Din Lege AS

Telefonnummer22 55 06 8822 55 06 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fredrik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av Din Lege AS

Lege: Morten Øwre Skrevet

Øwre er en veldig god, sympatisk og dyktig lege. Inntrykket mitt er vel heller at de meg negative opplevelser oftere legger igjen melding her, enn de med positive erfaringer.

Dyktig lege

Lege: Niels Erik Landmark Skrevet

Dyktig lege som inngir tillit. Lytter, sier sin mening og setter igang nødvendige tiltak. Har evne til å skille det vesentlige fra det uvesentlige

Opplever trygghet og at jeg blir ivaretatt

Lege: Svein Stiksrud Skrevet

Stiksrud er en lege med mange pasienter i sin stall.
En bør sette av god tid, og jeg tror aldri at jeg noen gang har blitt kalt inn før det har gått minst 20 - 30 min. over tiden. Når det er sagt vil jeg gi honnør til en dyktig lege som har tatt meg på alvor gjennom mange år. Kort sagt han hører på deg, gir deg henvisning til spesialist dersom han mener at det er nødvendig, i tillegg til relevante prøver. Jeg liker at han er direkte og tydelig, og selv med knapp tid føler jeg meg godt ivaretatt.

Irritabel, utålmodig, og nedlatende

Lege: Niels Erik Landmark Skrevet

Jeg opplevde denne legen som irritabel, utålmodig, og nedlatende. Følte ikke at han gav meg tid til å forklare bakgrunnen for problemet mitt, men at han heller ville 'kjøre på' så fort som mulig. Han uttalte seg skråsikkert om hva løsningen ville være, og ombestemte seg raskt til å si at dette er noe jeg må leve med. For å si noe positivt så var han veldig punktlig og tilgjengelig.

Trygg, dyktig og rett på sak.

Lege: Jørgen Skavlan Skrevet

Har hatt Dr. Skavlan som lege siden han startet på Frogner. Han er trygg. Følger opp og henviser videre ved behov. Fin, åpen dialog. Kunne ikke hatt en bedre fastlege.