Karin Nilsen Tysnes

Autorisasjon (2005)

Karin Nilsen Tysnes er en av 558 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Karin Nilsen Tysnes

Anbefales på det sterkeste

Hatt Tysnes siden hun overtok for Engeseth, og føler meg utrolig godt tatt vare på. Eneste person i helsevesenet jeg føler virkelig kjemper for deg, der det er nødvendig. Ellers er hun utrolig kunnskapsrik, flink til å forklare og det hun ikke vet sjekker hun opp.

Så kunne ikke vært mer fornøyd, og anbefaler gladelig videre.

Pålitelig, trygg, kunnskapsrik og direkte

Jeg har hatt Karin som fastlege i mange år og er mer og mer fornøyd med henne som lege. Det merkes at hun er spesialisert i allmenmendisin. Hun følger godt opp nødvendige prøver og er tydelig om hva som må tas tak i. Hun håndterer mer alvorlige sykdomstegn med en gang og følger opp.
Hun er god på nett, velorganisert og bruker pasientsky aktivt om nødvendig.
Man får vanligvis en regeltime på ca 2 uker, men hun er proaktiv og står til disposisjon for korte hastetimer hvis nødvendig.

Lyttende, trygg og avslappet

Doktor Tysnes er den beste legen jeg har hatt! Hun er superdyktig, har et behagelig vesen, gir gode råd og er imøtekommende. Det er kjempeenkelt å få time, oppfølging m.m. med appen Pasientsky som de benytter!

Middels

Karin er mye borte og lite forutsigbar. De få gangene jeg har truffet henne har hun vært middels engasjert. Foretrekker vikaren Rivelsrud.

Flink, imøtekommende og trivelig

Karin har vært min fastlege i en god stund, både i trivielle og mer alvorlige saker. Hun var litt kort i første møte, men har etter hvert blitt en jeg stoler fast på og liker meget godt. Anbefales!