Waqqas Mohammad Sultan

Holmlia Legesenter

Autorisasjon (2003)

Waqqas Mohammad Sultan er en av 566 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Waqqas Mohammad Sultan

Kunnskapsrik og årevåken ovenfor sine pasienter

Har gått til Dr. Sultan så lenge han har vært fastlege på Holmlia, og er kjempefornøyd.
Han følger opp pasientene sine med genuin interesse, og ser ikke bare sykdommer - men hele menneske.
reiser langt for å komme dit, og dét er det verdt.

Dyktig og Kunnskaprik

Jeg har blitt fulgt opp av Waqas Sultan i over 1 år.
En fantastisk Lege som bryr seg og møter deg godt forbredt. Kunnskapsrik og engasjert. Samarbeider og gjør ting enkelt og tar seg god tid når man har behov for det.

Meget godt fornøyd med Fastlegen Mr Sultan.

Kunnskapsrik og dyktig.

Dyktig lege som ofte gjør det lille ekstra for at jeg som pasient skal føle meg trygg. Er rolig, tar seg tid og er lyttende (ikke alltid han er enig med meg, og det gir trygghet det også....) Følger alltid opp blodprøver m.m.. Anbefales på det varmeste!

Dyktig mens tids grenser

Jeg har fått mye hjelp fra Dr sultan + diagnoser som jeg ikke fikk fra min tidligere fastlege . Dr sultan er en meget dyktig lege. Pga tidsgrense, må jeg ta opp en sak av gangen. Allikevel er jeg fornøyd med behandlingen av Dr sultan,W. M.

Behagelig og grundig

Hadde nevnt til 2-3 leger de siste årene at jeg hadde ryggsmerter i varierende grad, men de ga meg bare noen øvelser jeg skulle prøve. Waqqas henviste meg til MR, der jeg videre ble henvist til operasjon.
Ikke like fornøyd med alle sykepleierne.