Geir Sneen

0 av 2000

Geir Sneen er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Geir Sneen

Veldig fornøyd

Jeg fikk Geir Sneen anbefalt av en annen lege og studiekamerat av Geir. Han har innfridd mine forventninger i de årene jeg har benyttet han som min lege. Jeg får raskt time, han er dyktig og kunnskapsrik og får meg til å føle meg trygg og ivaretatt. Personellet er også hyggelig.

Blir ikke tatt på alvor

Det er greit å få time hos Lillegrensen Legesenter, og Geir Sneen har sannsynligvis gode kunnskaper teoretisk. Kommer man dit med konkrete plager som man kan få en lett kur for så fungerer han fint. Det som kan bli bedre er hvordan han behandler deg om du kommer med en litt uvanlig eller vanskelig problemstilling. Man kan oppleve å bli latterliggjort og ikke bli tatt på alvor. Jeg har flere ganger opplevd at jeg har blitt avbrutt midt i setninger og at mine meninger har blitt avskrevet blankt, mens legen har hatt en arrogant og bedrevitende tone. For noen fungerer han nok fint, men jeg har byttet fastlege nå, etter flere timer hvor jeg har gått ut med den samme vonde følelsen etter et besøk.

:-( :-(

Arrogant og uinterresert. Føler at han vil ha en fortest mulig ut av kontoret. Kommer til å bytte fastlege så fort jeg finner en annen

Virker utrolig lei av jobben sin

Har hatt Geir som fastlege i mange år. Syns han gjennom årene virker mer og mer uinteressert. Blir irritert og sur dersom halsinfeksjoner viser seg være virus og ikke bakterielt, og man går ut derfra og føler seg latterliggjort.
Han er nok faglig dyktig, men virker bare så lei av å høre om de "vanlige" og kjedelige lidelsene. Går derfra og føler nesten jeg må unnskylde meg for at jeg misbruker hans tid den ene gangen i året jeg oppsøker legen.
Får jeg anbefalt en annen lege med ledig kapasitet, så bytter jeg.

Perfekt for meg

Jeg fikk Geir Sneen som fastlege for tre år siden, og er veldig fornøyd. Får raskt time, han er grei og hyggelig og jeg føler at han vet hva han gjør. Har blitt henvist videre til spesialist en gang, og får super oppfølging av Sneen. Får time i løpet av kort tid om jeg trenger det, og kan bestille time og resept på nett. Kan virkelig anbefales. Dessuten jobber jeg i sentrum, og legekontoret ligger fem minutter unna jobben min. Men litt lang kø på telefonen. Jeg kommer ikke til å skifte fastlege!!