Legene på Sinsen

Om vurderingene

Siste vurderinger av behandlere ved Legene på Sinsen

Lite imøtekommende

Lege: Peder Svenkerud Thoen Skrevet

Virker stresset og roter mye, spesielt om han blir stilt spørsmål ved/til, tar ikke mye hensyn til pasienten. Jeg har hatt fastlege her i 15 år, men ettersom vedkommende nå er blitt overlege så har dette legekontoret tapt seg, det samme må sies om tilgjengelighet. Jeg bytter fastlege nå. Dessverre.

Lyttende og trygg

Lege: Peder Svenkerud Thoen Skrevet

Veldig ryddig. Tar seg tid til å lytte, og følger opp på en måte som gjør at jeg føler meg trygg. De områdene han er usikker på, jobber han aktivt for å tilegne seg kunnskap. Beste legen jeg har møtt.

Super fastlege

Lege: Aman Jassal Rai Skrevet

Jeg opplever dr Rai som grundig, imøtekommende og flink. Føler meg tatt på alvor og hun er flink til å forklare. Ved akutt sykdom får vi oftest time samme dag.

Skuffet over ivaretakelse av pasient

Lege: Maja Husa Jakobsen Skrevet

Lite empatisk og varm fastlege. Man føler seg ikke sett som pasient. Opplever også å ikke bli tatt på alvor. Har selv også erfart og opplevd å få skrevet ut resepter på medikamenter tilhørende diagnoser jeg ikke kjenner meg igjen i, som en enkelt utvei på et mer omfattende problem/utredning. Legen virker lei av jobben sin, aldri et smil å få og er sjeldent på humør. Ordentlig dårlig kvalitet på tjenestene hun leverer. Bytter uten tvil. Ønsker ikke stå oppført på legelisten til en lege man ikke fører seg ivaretatt hos. Anbefales ikke!

Uempatisk og rotete fastlege

Lege: Peder Svenkerud Thoen Skrevet

Kaller deg aldri inn på tide, har ikke tid til å høre på deg, ber deg "velge problemer" og undergraver dine utfordringer

Legene på sinsen var bare bra til Dr. [Navn fjernet av moderator] var der. Dr. Peder Thoen er dessverre verken faglig sterk eller dyktig ellers. Det blir et fastlegebytte her uten tvil. Veldig synd