Legene på Sinsen

Telefonnummer23 22 73 0023 22 73 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Haslevn. 38 0571 Oslo

Siste vurderinger av Legene på Sinsen

Best!

Lege: Sigurd Sørås Jonassen Skrevet

Jonassen har i tillegg til sin allmennpraksis lang erfaring fra arbeid på legevakta. Dette gjør at han også kan ta seg av akutte situasjoner. Jeg har brukt denne legen siden jeg flyttet til Oslo, og har aldri blitt skuffet

Veldig bra lege - dårlige resepsjonister

Lege: Sigurd Sørås Jonassen Skrevet

Jonassen er en dyktig lege. Han tar seg tid til å høre på hva pasienten sier, og det virker som han genuint bryr seg om å hjelpe til. Ingenting å utsette på Jonassen.

Men: Legene på Sinsen sin resepsjon er ganske lite hjelpsom. På Pasientsky svarer de veldig kort, feks avslår timeforespørsel uten å foreslå ny tid (og avslutter dialogen), eller lar være å svare på spørsmål som er stilt.

Imøtekommende og dyktig

Lege: Sigurd Sørås Jonassen Skrevet

Dr. Jonassen er alltid imøtekommende og man får som pasient inntrykk av at han tar seg tid og undersøker grundig.
Dessverre er tilgjengeligheten helt håpløs. Er du heldig og kommer gjennom på telefon får du dårlig service av legesekretærene. Bestiller du gjennom Pasientsky, avviser de bare forespørselen hvis ønsket tid ikke passer uten å foreslå noe annet.

Dyktig og oppmerksom

Lege: Bjørn Olav Flaaten Skrevet

Det er alltid hyggelig å ha legetime med Flaaten. Han tar seg god tid til å lytte, og er effektiv med å gi henvisninger. Her føler vi oss tatt vare på!

Veldig bra!!

Lege: Aman Jassal Rai Skrevet

Legen er alltid til stede, er faglig dyktig, er oppdatert og er varm person, noe som er veldig viktig!