Eli Ringstad Skeid

Nydalen Legesenter

2007

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Nydalen Legesenter
Gullhaug Torg 1 0484 Oslo
Eli Ringstad Skeid er en av 535 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Eli Ringstad Skeid

Veldig bra

Jeg var hos vikaren til min fastlege, Ingrid Hegertun. Utrolig blid, imøtekommende, ga meg gode råd og var effektiv. Anbefaler henne på det varmeste!

Oppriktig og tillitsvekkende

Eli har vært min fastlege i mange år. Hun er oppriktig og hun viser kunnskap innen både medisin og relasjonsbygging. Hun tar den tiden som er nødvendig, og hun viser omsorg sånn at jeg føler meg ivaretatt. Jeg vil også gi toppskår til alle i resepsjonen, de er både tilgjengelig og hjelpsomme.

Trygg og god fastlege

Jeg har hatt Eli som fastlege i mange år og er strålende fornøyd. Hun tar seg tid til å lytte til problemstillingen og til å prate litt ekstra. Hun er heller ikke redd for å gi klare anbefalinger der hvor andre kanskje er redd for å påvirke pasienten for mye. Det synes jeg er bra, det er jo derfor man går til legen.

Uinteressert og rotete

Jeg har hatt Eli som fastlege noen år og angrer på at jeg ikke har byttet før. Eli fremstår som uinteressert og lite empatisk. Under svangerskapet følte jeg meg dårlig fulgt opp og Eli glemte å ta viktige tester som jeg burde ha fått. Jeg følte meg til bryderi når jeg kom inn døren hos henne. Hun var også travel og hadde lite tid til å snakke med meg. Under en time satt hun med mobilen sin og ringte og tekstet, og var ikke interessert i å høre på meg. Jeg opplevde det som frekt og arrogant.

Menneskelig og kunnskapsrik

Hatt Eli Skeid som fastlege i snart 6 år - føler alltid at hun har tid, god lytter og man føler seg alltid godt tatt vare på av en profesjonell og varm lege.