Geir Sneen

Tlf: 23 10 40 20 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Geir Sneen er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Geir Sneen

Ikke å anbefalle

Som flere har nevnt her så har han lite empati.

Satt en god stund og fortalte om problemer og de fleste ble avfeid som noe alle folk sleit med så ingenting spesielt her.
Han haster også alltid med å bli ferdig med timen. etter 12-13 minutter så er han på beina og sier han har dårlig tid og at resten får vi ta ved ny time. Han er heller ikke forbredt på timene man har så ved å oppdatere han bruker man fort opp denne hele/korte legetime.

Nei styr unna og finn noen som faktisk bryr seg. Denne personen virker mer opptatt av effektivitet og lønnsomhet enn problemløsning.

Flink og effektiv!

Har hatt Geir som fastlege i mange år nå. Jeg er strålende fornøyd med måten han jobber på. Effektiv, ærlig og veldig dyktig på området sitt! Tommel opp for Geir!

Dyktig og prof

Jeg har gått til Geir Sneen i over to år nå og er meget fornøyd. Jeg er en kresen pasient som kan irritere de fleste leger, men ikke Geir. Han lytter, sjekker, forklarer og følger opp.

Ikke tatt på alvor

Følte at jeg ikke ble tatt på alvor, selvom han var i tide virket han stresset å brukte lite tid på konsultasjonen. Jeg er generelt en stresset og nervøs person som gruer seg for å gå til legen, og dette gjorde ikke saken bedre.. Dårlig bruk av penger og tid å gå hit.

Profesjonell

Kjapp og direkte, ikke noe snikk-sakk. Veldig fornøyd. Får raskt time, og jeg føler at han ser meg og bryr seg om meg. Det betyr veldig mye.