Haugenstua Legesenter DA

Telefonnummer23 34 41 0023 34 41 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Garver Ytterborgsv. 98D 0977 Oslo

Siste vurderinger av Haugenstua Legesenter DA

Lite hyggelig

Lege: Ole Andreas Ystgaard Skrevet

Denne mannen bryr seg veldig lite om hva du har å si, hva som har skjedd og generell forklaring på hvordan skaden har oppstått. Han hilser ikke på deg, eller bryr seg om navnet ditt i det heletatt.

Helt fantastisk fastlege som tar deg på alvor

Lege: Anne Grete Røstvik Skrevet

Har hatt Anne Grete som fastlege så lenge jeg kan huske. Hun er utrolig dyktig, tar enhver ting på alvor. Trygg og flink i det hun gjør, og lytter til dine problemer. Føler jeg alltid er i gode hender hos henne.

Dyktig, empatisk og humoristisk

Lege: Katongola Hamba Skrevet

Dr. Hamba er en utrolig flink lege! Dyktig både faglig, fantastisk i mellommenneskelig relasjoner og viser omsorg og empati. I tillegg er han alltid i godt humør, og er den eneste legen jeg har hatt som alltid sitter mot deg og har øyekontakt, i stedet for å være vendt mot PC’n. Man blir alltid godt ivaretatt og han tar seg tid. Ventetiden, som er minimum en time, er vel verdt.
Minus er dårlig service av legesekretærene. De sender ikke erklæringer Hamba har skrevet, de blir liggende i hylla, de fremstår som sure i telefonen og jeg har aldri sett de smile.
Men Hamba er fantastisk!

En fantastisk lege!

Lege: Jan Fredrik Lütken Skrevet

Han er ganske ulik legene jeg har hatt tidligere. En mer behagelig, empatisk og kunnskapsrik lege skal man lete lenge etter. Det er rene tryggheten selv å komme inn på kontoret. Han tar seg tid til å lytte og undersøke, og jeg føler at han virkelig bryr seg om meg som pasient. Og viktigst av alt, jeg har alltid fått den hjelpen jeg har trengt. Vil også nevne at han alltid er trivelig og har en god lun humor, noe som gjør legebesøket desto bedre.

Klinikken ellers er bra nok. Litt ventetid må man beregne om man kommer utpå dagen, men jeg tror ikke det er noe utover det som er normalt.

Dr.Lütken er en lege jeg ønsker å ha så lenge som overhode mulig.

Ingen empati og dårlig kommunikasjon

Lege: Jan Fredrik Lütken Skrevet

Vi ventet tålmodig i en time og et kvarter med to små barn på ett år på at vi skulle bli ropt inn fra venteværelset. Da vi til slutt henvendte oss i resepsjonen gikk de for å hente Jan Fredrik Lutken. Vi fikk ingen forklaring eller unnskyldning for at han var sen. Vi ble vist inn i et trangt utstyrsrom, han kikket på barnet og forsvant ut igjen uten å gi noe beskjed om hva han skulle eller hvor lang tid det skulle ta.

Da vi spurte hvorfor vi hadde vært nødt å vente så lenge svarte han; at legekontoret er som legevakten.

Vi opplevde oss ikke sett, hørt eller respektert.

Damene som sitter i resepsjonen hadde heller ikke en empatisk og hjelpende holdning.
De beklaget seg aldri for forsinkelsen eller problemene.