Waqqas Mohammad Sultan

Autorisasjon (2003)

Ingen på venteliste

Waqqas Mohammad Sultan er en av 569 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Waqqas Mohammad Sultan

Mitt navn er [navn fjernet av moderator]

Waqqas Muhammad Sultan er eneste lege jeg fant som endelig er med på finne en løsning for meg og andre leger som jeg hadde før følte at dem var ikke bra mot meg når jeg var nede i kjelleren, men han hadde ett hjertet som er større enn de andre jeg hadde. skal ikke gå detaljert her men, han gjør en bra jobb, profosjenelt.

Kunnskapsrik og årevåken ovenfor sine pasienter

Har gått til Dr. Sultan så lenge han har vært fastlege på Holmlia, og er kjempefornøyd.
Han følger opp pasientene sine med genuin interesse, og ser ikke bare sykdommer - men hele menneske.
reiser langt for å komme dit, og dét er det verdt.

Dyktig og Kunnskaprik

Jeg har blitt fulgt opp av Waqas Sultan i over 1 år.
En fantastisk Lege som bryr seg og møter deg godt forbredt. Kunnskapsrik og engasjert. Samarbeider og gjør ting enkelt og tar seg god tid når man har behov for det.

Meget godt fornøyd med Fastlegen Mr Sultan.

Kunnskapsrik og dyktig.

Dyktig lege som ofte gjør det lille ekstra for at jeg som pasient skal føle meg trygg. Er rolig, tar seg tid og er lyttende (ikke alltid han er enig med meg, og det gir trygghet det også....) Følger alltid opp blodprøver m.m.. Anbefales på det varmeste!

Dyktig mens tids grenser

Jeg har fått mye hjelp fra Dr sultan + diagnoser som jeg ikke fikk fra min tidligere fastlege . Dr sultan er en meget dyktig lege. Pga tidsgrense, må jeg ta opp en sak av gangen. Allikevel er jeg fornøyd med behandlingen av Dr sultan,W. M.