Hallvard Emorsten

Tlf: 63 97 90 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Hallvard Emorsten er en av 33 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Hallvard Emorsten

Lyttende og vennlig

Han er rolig og lyttende, og tar imot de innspill jeg kommer med. Han forholder seg den saken jeg legger frem på en profesjonell måte uten å virke avvisende. Han følger godt opp i forhold til hva vi blir enige om skal gjøres. Han behandler meg med respekt.

Hyggelig men litt vanskelig å snakke med

Lite tilgjengelig, så når jeg en sjelden gang har behov for en time, er jeg som regel hos en av de andre legene. Derfor skal jeg bytte nå.

Helt ok..

Virket litt fraværende og lite engasjert, men gjør jobben sin !

lege uten "tak" i

Hyggelig og høflig, men viser lite iniativ til å løse problemer. Stilte konkrete spørsmål med avsluttende "hva mener du som lege?, hva er ditt synspunkt?". Fikk lite svar og litt tja, ha, hmm.

Han tar de prøvene du ber om og skriver ut resepter, men du må ha løsningene selv.
En lege som best kan ta i mot pasienter med influensa og andre enkle sykdommer.
Min erfaring så langt.

Virker lite engasjert og totalt uinteressert!

Opplever han som veldig stille, lite engasjert og totalt uinterresert!
Følger ikke opp de ting som blir tatt opp og ser mest i PCen!
Får en følelse av at han er mest intr. i at jeg skal bli ferdig!
En av de dårligste legene jeg har hatt ihvertfall og bytter han ut som fastlege nå.

Kommer til å velge en ny fastlege

Har hatt han som fastlege i mange år nå, men velger heller å løse problemene mine på andre måter fordi det er lange ventetider og når jeg først får time, så sitter jeg alltid å venter minst 45 på venterommet, på det lengste har jeg ventet i 2 timer.
Jeg oppfatter han som uinteressert i det jeg sier, jeg sitter å prater og han skriver på pcen. En type lege som skriver resepter og henvisninger men løser ingen problemer selv eller kommer med noen forslag til løsninger eller gode ord på veien. Han sier faktisk ingenting.

Men blir alltid behandlet bra og med respekt, og hvis han lover å sende en bekreftelse feks, så gjør han det. Han er verken spydig eller arrogant.

God lege

Emorsten setter pasienten i fokus, men kan til tider oppfattes litt fraværende. Anbefales likevel, da han etter min oppfattning gjør en god jobb.
Et minus er at han ikke er tilstede alle dager.