Din Lege AS

Fredrik Stangsgt. 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Din Lege AS

Topp fastlege

Lege: Niels Erik Landmark Skrevet

Flink ,erfaren lege, som tar alvorlig sin pasient, har omsorg. Fordi han er kyndig lege , ordner han og kurerer på en rolig måte.
Er glad for å ha fått en topp fastlege.

Min kone er MEGET fornøyd med Stiksrud.

Lege: Svein Stiksrud Skrevet

Jeg har en annen lege som fastlege der, og fruen har Stiksrud, hun har hatt en plage som medførte et år i behandling, men hun er kommet i jobb igjen, og hun og jeg er meget fornøyd med behandling, oppfølging og kompetansen.
Noen ganger tar det litt tid før han tar imot, men et pasientmottak er "levende" og ikke alltid på skinner.
Har aldri opplevd ham som arrogant eller negativ, han har gode verdier og er god i jobben sin. Har empati og god humor. Anbefales !

God og tilgjengelig i en akuttsituasjon

Lege: Rebekka Sperling Skrevet

Kontaktet fastlegekontoret ifm akutt blodtrykksfall etter 4 dose coronavaksine natt til 3 august.
Fikk tett oppfølging de følgende dagene av doktor Rebekka Sperling som var på jobb:):)

Uhøflig og har liten tid til pasienten

Lege: Keith Hans Gretemeier Skrevet

Har hatt Keith som fastlege i over 20 år. Selv om han har hatt liten tid, har jeg fått de henvisningene jeg har bedt om.

Han er ikke spesielt god til å skrive attester, så om du trenger en attest får du nærmest diktere den selv (og akkurat det er vel egentlig ikke helt innafor, selv om det er hyggelig for pasienten).

Under pandemien, begynte han imidlertid å være frekk og uhøflig uten forvarsel.

Han tok det som en provokasjon at jeg sendte ham en e-post på en søndag for å be om en resept, og svarte sarkastisk at fastlegen skal være tilgjengelig 24/7 o.l. Dette på tross av at jeg kun kontaktet ham i gjennomsnitt hver 3. måned under pandemien, med helt konkrete og enkle forespørsler.

Jeg forventet selvsagt ikke at han skulle svare meg før på mandag, og sendte henvendelse på e-post for å unngå å besøke legekontoret unødvendig under pandemien. Dette for å ta hensyn både til meg selv og andre. Dersom han mente at dette ikke er greit, kunne han sagt nettopp det, i stedet for å være uhøflig. Etter dette ble han bare mer og mer uhøflig, og jeg fikk også en illsint e-post knyttet til en misforståelse rundt en faktura. Når jeg klaget på oppførselen hans, ble klagen ignorert, så han klarer ikke forholde seg til kritikk, innrømme skyld eller tilby en unnskyldning når han gjør feil.

Det er utrolig leit at et godt lege-pasient-forhold gjennom over 20 år er ødelagt av denne typen kommunikasjonsproblemer. Jeg tror Keith er overarbeidet, da han har altfor mange pasienter, men dette er ikke måten å reagere på. Keith har brutt tilliten min, og oppført seg på en måte en fastlege ikke skal mot sine pasienter.

Snill og profesjonell

Lege: Keith Hans Gretemeier Skrevet

Han er veldig profesjonell og hjelper deg alltid med det problemet du har med helsen din.
Han er skikkelig snill og hører alltid hva er ditt problemet med helse for å hjelpe
Supert veldig fornøyd 😀