Georg Stang

A-klinikken Majorstua
Majorstuveien 38 0367 Oslo
Georg Stang er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Georg Stang

Beste legen jeg har hatt

Jeg har aldri hatt en så fabelaktig lege, så delaktig i pasientens diagnose og så villig til å hjelpe samt følge opp.
Anbefaler Georg Stang på det sterkeste. Kunne ikke hatt en flinkere lege.

Bra lege

Jeg synes Georg Stang er en god lege, han tar seg tid og tar dine plager på alvor. Han er grundig når han gjør utredning, setter pris på en lege som faktisk er fortsatt nyskjerrig og gir deg følelsen av at han virkelig vil finne ut hvorfor du er syk. Gir gode råd og hjelper deg.
Kan anbefale han

Stang ut!

Uforskammet, brysk og unødvendig frekk; det var mitt første og siste møte med Georg Stand som fastlege. Han var fullstendig klar over at jeg kun hadde fått ham som fastlege grunnet at jeg byttet til hans vikar, og ikke ble med over da hun startet egenfastlegepraksis. Allikevel behandlet han min forespørsel, som var av svært viktig karakter, men kun besto av 20-30 minutter papirarbeid, som en fornærmelse, da han skulle ha sommerferie etter denne dagen.

Jeg hadde da ventet i 4 eller 5 arbeidsdager på å i det hele tatt få time hos Dr. Stang.

Helt ok om du skal sjekke en føflekk, ikke en mann jeg vil delt antydning til problemstillinger i mer sjelelig retning.

Dyktig lege

Jeg valgte dette legesenteret primært pga. beliggenheten. Det er også grunnen til at jeg bytter legesenter og fastlege. Dr. Stang er en dyktig lege, som tar seg tid til å sette seg inn i pasientens symptomer. Han har meget raskt stilt korrekt klinisk diagnose på mine problemer, og fulgt opp prøveresultater personlig. Han har en god porsjon humor, og blander gjerne dette med behandling/spørsmål angående din almenntilstand. Dette kan faktisk være en fordel da svarene fra pasienten ofte vil komme uten betenkningstid. Hvis du foretrekker en gravalvorlig lege som ikke deltar i samtalen eller en med en tilnærmet moderlig empati (psykolog?) bør du se etter en annen.

En utmerket lege

Jeg går svært sjeldent til lege, så selv om jeg allerede har hatt G. Stang som lege i årevis, har jeg likevel ikke vært der mange ganger. Men de gangene jeg har vært innom har jeg imidlertid alltid blitt godt mottatt og fått god hjelp. Stang er en dyktig lege som finner problemet raskt, og henviser videre dersom nødvendig. Han er dessuten en svært sympatisk kar, og tar seg gjerne tid til å snakke litt om løst og fast. Jeg er strålende fornøyd.

Dyktig lege, anbefales

Har hatt han som fastlege i snart to år. Får alltid time på dagen dersom det er akutt. Han tar seg god tid, er flink til å lytte og jeg føler at han tar problemene jeg kommer med på alvor. Skal også sies at han har den beste helsesektetæren jobbende hos seg. Alltid fornøyd når jeg går derfra.

ikke godt nok

Han er god til å slå opp i legemiddelboka og skriver resepter.
Har vært hos han gjentatte ganger med samme problem og siste gangen sa han at han skulle undersøke mer og ringe meg. Hørte aldri noe mer fra han, selv ikke etter flere purringer fra min side. Byttet lege

So close..

Anser Stang som en hyggelig, imøtekommende lege.. nei, mener en imøtekommende "kompis av pappa", mye mer enn en lege. Veldig interessert i å prate om kompisting, og kanskje ikke så mye om problemene jeg kom til ham for.
Etter en forholdsvis kraftig allergisk reaksjon på noe jeg (enda ikke) vet hva er, tok vi et fullt panel for å teste for allergener. Fikk aldri noe svar på denne, selv etter purringer.. uproft :/
Virker også som resepsjonisten gjør det meste for ham, og holder klinikken sammen.

Lite forståelse og nysgjerrig på pasienten

Jeg opplever at de få gangene jeg har vært til konsultasjon har følt meg lite velkommen og har heller ikke opplevet at legen har vært interessert i å sette seg inn i min situasjon. Dette gjør at jeg ikke har villet ta opp ting som har hatt mer diffus karakter som f.eks. psykiske ting. Jeg har nå byttet fastlege med håp om å bli møtt med mer åpenhet.

Dårlig oppfølging

Bedt om henvisning, muntlig ja, men skjedde aldri noe. Purret tre ganger. Hver gang skulle de ordne det. Kom aldri. Måtte bytte lege.