Geir Sneen

Lille Grensen 3 0159 Oslo
Tlf: 23 10 40 20 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Geir Sneen er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Geir Sneen

Flink og effektiv! Anbefales!

Geir Sneen har vært flink og effektiv de få gangene jeg har vært på legetime. Jeg er veldig godt fornøyd! At fastleger må være effektive når de bare har 15 min. til rådighet pr. pasient er en selvfølge og er noe som gjelder alle fastleger. Enkelte pasienter med sykdom av den mer "udefinerbare" typen med ønske om trygd uten noen tydelig diagnose, vil kanskje ikke ha Geir Sneen som sin favoritt fastlege (jeg oppfatter han som for ærlig til å bli likt av denne pasientgruppen), mens for den store majoriteten ellers vil han være en topp lege! Jeg anbefaler sterkt Geir Sneen som fastlege!

Kunnskapsrik og effektiv

Hvis du ønsker god og rask helsehjelp er denne legen fantastisk. Han har hjulpet meg masse med min sykdom og skrev en meget god henvisning da det var nødvendig.

Får alltid time raskt og har fått telefontime på dagen.

Han er effektiv og presis, så ikke forvent masse småprat; han har tross alt en pasient etter deg som han må rekke i tide. Om du bare vil syte og prate er han nok ikke den rette legen. Han er imidlertid empatisk og kunnskapsrik.

STYR UNNA! :(

Hatt Geir som fastlege i 16 år, men fikk tilslutt beskjed av Nav om å bytte fastlege! Han har alltid dårlig tid, og er mere opptatt av å tjene penger, enn å høre på, og faktisk hjelpe pasienten videre. ( Med mindre du er en mann..) Annen hver gang jeg var der skjønnte han ikke hvordan det går an å ha så dårlig helse / Til at han konkluderte med at jeg var helt frisk!? Da jeg har 7 forskjellige diagnoser, og ett sammensatt sykdomsbilde, ble det for mye for han. Det var jo katastrofalt for meg da jeg skulle søke ufør! Er nå tilbake til start..Jeg sutret for lite, og brukte for lite smertestillende. Mao, jeg var en udugelig pasient. Fikk aldri svar på blodprøver, og måtte ringe disse sure damene på forværelset, for å få svar.. Sendte meg til den en såkalt spesialist, som heller ikke kunne hjelpe meg, men som alikevel ville sette meg opp på flere timer? (Melke penger..?). Har heldigvis fått byttet fastlege, og kommer aldri tilbake!

Beste legen jeg har hatt

Får alltid raskt time og den hjelpen jeg trenger. Hans ekspertise innen psykiatri reddet livet mitt. Jeg liker at Sneen er rask og konkret og tydelig, virker som om en del tolker dette på feil måte i disse vurderingene.

En analytisk og dyktig doktor

Jeg har gode ting å si om DR. Geir Sneen. Han er både rett på sak, og veldig dyktig. En får svar på det en lurer.

Dyktig almennlege

Jeg har gått hos Geir Sneen siden han begynte på Lille Grensen Legesenter. Det har også resten av familien. Han er en god almenlege. Han henviser videre dersom det er nødvendig. Han han god kunnskap om både fysiske og pssykiske sykdommer, og på Nav-sytemet.
Jeg har vært hos han med både små og store plager, samt alvorlig sykdom (kreft). Han kan ha det noe travelt, men det er slik fastlegeordningen er. Han er så og si alltid meget presis.

Forværelse kan bli mere imøtekommende.

Anbefaler ikke å gå til denne legen med sutring, men når du er suk, har smerter eller trenger legehjelp på annen måte. Han viser forståelse og er empatisk. Profesjonell.

En lege som gav stor trygghet i en dyster diagnose!

Jeg fikk påvist en aggressiv lymfekreftdiagnose her for to år siden og Dr. Sneen fikk meg raskt på utredning og deretter fulgte 5 tøffe måneder på Radiumhospitalet.

Jeg er veldig glad for at Dr. Sneen er min fastlege og jeg følte meg meget godt ivaretatt og godt informert under hele behandlingsløpet.

Under en så tøff kreftbehandling så er det ikke uvanlig at man får problemer med andre deler av andre kroppen og Dr. Sneen er en meget kunnskapsrik lege, noe som gav meg trygghet og ikke minst optimisme i en dyster tilstand. Fikk rask behandling på alt smågrums som oppsto i kjølvannet av 5 måneder med cellegift.
Han er kunnskapsrik og ikke minst gjør han det lett å være sårbar.

Nå er jeg frisk som en fisk og kan trygt anbefale Geir.

Ps! Geir har solid kunnskap i hvordan NAV systemet er sydd sammen. Også et stort pluss, om man har andre ting å bekymre
seg over.

Hold deg unna...

Jeg byttet til sneen da min fastlege gikk av pensjon. Byttet over til Geir sneen noe jeg angrer veldig på. Han har alltid dårlig tid, gjør dårlig vurderinger og bytter ut medisiner som jeg selv har brukt i årevis for min allergi. Og ikke for å snakke om hygiene. Tastatur og direkte inni munnen. Deilig... Resepsjonen bør forresten delta på no form for smile kurs. Nei, uff.... Ser etter ny fastlege for øyeblikket.

Lei av jobben sin?

Den føste gangen jeg var hos Geir for nå rundt 8 år siden var det en grei opplevelse. Men dessverre varte ikke det så lenge. Jeg har hatt følelsen at av jeg er dum for å komme dit.
Synes også damene i telefonen kunne vært hyggeligere.
Og som med mange andre leger så må man få en akkuttime om man ikke kan vente to uker. Jeg har slitt mye med streptokokker og har måtte ty til legevakta flere ganger pga den lenge ventetiden.

Total skivebom av Mr. Sneen

Brukt allergi og astmamedisin i flere år. Iblandt hyppigere enn vanlig alt ettersom form og været. Min fastlege er nå i ferie og da jeg bestilte ny medisin fordi jeg er tom fikk jeg sms av Geir Sneen om å bestille en time fordi han ikke kunne skrive ut dette.

Så: Jeg må ringe å bestille en akutt-time i morgen tidlig for å få dette. Altså må jeg ta en akutt-time fra andre som sikkert trenger det mye mer enn meg. Er det denne måten legen tjener penger på? For mitt vedkommende spiller det ingen rolle - jeg har frikort. Men dette er total skivebom fra en ellers erfaren og dyktig lege.

Fornøyd

Om du ønsker en lege hvor du får raskt time, blir tilfredsstillende fulgt opp medisinsk, blir raskt henvist videre om det ikke er hans felt, og det ikke er så nøye med kaffeslabberas og drøs, er Geir Sneen legen for deg!

Takk Geir

Geir er ikke min fastlege, men jeg kom inn til han en fredag min fastlege hadde fri. Og det er jeg evig takknemlig for!
Han hørte på hva jeg hadde å si, han tok en rask konklusjon og ringte rett til Ullevål for å få meg inn på akutten, som viste seg å være helt riktig (de ville operere meg samme dag). Jeg tør ikke engang tenke på hva som kunne skjedd om han ikke gjorde det eller om min fastlege faktisk ikke hadde hatt fri denne dagen.

Fikk et godt inntrykk av Geir som lege, han tar seg tid, lytter og forstår.

Misfornøyd

De første gangene jeg var der var han hyggelig imøtekommende. Kom da med uproblematiske problemstillinger, og jeg var enkel å behandle. Men den dagen jeg kom og spurte om en behandling
som han nok oppfattet som "alternativ" - og i hans øyne useriøs, ble jeg skjelt ut og fikk så ørene flagret. Arrogant og nedlatende. Byttet fastlege på dagen!

Fantastisk rask og trygg legehjelp

Vi bruker aldri mye tid, Geir og jeg - men det går kjapt og trygt og han er en mann av god erfaring.
Jeg har besøkt han med begynnende magesår, snorking, negle og fotsopp ( ikke visste jeg at samme sopp kan gå på hud og negl ) og ikke minst; jeg besvimte og falt for en tid siden og Sneen tok dette meget seriøst og sendte meg til spesialister som fant ut at det feilte meg absolutt ingenting.

Sneen kan jeg trygt anbefale.

Beste legen

Veldig hyggelig å komme til Geir sneen,han lytter på meg og har hjulpet meg endel.
Jeg er meget fornøyd.

Rask og proff

Har byttet til Geir Sneen som fastlege. Veldig fornøyd med god service. Og ikke minst rask hjelp. Fikk time samme dag som jeg trengte det, og den hjelpen jeg trengte. Og jeg slapp å vente lenge på venterommet. Han var effektiv og hyggelig, kan på det varmeste anbefale Sneen til andre.

Uinteressert

Hatt han som lege 1,5 år. Kommer alltid inn på tid, men det hjelper lite når han har 12min før neste pasient skal inn, nøyaktig hvert 15.minutt. Han går aldri i dybden, selv om man har hatt samme problematikk i 2 år, men som har utviklet seg til det verre. Konstaterer med at sånn er det bare. Jeg opplever han er for stolt til å si han ikke vet, og til å sende meg til en spesialist. Føler meg skikkelig til bry hver gang, har vært der 3x på ett år med samme grunn uten å ha kommet noe videre. Legesekretæren ba han ringe meg siden tablettene ikke fungerer, men det tok han seg ikke tid til.
Han har ikke engang sett på journalen min når jeg begynte hos han. Det er skremmende, så jeg har ikke noe annet valg enn å bytte lege. Trenger du en lege kun for å skrive ut allergimedisiner er han sikkert ok, men bortsett fra det: styr unna!

Lege, ikke psykolog

Har lest en del sure og rare kommentarer her, og ser at noen mener at Sneen ikke bruker nok tid og omtanke på dem... Jeg har riktignok ikke vært til stede på disse konsultasjonene, men det er slettes ikke slik jeg oppfatter han.

Jeg oppfatter Sneen som en dyktig og sympatisk medisiner, akkurat en slik lege jeg ønsker og trenger. Han er effektiv, jeg har fått hjelp til det jeg trenger. Dessuten bra med resept- og timebestilling på nett. enkelt og greit. Og kontoret ligger like ved jobben min i sentrum.

Jeg er veldig fornøyd med tjenestene hos Lille Grensen og Sneen og kan anbefale både legen og kontoret på det varmeste.

Flink, men føler meg likevel nødt til å bytte

Jeg har hatt Geir Sneen som fastlege i 5-6 år. Jeg har alltid vært greit fornøyd, jeg får time på dagen når det behøves, han er presis og undersøker meg grundig når jeg er syk/har plager.

De siste gangene har jeg derimot blitt skuffet. Nå jeg ber om henvisning til spesialist har han bare skrevet ut et standardskjema, han har ikke spurt noen spørsmål, og heller ikke skrevet noen beskrivelser av problemet i henvisningen, heller ikke gjort egne undersøkelser.

I tillegg føler jeg at et komplisert problem jeg har ikke ble tatt på alvor overhodet! Som regel har jeg kommet med helt enkle ting, da tar han seg godt tid og virker interessert. Men med tanke på at jeg har en kronisk sykdom jeg nå ønsker hjelp med ønsker jeg meg en lege som ser litt dypere og derfor har jeg måttet bytte fastlege siden Geir virker som han rett og slett blåser i dette, siden det ikke er noe som lar seg fikse raskt. Det blir dessverre ikke godt nok for meg.

Jeg liker han, og kan anbefale ham til pasienter med "hverdagsplager". Men ikke dersom man har noe bredere behov/problemer. Dessverre.

Profesjonell og grundig

Fikk Geir Sneen istedenfor min faste lege. Han var høflig, fant raskt ut av hva som feilte meg og hjalp meg videre. Jeg byttet lege til ham etterpå og har aldri angret på det. Ingenting å utsette på servisen.