Haugenstua Legesenter DA

Garver Ytterborgsv. 98D 0977 Oslo

Siste vurderinger av Haugenstua Legesenter DA

Glemsk, alltid dårlig tid og ikke løsningsorientert.

Lege: Anne Grete Røstvik Skrevet

Dårlig erfaring med denne legen som jeg har vært masse hos. Hun har alltid dårlig tid og hun er veldig glemsk og distre. Henvisninger må purres på og blir ofte glemt.

Jeg må ofte gå mange ganger for å få løse et problem og henvisningene blir ofte aldri sendt selv om det er viktig. Det hjelper da lite at legen er blid. Jeg føler ofte at det er bedre å la vær å gå til legen og prøve å løse problemet selv.
Blitt sendt til røntgen når jeg trengte MR selv om legen burde vite best. Jeg velger nå derfor å prøve en ny lege for effektivitet slik at jeg ikke blir ruinert og kaster bort tiden min.

Nedlatende og overlegen

Lege: Ole Andreas Ystgaard Skrevet

Ikke mulig å få oppfølging eller hjelp på spørsmål til tross for mange meld og tlf samtaler. Ignorerer meg fullstendig

Dårlig lege

Lege: Ole Andreas Ystgaard Skrevet

Veldig arrogant lege bryr seg null og niks utrolig nedlatende . Han skulle aldri ha vært lege. Husker mitt siste legebesøk. Kommenter fra han henger ikke på greip.

. Trygg. Kunnskapsrik. Nøye

Lege: Katongola Hamba Skrevet

Har vært legen min siden 1996. Alltid der for deg. Lytter, undersøker å videresender deg med en gang for å være sikker. Pålitelig. Får alltid time raskt.

Tja

Lege: Ole Andreas Ystgaard Skrevet

Legen bør penjonere seg. Hyggelig mann, men svak som lege. Har nå byttet med håp om en noe grundigere.
Hadde han i ca 2 år, med med medisiner mot høyt blodtrykk. Dette ble sjekket først nå!!!!! For første gang! Sier litt.
Kan nevne mere, men det holder...