Geir Sneen

Lille Grensen 3 0159 Oslo
Geir Sneen er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Geir Sneen

Dyktig almennlege

Jeg har gått hos Geir Sneen siden han begynte på Lille Grensen Legesenter. Det har også resten av familien. Han er en god almenlege. Han henviser videre dersom det er nødvendig. Han han god kunnskap om både fysiske og pssykiske sykdommer, og på Nav-sytemet.
Jeg har vært hos han med både små og store plager, samt alvorlig sykdom (kreft). Han kan ha det noe travelt, men det er slik fastlegeordningen er. Han er så og si alltid meget presis.

Forværelse kan bli mere imøtekommende.

Anbefaler ikke å gå til denne legen med sutring, men når du er suk, har smerter eller trenger legehjelp på annen måte. Han viser forståelse og er empatisk. Profesjonell.

En lege som gav stor trygghet i en dyster diagnose!

Jeg fikk påvist en aggressiv lymfekreftdiagnose her for to år siden og Dr. Sneen fikk meg raskt på utredning og deretter fulgte 5 tøffe måneder på Radiumhospitalet.

Jeg er veldig glad for at Dr. Sneen er min fastlege og jeg følte meg meget godt ivaretatt og godt informert under hele behandlingsløpet.

Under en så tøff kreftbehandling så er det ikke uvanlig at man får problemer med andre deler av andre kroppen og Dr. Sneen er en meget kunnskapsrik lege, noe som gav meg trygghet og ikke minst optimisme i en dyster tilstand. Fikk rask behandling på alt smågrums som oppsto i kjølvannet av 5 måneder med cellegift.
Han er kunnskapsrik og ikke minst gjør han det lett å være sårbar.

Nå er jeg frisk som en fisk og kan trygt anbefale Geir.

Ps! Geir har solid kunnskap i hvordan NAV systemet er sydd sammen. Også et stort pluss, om man har andre ting å bekymre
seg over.

Hold deg unna...

Jeg byttet til sneen da min fastlege gikk av pensjon. Byttet over til Geir sneen noe jeg angrer veldig på. Han har alltid dårlig tid, gjør dårlig vurderinger og bytter ut medisiner som jeg selv har brukt i årevis for min allergi. Og ikke for å snakke om hygiene. Tastatur og direkte inni munnen. Deilig... Resepsjonen bør forresten delta på no form for smile kurs. Nei, uff.... Ser etter ny fastlege for øyeblikket.

Lei av jobben sin?

Den føste gangen jeg var hos Geir for nå rundt 8 år siden var det en grei opplevelse. Men dessverre varte ikke det så lenge. Jeg har hatt følelsen at av jeg er dum for å komme dit.
Synes også damene i telefonen kunne vært hyggeligere.
Og som med mange andre leger så må man få en akkuttime om man ikke kan vente to uker. Jeg har slitt mye med streptokokker og har måtte ty til legevakta flere ganger pga den lenge ventetiden.

Total skivebom av Mr. Sneen

Brukt allergi og astmamedisin i flere år. Iblandt hyppigere enn vanlig alt ettersom form og været. Min fastlege er nå i ferie og da jeg bestilte ny medisin fordi jeg er tom fikk jeg sms av Geir Sneen om å bestille en time fordi han ikke kunne skrive ut dette.

Så: Jeg må ringe å bestille en akutt-time i morgen tidlig for å få dette. Altså må jeg ta en akutt-time fra andre som sikkert trenger det mye mer enn meg. Er det denne måten legen tjener penger på? For mitt vedkommende spiller det ingen rolle - jeg har frikort. Men dette er total skivebom fra en ellers erfaren og dyktig lege.