Haugenstua Legesenter DA

Telefonnummer23 34 41 0023 34 41 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Garver Ytterborgsv. 98D 0977 Oslo

Siste vurderinger av Haugenstua Legesenter DA

Verdens beste lege!

Lege: Inger Viervoll Knoph Skrevet

Har fulgt meg gjennom tykt og tynt i mange år nå og er en fantastisk person og lege. Alltid tid til store og små problemer. Jeg føler meg alltid sett og godt tatt vare på. Vet ikke hvordan jeg skulle klart meg uten henne.

Lite hyggelig

Lege: Ole Andreas Ystgaard Skrevet

Denne mannen bryr seg veldig lite om hva du har å si, hva som har skjedd og generell forklaring på hvordan skaden har oppstått. Han hilser ikke på deg, eller bryr seg om navnet ditt i det heletatt.

Helt fantastisk fastlege som tar deg på alvor

Lege: Anne Grete Røstvik Skrevet

Har hatt Anne Grete som fastlege så lenge jeg kan huske. Hun er utrolig dyktig, tar enhver ting på alvor. Trygg og flink i det hun gjør, og lytter til dine problemer. Føler jeg alltid er i gode hender hos henne.

Dyktig, empatisk og humoristisk

Lege: Katongola Hamba Skrevet

Dr. Hamba er en utrolig flink lege! Dyktig både faglig, fantastisk i mellommenneskelig relasjoner og viser omsorg og empati. I tillegg er han alltid i godt humør, og er den eneste legen jeg har hatt som alltid sitter mot deg og har øyekontakt, i stedet for å være vendt mot PC’n. Man blir alltid godt ivaretatt og han tar seg tid. Ventetiden, som er minimum en time, er vel verdt.
Minus er dårlig service av legesekretærene. De sender ikke erklæringer Hamba har skrevet, de blir liggende i hylla, de fremstår som sure i telefonen og jeg har aldri sett de smile.
Men Hamba er fantastisk!

En fantastisk lege!

Lege: Jan Fredrik Lütken Skrevet

Han er ganske ulik legene jeg har hatt tidligere. En mer behagelig, empatisk og kunnskapsrik lege skal man lete lenge etter. Det er rene tryggheten selv å komme inn på kontoret. Han tar seg tid til å lytte og undersøke, og jeg føler at han virkelig bryr seg om meg som pasient. Og viktigst av alt, jeg har alltid fått den hjelpen jeg har trengt. Vil også nevne at han alltid er trivelig og har en god lun humor, noe som gjør legebesøket desto bedre.

Klinikken ellers er bra nok. Litt ventetid må man beregne om man kommer utpå dagen, men jeg tror ikke det er noe utover det som er normalt.

Dr.Lütken er en lege jeg ønsker å ha så lenge som overhode mulig.