Eli Ringstad Skeid

Gullhaug Torg 1 0484 Oslo
Eli Ringstad Skeid er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Eli Ringstad Skeid

Oppriktig og tillitsvekkende

Eli har vært min fastlege i mange år. Hun er oppriktig og hun viser kunnskap innen både medisin og relasjonsbygging. Hun tar den tiden som er nødvendig, og hun viser omsorg sånn at jeg føler meg ivaretatt. Jeg vil også gi toppskår til alle i resepsjonen, de er både tilgjengelig og hjelpsomme.

Trygg og god fastlege

Jeg har hatt Eli som fastlege i mange år og er strålende fornøyd. Hun tar seg tid til å lytte til problemstillingen og til å prate litt ekstra. Hun er heller ikke redd for å gi klare anbefalinger der hvor andre kanskje er redd for å påvirke pasienten for mye. Det synes jeg er bra, det er jo derfor man går til legen.

Uinteressert og rotete

Jeg har hatt Eli som fastlege noen år og angrer på at jeg ikke har byttet før. Eli fremstår som uinteressert og lite empatisk. Under svangerskapet følte jeg meg dårlig fulgt opp og Eli glemte å ta viktige tester som jeg burde ha fått. Jeg følte meg til bryderi når jeg kom inn døren hos henne. Hun var også travel og hadde lite tid til å snakke med meg. Under en time satt hun med mobilen sin og ringte og tekstet, og var ikke interessert i å høre på meg. Jeg opplevde det som frekt og arrogant.

Menneskelig og kunnskapsrik

Hatt Eli Skeid som fastlege i snart 6 år - føler alltid at hun har tid, god lytter og man føler seg alltid godt tatt vare på av en profesjonell og varm lege.

Verdens beste fastlege

Jeg har gått hos Eli i 3-4 år nå og har aldri hatt bedre fastlege. I disse årene har jeg vært langtidssykemeldt og vært en hyppig besøkende på legekontoret. Hun tar seg alltid tid til meg og hun følger opp både fysiske og psykiske plager på en god og konstruktiv måte, hun lytter interessert og er åpen og gir meg god trygghet og støtte ift. mine problemer. Hun har hatt flere vikarer uten at jeg føler at det har vært noe problem. Også kontorpersonalet er hyggelige, det at jeg (dessverre) er en regelmessig pasient gjør at jeg blir gjenkjent.
Det kan enkelte ganger være vanskelig å komme gjennom på telefon, men jeg får alltid hjelp og time på dagen de få gangene jeg trenger det. Det fungerer også godt å sende epost via portalen både ved bestilling av resepter eller andre beskjeder. Ekstra pluss for at de alltid sender prøvesvar på epost!