Legene på Sinsen

Haslevn. 38 0571 Oslo

Siste vurderinger av Legene på Sinsen

Ustabil lege

Lege: Aman Jassal Rai Skrevet

Er som andre her har skrevet, noen ganger er hun bra, andre ganger ikke.

Hjelper ikke å være ekstremt hjelpsom en time, og høre på telefonen med resepsjonen at hun baksnakker meg etterpå.

Skiftet fastlege rett etter det skjedde. En lege skal ikke se på pasienter som uverdige.

Anbefales på det sterkeste!

Lege: Bjørn Olav Flaaten Skrevet

En god lytter, tålmodig, faglig dyktig, og et behagelig vesen. Han har ikke hastverk, og ber deg heller ikke booke en ny time dersom du har flere ting å ta opp, slik de fleste leger gjør.. Den beste legen jeg har hatt noensinne!

Great!

Lege: Aman Jassal Rai Skrevet

Dr Rai listens well. She is understanding and supportive. She refers you if you need it. I am very pleased to have her as my doctor. She also treats my daughter and is very patient and kind with her.

Føler meg trygg.

Lege: Bjørn Olav Flaaten Skrevet

Jeg er så glad i fastlegen min, han tar seg tid og lytter, kommer med gode råd, har hatt han siden han begynte. Vil ikke bytte viss jeg ikke må. Flaaten er super.

Alltid godt ivaretatt

Lege: Bjørn Olav Flaaten Skrevet

Har hatt han som fastlege i mange år og er meget fornøyd, blir alltid hørt og har fått god og proffesjonell oppfølging hver gang. Empatisk og lyttende, gir gode råd og nøler aldri med å sende meg videre de gangene jeg har hatt behov for det.
Kunne ikke vært mer fornøyd!