Anne Grete Røstvik

Autorisasjon (1987)

Ingen på venteliste

Haugenstua Legesenter DA Telefonnummer23 34 41 0023 34 41 ...
Garver Ytterborgsv. 98D 0977 Oslo
Anne Grete Røstvik er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anne Grete Røstvik

Trygg og kunnskapsrik

Jeg har hatt Anne Grete Røstvik som fastlege i over 20 år. Hun er snill, empatisk, behagelig, lytter, tar seg vanligvis god tid og tar meg og mine plager på alvor. Og hun har ringt etter kontortid på kvelden flere ganger når jeg har stilt spørsmål på dagtid til helsesekretærene. En meget dyktig, kunnskapsrik og god lege!

Fantastisk lege

Anne Grete har vært min fastlege i mange år nå og synes hun har vært helt fantastisk. Hun er profesjonell og empatisk og henviser ved behov. Hun får de beste skussmål fra meg.

Tålmodig

Har hatt henne som fastlege for både meg selv og barna mine i ca 3. år. Hun er snill, omtenksom, lytter på hva jeg har å si, stiller spørsmål, bagatelliserer ikke mine plager, henviser seg til spesialister ved tvil. Man føler seg trygg og ivaretatt hos henne. Ikke noe problem med blodprøver heller. Jeg er meget fornøyd med henne som fastlege. Eneste ulempe er at det er mye ventetid på telefon og i selve senteret der hun jobber nå. Imidlertid er hun flink og rask til å svare på e-konsultasjoner og til å ringe for oppfølging av prøvesvar.

Tilstede for deg

Bare gode tilbakemeldinger fra meg. Ser, lytter og råd gir. Føler at hun husker deg og er tilstede for deg.

Glemsk, alltid dårlig tid og ikke løsningsorientert.

Dårlig erfaring med denne legen som jeg har vært masse hos. Hun har alltid dårlig tid og hun er veldig glemsk og distre. Henvisninger må purres på og blir ofte glemt.

Jeg må ofte gå mange ganger for å få løse et problem og henvisningene blir ofte aldri sendt selv om det er viktig. Det hjelper da lite at legen er blid. Jeg føler ofte at det er bedre å la vær å gå til legen og prøve å løse problemet selv.
Blitt sendt til røntgen når jeg trengte MR selv om legen burde vite best. Jeg velger nå derfor å prøve en ny lege for effektivitet slik at jeg ikke blir ruinert og kaster bort tiden min.