Haugenstua Legesenter DA

Siste vurderinger av behandlere ved Haugenstua Legesenter DA

Super fastlege!

Lege: Danijela Dmitrovic Skrevet

Fantastisk fastlege!
Oppmerksam, open, løysningsorientert, empatisk, tilstadeverande og verkeleg veldig dyktig! Tusen takk!

Imøtekommende, profesjonell, dyktig

Lege: Jan Fredrik Lütken Skrevet

Dette er en flott og flink lege. Er utrolig glad for å ha han som fastlege til meg og min familie.
Føler når jeg sitter hos han så tar han deg på alvor og hjelper til med det du måtte ha hjelp til eller lurer på.

Lege: Katongola Hamba Skrevet

Blir alltid tatt godt imot av Hamba hver gang vi møtes. Spør alltid om hvordan det går og om det er noe som plager meg og som trengs å bli tatt opp. Hatt han som fastlege i 15 år og vil fortsatt ha han helt til han går av med pensjon!

VERDENS BESTE!

Lege: Jan Fredrik Lütken Skrevet

Jeg har vært pasient hos han siden jeg først flyttet til Oslo... Aldri møtt en så kunnskapsrik person, en LEGE som tar seg tid til pasientene, en lege som alltid har humor en lege som alltid smiler selv når han er forsinket❤️ Han har hjulpet meg og vært der for meg når jeg har trengt noen mest, han er en lege jeg kan dele livshistorien min meed, rart å si men han har vært min lege, min psykolog, min bestevenn.. LUTKEN er seriøst BEST!!!
forsinkelse kan oppstå, men jeg har full forståelse for det, når han tar seg tid med pasientene sine, han stoler på deg.
Han er den eneste bortsett fra mine foreldre som har sett meg gråte, smile, le, både når jeg har hatt gode og ONDE dager....
Det beste jeg husker ved han var når han sa «LA MEG TA SORGEN PÅ FORSKUDD,,, Så kan du gå å kose deg og ikke tenke mer på det» etter en misstanke om noe,,

Merk mine ord,,, Han tar deg på ALVOR!

kommer ALDRI til å bytte ut lutken!

Meget BRA

Lege: Jan Fredrik Lütken Skrevet

Den beste legen du kan få tak i!!!!!!!
Han undersøker sine passienter, er rolig og lytter. En du kan har all tillit til, og som sender deg til spess. Hvis han mener det....
Du må muligens vente litt på din tur, men det må du ta deg tid til. Dette er ikke en "penge" lege............