Geir Sneen

Lille Grensen Legesenter
Lille Grensen 3 0159 Oslo
Geir Sneen er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Geir Sneen

Flink og effektiv! Anbefales!

Geir Sneen har vært flink og effektiv de få gangene jeg har vært på legetime. Jeg er veldig godt fornøyd! At fastleger må være effektive når de bare har 15 min. til rådighet pr. pasient er en selvfølge og er noe som gjelder alle fastleger. Enkelte pasienter med sykdom av den mer "udefinerbare" typen med ønske om trygd uten noen tydelig diagnose, vil kanskje ikke ha Geir Sneen som sin favoritt fastlege (jeg oppfatter han som for ærlig til å bli likt av denne pasientgruppen), mens for den store majoriteten ellers vil han være en topp lege! Jeg anbefaler sterkt Geir Sneen som fastlege!

Kunnskapsrik og effektiv

Hvis du ønsker god og rask helsehjelp er denne legen fantastisk. Han har hjulpet meg masse med min sykdom og skrev en meget god henvisning da det var nødvendig.

Får alltid time raskt og har fått telefontime på dagen.

Han er effektiv og presis, så ikke forvent masse småprat; han har tross alt en pasient etter deg som han må rekke i tide. Om du bare vil syte og prate er han nok ikke den rette legen. Han er imidlertid empatisk og kunnskapsrik.

STYR UNNA! :(

Hatt Geir som fastlege i 16 år, men fikk tilslutt beskjed av Nav om å bytte fastlege! Han har alltid dårlig tid, og er mere opptatt av å tjene penger, enn å høre på, og faktisk hjelpe pasienten videre. ( Med mindre du er en mann..) Annen hver gang jeg var der skjønnte han ikke hvordan det går an å ha så dårlig helse / Til at han konkluderte med at jeg var helt frisk!? Da jeg har 7 forskjellige diagnoser, og ett sammensatt sykdomsbilde, ble det for mye for han. Det var jo katastrofalt for meg da jeg skulle søke ufør! Er nå tilbake til start..Jeg sutret for lite, og brukte for lite smertestillende. Mao, jeg var en udugelig pasient. Fikk aldri svar på blodprøver, og måtte ringe disse sure damene på forværelset, for å få svar.. Sendte meg til den en såkalt spesialist, som heller ikke kunne hjelpe meg, men som alikevel ville sette meg opp på flere timer? (Melke penger..?). Har heldigvis fått byttet fastlege, og kommer aldri tilbake!

Beste legen jeg har hatt

Får alltid raskt time og den hjelpen jeg trenger. Hans ekspertise innen psykiatri reddet livet mitt. Jeg liker at Sneen er rask og konkret og tydelig, virker som om en del tolker dette på feil måte i disse vurderingene.

En analytisk og dyktig doktor

Jeg har gode ting å si om DR. Geir Sneen. Han er både rett på sak, og veldig dyktig. En får svar på det en lurer.