Eli Ringstad Skeid

Tlf: 22 15 70 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Eli Ringstad Skeid er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Eli Ringstad Skeid

Ikke tilgjengelig?

Har hatt Eli som fastlege i tre år. Går ikke ofte til lege, men de få gangene det har skjedd har jeg 2/3 ganger havnet hos en vikar. Frustrerende når de ikke kjenner til min bakgrunn og jeg må bruke hver time på å forklare alt på nytt. Bytter fastlege.

Absolute den beste legen EVER!

Alt Hun gjorde for Meg Fredag kveld på Ullevål var bare helt fantastisk,1000 Takk❤️❤️❤️ Aldri blitt be handle med slik fårståelse og varme,Fantastisk rett Og slett,dyktig ung dame dette👍

Behagelig og rolig lege

Har gått til Eli i noen år nå, og er veldig fornøyd. Hun tar seg tid til å høre og er ikke for stolt til å diskutere problemstillinger med meg. Føler også at jeg blir tatt på alvor når jeg har et problem. Hun er ikke den som er raskest med å dra frem reseptblokka, og det liker jeg. Vi har f.eks heller en stående avtale på at jeg kan ringe og be resept på sovemedisiner, heller enn at jeg har en resept på det inne.

Et lite obs til deg som må ta blodprøver: Jeg ville bedt om å få lov til å ta de hos Fürst. Jeg har litt kjipe blodårer som kan være vanskelige, og da er det ikke alltid greit for en legesekretær som også har en haug andre oppgaver å gjøre samtidig.

Uprofesjonell lege

Mitt første møte med min nye fastlege varte i underkant av 10 minutter, og i løpet av den korte tiden fikk hun nevnt både sin mann og sitt eget svangerskap i relasjon til min problemstilling. Hun fikk også sagt at det hadde vært mye verre for henne å ha mitt problem enn for meg, for hun var jo lege. Hun mangler åpenbart grunnleggende nøytral profesjonalitet, noe jeg synes man kan forvente av helsepersonell.

Min beste lege

Etter at jeg måtte bytte fastlege pga. av vedkommendes avgang for en del år tilbake, begynte jeg hos Eli Skeid siden Nydalen Legesenter var nærmest der jeg bor. Hadde ikke trodd jeg skulle møte en så god lege igjen. Hun har hjulpet meg både med fysiske og psykiske plager. Bl.a. har hun gitt meg kognitiv terapi, som hjalp meg til å komme videre i livet. Etter hennes permisjon var jeg hos henne denne uken for vanlig legesjekk. Følte at hun tok seg god tid til meg og tok opp igjen ting vi hadde snakket om tidligere. Jeg føler meg trygg med Eli Skeid som min fastlege og vil absolutt fortsette hos henne.

Fraværende

Når man først får time så har hun egentlig ikke tid til meg som pasient. Jeg er svært sjelden hos legen, så forventer (slik man skal forvente uansett) at man blir tatt på alvor når man er der. Hun ser knapt på deg, hører overhodet ikke etter hva du sier av symptomer osv. Har ikke nok tid til pasienten, selv om man har en oppsatt tid så er det mye forsinkelser og når det endelig er din tur så blir du kastet ut igjen så fort som mulig. Aller helst skal du ta litt prøver også, lokalene er lite egnet til dette mtp. personvern osv. Har nå byttet fastlege.

Den beste leger jeg har hatt.

Lyhörd, viser intresse og empati. Föler att jeg blir tatt på alvor. Vill jeg har mer tid er det lett at få dobbel time.

Ser etter ny lege.

Fikk et veldig godt inntrykk av henne i begynnelsen. Hun er en veldig flink lege når det gjelder fysiske plager.

Men når det gjelder utmattelse eller psykiske plage skulle jeg ha valgt en annen lege som vil finne ut av grunnen til dette istedet for å kaste lykkepiller etter deg.
Følte ikke at jeg hadde så mye innflytelse i min behandling som jeg skulle ønske.

Har nå gått til vikaren hennes som har en jeg-vet-best attityde, selv om det føles som at hun ikke har peiling på utmattelse/stoffskifte spørsmål eller psykiske plager. Hun er alltid stressa og jeg føler dessverre ingen tillit til henne.
Men det er mulig hun er flink når det gjelder vanlige fysiske plager.

Ikke fornøyd

Gikk til Eli noen ganger hun viser lite interesse og ganske rask. Har hatt dårlig erfaring med Eli. Har nå byttet fast lege.

Travel og lite interessert lege

Gikk til Eli en tid og var rimelig greit fornøyd, selv om hun var litt rask og viste liten interesse og empati. Greit nok. Jeg har en sønn som også går til Eli. Når det var hans tur til å trenge en legitime, kom disse egenskapene svært dårlig ut og min sønn ønsket ikke time der igjen. Vi har nå byttet fastlege.

Ikke fornøyd

Jeg gikk til Eli noen ganger, men følte jeg ikke fikk den hjelpen man burde få hos en lege. Med Eli gikk det veldig fort i svingene, og noen av rådene og informasjonen jeg fikk bidro bare til unødvendige bekymringer. Jeg har nå byttet fastlege.

Den beste for meg

Har hatt dårlig erfaring med leger, og fått litt frykten for dem da de aldri har tatt meg seriøst,. Med Eli føler jeg at jeg blir hørt, blir tatt seriøst og jeg kan prate om forskjellige ting. Veldig flink, dyktig og henviser gjerne. Noe som er greit!

Ambivalent inntrykk

Jeg har hatt Skeid som fastlege i cirka et år og har vært jevnlig innom på grunn av graviditet.

Det er lett å få time og får raskt svar på e-post. Skeid er blid og hyggelig, men det går litt raskt i svingene! Det er sjelden tid til spørsmål og jeg opplever at rådene og informasjonen ofte har bidratt til unødvendig forvirring eller bekymring, som det ikke har vært tid til å oppklare i ettertid..

Hun følger nok "boka" til punkt og prikke, men jeg savner en lege som ser helheten, kommuniserer tydelig og som kan gi gode råd, også i situasjoner da medisinsk diagnostikk eller Folkehelseinstituttet ikke kan gi alle svar..

En lege som tar deg på alvor!

Blid, empatisk, seriøs og dyktig. Dette er en lege som lytter og tar deg på alvor, som ser både deg og sykdommen din, og som er genuint opptatt av å få deg frisk.

Flink og hyggelig

Har hatt Skeid som fastlege i et års tid, og er godt fornøyd med henne. Profesjonell og empatisk.

Lett å bestille time via epost, raske svar.

Flink lege

Nå har jeg kun vært hos henne en gang, så kanskje litt tynt grunnlag å bedømme på. Men jeg fikk alikevel et positivt inntrykk av henne.
Tok seg god tid til meg og hadde gode råd å komme med.

Bra fastlege

Hyggelig og grundig lege. Virker interessert og empatisk.

Den beste fastlegen jeg har hatt!!

Blid, hyggelig og dyktig lege som står på for deg. Anbefales.

Hyggelig lege som tar deg på alvor

Ung og svært imøtekommende lege, som lytter og tar deg på alvor. Det er lett å kommunisere med henne, men hun er dessverre ikke tilgjengelig på legesenteret to av dagene i uka, da hun også jobber på helsestasjon (?).