Legene på Sinsen

Haslevn. 38 0571 Oslo

Siste vurderinger av Legene på Sinsen

Styr unna!

Lege: Bjørn Olav Flaaten Skrevet

Flaaten tok meg aldri seriøst. Etter gjentatte forsøk på å bli henvist videre pga en stadig forverret helsetilstand (som han HELT tydelig ikke var interessert i å finne ut av) måtte jeg ta med moren min for å bli hørt av denne legen. Da ble det akuttinnleggelse på Ullevål. Jeg er 30 år, men denne mannen behandlet meg som et lite barn og henvendte seg kun til moren min da jeg tok henne med. Dette er på alle mulige måter den verste legen jeg har vært borti!

Styr unna!

Dette er oslos beste fastlege

Lege: Aman Jassal Rai Skrevet

Ho redder meg fra avgrunnen og tar tak vil hgjelpe. Jeg mener denne legen er noe av det yperste man kan få tak i her i oslo. super god omsorg åpen bryr seg og får gjennomslag for sione handlinger. mvh Pasient som fikk troen på livet tilbake takket være henne. Mvh Kjempefornøyd

Anbefales IKKE

Lege: Bjørn Olav Flaaten Skrevet

Har hatt han i 5 år som fastlege. Opplever ham som uinteressert, dårlig kommunikasjon og ingen form empati og forståelse. Det gikk så langt at jeg fikk panikk angst av å gå til legen og min psykiske tilstand ble forverret. Da jeg prøvde å si i fra, tok han det personlig, ble sur og behandlet meg dårligere ved neste legebesøk. Han har lite eller ingen kunnskap om psykisk sykdom. Jeg ble henvist feil flere ganger, og ventet i flere år på å bli henvist til riktig avtale spesialist. Jeg opplevde heller ikke at resepsjonistene er særlig hyggelige eller imøtekommende. Jeg anbefaler ikke denne legen og heller ikke legekontoret.

Profesjonelt dyktig

Lege: Aman Jassal Rai Skrevet

Jeg hadde alvorlig situasjon så var det Rai som tok hensyn til det. Er veldig fornøyd med henne og anbefaler henne videre❤

Viser ingen respekt

Lege: Bjørn Olav Flaaten Skrevet

Flaaten viser ingen interesse. Dårlig på kommunikasjon. Overfladisk.
Dette merket jeg meg veldig tidlig. Men jeg valgte å fortsette hos han. Gi han noen sjanser...
Etter en særdeles ubehagelig underlivsundersøkelse, så ble det dråpen som gjorde at jeg byttet.