Legene på Sinsen

Haslevn. 38 0571 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Legene på Sinsen

Genuin og trygg

Lege: Bjørn Olav Flaaten Skrevet

Har hatt han som fastlege i mange år, og alltid fått god hjelp. Han tar pasienten seriøst og hører på hva man sier. Han undersøker godt eller vidersender til spesialist dersom det er behov for det.

Overfladisk

Lege: Sigurd Sørås Jonassen Skrevet

Er rask til å bestemme seg for hva det er uten å ta grundige tester, så opplever han som veldig overfladisk samlebåndslege. Han virker mest interessert i å være rask, ikke hjelpe meg som pasient. Unngår han så godt jeg kan, men har dessverre måttet ha time med han da han jobber i samme klinikk som min fastlege.

Trygg, rolig og flink

Lege: Aman Jassal Rai Skrevet

Rolig, tar seg tid og hun er kunnskapsrik. Veldig fornøyd med kommunikasjonen mellom oss. Anbefales!

Meget ryddig lege

Lege: Aman Jassal Rai Skrevet

Jeg hadde aldri vært hos henne før, men fikk tilbudet når min fastlege var opptatt.
Det var bra!!
Man er jo litt spent/engstelig for en ny person, men her var det ikke noe tvil. Rett på sak og jeg kunne gå derfra lettere til sinns.

Veldig god fastlege!

Lege: Sigurd Sørås Jonassen Skrevet

Dr. Jonassen er veldig grundig, stiller gode oppfølgingsspørsmål og forklarer underveis. Han er god på fysiske undersøkelser og får pasienten til å slappe av. Til og med under graviditeten min kom han med ekstra "tips". Den beste legen jeg har hatt!