Legene på Sinsen

Haslevn. 38 0571 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Legene på Sinsen

Kald og utilgjengelig

Lege: Sigurd Sørås Jonassen Skrevet

Jonassen er en svært stresset mann, som alltid påpeker sin dårlige tid til meg som pasient. Han snakker i munnen på deg, og det kan virke som han vil ha deg raskt ut av kontoret sitt. Han viser svært lite forståelse for psykiske lidelser, og har kommet med et par uttalelser som er langt fra greit å si til et menneske med store traumer. Han er allmennfaglig dyktig, men det veier ikke opp for de mellommenneskelige egenskapene han mangler.

Faglig dyktig lege som lytter

Lege: Maja Husa Jakobsen Skrevet

Hun har god tid når jeg er der, god faglig kompetanse og henviser til spesialister hvis det skulle være nødvendig. Hun er en lytter, ikke en prater. Kommer jeg med egen diagnose fra internett, kan hun utfordre meg på det. Så en god lege, altså.

Udugelig

Lege: Maja Husa Jakobsen Skrevet

Fulgte ikke opp når jeg fikk corona. Ikke en telefon kom fra henne, mens min samboers lege ringte hver uke. Styr unna.
Når du er hos henne føler du at du ikke er velkommen eller at hun bryr seg.

Omsorgsfull og kunnskapsrik.

Lege: Sigurd Sørås Jonassen Skrevet

Moden, utmerkede kommunikasjonsferdigheter og har bred erfaring som lege. En lege man føler seg faglig trygg på. Dr. Jonassen jobber målrettet og til beste for pasienten. En lege som kan anbefales på det varmeste.

Til bry

Lege: Maja Husa Jakobsen Skrevet

Var der med sønnen min for mistanke om diabetes.
Maja Husa viser ingen tegn til empati. Ble møtt av likegyldighet grenset til irritasjon for at vi tok opp hennes tid.
Diabetes snur familiens liv på hodet og burde vært håndtert på en helt annen måte.
At hun klarte å ta en glukostetest og at hun klarte å ringe sykehuset er et absolutt minimum.
Endeløs stillhet bare avbrutt av korte spørsmål er ikke tegnet på en god lege.
Til dere som vurderer henne som fastlege; let videre, ikke stort å finne her.

Dette er en Pluss-tjeneste.