Karin Nilsen Tysnes

Kontorfellesskapet Huseby Legesenter DA

2005

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Karin Nilsen Tysnes er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Karin Nilsen Tysnes

Middels

Karin er mye borte og lite forutsigbar. De få gangene jeg har truffet henne har hun vært middels engasjert. Foretrekker vikaren Rivelsrud.

Flink, imøtekommende og trivelig

Karin har vært min fastlege i en god stund, både i trivielle og mer alvorlige saker. Hun var litt kort i første møte, men har etter hvert blitt en jeg stoler fast på og liker meget godt. Anbefales!

Skuffet og misfornøyd

Jeg føler meg ikke trygg hos Tysnes. Det er fast rutine at etter kun ti minutter spretter hun opp og signaliserer at vi er ferdige. Da har hun brukt tiden på å taste på pc og rekvirere blodprøver, mens jeg uten hell har prøvd å få til en dialog.

Hun følger ikke opp mine symptomer og den årlige helsesjekken er flere år på rad på kun ti minutter og fanger ikke opp problemene. Hun har det alltid travelt, informerer dårlig, gir svevende svar og printer ut informasjon fra nettet heller enn å snakke med pasienten. Jeg har opplevd å få rapporter/henvisninger som har vært tynt og mangelfullt hastverksarbeid. Det kan kreve flere besøk og direkte mas for å få en henvisning. Hun har flere ganger hatt hånlige kommentarer om sin meget populære forgjenger.

De ansatte på kontoret er uhøflige, hilser ikke, informerer ikke og flere enn meg har dårlige erfaringer med at de er til dels svært dårlige til å treffe blodårer. Laboratoriet er ofte stengt så man må komme tilbake en annen dag.

Det er vanskelig å komme fram på telefon. Etter å ha ventet en time og ett kvarter på å bli nummer en i køen stengte de sentralbordet uten å svare meg fordi klokka var blitt halv fire.

Faglig flink og empatisk

Karin er faglig flink og empatisk. Liker godt at hun ikke fremstår som arrogant (som flere leger jeg har vært hos har gjort), men sier ærlig hvis det er noe hun er usikker på, og sjekker opp. Hyggelig, punktlig, lett å prate med, lett å åpne seg for. Spesielt flink med barn!! Anbefales på det sterkeste!!

Drømmelege!

Fantastisk lege! Viser stor grad av empati og medmenneskelighet. Samtidig er hun svært dyktig i faget. Alltid blid og imøtekommende - anbefaler Karin på det sterkeste!

Dyktig lege

Jeg har bare gode og positive erfaringer med doktor Tysnes. Jeg synes hun lytter godt og følger opp spørsmål på en god måte. jeg har ingenting å utsette på henne. Jeg opplever at hun også kommer med gode velbegrunnede råd.

Veldig flink og effektiv

Karin er veldig flink, nøye og effektiv. Følte at hun forstod mine behov og at hun brydde seg om meg som pasient. Har flyttet til en annen by og måtte bytte fastlege ellers ville jeg gjerne fortsatt hos henne.

Meget behagelig

Lyttende, serviceinnstilt, god å ha i vanskelig periode

En god, imøtekommende og lyttende lege

Jeg har gjennom noen konsultasjoner opplevd en lege som lytter til hva jeg har å si og som tar min situasjon på alvor. Hun er forberedt når jeg kommer og det er befriende å møte en lege med godt humør og som er genuint interessert i meg som pasient. Det er helsebringende/-fremmende at hun er positiv til mine små fremskritt. Dette er noe som gjør at jeg har det bedre som menneske. Takk!

Totalt uinteressert

Anbefales ikke. Tar ikke pasienten på alvor og virker helt uinteressert. Lytter ikke og mangler kunnskaper om hvordan man skal prate med en pasient.

Den beste legen jeg har hatt

Genuint interessert. Tett oppfølging. Rask og effektiv samtidig som hun er lyttende og tar seg tid til å spørre. Anbefales varmt til alle!

Verste møte jeg har hatt

Anbefales ikke. Tar ikke pasienten på alvor. Har verken tid nok eller lytter.

Den beste legen jeg har hatt

Tar ting på alvor, og sjekker opp. God kommunikasjon med brukeren.

Arrogant

Anbefales ikke.
Ingen hyggelig opplevelse av å være hos henne. Hadde lyst til å gå ut døren før hun var ferdig med å snakke. Et utrolig underlig førstemøte som jeg aldri har vært borti, og som jeg nødig vil anbefale andre. Leit..

Meget dyktig

både medisinsk og på det menneskelige plan. Tar seg god tid, og er svært hjelpsom.

Bobbob

Ikke interessert i å finne ut hva som feiler pasient hvis ikke prøver hun har lyst å ta gir resultater. Ingen oppfølging.

SYMPATISK OG FLINK

HUN ER, HYGGELIG OG LYTTENDE. VISER GENUIN INTERESSE.