Aman Jassal Rai

Hasleveien 38 0571 Oslo
Aman Jassal Rai er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Aman Jassal Rai

Forverret helsetilstanden

Aman skjelte meg ut og sa at om jeg var misfornøyd var det bare å bytte fastlege og at jeg har muligheten 2x i året. Hun har alltid vært nedtalende og lite intressert i å sette seg inn i smertebilde. Unnlater å skrive viktige punkter i journalen. Ønsker helst at pasienten skal selvdiagnosere seg. Har alltid hatt god hjelp av turnusleger men det er vanskelig å føre dialog med henne da hun prater i ett sett uten å la pasienten slippe til. Kommer med urelevante sammenligninger av sitt liv. Hadde jeg hatt god oppfølgning fra begynnelsen av hadde jeg nok vært friskere og mer opplagt enn å bli satt ut av opplevelsen etter legetimen.

Feil resept flere ganger

Har fått feil resept flere ganger. Aman Rai er en bra lege men resepsjonen har bestilt feil medisin dose, type tablett og type resept flere ganger. Har gått flere dager uten medisiner og de bruker lang tid på å få ordnet opp osv. Korte åpningstider og har opplevd at de legger på før jeg får snakket ferdig. En ting som er bra er at det er ganske lett å få time fort noen ganger. Anbefales ikke.

En skremmende legetime!

Jeg fikk en legetime hos Aman Rai, ettersom min fastlege ikke var ledig. Jeg ønsket å bli skjekket for noe som plaget meg i hverdagen.

Det jeg opplevde var rett og slett en skremmende opplevelse!
Når man går til legen forventer jeg og helt sikkert de fleste, å bli møtt med en liten porsjon tålmodighet og respekt. Hos Rai fikk jeg det stikk motsatte.

Fra jeg kom inn på legekontoret ble jeg møtt med hastverk, passiv aggressivitet og irritasjon fra legen sin side. Dette endte med at legen nærmest ropte til meg, og gav klart utrykk for sinne og irritasjon. Så forbauset at jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre, kunne jeg ikke gjøre annet enn å spørre henne: " Hvorfor er du så sint på meg? "

Jeg kom til legen fordi jeg hadde noe som plaget meg og gjorde meg nervøs. Jeg forlot legetimen lettere i sjokk over hva som nettopp hadde hendt, og lovet meg selv å aldri komme tilbake.

Ikke den beste legen..

Har du fått influensa, så får du hjelp.
Har du fått noe annet? Ditt problem.

Jeg har bedt legen undersøke nærmere sykdommen jeg har som ikke er farlig, men medfører til store smerter og langsiktig kan føre til deformasjon i kroppen. Den kan ikke kureres men kan kontrolleres. Etter blodprøvene ble tatt, har jeg ikke hørt noe fra legen. Det visste seg at blodprøvene var negative og undersøkelsen var avsluttet. Tydeligvis er jeg helt frisk.

Jeg har også hatt store utfordringer på arbeidsplassen min som påvirka meg psykisk og førte til at jeg ble deprimert og sleit med livslyst. Har søkt hjelp, men har blitt informert at jeg måtte bare bytte jobb- noe som kan være umulig når man først er nede og klarer ikke hjelpe seg selv (selv om man har forsøkt). Ingen andre tiltak ble gjort.

Etter de to forskjellige tilfeller har jeg byttet fastlegen.
Det mangler oppfølging fra legens side.
Legen gir veldig bra inntrykk (snill og positiv) men virker også som hun mangler erfaring og forståelse for ulike situasjoner man kan befinne seg i. Hun kan etterhvert bli en god lege hvis hun åpner seg for mere kunnskap og setter seg i ulike problemstillinger.

Jeg har dessverre ikke tid til å vente til da.

Godt førsteinntrykk - virket interessert

Men som andre her også fremhever, hun følger deg ikke opp videre og kommer alltid for sent til første time, så alle mine tidlige timer ble forsinket. Ga opp og byttet fastlege. Hun må lære seg å respektere andres tid og komme på jobb til riktig tid, samt følge opp sine pasienter utover et hyggelig førsteinntrykk.