Legene på Sinsen

Telefonnummer23 22 73 0023 22 73 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Haslevn. 38 0571 Oslo

Siste vurderinger av Legene på Sinsen

Særdeles bra lege pga kunnskaper og handling

Lege: Bjørn Olav Flaaten Skrevet

Vært min fastlege siden august 2005
ALLTID! vært ved full tilfredshet etter hvert besøk hos Dr Flaaten om at min helsesituasjon blir optimalt ivaretatt.
En av Norges beste leger! Den beste?

Lytter sjeldent og er lite interessert i sykdommer han ikke kan noe om

Lege: Sigurd Sørås Jonassen Skrevet

Jonassen kan veldig mye om øre-nese-hals, men altfor lite om mental helse og kroniske smertetilstander. Jeg er klar over at han ikke er spesialist, men her mangler det helt klart basiskunnskaper innen emnene.

Jonassen er tydelig stresset ved hver time.
Jeg har kun opplevd et fåtall ganger at han faktisk lytter til meg.

Best!

Lege: Sigurd Sørås Jonassen Skrevet

Jonassen har i tillegg til sin allmennpraksis lang erfaring fra arbeid på legevakta. Dette gjør at han også kan ta seg av akutte situasjoner. Jeg har brukt denne legen siden jeg flyttet til Oslo, og har aldri blitt skuffet

Veldig bra lege - dårlige resepsjonister

Lege: Sigurd Sørås Jonassen Skrevet

Jonassen er en dyktig lege. Han tar seg tid til å høre på hva pasienten sier, og det virker som han genuint bryr seg om å hjelpe til. Ingenting å utsette på Jonassen.

Men: Legene på Sinsen sin resepsjon er ganske lite hjelpsom. På Pasientsky svarer de veldig kort, feks avslår timeforespørsel uten å foreslå ny tid (og avslutter dialogen), eller lar være å svare på spørsmål som er stilt.

Imøtekommende og dyktig

Lege: Sigurd Sørås Jonassen Skrevet

Dr. Jonassen er alltid imøtekommende og man får som pasient inntrykk av at han tar seg tid og undersøker grundig.
Dessverre er tilgjengeligheten helt håpløs. Er du heldig og kommer gjennom på telefon får du dårlig service av legesekretærene. Bestiller du gjennom Pasientsky, avviser de bare forespørselen hvis ønsket tid ikke passer uten å foreslå noe annet.