Eli Ringstad Skeid

Nydalen Legesenter Kvinne, 37 år

Autorisert2007
Ledige plasser 12 av 1250
Vil du bytte til denne fastlegen?

Nydalen Legesenter

Gullhaug torg 1 0484 Oslo
Eli Ringstad Skeid er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Eli Ringstad Skeid

Absolute den beste legen EVER!

Alt Hun gjorde for Meg Fredag kveld på Ullevål var bare helt fantastisk,1000 Takk❤️❤️❤️ Aldri blitt be handle med slik fårståelse og varme,Fantastisk rett Og slett,dyktig ung dame dette👍

Behagelig og rolig lege

Har gått til Eli i noen år nå, og er veldig fornøyd. Hun tar seg tid til å høre og er ikke for stolt til å diskutere problemstillinger med meg. Føler også at jeg blir tatt på alvor når jeg har et problem. Hun er ikke den som er raskest med å dra frem reseptblokka, og det liker jeg. Vi har f.eks heller en stående avtale på at jeg kan ringe og be resept på sovemedisiner, heller enn at jeg har en resept på det inne.

Et lite obs til deg som må ta blodprøver: Jeg ville bedt om å få lov til å ta de hos Fürst. Jeg har litt kjipe blodårer som kan være vanskelige, og da er det ikke alltid greit for en legesekretær som også har en haug andre oppgaver å gjøre samtidig.

Uprofesjonell lege

Mitt første møte med min nye fastlege varte i underkant av 10 minutter, og i løpet av den korte tiden fikk hun nevnt både sin mann og sitt eget svangerskap i relasjon til min problemstilling. Hun fikk også sagt at det hadde vært mye verre for henne å ha mitt problem enn for meg, for hun var jo lege. Hun mangler åpenbart grunnleggende nøytral profesjonalitet, noe jeg synes man kan forvente av helsepersonell.

Min beste lege

Etter at jeg måtte bytte fastlege pga. av vedkommendes avgang for en del år tilbake, begynte jeg hos Eli Skeid siden Nydalen Legesenter var nærmest der jeg bor. Hadde ikke trodd jeg skulle møte en så god lege igjen. Hun har hjulpet meg både med fysiske og psykiske plager. Bl.a. har hun gitt meg kognitiv terapi, som hjalp meg til å komme videre i livet. Etter hennes permisjon var jeg hos henne denne uken for vanlig legesjekk. Følte at hun tok seg god tid til meg og tok opp igjen ting vi hadde snakket om tidligere. Jeg føler meg trygg med Eli Skeid som min fastlege og vil absolutt fortsette hos henne.

Fraværende

Når man først får time så har hun egentlig ikke tid til meg som pasient. Jeg er svært sjelden hos legen, så forventer (slik man skal forvente uansett) at man blir tatt på alvor når man er der. Hun ser knapt på deg, hører overhodet ikke etter hva du sier av symptomer osv. Har ikke nok tid til pasienten, selv om man har en oppsatt tid så er det mye forsinkelser og når det endelig er din tur så blir du kastet ut igjen så fort som mulig. Aller helst skal du ta litt prøver også, lokalene er lite egnet til dette mtp. personvern osv. Har nå byttet fastlege.