Ruchika Sarna

Mellombølgen 47 1157 Oslo
Ruchika Sarna er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ruchika Sarna

Fantastisk fastlege

Dyktig og hyggelig lege, som er av den jordnære typen, lett å snakke med og tar deg på alvor og vil pasientens beste. Grundig og faglig sikker. Kjenner sin egen begrensning, og henviser deg videre der hun ikke har kompetanse eller du selv ønsker det. Anbefales :)

Tommel opp

Fantastisk lege! Hun er veldig tilstedeværende og veldig hyggelig og lett å prate med, sitter ikke å stirrer på skjermen når hun snakker med deg!:)
Anbefaler på det sterkeste!!

Anbefales :)

Veldig hyggelig og forståelsesfull lege. Virker oppriktig interessert i pasienten og det er lett å føle seg trygg på henne.

Dette er den første fastlegen jeg har hatt som jeg liker og føler meg komfortabel med.

Anbefales :)

Flott fastlege

Ruchika er en fantastisk fastlege. Hun tar deg på alvor, er medmenneskelig og gir deg gode råd. De få gangene jeg har vært hos henne og hun er usikker på noe går hun til de andre fastlegene for å få hjelp. Det liker jeg godt. Det gir meg virkelig trygghet!

Dyktig

Har hatt henne nå som fastlege i noen år og hun er imøtekommende og lyttende. Tar en på alvor og henviser videre om hun føler det er andre som har bedre kompetanse.
Som de fleste andre fastleger på tettbygd sted vil jeg tro, så har jeg opplevelse av at hun nok har for mange faste pasienter og er derfor ikke like lett å få tak i på kort varsel desverre.