Legene på Sinsen

Telefonnummer23 22 73 0023 22 73 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Haslevn. 38 0571 Oslo

Siste vurderinger av Legene på Sinsen

Tar ikke pasienten på alvor

Lege: Aman Jassal Rai Skrevet

Jeg kom i en akutt vanskelig situasjon i forbindelse med svært dårlig behandling fra en ansatt hos en klinikk jeg var henvist, (vedkommende fikk senere en advarsel). Jeg var svært opprørt og prøvde å kontakte fastlegen ved å legge igjen beskjed, hørte aldri noe fra henne. Hun spurte meg heller ikke senere hvordan det hadde gått, virket ikke som om hun hadde fått det med seg. En senere gang, hadde hun sendt meg brev om a jeg ikke trengte å komme til timeavtalen, brevet kom for sent og jeg måtte betale full pris for oppmøte. Hun fant ikke mitt telefonnummer?, derfor sendte hun brev.
Hun var grei nok når jeg var til time, men etter dette følte jeg meg ikke trygg på at jeg ville bli ivaretatt,og skiftet fastlege.

Særdeles bra lege pga kunnskaper og handling

Lege: Bjørn Olav Flaaten Skrevet

Vært min fastlege siden august 2005
ALLTID! vært ved full tilfredshet etter hvert besøk hos Dr Flaaten om at min helsesituasjon blir optimalt ivaretatt.
En av Norges beste leger! Den beste?

Lytter sjeldent og er lite interessert i sykdommer han ikke kan noe om

Lege: Sigurd Sørås Jonassen Skrevet

Jonassen kan veldig mye om øre-nese-hals, men altfor lite om mental helse og kroniske smertetilstander. Jeg er klar over at han ikke er spesialist, men her mangler det helt klart basiskunnskaper innen emnene.

Jonassen er tydelig stresset ved hver time.
Jeg har kun opplevd et fåtall ganger at han faktisk lytter til meg.

Best!

Lege: Sigurd Sørås Jonassen Skrevet

Jonassen har i tillegg til sin allmennpraksis lang erfaring fra arbeid på legevakta. Dette gjør at han også kan ta seg av akutte situasjoner. Jeg har brukt denne legen siden jeg flyttet til Oslo, og har aldri blitt skuffet

Veldig bra lege - dårlige resepsjonister

Lege: Sigurd Sørås Jonassen Skrevet

Jonassen er en dyktig lege. Han tar seg tid til å høre på hva pasienten sier, og det virker som han genuint bryr seg om å hjelpe til. Ingenting å utsette på Jonassen.

Men: Legene på Sinsen sin resepsjon er ganske lite hjelpsom. På Pasientsky svarer de veldig kort, feks avslår timeforespørsel uten å foreslå ny tid (og avslutter dialogen), eller lar være å svare på spørsmål som er stilt.