Din Lege AS

Kontakt

Telefonnummer 22 54 05 00 22 54 05 ...
Fredrik Stangsgt. 11-13 0264 Oslo

Tilknyttede personer

Brukernes vurderinger

Om vurderingene

Om vurderingene

Legelisten publiserer vurderinger skrevet av pasienter og, i noen tilfeller, deres pårørende.

Alle vurderinger blir moderert for å sikre kvaliteten i det som blir publisert. Vurderinger som er i tråd med våre retningslinjer blir publisert, i motsatt fall blir de avvist. Brukere mottar varsel om vurderingen deres blir publisert eller avvist. Hvis den blir avvist angis, som hovedregel, årsak til avvisningen.

Vurderinger vises i kronologisk rekkefølge. De nyeste vurderingene vises øverst. Gjennomsnittlig skår for behandlere og klinikker beregnes som et vanlig gjennomsnitt der alle vurderinger vektes likt. Kun publiserte vurderinger medregnes i gjennomsnittet.

Noen klinikker og behandlere kjøper tjenester av Legelisten, for eksempel Premium Profil. Slike avtaler mellom klinikker, behandlere og Legelisten påvirker ikke om vurderinger blir publisert eller avvist.

Mer informasjon om vurderinger kan finnes på siden Ofte stilte spørsmål.

Samlet vurdering
(330)
330 vurderinger
Tilgjengelighet
(241)
241 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(259)
259 vurderinger
Service
(228)
228 vurderinger

Siste vurderinger av behandlere ved Din Lege AS

En lege som bryr seg, og tar seg tid til pasientene

Lege: Rebekka Sperling Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Fikk henne som fastlege i januar, og har vært der tre ganger. Kjempe fornøyd! Føler hun bryr seg, tar seg tid, og henviste meg videre når hun var litt usikker. Den ene timen så ringte hun til Ullevål for å rådføre seg hva de tenkte. Jeg fikk også «åpen time» neste dag hvis det skulle forverre seg, noe det ikke gjorde. Og hun svarte på meldingen min på Helsenorge neste kveld. Mitt inntrykk er at dette er en lege som jobber mye, og som bryr seg. Jeg har bare gode ord å si om Rebekka.

Regelforkjemper

Lege: Ida Hveem Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Føler meg som et tall og ikke person. Skjønner det er mye å gjøre som lege. Men føler alltid man må kjempe for å bli tatt seriøst.. Måtte bruke 3000 kr på psykiater siden hun ikke fant papirer fra tidligere resepter. Er mer opptatt av å følge lover og regler enn å lytte til pasienten. Flink med å følge lovverk og behandle problem men ikke flink med å få en til å føle at problemene blir tatt seriøst.

Kjapp og vennlig

Lege: Georg Stang Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg går ikke til legen for å slå av en prat. Kommer med konkrete behov og blir møtt med løsninger og svar. Rett på sak, ærlig og samtidig forståelsesfull for event. livssituasjoner og fser i livet man befinner seg.

Avvisende og uforsvarlig

Lege: Andreas Fismen Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

De dårlige anmeldelsene stemmer. Jeg valgte bevisst å ikke lese dem på forhånd og gi legen en sjanse. Det angrer jeg på nå.

Jeg kom til timen med en grundig forberedt liste over blodprøver og henvisninger, basert på test resultater som viser 99. persentil for koronær hjertesykdom, samt en sterk familiehistorie: far, onkel og tante på fars side døde alle rundt 60-62 år av hjerteinfarkt eller hjerneblødning. I tillegg hadde jeg en episode med plutselig dysartri (lesping) en uke tidligere der ambulanse ble tilkalt, og svimmelhet ved oppreising. Jeg hadde behandlingsforsikring som dekker alle prøver og henvisninger.

Fra første øyeblikk var legens holdning avvisende. Da jeg fortalte om familiehistorien, svarte han at siden mine slektninger ikke døde før fylte 55, så er det ifølge en studie og en database han følger ikke en reell risiko for meg, og at det dessuten må være nærmeste familie. Far, onkel og tante er nærmeste familie. Og forskjellen mellom 55 og 60 år burde ikke brukes til å avfeie en pasient som kommer med dokumentert genetisk risiko i 99. persentil og en nylig episode med lesping.

Svaret hans var: "Ja, vel, én ting som er 100% sikkert er at vi alle skal dø en gang." Dette er ikke medisinsk rådgivning. Det er arroganse.

Jeg er selv sykepleier med 10 års erfaring. Jeg vet forskjellen mellom en lege som tar pasientens bekymringer på alvor og en som avfeier dem. Denne legen gjorde det sistnevnte fra første sekund. Det var ingen nysgjerrighet, ingen vilje til å undersøke, ingen respekt for at pasienten kom forberedt med dokumentasjon.

Jeg forlot timen halvveis. Jeg fikk ikke engang rekvirert de mest grunnleggende blodprøvene. Hele besøket var bortkastet tid.

Jeg fraråder denne legen på det sterkeste. Hvis du har komplekse helseproblemer eller genetisk risiko og trenger en lege som faktisk lytter og handler, bør du gå et annet sted.

Trygg, kunnskapsrik, varm og ærlig

Lege: Morten Øwre Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg har endelig fått en fastlege jeg gleder meg til å gå til. Han er flink, effektiv og jeg føler meg veldig sett og hørt av Morten. Så fornøyd !

Les alle vurderingene

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.

Tilgangen varer i 24 timer. Kjøpet er en engangsbetaling.