Haugenstua Legesenter DA

Telefonnummer23 34 41 0023 34 41 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Garver Ytterborgsv. 98D 0977 Oslo

Siste vurderinger av Haugenstua Legesenter DA

Varm

Lege: Inger Viervoll Knoph Skrevet

Fantastisk kunnskapsrik, varm, omsorgsfull. Flink til å sende pasiente videre til spesialist. Har alltid stolt på denne legen. Går av med pensjon i 2019 vil bli dypt savnet

. Trygg. Kunnskapsrik. Nøye

Lege: Katongola Hamba Skrevet

Har vært legen min siden 1996. Alltid der for deg. Lytter, undersøker å videresender deg med en gang for å være sikker. Pålitelig. Får alltid time raskt.

Tja

Lege: Ole Andreas Ystgaard Skrevet

Legen bør penjonere seg. Hyggelig mann, men svak som lege. Har nå byttet med håp om en noe grundigere.
Hadde han i ca 2 år, med med medisiner mot høyt blodtrykk. Dette ble sjekket først nå!!!!! For første gang! Sier litt.
Kan nevne mere, men det holder...

Verdens beste lege!

Lege: Inger Viervoll Knoph Skrevet

Har fulgt meg gjennom tykt og tynt i mange år nå og er en fantastisk person og lege. Alltid tid til store og små problemer. Jeg føler meg alltid sett og godt tatt vare på. Vet ikke hvordan jeg skulle klart meg uten henne.

Lite hyggelig

Lege: Ole Andreas Ystgaard Skrevet

Denne mannen bryr seg veldig lite om hva du har å si, hva som har skjedd og generell forklaring på hvordan skaden har oppstått. Han hilser ikke på deg, eller bryr seg om navnet ditt i det heletatt.