Legene på Sinsen

Haslevn. 38 0571 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Legene på Sinsen

Arrogant og mangler kunnskap

Lege: Maja Husa Jakobsen Skrevet

Hun er lite imøtekommende og virker som hun er lei jobben sin. Får en opplevelse av at hun ikke tar mine problemer på alvor eller er villig til å finne noen løsning på dem. Og legger skylden på bivirkninger på andre medisiner når problemet begynte før jeg i det heletatt begynte på de medisinene som hun gir skylden. Hun gir også inntrykk av å ha dårlig tid til deg som pasient og bruker ikke tid på å sette seg inn i pasientens sykdomsforløp.

Utrygg fastlege

Lege: Peder Svenkerud Thoen Skrevet

Ble dessverre plassert hos Dr. Thoen etter at min fastlege ble overlege, og det kunne ikke vært et større tap for meg og mitt. Dr. Thoen er veldig lite empatisk, ønsker helst at du kun tar opp en ting om gangen, er ikke oppsøkende eller villig til å søke etter svar.

Denne fastlegen blir nå grunnen til at jeg sier takk og farvel til 20 år med legene på Sinsen. For et tap for legekontoret å få en slik standardsenking...

Lite imøtekommende

Lege: Peder Svenkerud Thoen Skrevet

Virker stresset og roter mye, spesielt om han blir stilt spørsmål ved/til, tar ikke mye hensyn til pasienten. Jeg har hatt fastlege her i 15 år, men ettersom vedkommende nå er blitt overlege så har dette legekontoret tapt seg, det samme må sies om tilgjengelighet. Jeg bytter fastlege nå. Dessverre.

Lyttende og trygg

Lege: Peder Svenkerud Thoen Skrevet

Veldig ryddig. Tar seg tid til å lytte, og følger opp på en måte som gjør at jeg føler meg trygg. De områdene han er usikker på, jobber han aktivt for å tilegne seg kunnskap. Beste legen jeg har møtt.

Super fastlege

Lege: Aman Jassal Rai Skrevet

Jeg opplever dr Rai som grundig, imøtekommende og flink. Føler meg tatt på alvor og hun er flink til å forklare. Ved akutt sykdom får vi oftest time samme dag.