Legene på Sinsen

Haslevn. 38 0571 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Legene på Sinsen

Imøtekommende

Lege: Aman Jassal Rai Skrevet

Fantastisk lege som er imøtekommende og virkelig hører på pasientene sin. Hun er nøye og følger også opp pasientene sine på en god og trygg måte. Virkelig fornøyd og tilfreds med legen min. Tok også min sønn seriøst fra første legetime.

Meget fornøyd

Lege: Sigurd Sørås Jonassen Skrevet

I'm very happy with services.
He is en excellent doctor, very knowledgeable and patient.
He was my doctor for a while, I got very good treatment and care every time and I never was unsatisfied.
I can really recommend this doctor.

Kald og utilgjengelig

Lege: Sigurd Sørås Jonassen Skrevet

Jonassen er en svært stresset mann, som alltid påpeker sin dårlige tid til meg som pasient. Han snakker i munnen på deg, og det kan virke som han vil ha deg raskt ut av kontoret sitt. Han viser svært lite forståelse for psykiske lidelser, og har kommet med et par uttalelser som er langt fra greit å si til et menneske med store traumer. Han er allmennfaglig dyktig, men det veier ikke opp for de mellommenneskelige egenskapene han mangler.

Faglig dyktig lege som lytter

Lege: Maja Husa Jakobsen Skrevet

Hun har god tid når jeg er der, god faglig kompetanse og henviser til spesialister hvis det skulle være nødvendig. Hun er en lytter, ikke en prater. Kommer jeg med egen diagnose fra internett, kan hun utfordre meg på det. Så en god lege, altså.

Udugelig

Lege: Maja Husa Jakobsen Skrevet

Fulgte ikke opp når jeg fikk corona. Ikke en telefon kom fra henne, mens min samboers lege ringte hver uke. Styr unna.
Når du er hos henne føler du at du ikke er velkommen eller at hun bryr seg.