Aman Jassal Rai

Legene på Sinsen

2006

Ingen på venteliste

Legene på Sinsen Telefonnummer23 22 73 0023 22 73 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Haslevn. 38 0571 Oslo
Aman Jassal Rai er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Aman Jassal Rai

Veldig bra!!

Legen er alltid til stede, er faglig dyktig, er oppdatert og er varm person, noe som er veldig viktig!

Flink, profesjonell, interessert, åpen

Gjennom min tid med Aman har jeg gitt henne et par-tre utfordringer som har gått i alle retninger: Kronisk smerte, utfordringer på arbeidsplassen med mer. Hun har vært svært flink til å lytte, har en egen evne til å plukke ut det vesentlige av ordstrømmer og finnes ikke arrogant. For Aman er det ikke pasienter, men personer. Alle er forskjellige, og dermed mistenker jeg at hun aldri forhaster sine konklusjoner.

Da jeg begynte med henne, hadde hun veldig mange ledige pasienter, nå er hun nesten full. Det skjønner jeg svært godt.

Veldig hygelig doctor

Alt var veldig bra. Hun var bra og hører etter og hjelper med alle slags problemer.

Det var ingen problem også å snakke engelsk.

en frekk person som lege

Hun er en fin person til jeg ba om forlengelse av sykemeldingen fra nevrolog. Jeg har kronisk nevrologisk sykdom og hun vet at jeg er mange ganger hos legen og på sykehuset i året. Til tross for dette spør hun alltid meg det samme - hva er symptomene mine? Under dialogen registreres ikke. Hun ser på meg som om hun ville nekte alt jeg sier. Jeg blir stresset fordi jeg føler at jeg gjør noe galt at jeg er syk.

Noen ganger sa hun at hun ville sende en henvisning til en annen spesialist, men hun gjorde det ikke.

siste besøket da jeg var den siste pasienten, sa hun at hun ikke bare ville fokusere på meg fordi de var de andre. Jeg har også hørt at i løpet av ett besøk kan du ikke spørre om flere ting samtidig, du må bestille et annet besøk. Hun ignorert meg, hun bare smiler og ser pent ut.

Bytter fastlege!

Tar pasienten seriøst

Jeg har gått til Aman i ca 3 år, og er veldig fornøyd. Hun tar tak i problemene mine med en gang og jeg føler hun virkelig lytter. Hun kan tidvis virke stresset, men jeg ser på det som menneskelig. Jeg føler likevel at jeg alltid får den tiden inne hos henne som jeg har betalt for. Kommer ikke til å bytte lege.
Sekretærene som også fungerer som lab kunne trengt et smilekurs.