Geir Sneen

Lille Grensen Legesenter

2000

0 av 2000

1 person

Lille Grensen Legesenter Telefonnummer23 10 40 2023 10 40 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Lille Grensen 3 0159 Oslo
Geir Sneen er en av 534 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Geir Sneen

Flink og punktlig

En veldig bra fastlege dersom du foretrekker rask og effektiv hjelp og det å ha en fastlege som også fungerer som psykolog ikke er viktig for deg. Lett å bestille time og resepter online, får raskt time og det er sjeldent ventetid.

Forferdelig

Jeg ble nødt til å bytte fastlege da hun jeg hadde gikk over til forskning, og havnet da hos Geir Sneen.
Han er ikke legen å gå til hvis du har et sammensatt sykdomsbilde og trenger utredning. Jeg opplevde ham som arrogant og respektløs, og at han rett og slett ga blaffen. Den verste legen jeg har vært borti så langt. Jeg byttet etter tredje time.

Ikke å anbefalle

Som flere har nevnt her så har han lite empati.

Satt en god stund og fortalte om problemer og de fleste ble avfeid som noe alle folk sleit med så ingenting spesielt her.
Han haster også alltid med å bli ferdig med timen. etter 12-13 minutter så er han på beina og sier han har dårlig tid og at resten får vi ta ved ny time. Han er heller ikke forbredt på timene man har så ved å oppdatere han bruker man fort opp denne hele/korte legetime.

Nei styr unna og finn noen som faktisk bryr seg. Denne personen virker mer opptatt av effektivitet og lønnsomhet enn problemløsning.

Flink og effektiv!

Har hatt Geir som fastlege i mange år nå. Jeg er strålende fornøyd med måten han jobber på. Effektiv, ærlig og veldig dyktig på området sitt! Tommel opp for Geir!

Dyktig og prof

Jeg har gått til Geir Sneen i over to år nå og er meget fornøyd. Jeg er en kresen pasient som kan irritere de fleste leger, men ikke Geir. Han lytter, sjekker, forklarer og følger opp.