Legene på Sinsen

Tlf: 23 22 73 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Legene på Sinsen

Veldig bra!!

Lege: Aman Jassal Rai Skrevet

Legen er alltid til stede, er faglig dyktig, er oppdatert og er varm person, noe som er veldig viktig!

Svært engasjert i pasientene sine!

Lege: Sigurd Sørås Jonassen Skrevet

Har vært fastlegen min i mange år og jeg er generelt veldig fornøyd. Han er uhøytidelig, har forberedt seg før timen slik at han husker hvem du er når du kommer. Veldig serviceinnstilt og strekker seg langt for å hjelpe pasienten- f.eks rydde opp i legevaktens rot med sykemeldinger.

Forklarer i lettfattelig språk om årsaker og behandlingsmetoder men kan være for travel enkelte ganger/ for opptatt av å forklare og husker ikke alltid på at det er fint å lytte også. Oppsummert: han har et ærlig og sterkt engasjement for faget og for pasienten!

Dyktig og forståelsesfull

Lege: Bjørn Olav Flaaten Skrevet

Jeg har hatt Flaaten som fastlege i fire år, og har utelukkende god erfaring. Han har tatt problemene jeg har hatt alvorlig og har gitt meg god hjelp. Ellers er legeklinikken bra, det er alltid mulig å få time forholdsvis raskt, selv om det da gjerne blir hos en turnuslege.

Flink, profesjonell, interessert, åpen

Lege: Aman Jassal Rai Skrevet

Gjennom min tid med Aman har jeg gitt henne et par-tre utfordringer som har gått i alle retninger: Kronisk smerte, utfordringer på arbeidsplassen med mer. Hun har vært svært flink til å lytte, har en egen evne til å plukke ut det vesentlige av ordstrømmer og finnes ikke arrogant. For Aman er det ikke pasienter, men personer. Alle er forskjellige, og dermed mistenker jeg at hun aldri forhaster sine konklusjoner.

Da jeg begynte med henne, hadde hun veldig mange ledige pasienter, nå er hun nesten full. Det skjønner jeg svært godt.

Veldig hygelig doctor

Lege: Aman Jassal Rai Skrevet

Alt var veldig bra. Hun var bra og hører etter og hjelper med alle slags problemer.

Det var ingen problem også å snakke engelsk.