Eli Ringstad Skeid

Gullhaug Torg 1 0484 Oslo
Eli Ringstad Skeid er en av 558 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Eli Ringstad Skeid

Tillitvekkende og faglig grundig

Eli Skeid er en veldig god lege å ha. Hun jobber grundig, undersøker ordentlig og skaffer seg grunnlag for å stille riktige diagnoser. Hyggelig er hun også.

Dårlig på kommunikasjon, lytter ikke

Jeg er dessverre ikke fornøyd med Eli. Hun virker ofte distré og fraværende. Hun har lite oversikt over sykehistorien min og virker å ta raske beslutninger uten grundig ettertanke. Har også opplevd henne upassende direkte, hun er lite bevisst på hvordan det kan oppleves for pasienten å ha en sykdom.

Altfor rask

Har gått til Eli i noen år, men begynner nå å irritere meg over at hun er altfor rask. Får ikke lagt fram min problemstilling før hun har fortalt at hun er forsinket og viser at jeg ikke er interessant.Sist var jeg inne i 5 minutter, utenom å få bestilt blodprøver fikk jeg ikke snakket om selve plagene.
Er også veldig rask til å relatere kasus til seg selv og venninner i dialogen vi har.
Litt mer struktur og empati, lytt til pasienten, ikke sjekk mobilen når du snakker med oss. Vær sikker på at pasienten har fått frembrakt ærendet sitt.
Eli er veldig god på e-dialog.

Veldig bra

Jeg var hos vikaren til min fastlege, Ingrid Hegertun. Utrolig blid, imøtekommende, ga meg gode råd og var effektiv. Anbefaler henne på det varmeste!

Oppriktig og tillitsvekkende

Eli har vært min fastlege i mange år. Hun er oppriktig og hun viser kunnskap innen både medisin og relasjonsbygging. Hun tar den tiden som er nødvendig, og hun viser omsorg sånn at jeg føler meg ivaretatt. Jeg vil også gi toppskår til alle i resepsjonen, de er både tilgjengelig og hjelpsomme.