Legene på Sinsen

Haslevn. 38 0571 Oslo

Siste vurderinger av Legene på Sinsen

Uforberedt og glemsk

Lege: Bjørn Olav Flaaten Skrevet

Har hatt Flaaten som lege snart et år og vært der flere ganger med samme problem. Han husker aldri hvorfor jeg er der, selv om det er han som har satt opp oppfølgingstimer. Dermed må jeg hver gang forklare problemet på nytt og jeg må fortelle ham hva han sa forrige gang. Har også hatt to timer (som han ba meg komme til) som var helt bortkastet. Fikk mye bedre oppfølging og hjelp av vikaren hans. Også lang ventetid for å få time.

Lite empati

Lege: Maja Husa Jakobsen Skrevet

Virket helt uinteressert å ville heller prøve å «dumme meg ut» tror hun er lei jobben sin . Veldig lite empati å skulle bare skynde seg. Dårligste lege besøket noen sinne .

Anbefales ikke

Lege: Bjørn Olav Flaaten Skrevet

Jeg har kopiert den vurderingen fra en annen pasient som har felles mening om Bjørn Olav flaaten . Vurdereing :(Legen er ikke interessert i sine pasienter og kjemper ikke for pasientens beste. Tenker mest på sin inntekt enn på å hjelpe sine pasienter. Føler meg utrygg med en slik lege. Jeg kommer til å bytte så fort som mulig til en annen lege som har kunnskap om det han gjør og har respekt mot sine pasienter.
Selv hele personale og øvrige leger på Legene på Sinsen er av samme art. Unngå å være en pasient der.)
Han var min fastlege for ca 4år.Jeg er veldig glad at bytett han 3år siden

Lojal, kunnskapsrik

Lege: Bjørn Olav Flaaten Skrevet

Flaaten har vært min fastlege i 25 år, og jeg har svært godt fornøyd. Han kan det meste, og henviser hvis han er i rvil. En lege av den gamle skolen, hyggelig, kunnskapsrik og lojal mot pasienten.

Kunnskapsrik og effektiv

Lege: Maja Husa Jakobsen Skrevet

Jeg har kronisk sykdom og har mye kontakt med mange leger.
Jeg synes hun er flink til å følge opp med alle prøver og alt som hun må gjøre som min fastlege.
Jeg kjenner meg ikke igjen i alle anmeldelsene hun får her.
Jeg kommer som regel inn på kort tid når jeg trenger det.
Hun lytter på det jeg har å si og ja hun bruker tid foran pc-en, men det skal noteres der.
Jeg har hatt henne i 2,5 år etter at jeg flyttet til Oslo og er godt fornøyd.