Østensjø Legesenter

Telefonnummer23 12 61 8023 12 61 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vetlandsveien 99/101 0685 Oslo

Siste vurderinger av Østensjø Legesenter

Helt topp!

Lege: Kari Bjørneboe Skrevet

Jeg synes Kari Bjørneboe virker som en god lege. Jeg har nylig byttet fastlege, jeg har ekstrem legeskrekk jeg tenkte å informere om, det var ikke nødvendig. Jeg ble varmt tatt imot, og hun fikk meg til å føle meg både trygg og sett/hørt. Hun lyttet til det jeg sa, og var veldig forståelsesfull. Tok tak i problemene mine, og var opptatt av mitt samtykke på forslagene hun kom med. Kan fint anbefale Kari videre :)

Verdens beste fastlege!

Lege: Tone Wallin Skrevet

Tone Wallin er en helt fantastisk fastlege. Jeg kunne virkelig ikke hatt en bedre lege. Hun tar seg alltid god tid til pasientene sine, lytter og hjelper. Hun har hjulpet meg ekstremt mye de siste 7 1/2 årene. Jeg hadde ikke vært her jeg er i dag hadde det ikke vært for henne.
Dessverre er det ikke alltid like lett å få time hos henne og hun er ofte forsinket, men for min del tenker jeg bare at hun tar seg tid og ikke forter seg igjennom en time for hun ser på klokka.
Du er best Tone Wallin!

Very good caring and attentive doctor

Lege: Helle Gjedebo Skrevet

Kind, attentive, professional, gave me the specialist referrals to a very good specialist after my pregnancy. I am very sorry we had to leave her due to moving.

Bedre lege kan man ikke få.

Lege: Tomasz Pochylski Skrevet

Har hatt Tomasz som min fastlege i snart 15 år. Han er kunnskapsrik, sympatisk, nysgjerrig, støttende og ydmyk. Han har alltid tid til meg, men er allikevel sjeldent forsinket. Henviser raskt videre om det er noe som ikke kan løses på kontoret. Nå har jeg flyttet og så meg derfor nødt til å bytte fastlege, noe jeg aldri hadde gjort ellers. Tror ikke det finnes en bedre lege enn han, som i tillegg har en god dose med humor. Anbefales på det sterkeste! Håper en vakker dag på å kunne komme tilbake på listene hans. Østensjø legesenter er lette å komme i kontakt med på telefon og det er enkelt å bestille time på sms. Legesenteret oppleves som veldig tilgjengelige, kompetente og hyggelige.

Tryggheten selv

Lege: Kari Bjørneboe Skrevet

Hvis det finnes en fasit på hvordan leger skal opptre så tror jeg Bjørneboe er svaret. Hun er imøtekommende,blid og hyggelig. Hvis det er ting som bør vurderes av andre spesialister, blir det sendt rekvisisjon med en gang. Hun ringer og gir tilbakemeldinger og spør hvordan det går. Resepter kommer i ekspressfart og trenger jeg time er det aldri lenge å vente.
Det eneste som er negativt er at jeg er noen år yngre enn legen min så jeg må antagelig bytte fastlege på ett eller annet tidspunkt.
Tusen takk Kari Bjørneboe.