Gunnar Tveiten

Best Helse AS

1997

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Best Helse AS
Kongsveien 104 1177 Oslo
Gunnar Tveiten er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Gunnar Tveiten

Du reddet mitt liv!

Jeg føler meg SÅ privilegert som er så heldig å få Gunnar Tveiten som fastlege. Både jeg og mine barn føler oss godt ivaretatt, sett og hørt. Det å bli sett når man er nede har vært helt avgjørende for mitt og mine barns liv. Vet ikke hvordan jeg kan få takket nok, men Gunnar, du fortjener en hederspris for din vennlighet, empati og dyktighet!!! Jeg håper Best Helse er klar over hvor heldige de er som har deg med på laget!
Tusen takk Gunnar, for at du reddet mitt liv!

Snill og nøyaktig og samvittighetsfull

Har vært min fastlege i flere år og er alltid imøtekommende og snill, empatisk. Lytter og tar alle spørsmål og henvendelser seriøst. Har hjulpet meg masse med min helse . Stor takk til han.
Henviser alltid videre om trenger mer utredning og følger samvittighetsfullt opp .
Jeg er kjempefornøyd med han som min fastlege.

Trygg , Medmenneskelig , Faglig Dyktig .

Demens*
Vedrørende, oppfølging av min mor............
må jeg virkelig Takke med stor ( T ) . for dr, Tveitens evne til å se ! Sykiske ``( lYTER ) som ofte går under radaren, for de`fleste, vdr, min mor. Hun har nå ``Fått
innvilget fast plass, på Sykehjem, ( Aldershjem ). Og ting` kan Stabelisere seg ( privat ) for min mor og meg ( sønn ) som nå nærmer seg 57, år . ( mor 85 ) .
stikkord , å ikke strekke til på to sider. dr, Tveiten har hatt min mor som pasient, mange år.
dr, Tveiten har Styrt ( Båten i havn, ) så igjend, TAKK,TAKK,
mvh

Dyktig og imøtekommende

Jeg er utrolig takknemlig for den imøtekommende, profesjonelle holdning og trygghet vi ble møtt med da vi kom på akuttime med min gamle far. Rask og besluttsom, samtidig som han brukte nødvendig tid. Rekvirerte ambulanse og informerte oss pårørende godt. Dette var en meget dyktig fastlege!

Effektiv

Rask og effektiv - løser enkle ting der og da eller henviser umiddelbart til spesialist. Lydhør og imøtekommende