Haugenstua Legesenter DA

Garver Ytterborgsv. 98D 0977 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Haugenstua Legesenter DA

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Anne Grete Røstvik Skrevet

Jeg har hatt Anne Grete Røstvik som fastlege i over 20 år. Hun er snill, empatisk, behagelig, lytter, tar seg vanligvis god tid og tar meg og mine plager på alvor. Og hun har ringt etter kontortid på kvelden flere ganger når jeg har stilt spørsmål på dagtid til helsesekretærene. En meget dyktig, kunnskapsrik og god lege!

Fantastisk lege

Lege: Anne Grete Røstvik Skrevet

Anne Grete har vært min fastlege i mange år nå og synes hun har vært helt fantastisk. Hun er profesjonell og empatisk og henviser ved behov. Hun får de beste skussmål fra meg.

Fantastisk bra lege

Lege: Katongola Hamba Skrevet

Kunnskapsrik , tar deg på alvor. Svarer kjapt på e konsultasjoner og fornying resepter etc. Pluss for humoren. Empatisk og dyktig

God lege!

Lege: Ole Andreas Ystgaard Skrevet

God og profesjonell lege! Han lytter på meg, løsningsorientert og tar deg seriøst når det gjelder henvisninger osv. Har vært min fastlege i nesten 20 år og er superfornøyd! Den beste fastlegen.

Virker uinteressert

Lege: Ole Andreas Ystgaard Skrevet

Han er ikke min fastlege, men har vært hos han da min opprinnelige fastlege har vært borte. Han virker ikke interessert i det jeg sier til ham, og blikkontakt og empati har vært totalt fraværende. Jeg føler at jeg tar opp hans tid, og jeg føler at han aller helst vil ha meg ut av kontoret så raskt som mulig. Selv lider jeg av flere tilstander, noen meget alvorlige, og da trenger man å føle at man blir tatt på alvor, noe jeg føler jeg ikke blir hos denne legen. Når min opprinnelige fastlege ikke er tilstede, og alternativet blir og gå til vedkommende lege, så velger jeg å si nei takk, og sitter heller i x timer på legevakten for å få hjelp. Så med denne legen har jeg kun meget dårlige erfaringer med (vært hos han kanskje rundt 6 - 8 ganger de siste 25 årene). Takk men nei takk.