Gunnar Tveiten

Autorisasjon (1997)

Gunnar Tveiten er en av 604 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Gunnar Tveiten

Passer perfekt for oppegående intelligente pasienter

Lege Gunnar Tveiten er imponerende. Alltid presis, og lar ikke pratsomme pasienter (som meg selv) dra ut tiden. Jeg har faktisk aldri opplevet å komme sent inn til time. Egentlig helt utrolig. Han gjør veldig riktig og avtaler heller ny time om tiden ikke strekker til. Faglig virker han bunnsolid og sender deg heldigvis videre til spesialist når dette er nødvendig. Selv kan jeg jobbe fullt i en krevende lederstilling til tross for en del plager. Veldig mye takket være Gunnar så kan man være en produktiv samfunnsnyttig borger. Jeg gruer meg faktisk til den dagen han går av med pensjon eller av en eller annen grunn slutter som fastlege. Føler man blir tatt vare på som om han var en gamledagers familielege. Bedre almenlege skal du lete lenge etter.

Engasjert og trygg

Veldig god som fastlege, har gått til ham hele livet. Opplever at han er veldig god til å lytte til og tar pasientens egne vurderinger og tanker seriøst. Blir veldig glad for spørsmål og engasjerer seg veldig for faget. Virker som om han virkelig trives i jobben sin.

Du reddet mitt liv!

Jeg føler meg SÅ privilegert som er så heldig å få Gunnar Tveiten som fastlege. Både jeg og mine barn føler oss godt ivaretatt, sett og hørt. Det å bli sett når man er nede har vært helt avgjørende for mitt og mine barns liv. Vet ikke hvordan jeg kan få takket nok, men Gunnar, du fortjener en hederspris for din vennlighet, empati og dyktighet!!! Jeg håper Best Helse er klar over hvor heldige de er som har deg med på laget!
Tusen takk Gunnar, for at du reddet mitt liv!

Snill og nøyaktig og samvittighetsfull

Har vært min fastlege i flere år og er alltid imøtekommende og snill, empatisk. Lytter og tar alle spørsmål og henvendelser seriøst. Har hjulpet meg masse med min helse . Stor takk til han.
Henviser alltid videre om trenger mer utredning og følger samvittighetsfullt opp .
Jeg er kjempefornøyd med han som min fastlege.

Trygg , Medmenneskelig , Faglig Dyktig .

Demens*
Vedrørende, oppfølging av min mor............
må jeg virkelig Takke med stor ( T ) . for dr, Tveitens evne til å se ! Sykiske ``( lYTER ) som ofte går under radaren, for de`fleste, vdr, min mor. Hun har nå ``Fått
innvilget fast plass, på Sykehjem, ( Aldershjem ). Og ting` kan Stabelisere seg ( privat ) for min mor og meg ( sønn ) som nå nærmer seg 57, år . ( mor 85 ) .
stikkord , å ikke strekke til på to sider. dr, Tveiten har hatt min mor som pasient, mange år.
dr, Tveiten har Styrt ( Båten i havn, ) så igjend, TAKK,TAKK,
mvh