Din Lege AS

Fredrik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av Din Lege AS

Grundig, kunnskapsrik og praktisk

Lege: Morten Øwre Skrevet

Min fastlege i ca 20 år. Kunnskapsrik, grundig og omtenksom. Føler meg meget vel ivaretatt og alvorlig viderebehandlingsetater har gitt Øwre kompliment for tidlig korrekt satt diagnose med overføring til spesialbehandling

Grundig, presis og hyggelig.

Lege: Keith Hans Gretemeier Skrevet

Gretemeier er en lyttende og hyggelig fastlege som undersøker grundig. Presis på tid. God service også hos de som jobber i resepsjon og lab.

Arrogant

Lege: Georg Stang Skrevet

Et lite hyggelig møte med en nedlatende og arrogant lege. Kom til han med en helt reell problemstilling som burde bli tatt alvorlig pga. underliggende sykdom, men ble møtt med lite hjelp og forståelse. Heldigvis er ikke Georg Stang min fastlege.

For mange pasienter, for liten tid.

Lege: Andreas Fismen Skrevet

Drømmepasienten til Dr Fismen er en mann i 50-årene som sjelden går til legen, har god tid, er grunnleggende ubekymret og liker fluefiske. For oss andre kan det være utfordrende å forholde seg til ham. Kronisk forsinket (45 min ikke uvanlig, bestill første time eller rett etter lunsj), svarer ikke ut e-poster han selv ber pasienter om å sende, og tar ganske lett på en del ting. Bør suppleres med Volvatmedlemskap for grundig oppfølging.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Keith Hans Gretemeier Skrevet

Flink lytter og har tid til deg som pasient. Har som regel rett i diagnoser han stiller. Alltid presis når det er din tur.