Din Lege AS

Fredrik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av Din Lege AS

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Keith Hans Gretemeier Skrevet

Flink lytter og har tid til deg som pasient. Har som regel rett i diagnoser han stiller. Alltid presis når det er din tur.

Umulig å booke time

Lege: Georg Stang Skrevet

Ringt 5-6 ganger a 10 minuttet og kommer ikke gjennom. Vi lever i 2019, en kan ikke booke time online (kun helse vest), ingen tilbakering-funksjon. Når jeg først kom gjennom så var det først ledig time 2 uker senere. Fastlege systemet er helt i oppløsning

Stresset og uinteressert

Lege: Morten Øwre Skrevet

Ble anbefalt han som fastlege for en stund tilbake. Mitt første møte med han var positivt, men etter hvert så har han virket fullstendig uinteressert i det jeg har og si, og veldig stresset. Lytter ikke, og virker passiv-agressiv.. Har prøvd å fått fornye resept uten å måtte komme på en time, da jeg har en veldig travel hverdag. Dette var ikke aktuelt.. Det finnes ikke forståelse for hvordan man har det og hvordan ens livssituasjon er.
Virker som en mann som ikke har tid til sin egen jobb og pasientene sine.. Jeg har hatt en fastlege nesten hele mitt liv, men når jeg flyttet så måtte jeg bytte. Dette er nok en av mine dårligste valg jeg har tatt. Veldig misfornøyd..

Konstruktiv

Lege: Niels Erik Landmark Skrevet

Hyggelig, imøtekommende og flink lege på Røde Kors klinikken
Han tar tak i ting, følger opp, og skiller klinten fra hveten

arrogant, frekk og lite behjelpelig

Lege: Jørgen Skavlan Skrevet

Var hos Dr. Skavlan for noen små ting som måtte være i orden før en operasjon, dette var han ikke villig til å hjelpe med og påsto at han ikke drev med slikt arbeid. han snakket med en svært nedlatende tone, nesten kjeftet på meg som pasient for at jeg hadde kommet til han med mine problemer. Var ingenting positivt med denne opplevelsen. endte meg at jeg gikk gråtende ut av kontoret hans.