Georg Stang

Autorisasjon (1989)

Din Lege AS Telefonnummer22 55 06 8822 55 06 ...
Fredrik Stangsgt. 11-13 0264 Oslo
Georg Stang er en av 604 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Georg Stang

ikke godt nok

Han er god til å slå opp i legemiddelboka og skriver resepter.
Har vært hos han gjentatte ganger med samme problem og siste gangen sa han at han skulle undersøke mer og ringe meg. Hørte aldri noe mer fra han, selv ikke etter flere purringer fra min side. Byttet lege

So close..

Anser Stang som en hyggelig, imøtekommende lege.. nei, mener en imøtekommende "kompis av pappa", mye mer enn en lege. Veldig interessert i å prate om kompisting, og kanskje ikke så mye om problemene jeg kom til ham for.
Etter en forholdsvis kraftig allergisk reaksjon på noe jeg (enda ikke) vet hva er, tok vi et fullt panel for å teste for allergener. Fikk aldri noe svar på denne, selv etter purringer.. uproft :/
Virker også som resepsjonisten gjør det meste for ham, og holder klinikken sammen.

Lite forståelse og nysgjerrig på pasienten

Jeg opplever at de få gangene jeg har vært til konsultasjon har følt meg lite velkommen og har heller ikke opplevet at legen har vært interessert i å sette seg inn i min situasjon. Dette gjør at jeg ikke har villet ta opp ting som har hatt mer diffus karakter som f.eks. psykiske ting. Jeg har nå byttet fastlege med håp om å bli møtt med mer åpenhet.

Dårlig oppfølging

Bedt om henvisning, muntlig ja, men skjedde aldri noe. Purret tre ganger. Hver gang skulle de ordne det. Kom aldri. Måtte bytte lege.