godt fornøyd

Lege: Kari Bjørneboe Skrevet

Ble møtt av en lege som tok seg god tid til meg. Satte meg opp på flere tester og hadde en utfyllende samtale rundt tema. Følte meg sett og hørt og fikk god oppfølging.

Meget god lege!

Lege: Helle Gjedebo Skrevet

Helle er en mild og forståelsesfull lege. Hun tar plager på alvor og setter seg godt inn i det totale sykdomsbildet. Følte meg godt ivaretatt hos henne og følte det var god oppfølging både per telefon, brev og påfølgende legetimer. Var veldig deilig at man ikke måtte gjenta hele historien hver gang man kom inn, men at hun faktisk har lest igjennom journalen før timen. Måtte dessverre bytte da jeg ikke lenger er student. Bytter gledelig tilbake dersom hun jobber andre steder!

Veldig lyttende og tålmodig

Lege: Helle Gjedebo Skrevet

En empatisk, tilstedeværende lege som tar seg god tid, er mild, behagelig og medmenneskelig
Hun får mie varmeste anbefaling.

Den eneste innvendingen jeg har (noe som ikke går på Gjedebo selv, men senteret hun jobber på), er at SiO ikke tar kontant betaling, og medfører for meg som foretrekker å betale kontant, ekstra heft.

Fantastisk

Lege: Helle Gjedebo Skrevet

Utrolig dyktig og empatisk lege. Tar seg tid til pasient, lytter og forklarer. Anbefaler på det sterkeste! Aldri følt meg tryggere på en lege.

Den beste legen en kan kunne ønske seg!

Lege: Helle Gjedebo Skrevet

Helt fantastisk! Tar seg alltid tid til pasienten og er en lege du føler du virkelig kan ta opp problemene dine med!

Super

Lege: Synnøve Iren Haddal Carey Skrevet

Super lege som tar seg tid og føler hun virkelig bryr seg om deg. Bare synd hun jobber på et legesenter hvor du må vente over 14 dager for å få time ! Så håper hun begynner for seg selv, da blir det helt perfekt!

Helt fantastik

Lege: Helle Gjedebo Skrevet

God lytter, tar deg seriøst, en god lege opplevelse på alle måter. Føler at jeg har fått mye hjelp gjennom Helle!

Veldig god lege

Lege: Tomasz Pochylski Skrevet

Har gått til han i snart 4år, han lytter å forsøker virkelig å hjelpe. Henviser raskt om det skulle være noe å tar seg god tid til deg. Føler aldri at han har det travelt å sitter aldri igjen med spørsmål når jeg går der ifra. Håper jeg aldri må bytte lege.

Nope!

Lege: Kari Bjørneboe Skrevet

En lege som inte bryr sig eller tar dig på allvar. Hon konsentrerar sig på helt fel saker och avbryter dig hela tiden. Pratar till en som om man vore ett barn. Ser efter ny fastlege.

Veldig god lege som eg er veldig fornøyd med!

Lege: Synnøve Iren Haddal Carey Skrevet

Ser meg. Har tid til meg. Har alltid tid til ei sak til. Føler aldri eg er til bry og ho tar meg seriøst. Er veldig godt fornøyd. Takk Synnøve! Du er min 5. Lege i Oslo og eg er kjempefornøyd og vil no ikkje bytte!

Svært misfornøyd!

Lege: Kari Bjørneboe Skrevet

Denne legen er rett og slett ufin, der hun ved flere anledninger har bedt meg tie stille og slutte å snakke i munnen på henne. Jeg blir ikke tatt seriøst, føler meg dum når jeg er hos henne og hun tar meg ikke på alvor. Jeg får ikke ta opp flere ting samtidig fordi hun ikke har tid, og jeg oversett og overhørt. Hun sitter kun å tenker på hva hun selv skal si mens man sitter å snakker, og hun gjentar seg selv hele tiden. Er i full gang med å finne ny fastlege, for man skal ikke føle seg dum og mer nedfor når man har vært hos legen.

Flink lege

Lege: Helle Gjedebo Skrevet

Jeg har alltid vært fornøyd med Helle Gjedebo. Jeg må dessverre bytte da jeg ikke er student lenger. Hun kan absolutt anbefales.

Behagelig, rolig, og lytter.

Lege: Frode Grønn Johannesen Skrevet

Frode har vært vår fastlege gjennom 5 år. Jeg har vært hos ham en god del ganger med ulike saker, både for meg selv og barna. Blir alltid tatt seriøs og lyttet til. Meget trygg fastlege å ha. Øvrige ansatte på legekontoret er også trivelige og greie.

Hjelpsom lege

Lege: Helle Gjedebo Skrevet

Helle Gjedebo er hyggelig, effektiv og svært hjelpsom. Hun har hjulpet meg gjennom en langvarig sykdomsperiode på over et år. Hun fulgte meg opp på alle måter hun kunne underveis. Kjempegod å ha som fastlege.

Helt fantastisk lege

Lege: Helle Gjedebo Skrevet

Helt utrolig fornøyd og skulle gjerne hatt henne livet ut men jobber på SiO for studenter etc. Åpner for stor tillit, trygghet og omtenksomhet. Gjør mer enn det hun skal og bryr seg oppriktig.

veldig imøtekommende og snill lege

Lege: Helle Gjedebo Skrevet

Tar deg godt i mot og lytter til deg og gir deg råd. Er veldig veldig fornøyd. Anbefaler henne på det sterkeste til andre.

Veldig flink lege

Lege: Helle Gjedebo Skrevet

Jeg er ikke så glad i legekontoret (SiO Sentrum) etter å ha hatt flere dårlige erfaringer (altfor ofte), men Helle veier opp for det.
Hun er flink til å stille spørsmål og følge opp.
I tillegg er det lite ventetid før timen, i motsetning til en annen lege der.
Om du skal velge en lege hos SiO Sentrum anbefaler jeg henne.