Ruchika Sarna

Tlf: 22 74 90 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ruchika Sarna er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ruchika Sarna

Fantastisk fastlege

Dyktig og hyggelig lege, som er av den jordnære typen, lett å snakke med og tar deg på alvor og vil pasientens beste. Grundig og faglig sikker. Kjenner sin egen begrensning, og henviser deg videre der hun ikke har kompetanse eller du selv ønsker det. Anbefales :)

Tommel opp

Fantastisk lege! Hun er veldig tilstedeværende og veldig hyggelig og lett å prate med, sitter ikke å stirrer på skjermen når hun snakker med deg!:)
Anbefaler på det sterkeste!!

Anbefales :)

Veldig hyggelig og forståelsesfull lege. Virker oppriktig interessert i pasienten og det er lett å føle seg trygg på henne.

Dette er den første fastlegen jeg har hatt som jeg liker og føler meg komfortabel med.

Anbefales :)

Flott fastlege

Ruchika er en fantastisk fastlege. Hun tar deg på alvor, er medmenneskelig og gir deg gode råd. De få gangene jeg har vært hos henne og hun er usikker på noe går hun til de andre fastlegene for å få hjelp. Det liker jeg godt. Det gir meg virkelig trygghet!

Dyktig

Har hatt henne nå som fastlege i noen år og hun er imøtekommende og lyttende. Tar en på alvor og henviser videre om hun føler det er andre som har bedre kompetanse.
Som de fleste andre fastleger på tettbygd sted vil jeg tro, så har jeg opplevelse av at hun nok har for mange faste pasienter og er derfor ikke like lett å få tak i på kort varsel desverre.

Meget fornøyd!

Ruchika er lett og snakke med, empatisk og engasjert. Hun tar deg på alvor og henviser til spesialist. Hun tar tak i problemet uansett hvor lite det er, og tar heller en prøve for mye enn for lite! Synd jeg må flytte og bytte lege! Anbefales!

Den beste legen jeg har hatt

En lege som tar meg på alvorlig, gir meg god oppfølging og gir meg støtte og råd. Jeg kunne ikke hatt en bedre lege! Etter å ha byttet flere ganger, har jeg endelig funnet en lege som virkelig bryr seg

Veldig godt førsteinntrykk

Var hos henne en gang da min fastlege var i permisjon, og syntes hun var veldig, veldig hyggelig og oppriktig interessert i å løse problemet mitt.

Fantastisk

Tok meg på alvor, faglig dyktig, blid, hyggelig og service innstilt! Superfornøyd!
Kommer ikke til å bytte lege.

Dyktig. lytter og

Hun er veldig støttende, dyktig, lytter godt ,år man til å føle velkommen. Hun har vært min lege i 3 år og er vår familielege og vi kommer til å ha henne lenge. Eneste som kunne være bedre at hun kunne være mer tilgjengelig. Hun har stor pågang.

Anbefales

Fantastisk lege! Hos henne blir man hørt og tatt på alvor. Har prøvd meg på to andre fastleger, og denne vil jeg ikke bytte fra. Gleder meg til å ha henne fremover.

Eneste minus er tilgjengelighet, hun jobber tre dager i uka, og har stor pågang, men når du har kommet frem, får du skikkelig behandling.

Den beste!

Ruchika er fastlegen du bør ha. Hyggelig, en god lytter, dyktig i det hun gjør. Tar sin tid med pasienten og faktisk hjelper deg med medisiner, resepter, attester osv..

kan ikke be om en bedre fastlege.

Fin lege

Jeg opplever legen som profesjonell og faglig flink, i tillegg til at hun lytter til pasienten. Fornøyd!

Excellect doctor! Satisfied patient!

She wasnt my fastlege, but i went to her once when my fastlege was on holidays and i never returned to my fastlege again after that :) She is very patient and caring. She takes time to explain things very lovingly. I miss her as she moved to Lambertseter legesenter which is a bit far for me. :) 5 star for her.

Fornøyd pasient :-)

Dyktig lege. Hyggelig og imøtekommende, tar seg god tid og er behjelpelig.

Har aldri fått kontakt.

Sarna har vært min fastlege i over et halvt år. Jeg har besøkt legekontoret fem ganger dette halvåret, men selv aldri truffet fastlegen. Enten har vedkommende vært borte, syk, på kurs eller hatt fri. Dette utgjør en missfornøyd pasient!