Anne Grete Røstvik

Garver Ytterborgsv. 98D 0977 Oslo
Anne Grete Røstvik er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anne Grete Røstvik

Måtte hun aldri slutte

Jeg har hatt behov for en god fastlege de siste årene, og er full av takknemlighet over at jeg har fått en så fantastisk omsorgsfull og dyktig lege.

Profesjonell Lege

Har stor forstålese for pasienter. Lærerikt å være hos henne. Aktiv og bry seg om sine pasienter og har god hukommelse. kan huske Detaljene fra sist gang du var hos henne. :)

Fantastisk bra som både lege og person.

Dette har vært min fastlege i snart 20år, det vil si siden jeg var et lite barn og har ikke noe negativt å si om henne.
Hun vil alltid det beste for deg og har alltid mange forskjellige forslag til hva man kan gjøre for at ting skal bli bedre :-)

Meget dyktig

Jeg er meget fornøyd med henne, utrolig dyktig og hun kan jobben sin. Får time på dagen selv om hun har mange pasienter. Hun kommer med gode råd og henviser videre til spesialist med engang ved behov. Kan ikke ha en bedre fastlege.

Verdens meste omsorg lege jeg har møtt

Hun er veldig omsorgsfull og følger nøye med pasientene sine. Jeg er glad for at jeg fikk henne som fastlege og prøver så hardt å få mannen inn i hennes liste men den er full og det er ikke rart når det er sånn flink lege som henne, ikke mange leger som ringer sine pasienter og spør om hvordan det går det røret meg veldig !