Din Lege AS

Tlf: 22 55 06 88 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Din Lege AS

BESTE legen i hele Norge

Lege: Keith Hans Gretemeier Skrevet

Veldig hyggelig, alltid presis, og meget grundig, føler kjempegodt ivaretatt hos han, der har de legevakt, blodprøver, og alltid god service

Beste støttespiller du kan få!

Lege: Keith Hans Gretemeier Skrevet

Gretemeier er tillitsvekkende og meget dyktig i sin jobb. Samtidig har han en fin humor som gjør at pasienten senker skuldrene litt. Han er fastlege for hele familien, alle veldig fornøyde!

MIN LEGE!

Lege: Andreas Fismen Skrevet

Egentlig burde jeg ha gitt Andreas Fismen full skår for lenge siden, for han har vært uvurdelig for meg og min familie siden en eller annen gang på nitti-tallet.
Han har alt det en fastlege skal ha:
Bred kompetanse
Evnen til å lytte og vise engasjement for pasienten
Sterke empatiske evner

Moraliserende og nedlatende

Lege: Morten Øwre Skrevet

Jeg har hatt Øwre som fastlege en stund og var godt fornøyd lenge. De siste gangene jeg har vært der har han virket stresset, hatt dårlig tid, ikke lyttet og vært nedlatende. Når man opplever traumatiske ting forventer man en lege som lytter uten og komme med forslag/tilbakemeldinger som er direkte moraliserende/nedlatende.

Etter sist time har jeg begynt å se etter en ny fastlege.

Svært dyktig og nøye

Lege: Berit Holten Skrevet

Jeg har hatt Berit som fastlege i mange år. Hun er absolutt den beste legen jeg ha vært i kontakt med. Hun er nøye med å sjekke absolutt alt. I tillegg informerer hun alltid om prøveresultater, enten pr. brev eller telefon.
Det er kjempetrist at hun har vært mye borte de siste par årene. Blir stort sett henvist til en vikar.
Håper virkelig at hun kommer tilbake, ellers blir jeg dessverre nødt til å se meg om etter en annen fastlege.

Trygt Å ha S.stiksrud som min lege i ca 20 år

Lege: Svein Stiksrud Skrevet

Stiksrud er korrekt,vennlig, allment faglig. Han kan virke noe streng,men har erfart at han tenker litt lengere enn her og nå,i sin vurdering. Han har blitt bedre til å lytte ,bedre i innsikt av den psykiske del av et menneske. Han er handlekraftig og utfører sitt yrke etter beste evne. Han kan snakkes til og med. Han er et medmenneske og lege,som ikke lar meg gå ,før prøver o.a er tatt og svar vet jeg blir gitt om det trengs. Jeg kan som pasient. Sende Mail til han og får svar og hjelp. Trygt å ha Svein Stiksrud som lege .

Mestrer alle rollene som lege utmerket!

Lege: Niels Erik Landmark Skrevet

Landmark er en særdeles god fastlege. Jeg har hatt langvarige helseutfordringer som det har vært vanskelig å diagnostisere, og han har vært tålmodig med meg, forstått mitt behov for oppfølging og å diskutere nye tilnærminger, hjulpet meg å forstå helsevesenet og samtidig også pushet meg til å ta gode valg for min helses del. Han virker virkelig, oppriktig interessert i pasienten, samtidig som han er meget profesjonell. Helt topp lege! Og legevakten hos Din lege fungerer utmerket!

Kunnskapsrik og trygg

Lege: Morten Øwre Skrevet

Ærlig i vurderinger. Later ikke som å vite om skader/sykdom det umulig kan konkluderes i. Fint å møte en som søker å finne riktig svar, uten å konkludere for fort. Mange leger later som å vite for å gi et sikkert inntrykk.

Uinteressert og brysk

Lege: Berit Holten Skrevet

Har hatt Holten i "alle år" men bare møtt henne tre ganger. Dels fordi hun har diverse vikarer, dels fordi jeg ikke har hatt behov. Jeg bytter nå, før jeg virkelig får behov for en lege som bryr seg. Uten unntak har Holten vært lite interessert i meg som pasient, og rask til å si nei til alt jeg måtte kjenne, lure på eller foreslå. Og ærlig talt, etter pasienten har gjort grundig rede for sin infertilitet, hadde det vært greit om fastlegen greide å huske at pasienten er barnløs. Gjerne også ved neste besøk, men i det minste innen samme samtale.

Han gir trygghet

Lege: Andreas Fismen Skrevet

En viktig egenskap hos en lege er å gi trygghet, og den har A. Fismen. I tillegg til hans egen gode kompetanse, henviser han til spesialister e.l. når det er nødvendig. Jeg er glad for å ha ham som min fastlege.

Lite interessert i meg som pasient

Lege: Morten Øwre Skrevet

Har brukt han som fastlege siden ordningen ble innført, og har stort sett vært fornøyd, men den senere tid har han blitt mer og mer stresset og har vist liten interesse for meg som pasient. Siste konsultasjon sa han at han ikke hadde tid til meg lenger. Jeg velger derfor å finne meg en ny fastlege.

God lege, godt menneske

Lege: Berit Holten Skrevet

Berit har vært legen min i snart ti år, og vært en helt avgjørende støtte for meg i en lang, lang sykdomsperiode med svært mange både diffuse og spesifikke plager.

Hun er dyktig som lege, en god lytter, åpen, og i det hele tatt et godt menneske. Og, hun har stor gjennomslagskraft. Mer enn noen annen lege jeg har vært i kontakt med. Om hun skriver en henvisning eller ber om innpass, f.eks. på et sted i spesialisthelsetjenesten hvor det er svært vanskelig å komme inn, så klarer hun det likevel.

Hun går alltid den ekstra milen for pasientene sine. Jeg vil nok si at hun er den beste legen jeg noen gang har hatt.

Arrogant!!!

Lege: Niels Erik Landmark Skrevet

Arrogant, hørte ikke etter, følte nesten at han gjorde narr av meg og ble ikke trodd, heldigvis fikk jeg hjelp av en annen lege noen dager seinere,fikk hjelp med plagene slik at jeg kom meg raskt tilbake på jobb. Aldri mer, frarådes!!!

Fantastisk lege og menneske

Lege: Svein Stiksrud Skrevet

Har brukt dr. Stiksrud i 25 år+ og kunne ikke vært mer fornøyd. Han er alltid på tilbudsiden, tar alltid litt ekstra tid og har hjulpet til utover det han strengt tatt har måttet. KVALITET!

Veldig fornøyd!

Lege: Niels Erik Landmark Skrevet

Veldig fornøyd med Dr. Landmark. Går raskt å få time, og han svarer bra på alle spørsmål. Hyggelig fyr i tillegg. Skjønner meg ikke på kritikken nedenfor, har aldri hatt problem de siste fem årene jeg har gått til ham.

Keith ser hver enkelt menneske og er god til å lytte.

Lege: Keith Hans Gretemeier Skrevet

Jeg har hatt keith som fatlege i mange år. Han har også fulgt opp mine 3 svangerskap. Meget profesjonell,og kjapp på å svare mail og tlf.

Fantastisk fastlege.

Lege: Keith Hans Gretemeier Skrevet

En helt fantastisk og enestående fastlege. Anbefales på det sterkeste. Svært dyktig, rask, engasjert, omsorgsfull og meget kompetent.

Dyktig, klar og empatisk

Lege: Berit Holten Skrevet

Har hatt Holten som fastlege i mange år og er veldig godt fornøyd. Har alltid blitt tatt seriøst og fått klare svar. Hadde en alvorlig tilstand for noen år siden og da fulgte hun opp personllig med stadige telefoner etc. Anbefaler henne på det varmeste.

Den beste legen

Lege: Lene Braastad Skrevet

Lene Braastad er den beste legen jeg noen gang har hatt! Hun tar seg alltid god tid, og ser hele meg som pasient. Anbefaler Lene på det sterkeste!:)

Effektiv, dyktig, somatisk kliniker, skiller mellom akutt og kronisk

Lege: Keith Hans Gretemeier Skrevet

Vært pasient i mange år hos dr.K.Gretemeier. Pga flytting måtte jeg ha en annen lege i flere år. Kom heldigvis tilbake etter å ha stått på venteliste lenge. er svært dyktig innen somatikk, skiller sylskarpt akutt fra kronisk, sorterer, er meget ryddig, skriver ikke lange avhandlinger, men det som er nødvendig. Føler meg ivaretatt så langt jeg kan forvente av en fastlege spesialist, og jeg er kresen. Trenger han å bruke tid på meg, gjør han det. Trenger han 2 min. bare, - gjør han det. Alt er en vurdering fra hans side.

Trodde tidligere at han var 'sur', men det er han ikke; han er ekstremt fokusert, effektiv og viser omsorg på 'sin måte'. Så ham smile for første gang idag (siden jeg startet hos ham i 2004), - da 'en alvorlig blodprøve' viste seg å være ok:)

Om du leter etter en dyktig kliniker; velg ham.Vent deg ikke en som har eller ønsker en lang dialog. Det er ikke hans greie.

Han har svært mange pasienter, men klarer dette, fordi han er ekstremt systematisk og dyktig.

Om du trenger en 'omsorgsfull, snakkesalig lege og som det faller deg naturlig å gi en klem', velg en annen. Om du trenger en lege som husker detaljer om deg flere år tilbake, - fordi du har godt hos ham lenge og som alltid er forberedt til timen; velg ham.

Når en bytter fastlege får en et sammenligningsgrunnlag og forstår hans helt spesielt gode kliniske evner, hans måte å ha en dialog på og evne til å følge opp.

Senteret har en super 'legevaktsordning', - der en alltid kan få lege tilsyn på dagtid frem til 16.00 for faste pasienter. Det er meget høflige kontordamer og effektiv og svært god lab. Om jeg skal utsette på noe: må det være mangelfull renhold på toaletter/søppelbøtter, dessverre.