Din Lege AS

Frederik Stangsgt. 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Din Lege AS

Uengasjert

Lege: Ida Hveem Skrevet

Kom til legen m håp om å få behandling for mine plager. Følte at legen hadde både manglende kunnskap og manglende engasjement.

En lege som er tilgjengelig

Lege: Georg Stang Skrevet

Hadde dr.Gretemeier i 20 år og byttet til Dr.stang når Gretemeier sluttet.
Dr.stang er lyttende og har kunnskapen til å hjelpe og svarer på spørsmål man har som er mange når man er gravid for første gang. Jeg møter en lege som er forståelsesfull og tilgjengelig.
Tåler man ikke en lege som er direkte og som ikke går rundt grøten er ikke dette legen for deg. Men vil du ha en lege som er direkte og har humor er dr.stang alle tiders!

Bra lege

Lege: Georg Stang Skrevet

Jeg har god erfaring med min fast lege Georg Stang. Jeg alltid får den hjelp jeg trenger. Han er flink.

Særdeles kompetent og pålitelig

Lege: Andreas Fismen Skrevet

Har hatt Fismen som fastlege i over 20 år, to svangerskap, utbrenthet og kreftsykdom, samt betennelse i skulder +++. Han gir seg ikke før han finner svar, er rask til å henvise til spesialist, er åpen og ærlig, liker at du prøver fysisk trening samt andre livsstilsendringer (mer søvn, mindre stress etc) før resept og sykemelding. Lun humor, hyggelig og trivelig.

Inngir ikke tillit

Lege: Ida Hveem Skrevet

Pratmaker. Fremstår ikke profesjonell og inngir lite tillit. Sikkert greit hvis man ønsker en lege å prate med, men hvis man ønsker en effektiv og proff lege - styr unna.