Aman Jassal Rai

Autorisasjon (2006)

Aman Jassal Rai er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Aman Jassal Rai

Flott lege!

Veldig saklig, hyggelig lege har jeg. Flink med barn og er tilstede for voksne.

Fornøyd

Det har vært en hyggelig opplevelse å ha Dr Rai som fast lege. Hun er flink med barn. Hun tar tid til å svare på alle spørsmålene man har. Hun viser forståelse. Det er lett å diskutere ting med henne.

Hun er nesten alltid sent. For meg så har set vært alltid 20 minutters ventetid.

Ok

Jeg var på time for å fornye en resept, og hun begynte å spørre alle mulige slags spørsmål og alt om ingenting, helst ingenting. Følte spørsmålene var upassende i forhold til hvorfor jeg var der, da det ikke var typiske small-talk spørmål... Sikkert ment hyggelig, men jeg følte meg kryssforhørt.

Kaller henne bare google-legen

Jeg er ikke videre fornøyd med Dr. Rai. Min opplevelse av legen er at hun og legekontoret ikke tar hensyn til pasientene sine. Dr. Rai klarer ikke å sette seg inn i pasientens situasjon (eks. spontanabort, kreft) og jeg har opplevd flere ganger at hun sitter og googler for å finne mulige diagnoser basert på mine symptomer. Det er faktisk noe jeg kan gjøre selv, og har valgt å bytte lege.
Når det er sagt er hun fremdeles ung, og det faktum at hun er kvinne er positivt for utenlandske kvinner som ikke kan dra til mannlige leger.

Lyttende

Hun lytter og tar pasienten seriøst. Veldig hyggelig og dyktig lege.