Georg Stang

Fastlege

Autorisasjon (1989)

Din Lege AS Telefonnummer22 55 06 8822 55 06 ...
Frederik Stangsgt. 11-13 0264 Oslo
Georg Stang er en av 597 fastleger i Oslo

Om vurderingene

Siste vurderinger av Georg Stang

Arrogant og uempatisk

Opplevd denne legen som ikke-lyttende og bagatelliserende. Hver time virket som den irriterte ham, og med den begrensede tiden vi hadde brukte han tid på å fortelle meg at når jeg hadde gått skulle han på ferie med seilbåten sin.

Kanskje han er faglig dyktig, men en omsorgsfull lege er han ikke.

Veldig utrivelig lege

Anbefaler å unngå denne legen. Han lyttet ikke, til den grad at han enda ikke vet hvorfor jeg som pasient bestilte legetime, men heller bare pratet over om et annet tema. Når jeg forsøkte å forklare hva det gjaldt, ble jeg sendt ut døra. upassende oppførsel fra en humørsyk lege. Styr unna.

Styr unna!

Frekk og arrogant fremtoning, som gir følelsen av at man er dum og til bry. Ikke lyttende, avbryter til stadighet, og bagatelliserer. Virker som han er lei av jobben sin og det ønsker man jo ikke hos en fastlege.
Jeg er en person som sjeldent går til legen, nettopp i frykt for å bli møtt av en lege slik som Stang. Styr unna!

Veldig profesjonelt

Georg Stang er en av de beste legene jeg har noensinne møtet . Han har mye empati og forstørrelse til pasient . Han et veldig dyktig og profesjonell . Han hører på pasient .

Lite lyttende og avfeiende

Jeg fikk følelse av å nærmest være til kjedsomhet og ble bagatellisert ut ifra min problemstilling.
Han klarer virkelig å fremkalle alt utenom forståelse og omsorg. Likner på å føle seg dum kan man si . Jeg fikk min henvisning som jeg kom for . Og ble påminnet om at jeg heller holder meg til min fastlege neste gang , selvom det fordrer lenger ventetid . Jeg har nå fått vite ut ifra den henviste MR undersøkelsen at det var noe galt.

Vis flere...