Din Lege AS

Tlf: 22 55 06 88 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Din Lege AS

Effektiv og dyktig

Lege: Keith Hans Gretemeier Skrevet

Som flere andre skriver her, er Gretemeier en lege som finner løsninger kjapt. Han er veldig dyktig, men overhodet ikke den snakkesalige typen. Før jeg gikk til Gretemeier hadde jeg stort sett gått til leger som tok seg tid til en prat, og alltid var for sene. Til å begynne med var det en brå overgang å ha en lege som kun hadde deg inne på kontoret i et par minutter før han sendte deg ut igjen med medisiner og en blodprøve. MEN - jeg blir alltid frisk igjen etter å ha vært her!

Jeg slet med et problem med jernmangel siden jeg var 14, og i ti år ble jeg satt på tabletter av andre leger. Jeg ble ikke ordentlig bra igjen før jeg kom hit, og Gretemeier fant løsningen med å sette en sprøyte med rent jern rett inn i kroppen. Han løste problemet jeg hadde hatt i ti år, på to uker! Anbefales om du vil ha noen som faktisk finner løsninger for deg.

Trygg, empatisk og tilgjengelig

Lege: Andreas Fismen Skrevet

Hatt ham i flere år. Som regel 15-20 min sen. Faglig dyktig.Opplever å bli tatt på alvor,lyttet til og henvist når det er nødvendig. Dog ikke særlig proaktiv og det er jeg som ber om ting, men han er da lydhør og sier ikke nei. Får inntrykk av at han tenker jeg er frisk og ikke trenger noe sjekk. Flott å kunne nå ham på mail,f.eks m.h.t. resepter slik at jeg slipper å komme til time.

Omsorgsfull

Lege: Lene Braastad Skrevet

Fantastisk god og hjelpsom lege som er flink til å følge deg opp og gi deg best mulig hjelp. Tillitsfull og varm.

Trygg og kunsskapsrik

Lege: Morten Øwre Skrevet

Beste legen jeg noensinne har møtt, flink på alle områder :) Han bruker god tid, lytter og spørr relevante spørsmål, sørger for henvisninger er meget hyggelig og kultivert mann. Anbefales på det sterkeste.

Lite tillitsvekkende

Lege: Keith Hans Gretemeier Skrevet

Har hatt ham som fastlege i mer enn 10 år, og har opplevd at hans spesialitet først og fremst ser ut til å være enkle plager som kan behandles med antibiotika - da er han imidlertid raus med spekteret. Blodprøver for å avdekke om det i det hele tatt var virus eller bakterie tok vel for mye tid, og antibiotika ble skrevet ut enkelt og greit.

Når det gjelder mer alvorlige plager virker det som man - i hvert fall som mann - bør oppføre seg som om man sitter rundt leirbålet med kompiser; her skal ikke sytes.

Og til slutt; ikke kritiser mannen, da blir han din fiende og går aktivt inn for å bli kvitt deg som pasient på ufine måter.

Likevel, han er rask og tilgjengelig og er helt ok hyggelig - inntil du som nevnt kritiserer ham det minste.