Din Lege AS

Telefonnummer22 55 06 8822 55 06 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fredrik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av Din Lege AS

Vikarer de siste 2årene

Lege: Berit Holten Skrevet

Berit var ganske flink da jeg dro til henne for 3-4 år siden. Det har dessverre vært vikarer siste 2 årene. Jeg tror at det er på tide å velge ny lege.

Flink, tilgjengelig og hyggelig

Lege: Svein Stiksrud Skrevet

Går raskt å få time. Er grundig og flink. Alltid lydhør. Sender deg raskt til videre undersøkelser om nødvendig. Kan være bestemt men alltid hyggelig.

Positiv og flink

Lege: Cecilie Meyer Skrevet

Hadde genuin interesse av å hjelpe. Virker profesjonell og sikker på tross av sin unge alder. Utstråler trygghet. Anbefales!

Hyggelig og kunnskapsrik

Lege: Niels Erik Landmark Skrevet

Hyggelig og kunnskapsrik lege.
Veldig greit at det er laboratorium og legevakt der også.
God service på hele legesenteret.

For selvhøytydelig

Lege: Jørgen Skavlan Skrevet

Sikkert faglig flink, men ikke så god på å skape trygghet i møtet. Den gammeldagse autoritære legerollen hører bare ikke hjemme i 2018. En moderne lege bør utvise interesse for pasientens situasjon, ikke gi pasienten en følelse av å være på lånt tid fra første sekund, og at de må forsvare heller enn å fortelle hvorfor de er der. Han er effektiv, og det er bra, men har en anstrengt stil. Med lavere skuldre hadde det vært riktig så bra, han kan når han vil. Jeg velger heller en lege jeg ikke gruer for å gå inn til.