Karin Nilsen Tysnes

Stasjonsveien 69 0771 Oslo
Karin Nilsen Tysnes er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Karin Nilsen Tysnes

Flink, imøtekommende og trivelig

Karin har vært min fastlege i en god stund, både i trivielle og mer alvorlige saker. Hun var litt kort i første møte, men har etter hvert blitt en jeg stoler fast på og liker meget godt. Anbefales!

Skuffet og misfornøyd

Jeg føler meg ikke trygg hos Tysnes. Det er fast rutine at etter kun ti minutter spretter hun opp og signaliserer at vi er ferdige. Da har hun brukt tiden på å taste på pc og rekvirere blodprøver, mens jeg uten hell har prøvd å få til en dialog.

Hun følger ikke opp mine symptomer og den årlige helsesjekken er flere år på rad på kun ti minutter og fanger ikke opp problemene. Hun har det alltid travelt, informerer dårlig, gir svevende svar og printer ut informasjon fra nettet heller enn å snakke med pasienten. Jeg har opplevd å få rapporter/henvisninger som har vært tynt og mangelfullt hastverksarbeid. Det kan kreve flere besøk og direkte mas for å få en henvisning. Hun har flere ganger hatt hånlige kommentarer om sin meget populære forgjenger.

De ansatte på kontoret er uhøflige, hilser ikke, informerer ikke og flere enn meg har dårlige erfaringer med at de er til dels svært dårlige til å treffe blodårer. Laboratoriet er ofte stengt så man må komme tilbake en annen dag.

Det er vanskelig å komme fram på telefon. Etter å ha ventet en time og ett kvarter på å bli nummer en i køen stengte de sentralbordet uten å svare meg fordi klokka var blitt halv fire.

Faglig flink og empatisk

Karin er faglig flink og empatisk. Liker godt at hun ikke fremstår som arrogant (som flere leger jeg har vært hos har gjort), men sier ærlig hvis det er noe hun er usikker på, og sjekker opp. Hyggelig, punktlig, lett å prate med, lett å åpne seg for. Spesielt flink med barn!! Anbefales på det sterkeste!!

Drømmelege!

Fantastisk lege! Viser stor grad av empati og medmenneskelighet. Samtidig er hun svært dyktig i faget. Alltid blid og imøtekommende - anbefaler Karin på det sterkeste!

Dyktig lege

Jeg har bare gode og positive erfaringer med doktor Tysnes. Jeg synes hun lytter godt og følger opp spørsmål på en god måte. jeg har ingenting å utsette på henne. Jeg opplever at hun også kommer med gode velbegrunnede råd.