Østensjø Legesenter

Vetlandsveien 99 0685 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Østensjø Legesenter

Trygg og omsorgsfull

Lege: Navdeep Kaur Jørdre Skrevet

Hun er den beste fastlegen jeg har hatt.
Hun tar seg tid til å lytte, og har et meget behagelig vesen

Kyndig, varm, tilstede

Lege: Navdeep Kaur Jørdre Skrevet

Varm, rolig, omsorgsfull, tilstede, veldig kunnskapsrik og trygg. Kjempefin med min datter i tillegg. Holder tiden og, så sjelden jeg trenger å vente noe særlig. Blir utrolig trist å måtte bytte fastlege når jeg flytter fra kommunen.

Lite innsiktsfull.

Lege: Tuva Kolstad Hertzberg Skrevet

Arrogant og lite empatisk, alltid minimum tre kvarter forsinket. Gir meg følelsen av å være pillemisbruker.

Den beste fastlege

Lege: Helle Gjedebo Skrevet

Jeg hadde Helle som fastlege for mange år siden; hun er en utrolig flink lege både for kropp og sjelen. Hun tar seg tid å lytte om problem og undersøke pasienten med dyktighet og profesjonalisme. Man føler seg trygg og ivaretatt fordi hun finner alltid en god løsning av situasjonen.
Jeg opplever henne både som dyktig lege og god psykolog: etter en konsultasjon fra henne går jeg ut med lette hjerte og lyse tanker. Jeg var så heldig å kunne ha Helle som fastlege.
Ja, en fantastisk menneske som passer perfekt å være lege!

Utrolig dyktig fastlege

Lege: Helle Gjedebo Skrevet

Helle er en kjempe dyktig fastlege og du legger merke til at hun har mye erfaring. Hun tar seg tid til å lytte, tar deg seriøst, henviser til spesialister ved behov og konsulterer med spesialister for å sikker best mulig behandling. Hun er lett å kommunisere med via Helse Norge, og svarer alltid innen kort tid, samt fornyer resepter med en gang når det trengs.

Jeg har hatt noen tøffe perioder, og hun har vært en god støttespiller og gitt masse gode råd samt bistått meg med å få riktig behandling for å få komme meg på bena igjen. Jeg har flyttet til motsatt side av Oslo, men velger fremdeles å beholde henne og heller bruke ekstra tid på reising da hun er den beste fastlegen jeg har hatt.