Otto Sandsdalen Romfo

Kai Munks vei 41 0876 Oslo
Otto Sandsdalen Romfo er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Otto Sandsdalen Romfo

Vanskelig tilgjenegelig

Hyggelig lege, men han er vanskelig å få tak på og det er lang ventetid for å få time. Han er kjent for å være lite villig til å skrive nødvendige legeattester. Jeg er totalt sett lite fornøyd.

Dyktig, men lite nøye

Hatt Romfo helt siden jeg kan huske og har vært fornøyd helt fram til de siste 5 årene. Jeg syns han er for rask til å avfeie og jeg får følelsen av at hvis jeg ikke er ordentlig dårlig når jeg kommer, så er det bare "å se det an i 2 uker og så ring opp igjen" - som om man noen sinne får en time på dagen. Dette er det vanskeligste med Tåsenklinikken og Romfo: Hvis man vil ha time, må man regne med å vente i minst 2 uker. Enkelte ganger har jeg bestilt time for henvisning og jeg har måttet vente i over 1 måned. Ergelig!

Derimot under graviditeten var det veldig koselig å kunne se ultralyd hver gang og jeg fikk inntrykket av at han tok seg god tid.

Jeg bytter fastlege nå fordi det er litt for langt å dra til Tåsenklinikken med en nyfødt fra der jeg bor nå.

Super Otto!

Hatt som fastlege siden 1997. Han tar godt vare på sin pasient. Humor,omsorgsfull, fikser ting fort og lytter. Han bryr seg. Sender fort videre til andre om han ikke kan hjelpe,noe som er bra service. Han er beste legen og håper jeg får beholde han i lang tid.

Kjempeflink lege

Tar godt vare på pasienten. Bare positivt å si om han!!

Har ofte dårlig tid og ikke så flink med psykisk sykdom

Denne legen oppleves som flink til alt som har med fysisk sykdom å gjøre, men når det gjelder psykisk sykdom så kommer han til kort. Er flink til å henvise videre til andre, men har ofte veldig dårlig tid og man føler seg som en "samlebåndspasient" til tider.