Din Lege AS

Fredrik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av Din Lege AS

arrogant, frekk og lite behjelpelig

Lege: Jørgen Skavlan Skrevet

Var hos Dr. Skavlan for noen små ting som måtte være i orden før en operasjon, dette var han ikke villig til å hjelpe med og påsto at han ikke drev med slikt arbeid. han snakket med en svært nedlatende tone, nesten kjeftet på meg som pasient for at jeg hadde kommet til han med mine problemer. Var ingenting positivt med denne opplevelsen. endte meg at jeg gikk gråtende ut av kontoret hans.

Stresset og utålmodig

Lege: Morten Øwre Skrevet

Man blir ikke møtt med en håndhilsen.
Ofte lang ventetid og virker stresset.
Tar ikke initiativet til å spørre om en operasjon som er utført bare for noen måneder siden.
Imøtekommer ikke pasientens ønske om time hos spesialist eller utvidelse av diverse prøver.
Er kort og litt irritert dersom pasienten har flere problemer som ønskes belyst. igjen, muligens tidspress.
Han er sikkert en dyktig fagperson, men trenger et kurs i vennlig pasientbehandling.

Vennlig og kunnskapsrik

Lege: Morten Øwre Skrevet

Jeg har hatt Morten som fastlege i gått over 10 år. Jeg har alltid fått time ved behov. Jeg har fått god oppfølging av de plager jeg har og har hatt. Ved behov har jeg blitt henvist til spesialist.

Svært kompetent og effektiv

Lege: Jørgen Skavlan Skrevet

Dr. Skavlan evner alltid å gi en presis diagnose på stedet og jeg har aldri opplevd å bli henvist, med mindre det har vært absolutt nødvendig. Jørgen skriver heller ikke ut unødvendig antibiotika eller annen medisin uten å være sikker på at det er et behov for det. Kunne vært greiere med å skrive sykemeldinger, men man kan ikke få alt her i livet.

Lege: Morten Øwre Skrevet

Øwre er en veldig god, sympatisk og dyktig lege. Inntrykket mitt er vel heller at de meg negative opplevelser oftere legger igjen melding her, enn de med positive erfaringer.