Anne Grete Røstvik

Tlf: 23 34 41 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anne Grete Røstvik er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anne Grete Røstvik

Måtte hun aldri slutte

Jeg har hatt behov for en god fastlege de siste årene, og er full av takknemlighet over at jeg har fått en så fantastisk omsorgsfull og dyktig lege.

Profesjonell Lege

Har stor forstålese for pasienter. Lærerikt å være hos henne. Aktiv og bry seg om sine pasienter og har god hukommelse. kan huske Detaljene fra sist gang du var hos henne. :)

Fantastisk bra som både lege og person.

Dette har vært min fastlege i snart 20år, det vil si siden jeg var et lite barn og har ikke noe negativt å si om henne.
Hun vil alltid det beste for deg og har alltid mange forskjellige forslag til hva man kan gjøre for at ting skal bli bedre :-)

Meget dyktig

Jeg er meget fornøyd med henne, utrolig dyktig og hun kan jobben sin. Får time på dagen selv om hun har mange pasienter. Hun kommer med gode råd og henviser videre til spesialist med engang ved behov. Kan ikke ha en bedre fastlege.

Verdens meste omsorg lege jeg har møtt

Hun er veldig omsorgsfull og følger nøye med pasientene sine. Jeg er glad for at jeg fikk henne som fastlege og prøver så hardt å få mannen inn i hennes liste men den er full og det er ikke rart når det er sånn flink lege som henne, ikke mange leger som ringer sine pasienter og spør om hvordan det går det røret meg veldig !

Meget bra fastlege.

Hun tar seg tid til å høre hva det gjelder, tar pasientene på alvor og henviser til spesialister eller annen behandling om hun mener dette trenges. Hun er alltid blid og korrekt og hun er lett å snakke med. En god lege jeg er glad for å ha som fastlege.

Verdens beste fastlege

Røstvik er en lege jeg har hatt så og si hele livet. Hun er alltid tilgjengelig, kommer med gode råd og jeg stoler på henne til å ta riktige og gode valg. På selve legesenteret må du regne med telefonkø, og det er ofte forsinkelser på legesenteret, men du får alltid time på dagen, og hun tar seg rikelig med tid til å passe på at alt går bra. En kjempe bra lege jeg aldri vil bytte.

Flott lege !

Røstvik er en veldig hyggelig dame.

Alltid blid, hjelpsom , nøye og tilgjengelig.

Bete legen jeg noensinne har hatt !!! Og jeg har hatt henne i 25 år .

Beste legen noensinne!

Hun er kjempeflink. Kan sine saker, veit åssen man bruker alt av utstyr. Vet hvordan hun skal få deg til å smile etter legevisitten ;) Hun gir alltid kjærlighet på pinne, hvis du skjønner hva jeg mener. :) Hun er svært dyktig innenfor sitt fag! ;)

Veldig dyktig lege

Veldig hyggelig, seriøs, dyktig og serviceminded lege.

Dyktig lege

En dyktig og flink lege som tar deg på alvor. Jeg har hatt henne som min fastlege i flere år og er kjempe fornøyd. Alltid tilgjengelig hvis det er noe akutt.

Anbefales

Meget flink lege som jeg beholdt som fastlege i mange år på tross av lang reisevei etter at jeg hadde flyttet til sentrum.