Din Lege AS

Fredrik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Din Lege AS

Verdens beste fastlege

Lege: Cecilie Meyer Kværnø Skrevet

Dyktig, varm og trygg lege. Føler meg alltid sett og ivaretatt hos henne. Hun tar seg alltid tid når jeg er der og jeg merker aldri at hun har dårlig tid. Jeg er heldig som har henne til fastlege.

En flink og god fastlege.

Lege: Svein Stiksrud Skrevet

Svein Stiksrud er en fastlege man kan ha tiltro til. Han lytter til hvilke symptomer og plager man har, og undersøker grundig, gjerne med blodprøver, og andre laboratorium undersøkelser om dette er nødvendig. Eller også henvisning til spesialist. Han er en erfaren lege med mange år i bransjen, og benyttes av mange pasienter. Kommer nok neppe til å bytte fastlege, så lenge han praktiser.

Trygg, kunnskapsrik og hyggelig

Lege: Andreas Fismen Skrevet

Er så heldig å ha Andreas Fismen som min fastlege. Har hatt det over mange år. Opplever alltid å bli lyttet til og får informasjon på en forståelig og god måte. Føler meg trygg på hans faglige vurderinger. Han er effektiv, handlingsrettet og kunnskapsrik.

Tipp topp tommel opp 👍

Lege: Georg Stang Skrevet

Bedre lege får du ikke.

Leser bare sutring og øyeblikks behov fra dem som skriver her.

Får den hjelpen jeg trenger, så må man bruke den hjelpen man får!!!!

Dyktig, hjertevarm og medmenneskelig

Lege: Cecilie Meyer Kværnø Skrevet

Denne legen er tålmodig, lytter til pasientene sine, sjekker opp de nyeste faktaene / oppdateringer på ting du lurer på. Hun henviser gjerne videre dersom det trengs. Hun kan fort være litt sen til timen din, ettersom hun bruker tiden pasientene trenger hos henne. Jeg opplever ikke i noen grad å bli kastet ut eller å ikke bli hørt. Hun bruker alltid god tid på alle pasientene sine. Vil heller sitte 20 minutter ekstra og vente på en lege som er klar til å lytte til meg, enn å komme inn til eksakt tid hos en lege som ikke er interessert.