Haugenstua Legesenter DA

Garver Ytterborgsv. 98D 0977 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Haugenstua Legesenter DA

Kunnskapsrik og godt ivaretatt

Lege: Ole Andreas Ystgaard Skrevet

En flink lege som lytter og hjelper meg veldig bra med de problemene jeg sliter med til daglig. Har god kompetanse på alle områder jeg har søkt hjelp.

Lyttende, trygg og dyktig

Lege: Danijela Dmitrovic Skrevet

Danijela tok over listen til min tidligere fastlege som jeg hadde kjent i flere år og var veldig fornøyd med.
Det har hun gjort på en veldig god måte. Hun setter alltid av tilstrekkelig tid, og oppleves både lyttende og oppmerksom. Hun er grundig, involverer meg i beslutninger og forklarer prøvesvar så jeg forstår. Hun er varm og empatisk, men likevel tydelig. Jeg opplever at hun bryr seg om hvordan jeg har det, og det er lett å snakke med henne. En dyktig og god fastlege som innbyr til tillit.

Super fastlege!

Lege: Danijela Dmitrovic Skrevet

Fantastisk fastlege!
Oppmerksam, open, løysningsorientert, empatisk, tilstadeverande og verkeleg veldig dyktig! Tusen takk!

Lege: Katongola Hamba Skrevet

Blir alltid tatt godt imot av Hamba hver gang vi møtes. Spør alltid om hvordan det går og om det er noe som plager meg og som trengs å bli tatt opp. Hatt han som fastlege i 15 år og vil fortsatt ha han helt til han går av med pensjon!

Tålmodig

Lege: Anne Grete Røstvik Skrevet

Har hatt henne som fastlege for både meg selv og barna mine i ca 3. år. Hun er snill, omtenksom, lytter på hva jeg har å si, stiller spørsmål, bagatelliserer ikke mine plager, henviser seg til spesialister ved tvil. Man føler seg trygg og ivaretatt hos henne. Ikke noe problem med blodprøver heller. Jeg er meget fornøyd med henne som fastlege. Eneste ulempe er at det er mye ventetid på telefon og i selve senteret der hun jobber nå. Imidlertid er hun flink og rask til å svare på e-konsultasjoner og til å ringe for oppfølging av prøvesvar.