Legene på Sinsen

Tlf: 23 22 73 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Legene på Sinsen

Flink, profesjonell, interessert, åpen

Lege: Aman Jassal Rai Skrevet

Gjennom min tid med Aman har jeg gitt henne et par-tre utfordringer som har gått i alle retninger: Kronisk smerte, utfordringer på arbeidsplassen med mer. Hun har vært svært flink til å lytte, har en egen evne til å plukke ut det vesentlige av ordstrømmer og finnes ikke arrogant. For Aman er det ikke pasienter, men personer. Alle er forskjellige, og dermed mistenker jeg at hun aldri forhaster sine konklusjoner.

Da jeg begynte med henne, hadde hun veldig mange ledige pasienter, nå er hun nesten full. Det skjønner jeg svært godt.

Veldig hygelig doctor

Lege: Aman Jassal Rai Skrevet

Alt var veldig bra. Hun var bra og hører etter og hjelper med alle slags problemer.

Det var ingen problem også å snakke engelsk.

Lite forståelsesfull

Lege: Maja Husa Jakobsen Skrevet

Jeg tenker denne legen mangler mye på å vise forståelse og empati for det man strever med. Det har ikke vært noe hyggelig opplevelse å ha henne som fastlege. Alt skal gå fort og to ganger har jeg ventet opp mot en time for å komme inn. Det virker som hun er lite sensitiv og reflektert i hva mine behov som pasient er.

Veldig dyktig og fin lege

Lege: Sigurd Sørås Jonassen Skrevet

Jonassen er er super dyktig lege. Jeg har hatt flere plager opp igjennom og han hjulpet meg hver gang. Han gir aldri opp og forklarer alltid sånn at du forstår hva som feiler deg sender deg videre for å finne svar. Han Ringer deg hvis det er noe og du får time hvis du ringer 08:15. Hele vår familie har han og vi flyttet, men har beholdt vår supre lege selv om. Håper at vi får ha han i mange år til.

en frekk person som lege

Lege: Aman Jassal Rai Skrevet

Hun er en fin person til jeg ba om forlengelse av sykemeldingen fra nevrolog. Jeg har kronisk nevrologisk sykdom og hun vet at jeg er mange ganger hos legen og på sykehuset i året. Til tross for dette spør hun alltid meg det samme - hva er symptomene mine? Under dialogen registreres ikke. Hun ser på meg som om hun ville nekte alt jeg sier. Jeg blir stresset fordi jeg føler at jeg gjør noe galt at jeg er syk.

Noen ganger sa hun at hun ville sende en henvisning til en annen spesialist, men hun gjorde det ikke.

siste besøket da jeg var den siste pasienten, sa hun at hun ikke bare ville fokusere på meg fordi de var de andre. Jeg har også hørt at i løpet av ett besøk kan du ikke spørre om flere ting samtidig, du må bestille et annet besøk. Hun ignorert meg, hun bare smiler og ser pent ut.

Bytter fastlege!

Faglig dyktig og

Lege: Sigurd Sørås Jonassen Skrevet

Presis, effektiv og trivelig. En lege uten hvit frakk, trygg i yrket sitt. Jeg er heldigvis frisk, men føler at det er en lege som jeg vil føle meg trygg hos hvis sykdom oppstår. Tar blodprøver selv hvis helsepersonalet er fraværende. God og medmenneskelig lege! Ingen snobb, bare klok!

har Dårlig tid.

Lege: Sigurd Sørås Jonassen Skrevet

Jeg var der første gang på legene på sinsen. Jeg reagert det først er rote blodprøverører like ved repsjonen. ubehagelig , så de har ikke vann på venterommet.Trangt venterommet følt meg kvalt. så på endelig kom jeg inn til fastlege.. Jeg føler han blitt ikke lyttet at jeg har noe si ..fordi han sa at han har ikke tid .
først gang jeg var der og reagert jeg det så kommer jeg ikke tilbake.aldri sett legekontoret var så rote..

Tar pasienten seriøst

Lege: Aman Jassal Rai Skrevet

Jeg har gått til Aman i ca 3 år, og er veldig fornøyd. Hun tar tak i problemene mine med en gang og jeg føler hun virkelig lytter. Hun kan tidvis virke stresset, men jeg ser på det som menneskelig. Jeg føler likevel at jeg alltid får den tiden inne hos henne som jeg har betalt for. Kommer ikke til å bytte lege.
Sekretærene som også fungerer som lab kunne trengt et smilekurs.

Veldig hyggelig og flink

Lege: Aman Jassal Rai Skrevet

Veldig hyggelig lege, men noen ganger følte jeg meg ikke 100% hørt. Fikk som regel time fort, men hun var ofte forsinket. Kom noen ganger til vikar.

Den Beste Oslolegen

Lege: Bjørn Olav Flaaten Skrevet

Har hatt Flaaten som FL i 7 år. Beskriver ham som empatisk, vennlig, din familielege og ikke minst oppdatert på forskning. Han tar seg tid til å lytte til det du har å si, har alltid følt at han gir den beste pasientbehandling som er mulig å få hos en fastlege!

Virker lite interessert

Lege: Maja Husa Jakobsen Skrevet

Hun virker lite interessert og gir lite av seg selv-spør lite om pasienten og sier ofte at hun ikke vet-uten å prøve å finne ut

Tar pasientene på alvor

Lege: Sigurd Sørås Jonassen Skrevet

Jonassen tar seg alltid tid til å forklare hvordan han resonnerer rundt en diagnose. Han er ikke en sånn lege som automatisk griper til reseptblokka (men han gjør selvsagt det når det er det som trengs). I stedet vurderer han seriøst hva som er problemet, og han forklarer deg hva han har vurdert og hvorfor. Han tar deg alvorlig når du er ordentlig syk, men er heller ikke redd for å si at "dette er noe som går over av seg selv i løpet av et par dager".

Ventetid når det ikke haster, men har alltid hastetimer samme dag om det trengs.

Superflink lege

Lege: Bjørn Olav Flaaten Skrevet

God oppfølging, forklarer seg på en informativ måte. Trygg i vurderinger, mange år min fastlege og den beste oppfølging. Bred kunnskap i allmenn medisin. God kontakt med spesialist helsetjenesten. Alltid imøtekommende i skranke.

Verste legen jeg har hatt i livet mitt.

Lege: Maja Husa Jakobsen Skrevet

Jeg er ei døv jente og har vært hos henne 3 ganger. De 3 gangene var ikke et hyggelig møte med henne. Hun viste meg ikke hva hun har skrevet i journalen.

Hun har bestilt en time hos fyiso til meg uten at jeg vet om dette. Også jeg måtte betale 700 kr for dette, bare fordi jeg har ikke møtt opp til denne timen. Det er ikke min feil at hun har ikke gitt informasjon/beskjed til meg om dette.

Jeg anbefaler til dere alle: ikke ha henne som en lege. Finn en annen, værsåsnill. Hun er bare en dritt...... Dere kommer til å angre om dere får henne som en lege, tro meg.

Lege: Bjørn Olav Flaaten Skrevet

Har hatt Flaaten som fastlege i mange år er kjempe fornøyd.E har div skader å hatt ein samboer som har vert sjuk i sju år han hadde også Flaaten.Har hatt utroleg god hjelp av han har skjønt ein vanskeleg situasjon.God å prate med å har tid å får gode svar.Dei i mottaket altid hyggelege bådde på telfon og ved besøk.

mistenksom

Lege: Maja Husa Jakobsen Skrevet

Er ganske vanlig lege. Virker imidlertid veldig mistroisk, som jo er litt rart og ganske ubehagelig når en er der for å få hjelp.

Nektet bl.a. å vise meg hva hun skrev i journalen. Da lurer en jo på hva i all verden som skrives der.

Seriøs og dyktig

Lege: Sigurd Sørås Jonassen Skrevet

Er så fornøyd med Jonassen. Han har vært min fastlege i alle år. Blir tatt seriøst og han lytter og forklarer med gode eksempler slik at du skal forstå på best mulig måte. Han er ærlig og hvis det er noe han ikke forstår seg så godt på sier han heller det og henviser deg til en spesialist.
Setter pris på å ha en så god fastlege og jeg håper han holder seg i arbeid lenge :-)

Forverret helsetilstanden

Lege: Aman Jassal Rai Skrevet

Aman skjelte meg ut og sa at om jeg var misfornøyd var det bare å bytte fastlege og at jeg har muligheten 2x i året. Hun har alltid vært nedtalende og lite intressert i å sette seg inn i smertebilde. Unnlater å skrive viktige punkter i journalen. Ønsker helst at pasienten skal selvdiagnosere seg. Har alltid hatt god hjelp av turnusleger men det er vanskelig å føre dialog med henne da hun prater i ett sett uten å la pasienten slippe til. Kommer med urelevante sammenligninger av sitt liv. Hadde jeg hatt god oppfølgning fra begynnelsen av hadde jeg nok vært friskere og mer opplagt enn å bli satt ut av opplevelsen etter legetimen.

Uinteressert

Lege: Bjørn Olav Flaaten Skrevet

Jeg valgte Flaaten da jeg flyttet til Oslo basert på tilbakemeldingene han hadde fått på denne siden.

Han beskriver veldig godt hva problemet er, men det er egentlig der servicen stopper. Mange har sikkert gode opplevelser, men tydeligvis var ikke mine problemer store nok for å vekke Flaatens interesser. Fikk ingen henvisning videre, noe min nåværende manuell terapeut ikke forstår i det hele tatt. For en aktiv idrettsutdøver er skader som min et stort hinder, og gjør at jeg kun kan yte 60-70% på trening. Jeg tok jo selvfølgelig saken i egne hender og betaler nå fullpris for behandling. Flaaten sa jeg ikke engang kunne kalle meg en ryggpasient, selv om jeg har store plager med både stråler og fleksibilitet.

Dette forventer jeg av min fastlege: Lytter først til problemstillingen, stiller oppfølgningsspørsmål, evt. undersøkelser, deretter konklusjon etterfulgt av videre handling.

Jeg vil konkludere denne tilbakemelding ved å si, jeg anbefaler desverre ikke denne legen. Bra på noen punkter, vi kom jo frem til problemet etter MR undersøkelse, forklarte kort og konsist hva det var, men ikke så veldig løsningsorientert.

Feil resept flere ganger

Lege: Aman Jassal Rai Skrevet

Har fått feil resept flere ganger. Aman Rai er en bra lege men resepsjonen har bestilt feil medisin dose, type tablett og type resept flere ganger. Har gått flere dager uten medisiner og de bruker lang tid på å få ordnet opp osv. Korte åpningstider og har opplevd at de legger på før jeg får snakket ferdig. En ting som er bra er at det er ganske lett å få time fort noen ganger. Anbefales ikke.