Østensjø Legesenter

Telefonnummer23 12 61 8023 12 61 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vetlandsveien 99/101 0685 Oslo

Siste vurderinger av Østensjø Legesenter

Very good caring and attentive doctor

Lege: Helle Gjedebo Skrevet

Kind, attentive, professional, gave me the specialist referrals to a very good specialist after my pregnancy. I am very sorry we had to leave her due to moving.

Bedre lege kan man ikke få.

Lege: Tomasz Pochylski Skrevet

Har hatt Tomasz som min fastlege i snart 15 år. Han er kunnskapsrik, sympatisk, nysgjerrig, støttende og ydmyk. Han har alltid tid til meg, men er allikevel sjeldent forsinket. Henviser raskt videre om det er noe som ikke kan løses på kontoret. Nå har jeg flyttet og så meg derfor nødt til å bytte fastlege, noe jeg aldri hadde gjort ellers. Tror ikke det finnes en bedre lege enn han, som i tillegg har en god dose med humor. Anbefales på det sterkeste! Håper en vakker dag på å kunne komme tilbake på listene hans. Østensjø legesenter er lette å komme i kontakt med på telefon og det er enkelt å bestille time på sms. Legesenteret oppleves som veldig tilgjengelige, kompetente og hyggelige.

Tryggheten selv

Lege: Kari Bjørneboe Skrevet

Hvis det finnes en fasit på hvordan leger skal opptre så tror jeg Bjørneboe er svaret. Hun er imøtekommende,blid og hyggelig. Hvis det er ting som bør vurderes av andre spesialister, blir det sendt rekvisisjon med en gang. Hun ringer og gir tilbakemeldinger og spør hvordan det går. Resepter kommer i ekspressfart og trenger jeg time er det aldri lenge å vente.
Det eneste som er negativt er at jeg er noen år yngre enn legen min så jeg må antagelig bytte fastlege på ett eller annet tidspunkt.
Tusen takk Kari Bjørneboe.

Lyttende og dyktig til å gi riktig hjelp

Lege: Tomasz Pochylski Skrevet

Har gått til han i over 20 år og han har vært min fastlege siden ordningen startet. Får time raskt. Han tar seg alltid tid til å lytte og stiller alltid de riktige spørsmålene. Han setter seg først ved Pc når diagnosen er klar, eller han skal henvise videre.
Han er alltid blid og hyggelig, har aldri opplevd han stresset. Vil på det varmeste anbefale han.

Grundig, forståelsesfull, kommuniserer bra, ser mennesket i helhet, er flink til å finne riktig diagnose.

Lege: Tone Wallin Skrevet

Har mye kunnskap om mennesker og sykdommer i samfunnet.
Er svært grundig i undersøkelsen sin.
Er aktiv og engasjert i samtalen. Har øyekontakt.
Bra oppfølging.
Samarbeider godt med spesialisthelsetjenesten ved behov.
Flink til å gi trygghet.
Ser alt som kan ha sammenheng med sykdommen din.
Gir forebyggende forslag.