Ruchika Sarna

Lambertseter Legesenter AS

2010

Lambertseter Legesenter AS Telefonnummer22 74 90 5022 74 90 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Mellombølgen 47 1157 Oslo
Ruchika Sarna er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ruchika Sarna

Trygg og omsorgsfull.

Har vært veldig fornøyd med
dr.Sarna. Her blir man tatt på alvor, hun tar seg god tid og er flink til å lytte. Jeg anbefaler Ruchika Sarna på det varmeste.

Beste legen jeg noen gang har hatt!!

Hun er godt til å lytte, flink til å følge opp, profesjonel👍 Kommer til å være vanskelig å nå opp til hennes standard nå som jeg flytter! Jeg gikk til henne under graviditet og med barn!

Imøtekommende og blid :-)

Hun var veldig blid, imøtekommende og forståelsesfull.
Hun hadde i tillegg med seg sin søster den dagen jeg var der, og sammen viste de god innsikt.
Når jeg i tillegg ville snakke om et ikke helt hverdagslig problem jeg har - og ble møtt med stor forståelse, så kunne ikke dette legebesøket ha blitt bedre :-)

Fantastisk fastlege

Dyktig og hyggelig lege, som er av den jordnære typen, lett å snakke med og tar deg på alvor og vil pasientens beste. Grundig og faglig sikker. Kjenner sin egen begrensning, og henviser deg videre der hun ikke har kompetanse eller du selv ønsker det. Anbefales :)

Tommel opp

Fantastisk lege! Hun er veldig tilstedeværende og veldig hyggelig og lett å prate med, sitter ikke å stirrer på skjermen når hun snakker med deg!:)
Anbefaler på det sterkeste!!