Otto Sandsdalen Romfo

Tåsenklinikken

1982

1 person

Tåsenklinikken Telefonnummer23 00 59 4023 00 59 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kaj Munks vei 41 0876 Oslo
Otto Sandsdalen Romfo er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Otto Sandsdalen Romfo

Beste legen jeg har hatt ever!!

Otto kommuniserer veldig bra! Unik i legesammenheng. Han tar seg god tid, lytter og føler veldig at han tar meg på alvor. Han er flink med barn og er god på å henvise når han ser at det er utenfor hans kompetanseområdet. Byttet fastlege da jeg flyttet ut av byen. Dummeste jeg har gjort!!

Otto er kunnskapsrik, flink, nøye, empatisk, og oppmerksom. Han får meg til å føle meg velkommen uansett hvor travel han er, og han tar alle henvendelser på alvor. Jeg føler alltid at jeg er i trygge hender og han tar alltid tak i ting. Jeg har aldri følt meg tilsidesatt hos Otto, tvert i mot, han gir seg ikke før han finner ut av ting. Jeg gruer meg til han pensjoneres!:)

Fantastisk lege, Anbefales !!!

Otto er akkurat slik leger skal være! Han har vært min fastlege i 5 år og jeg blir alltid sett når jeg er der. Han har god peiling, men jeg tror ikke dette er legen du skal gå til om du vil ha en billig sykemeldinger eller medikamenter du ikke trenger!

Vanskelig tilgjenegelig

Hyggelig lege, men han er vanskelig å få tak på og det er lang ventetid for å få time. Han er kjent for å være lite villig til å skrive nødvendige legeattester. Jeg er totalt sett lite fornøyd.

Dyktig, men lite nøye

Hatt Romfo helt siden jeg kan huske og har vært fornøyd helt fram til de siste 5 årene. Jeg syns han er for rask til å avfeie og jeg får følelsen av at hvis jeg ikke er ordentlig dårlig når jeg kommer, så er det bare "å se det an i 2 uker og så ring opp igjen" - som om man noen sinne får en time på dagen. Dette er det vanskeligste med Tåsenklinikken og Romfo: Hvis man vil ha time, må man regne med å vente i minst 2 uker. Enkelte ganger har jeg bestilt time for henvisning og jeg har måttet vente i over 1 måned. Ergelig!

Derimot under graviditeten var det veldig koselig å kunne se ultralyd hver gang og jeg fikk inntrykket av at han tok seg god tid.

Jeg bytter fastlege nå fordi det er litt for langt å dra til Tåsenklinikken med en nyfødt fra der jeg bor nå.